Alla kategorier Hushållsvaror Västernorrland Sundsvall True Horses AB

Västloning 107, 860 40 Indal — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om True Horses AB

• Malin
    Malin skrev om True Horses AB
    De skickade ut fel vara efter ett köp på internetshopen. När jag tar kontakt med dom så svarar de via mail att de minsann har skickat ut rätt vara. Vid ytterligare telefonkontakt vill de att jag själv ska stå för returfrakt så att de får se att det verkligen är fel vara de skickat ut. Sen kan de skicka med "några strumpor" i paketet med rätt vara som motsvarar frakten (om jag nu har rätt i att de gjort fel), eller lösa pengar i paketet om jag hellre vill det.
    Och såklart så vill de ha betalning via bankgiro innan de ens skickar iväg varan vid köpet så att det är omöjligt att hålla inne betalningen tills de löser situationen.

Uppdatering:
    De skrev i ett mail att de skulle anmäla mig för förtal för inlägget här, jag blir upprörd över detta och vdn Caroline N frågar om jag har PMS. De hade även kollat på kameraövervakningen och sett att de skickat rätt vara till mig.
    Caroline ringer inte upp efter att jag avbröt samtalet efter hennes PMS-uttalande, istället ringer jag upp en timme senare och då visar det sig att en annan medarbetare hos dom har skickat ut det felaktiga paketet i tisdags. I onsdags skickade sen Caroline ut rätt vara till mig.

Västloning 107, 860 40 Indal