Tryggsam

Tryggsam

Smarta tjänster för din vardagssäkerhet

Tekniken utvecklar och förändrar världen omkring oss. I huvudsak i en positiv riktning, men de som vill stjäla och bedra har tyvärr också bytt plattform. Sedan 2013 har vi specialiserat oss på identitetsbevakning och den personliga säkerheten på internet och idag är vi ett av Sveriges snabbast växande teknikbolag. Våra 50
medarbetare i Stockholm hjälper dagligen närmare 40 000 kunder.

Att känna sig trygg är centralt för välbefinnandet, och vi vill att du ska må bra. Med vårt unika bevakningssystem Monitum i ryggen kan vi ge dig lugn och ro i vardagen, både hemma och på jobbet.

Det var nyfikenhet och innovation som satte oss på kartan. Idag är drivkraften att ge fler en enkel helhetslösning för bevakning av sina personuppgifter. Samma kraft driver oss idag - att skapa smarta lösningar för en trygg vardag.

Läs mer om hur vi kan hjälpa dig till en säkrare vardag på vår hemsida! Välkommen!

Läs vad 864 kunder tycker om Tryggsam 2

• 2021-04-28
    Jag fick ett vänligt bemötande...
    Jag känner mig nöjd med Tryggsam...
    Hej Carita, Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att höra! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam
  • 2021-04-20
    Larmet är högljutt i alla fall.
    Hej Emil, Tack så mycket för din feedback. Ja det är viktigt att det hörs ordentligt. Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Mobilt brandlarm
  • 2021-04-20
    Det funkar bra eftersom man blir uppringd med en gång.
    Hej Karin, Tack så mycket för din feedback, Vad skönt att höra att du tycker att tjänsten funkar bra ! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Mobilt brandlarm
  • 2021-04-09
    Identitetsskydd, Martin förklarade det jag var osäker på på ett bra sätt
    Hej Sebastian,, Tack så mycket för din feedback. Vad skönt att du är nöjd med servicen du fick av Martin! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam
  • 2021-04-08
    mobilt brandlarm
    bra bemötande
    Hej Birgitta, Tack så mycket för din feedback! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Mobilt brandlarm
  • 2021-04-06
    Lite bättre än man kan förvänta sig. Både kompetensmässigt och i bemötandet.
    Man kände sig omhändertagen
    Hej! Tack så mycket för din feedback, vad kul att höra att både tjänst och bemötandet är över förväntan. Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam
  • 2021-04-06
    Har brandvarnaren, funkar bra och larmcentralen ringen nästan direkt vid rökutveckling,
    Hej Linus, Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att höra att du är nöjd med tjänsten! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Mobilt brandlarm
  • 2021-04-06
    Jag har Tryggsam mobilt brandlarm i min lägenhet och i sommarstugan. Batteriet i brandlarmet i sommarstugan var dåligt så det blev ett fellarm nu i mars, men jag ska byta batteri där snart..annars tycker jag larmet fungerar bra..

mvh

Jörgen fock
    Hej Jörgen, Tack så mycket för din feedback. Vad skönt att höra att det bara var batteriet som var lågt. Det glädjer oss att höra att du är nöjd med brandlarmen! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Mobilt brandlarm
  • 2021-03-30
    Bra och trevligt bemötande. Fick hjälp direkt.
    Hej Lotten, Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att höra! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam
  • 2021-03-29
    Den är säker, smidig och som lojal kund har jag väldigt förmånligt pris och är supernöjd med tjänsten. Det inger en otrolig känsla av trygghet att ha den hemma.
    Hej Silvana, Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att höra att du är nöjd och känner dig trygg med tjänsten. Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Mobilt brandlarm
  • 2021-03-17
    Det har funkat riktigt snabbt och utmärkt.
    Hej Roy! Tack för din feedback. Vad skönt att höra att allt fungerar som det ska. Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Mobilt brandlarm
  • 2021-03-17
    Blev fint bemött av Charlotta som förklarade om idkapning.
    Hej Ingela! Tack så mycket för din feedback. Vad kul att höra att du är nöjd med bemötandet. Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam
  • 2021-03-09
    Trevlig säljare och mycket trevlig kontakt på kundservice (Charlotte)
    Hej Beatrice, Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att höra att du är nöjd med servicen! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam
  • 2021-03-09
    Trevligt bemötande. Lugnt förklarade
    Hej Ann-louise, Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att höra! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam
  • 2021-03-07
    Väldigt trevligt bemötande och bra förklarat!
    Hej Sebastian, Tack så mycket för din feedback. Vad skönt att höra! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam
  • skrev om ID-Skydd en del av Tryggsam
    2021-03-04
    Jag är ny jag vet inte så mycket om företaget.
    Hej Ramlo, Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att ha dig som kund och vi hoppas på att vi kommer göra dig nöjd! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst ID-Skydd
  • 2021-03-02
    Jag köpte ett brandlarm och det var snabbt och smidigt hela vägen ifrån första kontakten till installationen.
    Hej Monica, Tack så mycket för din feedback. Vad skönt att höra! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Mobilt brandlarm
  • 2021-03-02
    Jag gjorde en adress ändring och fick nytt klister till brandlarmet. Allt löste sig snabbt. Bra trevligt kundbemötande.
    Hej Evy-ann, Tack så mycket för din feedback, det glädjer oss att höra! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam
  • 2021-02-26
    Idskydd + mobilt brandlarm . Bra och trevligt bemötande.
    Hej Ann-britt, Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att höra! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam
  • 2021-02-25
    Pratade med Charlotte med saklig information kanon
    Hej Rolf, Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att du är nöjd med servicen du fick av Charlotte! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam
  • 2021-02-25
    Nöjd med all service, trevlig personal
    Hej Mona, Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att höra att du är nöjd! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Mobilt brandlarm
  • 2021-02-24
    La till mina vuxna barn i idskyddet.
    Charlotte var tydlig och hjälpsam.
    Det jag ville ha utförde hon
    Hej Ingela, Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att höra att du fick den hjälpen du behövde och att du är nöjd med servicen du fick av Charlotte! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam
  • 2021-02-24
    Trevligt bemötande och jag fick svar på mina frågor Kvinnan sa sitt förnamn, det har jag glömt Charlotte?
    Hej Elisabeth, Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att höra att du är nöjd med servicen du fick av Charlotte! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam
  • 2021-02-24
    Kanonbra betjäning. Klara och tydliga svar på mina frågor. Snabb och smidig hjälp med min trasiga brandvarnare som för övrigt är kanonbra att ha hemma. Är såpass nöjd så jag beställde ytterligare en varnare som är kopplad till larmcentralen. Stor tumme upp.
    Hej Fredrik, Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att höra att du är nöjd! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam
  • 2021-02-24
    Mycket bra tyckte jag detta samtal
    Hej Åsa, Tack så mycket för din feedback, Vad skönt att höra! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam
  • 2021-02-23
    Mycket bra service av Charlotte
    Hej Jesper, Tack så mycket för din feedback, Det glädjer oss att du är nöjd med servicen du fick av Charlotte! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam
  • 2021-02-23
    Jag ville säga upp idskyddet då jag inte har upplevt att det tillfört något, men Martin som jag talade med lyckades övertala mig att det är bra att ha. Dessutom hade jag fler personer på tjänsten som inte längre skulle ingå så det minskade kostnaden drastiskt vilket, om jag ska vara helt ärlig, inte hade koll på... Hehe. Han var väldigt trevlig, lyhörd och diplomatisk. Har själv jobbat länge inom kundtjänst, så jag är väldigt petig med hur kundbemötande ska vara och jag skulle definitivt säga att han nådde min höga ribba. Hoppas han får ta del av detta, för det behöver höras. :)
    Hej Minna, Tack så mycket för din feedback, Det glädjer oss att höra att du stannar som kund hos oss och att du är nöjd med servicen du fick av Martin! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam
  • 2021-02-22
    Fick bra bemötande av Charlotte som hjälpte mig med mina funderingar.
    Hej Camilla, Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att att höra att du är nöjd med servicen du fick av Charlotte! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam
  • 2021-02-19
    Det är ID-Skydd Premium
    Jag har blivit mycket bra bemött
    De jag pratat med har varit insatta och kunniga
    Mycket bra att de tipsar om redo.se
    Det är ju något som man inte skulle behöva ha men nu är verkligheten som den är
    Har fått vet hur bankernas skydd är det var bra
    Hej Majvi, Tack så mycket för din feedback. Vad skönt att höra att du är nöjd! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam
  • 2021-02-19
    Bra bemött.
    Bra erbjudande.
    Mycket bra hjälp ifrån Martin.
    Hej Jani, Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att höra att du är nöjd med servicen du fick av Martin! Trevlig helg! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam
  • 2021-02-18
    Fick hjälp med det jag behövde hjälp med Ett bra bemötande är jätte nöjd på alla plan
    Hej Åsa, Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att höra! Trevlig helg. Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam
  • 2021-02-18
    Trevlig handläggare som upplyste tydligt om vad Tryggsam är.
    Hej Johnny, Tack så mycket för din feedback. Trevlig helg! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam
  • 2021-02-18
    Både vid köp av tjänst och vid uppsägning av tjänst har jag blivit mycket väl bemött och vägledd för att få rätt hjälp.
    Trots att något gick snett vid min uppsägning av tjänsten hjälpte Tryggsams kundservice snabbt till att rätta till felet för att jag, kunden, ska få bästa möjliga upplevelse, stort plus.
    Hej Josefin, Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att höra att du är nöjd med servicen! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam
  • 2021-02-18
    HAR TAGIT ETT IDENTITETSSKYDD HOS ER ,FÖRST BLEV JAG LITE IRRITERAD MEN EFTER JAG PRATAT MED ER LÖSTE DET SIG NU ÄR JAG NÖJD MED ER.
    Hej Monika, Tack så mycket för din feedback. Vad skönt att höra att allt löste sig och att du är nöjd! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam
  • 2021-02-18
    Jag köpte en tjänst gällande att skydda mina kort, jag fick bra respons vid samtalet och kände att de lyssnade vad jag hade att säga
    Hej Susanne, Tack så mycket för din feedback. Vad skönt att höra! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam
  • 2021-02-17
    Mycket bra, bra kundbemötande o han löste mitt problem
    Hej Ulf, Tack så mycket för din feedback. Vad skönt att höra! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam
  • 2021-02-17
    Pratade med Charlotte som förklarade sakligt.
    Ett mycket trevligt bemötande.
    Hej Sebastian, Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att du är nöjd med servicen du fick av Charlotte! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam
  • 2021-02-16
    Träffade en kunnig, hjälpsam och trevlig kille som hjälpte mej! Fick svar på mina frågor!
    Hej Lena, Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att höra att du är nöjd med servicen! Med vänliga hälsningar, vi på kundtjänst Tryggsam
  • 2021-02-16
    Jag fick en fin respons redan från början, jag har hört så mycket att det finns folk som går in på andras konton och de tänker inte på hur mycket de skadar andra, när ens personliga saker blir bestulna.

Tack för min röst

Susanne
    Hej Susanne, Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att höra att du är nöjd! Med vänliga hälsningar, vi på kundtjänst Tryggsam
  • 2021-02-11
    Anmälan autogiro. Bra o snabbt bemötande. Förväntningarna uppfylldes helt. Trevlig o proffsig kontakt.
    Hej Britt, Tack så mycket för din feedback. Vad skönt att höra, det glädjer oss att du är nöjd med servicen! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam
  • 2021-02-10
    Jag köpte tryggsam familj. Båda gångerna jag var i kontakt med företaget blev jag bra bemött. Bara posetivt.
    Hej Linn, Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att du är nöjd! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam
  • 2021-02-10
    Fick bra hjälp av Charlotte med det som jag behövde hjälp med.
    Hej Åsa, Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att du är nöjd med servicen du fick av Charlotte! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam
  • 2021-02-09
    Trevlig personal som vill göra kunderna nöjda.
    Hej Malin, Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att du är nöjd! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam
  • 2021-02-08
    Jag tycker att Tryggsam är ett bra företag som har bra skydd mot identitetsstölder och mycket trevligt bemötande som jag fick av Charlotte!
    Hej Francisco, Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att du är nöjd med tjänsten och servicen du fick av Charlotte! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam
  • 2021-02-08
    Id skydd ,bra samtal,förklarade tydligt,mycket nöjd,
    Hej Roger, Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att höra att du är nöjd! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam
  • 2021-02-08
    Er representant Charlott hjälpte mig att få svar på mina frågor.
    Hej Anders, Tack så mycket för din feedback. Vad skönt att höra! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam
  • 2021-02-06
    Jag ringde för att kolla om det hänt något med mitt personnummer, det ringde en människa från "id safe" och påstås att så var fallet. Hur nu hon kunde se det. Men killen som svarade hos Tryggsam var jätte proffsig. Jag kände mig helt lugn sedan vi pratar klart. Han hjälpte mig även att fixa autogiro så jag slipper pappersfakturor
    Hej Margareta, Tack så mycket för din feedback. Vad skönt att höra att du är nöjd med servicen och att du fick den hjälpen du behövde. Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam
  • 2021-02-05
    Trevlig försäljare/ konsult att prata med .
    Fick hjälp med ärendet på en gång .
    De svarade på en gång och man fick snabbt hjälp.
    Hej Marianne, Tack så mycket för din feedback. Vad kul att höra att du är nöjd! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam
  • 2021-02-05
    Fick det förklarad av en trevlig person vid namn Charlotte, inte en minsta detalj gick miste. Tack för ett trevligt och professionellt bemötande.
    Hej Michael, Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att höra att du är nöjd med servicen du fick av Charlotte! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam
  • 2021-02-04
    Jag tycker att det är alldeles för dyrt, ville säga upp det men får inte
    Hej Ann-louise, Tack för din feedback. Det var tråkigt att höra. Du har förmodligen en avtalstid kvar vilket du ska ha fått förklarat när du tecknade tjänsten. Om du har några frågor eller funderingar får du gärna kontakta vår kundtjänst på 0771404505. Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam