Trygga Flytt & Transport AB

Välkommen till Trygga Flytt & Transport AB!

Alltid en personlig flytt med oss på på Trygga Flytt & Transport AB. Vi står för personlighet och transparens i allt vi gör. Ska du flytta i Karlshamn med omnejd och känner att du inte ha tid att fokusera på flytten. Anlita då oss och få annat gjort medan vi tar hand om flytten.

Varför ska du välja trygga flytt?
  • Skräddarsydd flytt
  • Flyttar alltid möbler med filtar = Inget förstörs
  • Utbildad personal
  • Lång erfarenhet inom branschen
Kontakta oss gärna för en kostnadsfri offert och glöm inte att du nu även får göra RUT-avdrag för flytthjälp. Upp till 50 000 kr per person som flyttar.

Läs vad 215 kunder tycker om Trygga Flytt & Transport AB 2

2022-09-23 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Snabbt och effektiva
    2022-09-02 Verifierad kund
    Vi flyttade från Nyköping till Ängelholm och det var den smidigaste flytt vi gjort. Otroligt serviceinriktad personal, allt gick att lösa, det märktes att personalen var erfaren så vi kände oss trygga och i goda händer. En verkligt positiv upplevelse.
    Tack snälla för dom fina orden, Vi på Trygga Flytt & Transport önskar dig en fin dag. Trygga Flytt & Transport AB
    2022-09-02 Verifierad kund
    Smidig och flexibel flytt från/till hus.
    Tack för förtroendet, Önskar dig en fin dag. Trygga Flytt & Transport AB
    2022-08-31 Verifierad kund
    Snabba , effektiva och dessutom väldigt trevliga och enligt mina förväntningar.
    Tack för förtroendet, vi på Trygga Flytt & Transport AB önskar dig en fin dag. Trygga Flytt & Transport AB
    2022-08-26 Verifierad kund
    Mycket trevlig och kompetent personal.
    Det glädjer oss att höra! Ha en fin dag. Trygga Flytt & Transport AB
    2022-08-25 Verifierad kund
    Helt ok hjälp att att flytt min utrustning
    Tack för förtroendet. Ha en fin dag. Trygga Flytt & Transport AB
    2022-08-21 Verifierad kund
    Allt fungerade som tänkt. Trevligt bemötande och personal.
    Företaget gör det dem säger.
    Vi köpte flytt, packning och magasinering.
    Tack för förtroendet Carsten! VI önskar dig en fin dag. Trygga Flytt & Transport AB
    2022-08-15 Verifierad kund
    Trevlig personal utförde flyttningen av möbler och lådor, snabbt och säkert. Allt gjort på utsatt tid.
    Härligt att du blev nöjd! Vi på Trygga Flytt & Transport AB önskar dig en trevlig dag. Trygga Flytt & Transport AB
    2022-08-12 Verifierad kund
    Är jättenöjd! Flyttkillarna var duktiga och arbetade hårt hela dagen. Allt flyttades med försiktighet och ingenting gick sönder eller fick någon skada. Blev väldigt imponerad. Kommer absolut att boka igen vid nästa flytt.
    Det glädjer oss att höra! Vi önskar dig en fin dag. Trygga Flytt & Transport AB
    2022-08-11 Verifierad kund
    Flytten till Malmö gick mycket bra. Allt från förberedelser till lossning funkade perfekt. Rekommenderas på det bästa!
    Bertil Ögren
    Tack för förtroendet. Vi på Trygga flytt & Transport AB önskar dig en fin dag. Trygga Flytt & Transport AB
    2022-08-10 Verifierad kund
    Vi köpte flytthjälp och blev supernöjda. Trevliga ”flyttgubbar”. Väldigt smidiga och snabba. Inga problem alls, allt gick att lösa. Vi kan varmt rekommendera detta företag.
    Vi tackar för dom trevliga orden! Ha en fin dag Trygga Flytt & Transport AB
    2022-08-08 Verifierad kund
    Mycket fint , och bra bemötande av Er personal Alfred och kollegan. De tog hand om möblerna varsamt och effektivt.
    Jag och min sambo tyckte att flytten gick smidigt och killarna var mycket hjälpsamma.

Flytthjälp
    10 stjärnor från oss!!
    Monica o Micke
    Tack för förtroendet med flytten Monica!

Ha en fin dag
    2022-07-30 Verifierad kund
    Genom Trygga Flytt fick jag och min sambo en flytt inom Karlskrona som gick smidigt och smärtfritt. Bra kommunikation under flytten och trevliga flyttkillar som var måna om vårt bohag, kan inget annat än att rekommendera! :-)
    Vi på Trygga Flytt & Transport AB tackar för dom fina orden!

Ha en fin dag!
  • Sofie G
    2022-07-28 Verifierad kund
    Bra återkoppling av offert och lösnings benägna med just de vi behövde hjälp med.
    När flyttfirman kom så hade dom fint bemötande och väldigt effektiva.
    Tack så mycket för förtroendet Sofie!

Ha en fin dag :)
  • Andreas E
    2022-07-24 Verifierad kund
    Vi fick hjälp med flytt av möbler i bostadshus och keramikverkstad med tunga maskiner. Mycket trevliga och organiserade flyttkillar! Snabba och effektiva trots att det var varmaste dagen på sommaren och svetten rann. Vi är väldigt nöjda och glada över att vi valde Trygga Flytt & Transport AB!
    Tack så mycket för förtroendet med flytten Andreas! Vi på Trygga Flytt & Transport önskar er lycka till i den nya bostaden. Trygga Flytt & Transport AB
    2022-07-19 Verifierad kund
    The company handled my move from Karlskrona to Malmö with the utmost professionalism. The workers were on time, friendly, strong (I have heavy furniture) and always willing to help. They made my move stress free and I would definitely recommend their services.
    Tack så mycket för förtroendet med flytten Judith! Vi på Trygga Flytt & Transport önskar er lycka till i den nya bostaden. Trygga Flytt & Transport AB
    2022-07-18 Verifierad kund
    The moving service was very friendly and extremely quick, apart from the excellent price. I would definitively recommend them!
    Tack så mycket för förtroendet med flytten Davi! Vi på Trygga Flytt & Transport önskar er lycka till i den nya bostaden. Trygga Flytt & Transport AB
    2022-07-18 Verifierad kund
    Fantastisk service!
    Profesjonelt og pålitelig.
    Bedre enn man kan forvente.
    Tack så mycket för förtroendet med flytten Jonas! Vi på Trygga Flytt & Transport önskar er lycka till i den nya bostaden. Trygga Flytt & Transport AB
    2022-07-16 Verifierad kund
    Hej!
    Flyttningen gick jättebra. Proffsiga och trevliga.
    Tack så mycket för förtroendet med flytten Torsten! Vi på Trygga Flytt & Transport önskar er lycka till i den nya bostaden. Trygga Flytt & Transport AB
    2022-07-15 Verifierad kund
    Toppen 👍 bra hjälpsamma killar, som jag varmt kan rekommendera
    Tack så mycket för förtroendet med flytten Gunilla! Vi på Trygga Flytt & Transport önskar er lycka till i den nya bostaden. Trygga Flytt & Transport AB
  • Jencike K
    2022-07-15 Verifierad kund
    Allt gick så himmla smidigt, inga konstigheter, utmärkt kund bemötande en perfekt flytt med andra ord! Kommer självklart anlita dom igen vid nästa flytt!
    Tack så mycket för förtroendet med flytten Benne och Elin! Vi på Trygga Flytt & Transport önskar er lycka till i den nya bostaden. Trygga Flytt & Transport AB
    2022-06-24 Verifierad kund
    mer än nöjd, jättebra killair lätta att ha och göra med. service ut i fingerspetsarna. anlitar dom vid nästa flytt..
    Tack så mycket för förtroendet med flytten Mats! Vi på Trygga Flytt & Transport önskar er lycka till i den nya bostaden. Trygga Flytt & Transport AB
    2022-06-18 Verifierad kund
    Lätt att få kontakt. Bra återkoppling från företaget. Uppgjorda planer och priser infriades. Bra killar som flyttade. Kan absolut rekommendera Trygga Flytt.
    Mvh Per
    Tack så mycket för förtroendet med flytten Inger ! Vi på Trygga Flytt & Transport önskar er lycka till i den nya bostaden. Trygga Flytt & Transport AB
    2022-06-18 Verifierad kund
    Bohagsflytt som gick alldeles utmärkt, tillmötesgående gäng som gjorde allt som avtalats och lite till. Kunde inte vara mer nöjd!
    Tack så mycket för förtroendet med flytten Jonny ! Vi på Trygga Flytt & Transport önskar er lycka till i den nya bostaden. Trygga Flytt & Transport AB
    2022-06-14 Verifierad kund
    Duktiga och trevliga flyttkillar 👍
    Tack så mycket för förtroendet med flytten Peter ! Vi på Trygga Flytt & Transport önskar er lycka till i den nya bostaden. Trygga Flytt & Transport AB
    2022-06-09 Verifierad kund
    Proffesionellt på tid och noggranna!
    Tack så mycket för förtroendet med flytten Torbjörn ! Vi på Trygga Flytt & Transport önskar er lycka till i den nya bostaden. Trygga Flytt & Transport AB
  • Magnus H
    2022-05-30 Verifierad kund
    Väldigt trevliga, bra bemötande och mycket flexibla.
    Snabba,nästan för snabba då det blev lite rörigt. Jag som kund hade sorterat upp hur och vilket som skulle tas först och sedan eftersom för att slippa sortera ytterligare en gång.Men har fått sortera om allt.Lite tråkigt och tidskrävande.
    Men i det stora hela är vi nöjda.
    Tack för din input! Det tar vi med oss :)

Ha en fin dag
    2022-05-27 Verifierad kund
    Killarna som utförde flytten var väldigt duktiga och ställde upp till 100%. Flyttbilen var i största laget men de kunde parkera och köra till önskat ställe.
    I förrådet kunde killarna magasinera in möblerna väldigt fint.
    Tack för förtroendet med flytten Christin ! Trygga Flytt & Transport AB
    2022-05-26 Verifierad kund
    Super bra å effektiva å proffersonellla killar kan inget annat än säga att ni e bäst å kommer rekommendera er till fler .
    Tack så mycket för förtroendet med flytten Benita ! Vi på Trygga Flytt & Transport önskar er lycka till i den nya bostaden. Trygga Flytt & Transport AB
    2022-05-23 Verifierad kund
    Utmärkt service och kundbemötande.
    Tack för förtroendet med flytten ! Trygga Flytt & Transport AB
    2022-05-21 Verifierad kund
    Tog min flytt från Åhus till Nynäshamn med 1 veckas varsel. Lastade mitt bohsg på 1 timme, lossade nästa dag på 2,5 timme. Killarna var snabba, alerta, och mycket tillmötesgående. Kommer att rekommendera detta företag. Lycklig ägare som har så duktig o arbetsvillig personal.
    2022-05-21 Verifierad kund
    Ett mycket trevligt bemötande,och väldigt duktiga killar som utförde vårt flyttande på ett utmärkt sätt.
    Rekommenderar verkligen Trygga Flytt.

Mvh Lena och Ola Thelin
    Tack så mycket för förtroendet med flytten Ola ! Vi på Trygga Flytt & Transport önskar er lycka till i den nya bostaden. Trygga Flytt & Transport AB
    2022-05-21 Verifierad kund
    Använde dem vid bohagsflytt mellan två städer. Snabba svar på mail i planeringen och mycket trevliga och proffsiga killar som jobbade med flytten.
    Tack så mycket för förtroendet med flytten Mats ! Vi på Trygga Flytt & Transport önskar er lycka till i den nya bostaden. Trygga Flytt & Transport AB
    2022-05-19 Verifierad kund
    Snabb service, bra killar! Rekomenderas.
    Tack så mycket för förtroendet med flytten Anita ! Vi på Trygga Flytt & Transport önskar er lycka till i den nya bostaden. Trygga Flytt & Transport AB
    2022-05-14 Verifierad kund
    Allt fungerade perfekt. Snabba och trevliga grabbar!
    Tack så mycket för förtroendet med flytten Gunnar ! Vi på Trygga Flytt & Transport önskar er lycka till i den nya bostaden. Trygga Flytt & Transport AB
    2022-05-14 Verifierad kund
    Jätteduktiga killar som effektivt flyttade allt utan skador.
    Tack så mycket för förtroendet med flytten Fredrik ! Vi på Trygga Flytt & Transport önskar er lycka till i den nya bostaden. Trygga Flytt & Transport AB
    2022-05-12 Verifierad kund
    Blev mycket bra bemött både innan och vid flytt. Bra att vi fick ett fast pris efter att de hade varit och tittat på lägenheten. Duktiga och noggranna medarbetare. Vi är väldigt nöjda med utfört arbete.
    Eva och Allan
    Tack så mycket för förtroendet med flytten Allan ! Vi på Trygga Flytt & Transport önskar er lycka till i den nya bostaden. Trygga Flytt & Transport AB
    2022-05-04 Verifierad kund
    Mycket trevlig personal och väldigt aktsamma om möbler/saker.
    Tack så mycket för förtroendet med flytten Bengt ! Vi på Trygga Flytt & Transport önskar er lycka till i den nya bostaden. Trygga Flytt & Transport AB
    2022-05-04 Verifierad kund
    Vi har under hela flyttprocessen upplevt ett mycket positivt engagemang. Själva flyttet av vårt bohag från Varberg till magasin i Sölvesborg genomfördes både snabbt och varsamt!
    Kan verkligen rekommenderas!
    /Boel och Åke
    Tack så mycket för förtroendet med flytten Boel och Åke ! Vi på Trygga Flytt & Transport önskar er lycka till i den nya bostaden. Trygga Flytt & Transport AB
    2022-04-30 Verifierad kund
    Väldig trevliga och omtänksamma killar under regn hjälpte oss med flytten. Skulle verkligen rekommendera den företag!!!
    Mycket nöjd 😄
    Tack så mycket för förtroendet med flytten Iwonna ! Vi på Trygga Flytt & Transport önskar er lycka till i den nya bostaden. Trygga Flytt & Transport AB
    2022-04-27 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande, helt igenom hela flytten. Kan verkligen rekommendera Trygga Flytt!
    Tack så mycket för förtroendet med flytten Ann-Sofie ! Vi på Trygga Flytt & Transport önskar er lycka till i den nya bostaden. Trygga Flytt & Transport AB
    2022-04-24 Verifierad kund
    Smidigt, flexibelt och noggrant.
    Tack så mycket för förtroendet med flytten Max! Vi på Trygga Flytt & Transport önskar er lycka till i den nya bostaden. Trygga Flytt & Transport AB
    2022-04-22 Verifierad kund
    Snabb och effektiv flytt! Duktiga killar som var proffsiga. Ska vi flytta igen är Trygga Flytt självklart val!!!
    Tack så mycket för förtroendet med flytten Marita! Vi på Trygga Flytt & Transport önskar er lycka till i den nya bostaden. Trygga Flytt & Transport AB
    2022-04-17 Verifierad kund
    1. Utmärkt
    2.Bara positivt
    3.helt enkelt jättenöjd, med min flytt. Rekommenderar gärna🥰
    Tack så mycket för förtroendet med flytten Elsa!
    2022-04-16 Verifierad kund
    Allt var mycket bra!
    Ska rekommendera er.
    Tack så mycket för förtroendet med flytten Lena!
    2022-04-16 Verifierad kund
    De kom uttalad tid, de va väldigt trevliga, gjorde ett bra jobb. Kommer anlita trygga flytt nästa gång jag behöver hjälp med flytt.
    Tack så mycket för förtroendet med flytten Marita!
    2022-04-06 Verifierad kund
    Mycket trevlig personal, effektiva med glimten i ögat
    Kommer självklart att rekommendera trygga flytt
    Vi på Trygga Flytt & Transport tackar för förtroendet med flytten och hoppas att ni kommer trivas i den nya bostaden ! Trygga Flytt & Transport AB
  • Jane A
    2022-04-04 Verifierad kund
    Trevliga
    Flitiga
    Pålitliga
    Kommer absolut rekommendera andra och anlita själv om jag skulle flytta igen
    2022-03-31 Verifierad kund
    Trygga Flytt är den flyttfirma jag i framtiden kommer att välja nästa gång jag flyttar. Vänliga, varsamma, proffsiga, effektivt snabba men ändå noggranna. Jag såg endast leenden, och mötte endast vänlighet trots att jag vet att jag hade en krävande flyttning. Tack. Mvh Ewa
    2022-03-31 Verifierad kund
    Bra kontakt med företaget,trevliga flyttkillar. En skadad elkontakt som skall åtgärdas annars var allt bra.