Trygga Flytt & Transport AB

Trygga Flytt & Transport AB

tryggaflytt.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till Trygga Flytt & Transport AB! Alltid en personlig flytt med oss på på Trygga Flytt & Transport AB. Vi står för personlighet och transparens i allt vi gör. Ska du flytta i Karlshamn med omnejd och känner att du inte ha tid att fokusera på flytten. Anlita då oss och få annat gjort medan vi tar hand om flytten. ...

346 omdömen om Trygga Flytt & Transport AB

Sedan starten hos Reco 2020

Christine E
Skrev om Trygga Flytt & Transport AB

Mycket bra bemötande av alla flyttkillar. De gjorde det vi förväntade oss. Vi är mycket nöjda med de snabba och effektiva flyttkillarna. Inget gick sönder - de var noggranna och omsorgsfulla.

Sofie B
Skrev om Trygga Flytt & Transport AB

Krille och Tomas gjorde ett bra jobb i samband med vår flytt. De var trevliga och tillmötesgående. Ett problem var dock att vi inte hade förstått att allt skulle ha varit packat i kartonger. Vi hade många stora kassar som var lätta att bära och förflytta. Likaså trodde vi att Trygga flytt skulle ha tagit hand om våra tavlor och förpackat dem på lämpligt sätt, som vi var vana vid från vår senaste flytt. Jag hade sagt till att takarmaturerna skulle tas om hand och flyttas men pga att dessa var inkopplade med s k sockerbit...

Agneta A
Skrev om Trygga Flytt & Transport AB

Mycket bra och smidigt, allt hanterades som informerat och med trevligt bemötande!

Svar från Trygga Flytt & Transport AB

Tack Agneta, det är lätt att vara trevlig när man har så bra kunder! Vi hoppas att du kommer trivas i Stockholm och uppskattar ditt omdöme. Med vänlig hälsning Thomas

Kristina B
Skrev om Trygga Flytt & Transport AB

Snabba och tydliga i kommunikationen. Supertrevliga och proffsiga på plats. Alla våra grejer kom fram hela och rena och på rätt ställe i det nya huset. Har haft Trygga Flytt tidigare och kommer att anlita dem om det blir flytt igen.

Svar från Trygga Flytt & Transport AB

Tack så mycket Kristina för ditt fina omdöme. Vi lever på våra referenser och är glada att du är nöjd med din flytt. Kul att allt gick bra och vi hoppas att ni trivs i ert grymt coola hus. Med vänlig hälsning Thomas

Eva Charlotte Andrea B

Underbara! Noggranna. Trevliga.

Svar från Trygga Flytt & Transport AB

Tack för dina vänliga ord och vi uppskattar att du valde Trygga Flytt. Vi hoppas att du trivs i ditt nya hem. Med vänlig hälsning Thomas

First-Name L
Skrev om Trygga Flytt & Transport AB

Helt fantastiska killar Thomas och Kristoffer. Anlitade Trygga Flytt för andra gången och är lika nöjd denna gång. Rekommenderar verkligen Trygga Flytt om ni vill ha en snabb o smidig Flytt Carin

Svar från Trygga Flytt & Transport AB

Tack så mycket Carin för ditt fina omdöme. Vi hoppas att du kommer trivas i din nya bostad. Med vänlig hälsning Thomas

Git S
Skrev om Trygga Flytt & Transport AB

Mycket trevligt bemötande, och allt gick effektivt och smidigt tillväga. Kan varmt rekommenderas.

Svar från Trygga Flytt & Transport AB

Tack så mycket Git för dina fina ord. Vi ser fram emot att ses igen när det är dags att tömma magasinet. Det var häftigt att se den första bäddsoffan som tillverkats i Sverige! Med vänlig hälsning Thomas

Lennart C
Skrev om Trygga Flytt & Transport AB

Mycket proffsig och trevlig flyttpersonal

Svar från Trygga Flytt & Transport AB

Tack Lennart, vi uppskattar ditt omdöme. Vi hoppas att du trivs bra i din nya lägenhet i Karlskrona. Med vänlig hälsning Thomas

Christer F
Skrev om Trygga Flytt & Transport AB

Vi upplevde vår flytt från hus till lägenhet väldigt smidig. Grabbarna var varsamma o försiktiga. Frågetecken som uppstod löstes elegant. Vi kan verkligen rekommendera Trygga Flytt & Transport AB. Hälsningar Christer o Ingela

Svar från Trygga Flytt & Transport AB

Stort tack för ert omdöme, vårt mål är att alltid kunna ge den bästa servicen. Det blir ju också lättare så klart när det är så trevliga kunder. Med vänlig hälsning Thomas

Ruben J
Skrev om Trygga Flytt & Transport AB

Det var en bra flyttning. Med trygga killar som gjorde ett bra jobb. Så de ska man anlita. M.v.h. .ruben

Svar från Trygga Flytt & Transport AB

Tack så mycket Ruben, vi uppskattar att du rekomenderar oss och att du är nöjd med din flytt. Med vänlig hälsning Thomas

Lena J
Skrev om Trygga Flytt & Transport AB

Trevligt bemötande, kunniga inom sitt område, smidigt, lugnt o tryggt! Flytt

Svar från Trygga Flytt & Transport AB

Tack så mycket Lena för dina fina ord, vi uppskattar att du valde Trygga Flytt och att du trivs i ditt nya hem. Med vänliga hälsning Thomas

Burim R
Skrev om Trygga Flytt & Transport AB

Väldigt kunniga och serviceinriktade. Ställde upp med kort varsel och räddade dagen!

Svar från Trygga Flytt & Transport AB

Tack så mycket Burim för ditt fina omdöme! Vi uppskattar att du valde oss och ser fram emot våra framtida uppdrag.

Thomas N
Skrev om Trygga Flytt & Transport AB

Bra bemötande snabb flytt inget krabb toppen anlitar dom gärna igen om jag flyttar igen

Svar från Trygga Flytt & Transport AB

Tack Thomas för att du tog dig tiden att ge oss ett så bra omdöme, hoppas att du trivs i Karlshamn.

Karl-Henrik A
Skrev om Trygga Flytt & Transport AB

Mycket trevliga och professionella! Flytten gick otroligt smidigt från första kontakt.

Svar från Trygga Flytt & Transport AB

Tack Karl-Henrik för dina trevliga ord, vi uppskattar att du valde Trygga Flytt. Hoppas att ni trivs i Halmstad.

Malin Cecilia B
Skrev om Trygga Flytt & Transport AB

Mycket nöjd med allt från första kontakten till avslutat uppdrag. Vänliga, hjälpsamma och proffsigt bemötande hela vägen. Flytten gick som en dans. Allt kom fram helt och fint. Rekommenderar verkligen Trygga Flytt. De lever upp till sitt namn med råge. Allt kändes både professionellt och tryggt. TACK!!!

Svar från Trygga Flytt & Transport AB

Tack så mycket Malin, vi uppskattar verkligen ditt omdöme och att vi levde upp till vårt rykte!

Jennie R
Skrev om Trygga Flytt & Transport AB

Helt fantastisk service Mycket trevliga grabbar Tomas och Kristoffer (dom lät till och med min 13 åriga son få ”styra” dom🥰 Jobbade mycket strukturerat Allting kom fram fram helt 👍 Kommer definitivt anlita er igen om jag ska flytta Mvh Jennie Risberg

Svar från Trygga Flytt & Transport AB

Tack så mycket Jennie, vi är glada att stå till tjänst. Vi uppskattar hjälpen från Hugo som såg till att göra flytten både trevlig och skötsam, det hade aldrig gått utan honom. Det var tur att någon såg till att allt gick rätt till!

Barbro W
Skrev om Trygga Flytt & Transport AB

Mycket vänligt bemötande av rara pojkar proffsiga å artiga toppenbra

Svar från Trygga Flytt & Transport AB

Tack för ett fint omdöme och vi hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hem. Med vänlig hälsning Alfred

Henrik H
Skrev om Trygga Flytt & Transport AB

De gör skäl för sitt namn! Pålitliga från första kontakten till slutet.

Andreas N
Skrev om Trygga Flytt & Transport AB

Väldigt proffsiga i allt från bemötande, kundkontakt till själva flytten. Allting kom fram i helt och fint skicka samtidigt som hela flytten gick snabbt och smidigt. Kan varmt rekommenderas 👍

Nor K
Skrev om Trygga Flytt & Transport AB

Fantastiskt bemötande, utmärkt planering och uppföljning av flytt, snabbt och smidigt bokning och bästa prisförslag i jämförelse med andra bolag. Rekommenderar 100 % och kommer säkert att boka till nästa flytt. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Stefan J
Skrev om Trygga Flytt & Transport AB

Proffsig hjälp med flytt. Trevliga , försiktiga och hjälpsamma även i snöovädret.:)

Christel J
Skrev om Trygga Flytt & Transport AB

Mycket nöjd med min flytt.Allt gick snabbt och mycket bra. Absolut inget att klaga på.

Tino Chester H
Skrev om Trygga Flytt & Transport AB

De tog bra hand om sakerna och var väldigt försiktiga. Snabbt ut o snabbt in. Över förväntan, två riktigt trevliga och roliga killar. Rekommenderar STARKT. //Tino

Boel H
Skrev om Trygga Flytt & Transport AB

Trygga Flytt & Transport har verkligen levt upp de våra förväntningar. Vänligt bemötande snabba beslut och lösningar och mycket effektiva.

Stefan L
Skrev om Trygga Flytt & Transport AB

Trevliga och lösningsorienterade redan vid första kontakt. Rekommenderas starkt.

Olofssons i Syd AB
Skrev om Trygga Flytt & Transport AB

Är mycket nöjd med trygga flytt! Allt gick snabbt och smidigt.

Jenny J

De var trevliga killar Och tillmötesgående Flytten gick smidigt

Kajsa N
Skrev om Trygga Flytt & Transport AB

* Jag blev bemött som en bra kund. * Flytt av möbler från A till B, Godkänd. * Flytt av bohaget till en annan adress

Carin L
Skrev om Trygga Flytt & Transport AB

Trevliga och hjälpsamma killar. Allt gick superbra

Gunilla S
Skrev om Trygga Flytt & Transport AB

Jag har precis flyttat med hjälp av Trygga flytt. Jag är mycket nöjd. Förberedelse med besök och gemensam genomgång av flytten. Då jag hade flera lbostäder att hämta/lämna möbler till/från gällde det att hålla koll och det klarade de mycket bra. Personerna som genomförde flytten var mycket proffsiga och trevliga. Jag kan varmt rekommendera Trygga flytt. Mvh Gunilla Svanberg

Staffan J
Skrev om Trygga Flytt & Transport AB

Vi blev trevligt bemötta, arbetet utfördes effektivt, och priset var helt ok.

First-Name L
Skrev om Trygga Flytt & Transport AB

Perfekt, snabbt och jättetrevligt. Jag rekomenderar!

Berit K

Snabbt smidigt flytt Trevligt bemötande

Magnus C
Skrev om Trygga Flytt & Transport AB

Snabbt, säkert och bra.👍 Allt gick enligt plan. Skulle inte tveka att anlita igen.

Mette J
Skrev om Trygga Flytt & Transport AB

Smidigt, snapt och vänligt, kom till avtalat tid

Ann-Helén S
Skrev om Trygga Flytt & Transport AB

Mycket bra trevliga killar som var hjälpsamma

Bo Eric H
Skrev om Trygga Flytt & Transport AB

Trevliga och hjälpsamma flyttkillar, som tog sig tid och var väldigt noggranna.

Alicja L
Skrev om Trygga Flytt & Transport AB

-Vänligt, tillmötesgående. - Att mina saker ska transporteras från Sölvesborg till Falkenbergr. Med lite missuppfattning om leveranstiden men annars mycket bra. - Bra dialog med ansvarig chef, mycket bra team av starka killar som jobbade rationellt, noggrant och försiktigt.

Lars E
Skrev om Trygga Flytt & Transport AB

Oerhört kompetenta och duktiga medarbetare som genomförde vår flyttning på ett väldigt bra vis.

Mats L
Skrev om Trygga Flytt & Transport AB

Trevliga killar, som utförde sitt jobb på ett professionellt sätt. Kan rekommendera Trygga Flytt.

Wiggo E
Skrev om Trygga Flytt & Transport AB

Killarna gjorde ett snabbt och bra jobb. Kommer att rekommendera Trygga Flytt om jag får fråga om vem som flyttade åt oss

Chatarina J
Skrev om Trygga Flytt & Transport AB

Guld värda. Fick flytt dagen efter jag fråga. Kanon duktiga o varsamma Anlitar er igen om de beh O rekommenderar er till andra

Maj-Britt S
Skrev om Trygga Flytt & Transport AB

Mycket nöjd med bemötande och hantering av oss som kund.Flytten gick galant! Mina tillhörigheter levererades till 4 olika platser i Sverige,arbetet utfördes av två trevliga och profesionella killar.Flyttstädning återstår,med all säkerhet kommer jag att bli lika nöjd med den.

Göran J
Skrev om Trygga Flytt & Transport AB

Väldigt duktiga hjälpsamma flytt Gubbar flytten gick väldigt snappt och bra. MvhGöran.

Rose-marie A
Skrev om Trygga Flytt & Transport AB

Mycket positivt, och hjälpsamt, för att hjälpa mej flytta, inom en kort tid. Måste bara säga allt vad jag väntat mig av dom. Magasinerings flytt, till lägenhet. Allt till belåtenhet, jag fick hjälp med flytt inom ett par dagar, otroligt bra av Alfred, att fixa det!

Leif A
Skrev om Trygga Flytt & Transport AB

Proffsigt utfört arbete av trevlig personal. Stort tålamod samt lösningsbenägna.

Paula B
Skrev om Trygga Flytt & Transport AB

Bra servis och trevliga killar

Claes-Göran S
Skrev om Trygga Flytt & Transport AB

Väldigt trevligt bemött (Alfred). Väntade mig bra arbete och upplevde det så. Köpte tjänsten flytt av möbler från en 4 rumslägenhet till en tvårumslägenhet. Flytten gick smidigt och bra utan missöden.

Svar från Trygga Flytt & Transport AB

Tack för ett fint omdöme och vi hoppas att du kommer att trivas i ditt nya hem. Med vänlig hälsning,

Ulrika Å

Lugna och Tillmötesgående Professionellt bemötande

Svar från Trygga Flytt & Transport AB

Tack för ett fint omdöme och vi hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hem. Med vänlig hälsning,

Jonathan L
Skrev om Trygga Flytt & Transport AB

Enkla att ha att göra med! Alfred och alla andra är otroligt trevliga. Flytten gick snabbt och smidigt från Jönköping till Ronneby. De höll vad de lovade. Jag kan verkligen rekommendera Trygga Flytt och kommer använda dem nästa gång jag flyttar.