TrulyBoating AB - Västkustens Båtmäklare

TrulyBoating AB - Västkustens Båtmäklare

trulyboating.se

TrulyBoating AB, Grundat 2016 som Västkustens Båtmäklare och sedan 2020 auktoriserad Sealinehandlare i Sverige. Vi säljer nya Sealine och Ryck i hela landet men handlar även med begagnade båtar och givetvis som båtmäklare. Hösten 2023 har vi öppnat vårt showroom i Varberg där vi kommer visa framförallt 335-serien. Kontakta oss...

9 omdömen om TrulyBoating AB - Västkustens Båtmäklare

Daniel S
Skrev om TrulyBoating AB - Västkustens Båtmäklare

Proffsigt och väldigt bra bemötande av Adam. Saklig och informativ i de frågor vi hade när vi köpte vår Båt. En trygg hjälp genom hela båt köpet.

Svar från TrulyBoating AB - Västkustens Båtmäklare

Hej Daniel Tack för ert omdöme! Det glädjer mig att läsa :) Nu ser vi med spänning fram emot sjösättning och Göta Kanal!

Anders W
Skrev om TrulyBoating AB - Västkustens Båtmäklare

Bra bemötande. Har hittills svarat upp/överträffat förväntningarna. Har haft kontakt i anledning av båtförsäljning

Svar från TrulyBoating AB - Västkustens Båtmäklare

Hej Anders, Tack för ert omdöme, Det är alltid roligt med nöjda kunder och framför allt kul att få sälja så fina objekt.

Fredrik F
Skrev om TrulyBoating AB - Västkustens Båtmäklare

Ytterst professionell hantering av försäljning / genomgång samt leverans! Kan varmt rekommendera Adam som skötte affären till det bättre!

Svar från TrulyBoating AB - Västkustens Båtmäklare

Hej Fredrik, Tack för ert omdöme! Kul att ni är så nöjda, jag tackar för att få ha hjälpt er med två båtar än sålänge :)

Markus N
Skrev om TrulyBoating AB - Västkustens Båtmäklare

Ett seriöst och noggrant mottagande med snabb återkoppling.

Svar från TrulyBoating AB - Västkustens Båtmäklare

Hej Markus, tack för ert omdöme. Jag hoppas att ni blir nöjd med er nya båt :) Mvh

Timothy C
Skrev om TrulyBoating AB - Västkustens Båtmäklare

We’re really pleased with the service Adam at Trulyboating AB has provided during the purchase of our boat. The communication and assistance provided has been excellent throughout the whole process.

Svar från TrulyBoating AB - Västkustens Båtmäklare

Hi Timothy! Thank you for your review, I appreciate your kind feedback. I hope you both will enjoy your new boat and that it will give you many years of joy ahead. Just let me know if there are any questions. Kind regards

Mikael F
Skrev om TrulyBoating AB - Västkustens Båtmäklare

Kan bara varmt rekommendera TrulyBoating om jag skall sälja båt kommer jag att anlita Dom igen // Mikael

Svar från TrulyBoating AB - Västkustens Båtmäklare

Hej Mikael, Tack för det, Det är alltid roligt att hjälpa återkommande kunder :) Med vänlig hälsning,

Lars T
Skrev om TrulyBoating AB - Västkustens Båtmäklare

Vi lämnade vår båt till försäljning till Adam på Getterön i slutet på maj. Vi blev mycket väl mottagna och välinformerade under försäljningen. vi avslutade affären i slutet av september och allt har fungerat mycket bra. Vi kan varmt rekommendera Adam.

Svar från TrulyBoating AB - Västkustens Båtmäklare

Hej Lars! Tack för ert omdöme. Det tar ibland längre tid än planerat att hitta rätt köpare för ett objekt. Ser man det positivt så fick ni möjlighet att använda er fina båt en sista sommar, om än en blåsig och sval juli. Det verkar som att nya ägaren kommer ta lika väl hand om henne som ni har gjort. Tack igen för förtroendet, Med vänlig hälsning,

Roger R
Skrev om TrulyBoating AB - Västkustens Båtmäklare

TrulyBoating har visat sig vara en professionell och ansvarstagande båtmäklare, mycket bra bemötande. De överträffade mina förväntningar då det var en något begagnad båt, en Sealine C330 som jag köpte. Jag hade inte förväntat mig att man som båtmäklare tar lika stort ansvar för kunden när man köpt begagnat som om det är en ny beställning. När jag byter upp mig, och ska beställa en ny kommer jag återigen vända mig till TrulyBoating.

Svar från TrulyBoating AB - Västkustens Båtmäklare

Hej Roger, Tack för ert fina omdöme! Jag strävar efter ärliga affärer och nöjda kunder och det är väldigt roligt att få höra att det uppskattas. Ni är såklart varmt välkomna den dagen ni växt ur er C330 och vill titta på något större :) Hör av er om det dyker upp frågor kring båten. Med vänlig hälsning,

Johnny F
Skrev om TrulyBoating AB - Västkustens Båtmäklare

En bra kille Adam som man får förtroende för, håller det han lovar och är kunnig inom båt branschen. Återkommer gärna nästa gång det blir dags att byta båt, rekommenderas starkt..

Svar från TrulyBoating AB - Västkustens Båtmäklare

Hej Johnny! Tack för ert omdöme. Det är alltid mitt mål att ha nöjda kunder, och kul att få er feedback om det. Lycka till med er fina Windy! Med vänlig hälsning,