Läs vad 47 kunder tycker om Trygga Flytt & Transport AB 2

• 2021-01-22
    beställt flytthjälp
    fungerade jättebra, snabbt, trevliga killar som skötte flytten smidigt
  • 2021-01-21
    Tack för ert fantastiska jobb med flytten. Allt gick smidigt och snabbt.
    Jättenöjd med allt.
    /Dagny
  • 2021-01-19
    Köpt en privat flytt från Trollhättan till Karlskrona. Trevlig bemötande både på telefon och vid flytten. Fanns bra en sak som jag inte tycker var bra. Vid ankomst till Karlskrona så anslöt fler personer och någon av dessa herrar hade skitiga handskar så vissa möbler blev skitiga.
    Hälsningar Thomas
  • 2021-01-18
    De var i tid och det gick snabbt, var inga problem, allting var smidigt. Kan varmt rekommenderar dem, kommer själv anlita dem igen i framtiden.
  • 2021-01-16
    Vi beställde en flytt från ett hus till ett annat.
    Mycket bra bemötande, duktigt team som var mycket hjälpsamma och proffsiga.
    Mina förväntningar blev uppfyllda på bästa sätt.
  • 2020-12-28
    Allt gick snabbt och smidigt .
  • 2020-12-15
    Snabb och smidig flytt, samt artigt bemötande. Flexibilitet och bra pris. Duktiga killar!
  • 2020-12-15
    Detta var då för mig den mest Trevliga och Effektiva flyttupplevelse jag skådat/upplevt, så det var inte svårt att ge detta en 5a!
    Tack så mycket gänget!
  • 2020-12-06
    Flytthjälp med en distans på 90 mil.
    Ett mycket bra och professionellt bemötande. Lösningsorienterade och positiva. De gav mig trygghet och god energi. De hade förståelse för kundens behov och tog inga genvägar.
    Det kändes tryggt att släppa transporten av bohaget med Trygga Flytt & Transport AB.
    Stort tack till er alla!
  • 2020-12-03
    Trevligt bemötande av alla involverade. Bra hjälp genom hela processen.
    Mycket nöjd.
  • 2020-11-24
    Vi köpte packning och flytt av den sista delen av vår flytt, dvs vi hade flyttat en del själva men hade en del grejer kvar som skulle packas, o en del bökigare möbler som skulle flyttas.
    Packningen var sådär, inga lådor blev märkta och en hel del grejer blev bara nerslängda huller om buller.
    Flytten gick snabbt och smidigt, och de flesta möbler hamnade där de skulle 😊👍🏻
  • 2020-11-13
    Köpte flytt tjänst. Jag var väldigt nöjd med den. allting gick smidigt och inget gick sönder

jag kände även att jag blev bemött väl och professionellt av företaget och hade därför höga förväntningar som de sen lyckades uppfylla
  • 2020-11-11
    Långflytt med mycket grejor. Allt gick hur bra som helst.
    Tråkigt bara jag inte visste om dom vid förra flytten. Kan verkligen rekommendera dom.
  • 2020-11-10
    Beställningen avsåg bohagsflytt av framförallt Josef Frank-möbler. De som lastade och lossade möblerna gjorde ett perfekt arbete. Mycket professionella. Dessutom sympatiska.
  • 2020-11-06
    profsiga hjälpsamma bra de motsvarade förväntningarna

kan rekomenderas
  • 2020-11-05
    Jag anlitade Trygga flytt & transport för att flytta min dotters bohag från Kristianstad till Ronneby. Tjejen jag bokade med var mycket trevlig och bokningen var lätt att göra .
    Killarna som skulle utföra flytten var punktliga , supertrevlig, noggranna och var så rädda om hennes saker. De var så proffsiga . Jag kommer absolut rekommendera er till andra och kommer själv att anlita er om det behövs igen . Ni får tio stjärnor 🌟 av stjärnor.
    //Lena
  • 2020-11-04
    Super trevliga och serviceinriktade.
    Såg vad som behövdes och hjälpte till med det lilla extra.
    Eva-Lena H
  • 2020-10-29
    Snabb effektiv flytt med trevligt bemötande.
  • 2020-10-28
    Hej. Jag beställde flytt av möbler och en del kartonger från Lotsgatan till Drottninggatan i Karlshamn.
    Jag blev trevligt bemött under hela processen.
    Det var många möbler och många trappor.
    Flyttkillarna var trevliga och skötte jobbet snabbt och effektivt.
    Jag är mycket nöjd.
  • 2020-10-27
    Flytt av möbler inom Karlskrona. Trevligt bemötande såväl vid beställning som vid utförandet. Transporten skedde med aktsamhet och varsamhet. Fakturan stämde med lämnad offert
  • 2020-10-20
    Snabb och effektiv hjälp med flytten! Trevliga killar som gav ett gott bemötande till både oss och vår ”hjälpsamma” hund.
  • 2020-10-20
    Trygga Flytt & Transport AB

Köpte flygel som skulle behöver flytta från butik till bostad.

Trevliga personalen! Utmärkt!
  • 2020-10-19
    Beställde flytt av en sekretär. Blev väl bemött av alla representanter från företaget.
  • 2020-10-07
    Bästa flytt vi någonsin har haft! Kontakten och flytten var smidig och professionell. Vi kunde lita på allt och hade en avslappnad flyttdag. Vi var 100% nöjda -Absoult rekommenderad!
  • 2020-10-02
    Very well done without any damage to the objects as well as both the houses.
    A bit more expensive than what was estimated.
  • 2020-10-02
    Vi har köpt en packnings och flyttjänst. Vi är nöjda! Både packning och flytt gick smidigt med gott samarbete och bra resultat!
  • 2020-09-29
    Trygga Flytt hjälpte oss med flytten av våra tyngsta möbler.
    Bokning och kontakt fungerade utmärkt.
    Vi upplevde killarna som kompetenta och mycket trevliga. De hjälpte oss dessutom lite extra genom att trixa och fixa en del för att kunna få möblerna dit vi ville!
    Vi skulle definitivt rekommendera Trygga Flytt till andra!
    Jag flyttade från Rönningevägen till Lindalsvägen i Ronneby
    Föratget höll tider utmärkt, trevligt bemötende av alla.
    Flytten gick mycket smidigt och snabbt, över förväntan.

Positiv upplevelse men tyckte att den totala räkningen blev högre än väntat. Rutavdraget gjorde att den ändå var överkomligt.
  • 2020-09-15
    Trevliga, tillmötesgående och proffsiga. Fick låna jättebra kartonger gratis, som de både lämnade och sedan hämtade. De var rädda om möblerna.
  • 2020-09-15
    Ett företag som är trevligt och lätta att ha och göra med.
    Mycket nöjd.
  • 2020-09-14
    Köpte flytt av möbler

Proffsigt bemötande

De uppfyllde absolut mina förväntningar

Kommer att anlita dem igen
  • 2020-09-13
    Flytt och magasinering. Bra utfört och trevligt och krångelfritt bemötande.
  • 2020-09-13
    Snabb och smidig bohagsflytt.
    Inga skador eller skavanker på möbler och inventarier.
    Dock dyra.
  • 2020-09-13
    Vi anlitade Trygga Flytt &Transport när vi flyttade 1200km igenom Sverige. Priset var lägre än alla andra, personal var mycket vänliga och flyttat gick dom på räls. Vi är otrolig nöjd med Trygga Flytt och rekommenderar dem varmt till alla vi känner.
  • 2020-09-13
    Meget profft og hyggelige personell .
    Anbefaler dette firmaet til alle som trenger et flyttefirma som gir veldig god service .
  • 2020-09-13
    Flytt av bohag från en lägenhet till en annan. Utmärkt bemötande, mycket trevliga killar. Arbetet utfördes både snabbt och väl. Jag är mycket nöjd och har rekommenderat Trygga till en arbetskamrat som står inför en flytt.
  • 2020-09-12
    Flytt
    Fantastiskt bemötande. Alltid tillgängliga för att svara på uppkomna frågor inför flytten. Proffsigt utförd flytt. Mycket prisvärd tjänst.
  • 2020-09-11
    Trevligt, professionellt bemötande både av kontorspersonalen samt "flyttkillarna".
    Utmärkt utfört arbete.
    Pålitligt, säkert.
    Namnet på företaget stämmer överens med tjänsten- trygga flytt.
    Jag kommer att rekommendera detta företag till många.
    // Gull-Britt Nilsson
    Hej!
    Jag anlitade företaget för flytt av bohag, och blev under resans gång alltid trevligt bemött.
    Jag förväntade mig att mina önskemål kunde infrias, vilket de också gjorde.
    Jag kan verkligen rekommendera företaget.
  • 2020-09-11
    Väl fungerande och fullföljt uppdrag.
  • 2020-09-11
    Skulle flytta från lgh till hus. Det kom tre trevliga killar som skulle bära. En hade bötit tummen och kunde inte bära så mycket. De andra två verkade helt oerfarna, den första fick instruera hur de skulle vinkla möblerna ner för alla trappor. De var starka och klarade uppdraget men jag såg i efterhand att mycket möbler var skavda.
    Jag hade inte kunnat flytta detta själv, så jag är djupt tacksam över denna bärhjälpen, men till en annan gång hade jag nog anlitat en annan firma eller plastat in alla möbler plus lagt på mängder med vaddering
  • 2020-09-11
    Proffesionellt skött av trevliga lösningsfokuserade killar.
  • 2020-09-11
    Väldigt trevliga att ha kontakt med. Fick hjälp med flytt av möbler från en bostad till en annan. Hade både kontakt med dem på telefon och Mail innan flytten och de var väldigt tillmötesgående.
    Dagen innan flytten ringer dem och kollar så allt är färdigt och kollar läget.
    Snabba och väldigt rädd om möblerna. Supertrevliga killar att ha och göra med. Kommer absolut att anlita dem igen vid nästa flytt samt rekommendera dem.
  • 2020-09-11
    Beställde flytthjälp - fick snabb offert och de kom direkt och kikade på det som skulle flyttas. När det väl var dags för flytten var de punktliga, effektiva och alla saker kom på plats i vårt nya hem utan en skråma. 👌
  • 2020-09-11
    Väldigt professionella, väldigt hjälpsamma och väldigt trevliga. Kommer aldrig använda mig av en annan flyttfirma igen. Högsta betyg.
  • 2020-09-11
    Transport av motorcykel till Linköping.
    Trygga kom och, väldigt snabbt och enkelt var den lastad och på väg. Trygga höll kontakten med köparen och lämnade över, allt i väldigt gott skick.
  • 2020-09-11
    Fantastisk personal och service !