Alla kategorier Hemlarm Stockholms län Nacka Tryggsam

Tryggsam

Hästholmsvägen 28, 4 tr, 131 30 Nacka — Visa karta

Vi tycker att alla ska ha råd med en tryggare vardag. Genom att vi balanserar kvalitet och bra pris kan du utöka ditt dagliga skydd utan att det kostar allt för mycket.

Vårt brandlarm är ett tryggt val för dig och ditt hem. Genom att installera vår brandvarnare med SIM-kort får du ett SMS och ett samtal från oss om det sker en rökutveckling hemma hos dig och du kan i god tid förhindra en katastrof, även när du inte är hemma.

Med vårt ID-skydd kan du känna dig trygg i att det bara är du som är du. Du får ett meddelande om dina personuppgifter ändras, någon tar lån eller handlar på kredit i ditt namn och du kan förhindra ett bedrägeri innan det blommat ut. Vi finns tillgängliga dygnet runt för att hjälpa dig och erbjuder juridisk rådgivning om det mot förmodan hinner gå lite för långt.

Läs mer om hur vi kan hjälpa dig till en säkrare vardag på vår hemsida! Välkommen!
Lör-Sön: Stängt
4.2/5
4.5/5
4.1/5

Läs vad 205 kunder tycker om Tryggsam

• Mikaela
    Mikaela skrev om Tryggsam
    Har ni möjligheten att välja ett annat bolag gör det! Dessutom, fast man varit medlem i flera år är uppsägningstiden 3 månader och de ska ha tillbaka larmet som du dessutom får bekosta leveransen av själv. Inte alls serviceminded kundtjönst. Se över alternativen! Läs mer
    2018-07-13 Tryggsam svarar Mikaela
    Tack för din feedback Mikaela, vi uppskattar all typ av feedback så att vi hela tiden kan bli bättre.
    Om du inte är nöjd, vilket jag förstår att du inte är så skulle vi uppskatta att du mailade oss på klagomal@tryggsam.com för att se vad som hänt och hur vi kan komma fram till en lösning.

Med vänliga hälsningar, kundtjänst
  • Pernilla I
    Pernilla I skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Köpte brandvarnare. Super nöjd å kan känna mig 100 procent trygg. Läs mer
    2018-07-13 Tryggsam svarar Pernilla I
    Kul att höra att du är nöjd med tjänsten och känner dig trygg, precis som det ska vara!

• Ann R
    Ann R skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Brandlarm! Vid larm kontaktar de oss enligt upprättad rutin på ett snabbt och effektivt sätt! Trevligt bemötande och vi har hittills inte haft några problem med dem! Läs mer
    2018-07-13 Tryggsam svarar Ann R
    Tack för din feedback! Skönt att höra att du är nöjd både med tjänsten och bemötandet.

• Dick B
    Dick B skrev om Tryggsam
    Har både id skydd och nu brandskydd. Tycker allt fungerar bra. Fick både sms och blev uppringd när jag testade brandvarnaren. Tog kanske lite för lång tid innan man blev uppringd men är annars nöjd än så länge Läs mer
    2018-07-12 Tryggsam svarar Dick B
    Tack för din feedback. Kul att höra att du är nöjd med båda tjänsterna. Vi tar givetvis med oss att du upplever att det tog lite lång tid innan du blev kontaktad vid larm, då det är viktigt för oss att du ska känna dig riktigt trygg med tjänsten.

• Sanin S
    Sanin S skrev om Tryggsam
    Kundtjänst var hjälpsamma med att lösa ett missförstånd angående en bindningstid. Uppskattas!

För övrigt har jag väl upplevt företaget som trevligt. Läs mer
    2018-07-12 Tryggsam svarar Sanin S
    Hej Sanin
    Skönt att höra att allting löste sig bra.

• Ingela P
    Ingela P skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Brandvarnare med koppling till larmcentral.
    Bra bemötande, kunnig personal.
    Att de ringer mig som de lovat och de har de gjort 2 gånger.
    Eftersom vi bor långt från räddningstjänsten så är det viktigt att de larmas så snart som möjligt. Läs mer
    2018-07-12 Tryggsam svarar Ingela P
    Tack för din feedback Ingela! Vad skönt att höra att du känner dig trygg med tjänsten, hoppas att det inte varit något allvarligt som utlöst larmet de gångerna.

• Robin U
    Robin U skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Köpte brandlarm och är väldigt nöjd med tryggsam! De har även bra påminnelser att kontrollera om tjänsten fungerar som den ska. Ringer alltid vid larm från min varnare vilket gör att jag känner mig trygg som kund! Läs mer
    2018-07-12 Tryggsam svarar Robin U
    Kul att höra att du är nöjd både med oss och tjänsten!

• Annika E
    Annika E skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Brandlarm. Alltid vänliga och tillmötesgående. Det fungerar som jag vill att det ska göra Läs mer
    2018-07-12 Tryggsam svarar Annika E
    Tack för din feedback Annika! Det glädjer oss att höra att tjänsten lever upp till dina förväntningar.

• Bertil J
    Bertil J skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Köpt per telefon
    Mycket bra bemötande
    Det har varit som dom lovade endast lite lång tid innan larmcentralen ringde ifrån jag fått SMS om larm på brandvarnaren. Läs mer
    2018-07-12 Tryggsam svarar Bertil J
    Tack för din feedback Bertil, skönt att höra att du är nöjd med bemötandet.
    Vi kommer ta det vidare och se vad vi kan göra då du upplever att det tog lite lång tid innan samtalet kom.

• Ola W
    Ola W skrev om Tryggsam
    Fruktansvärt äckligt företag som lurar kunder att gå med i något av deras tjänster! Deras telefon nissar är kunnig på att bryta lagaord och detta är ett fruktansvärt oansvarfult företag som har noll respekt mot sinna kunder! JAG BER ER ALLA ATT HÅLLA SIG BORTA FRÅN TRYGGSAM!! Fick en idskydd från en försäljer då jag sa nej men sedan kom en räkning från sergel vilket kom ca 3 månader efter samtalet räkning var över 2000kr och är tvungen att betala för ett helt år! Skall polisanmäla och stämma bolaget på 3,5 miljoner kroner så kanske de lär sig en läxa! Inte ens värda att utfalla sig som något så kallad ´´bra företag´´ Läs mer
    2018-07-02 Tryggsam svarar Ola W
    Hej Ola!

Vi använder oss inte utav Sergel och har aldrig använt oss utav det, kan inte heller hitta dig i våran kundbas. Så fakturan du mottagit verkar inte komma i från oss. Men kontakta oss gärna på mail med dina uppgifter så kan vi hjälpa dig att kolla närmare på ärendet.
    Du kan antingen ringa oss på 0771 404 505 eller maila till kundtjanst@tryggsam.com.

Mvh Vi på kundtjänst.
    Ola W gillar detta
  • Helena B
    Helena B skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Brandvarnare med telefonlarm - Mycket bra bemött med trevlig personal - Blev väldigt glad när jag fick info om brandutryckning även när jag inte är hemma i bostaden.
    Fick även tillfälle att utnyttja denna tjänst, då jag och en av mina döttrar skulle fritera falafel, som jag aldrig gjort, då det kom olja på plattan, som tog eld. Jag hade en stekpanna till hands, som jag kvävde elden med, men det blev ju osigt, så larmet gick i gång. Det tog inte många minuter innan telefonen ringde och jag fick förfrågan om brand. Kunde då tryggt svara att vi hade löst situationen, men var mycket tacksam att de hade ringt upp. Skönt att veta att jag har en så bra brandvarnare. / Tack! Med vänlig hälsning Helena Läs mer
    2018-07-05 Tryggsam svarar Helena B
    Tack för din feedback Helena. Skönt att höra att allt gick så bra som det gjorde för er vid friteringen och att ni är nöjda med tjänsten och bemötandet.

• Mikael H
    Mikael H skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Brandvarnare med larm till en larmtjänst. Försäljaren som ringde upp mig var trevlig och bra. Jag hade inga förväntningar alls, men vid kontrollen efter installation fick jag både sms och blev uppringd. Även vid ett senare tillfälle närbrandvarnaren löste ut blev jag uppringd. Dessa tillfällen visar att allt fungerar över förväntan Läs mer
    2018-06-29 Tryggsam svarar Mikael H
    Tack för din feedback! Hoppas att det inte varit något allvarligt som hänt när larmet gick andra gången. Det glädjer oss att höra att du känner att den fungerar över förväntan.

• Martina Elisabeth K
    Martina Elisabeth K skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Jag köpte en brandvarnare. Det fungerar kanon. Råkade steka lite förhårt en gång då gick brandvarnaren igång. På nån minut hade jag fått både sms o blivit uppringd. Blev väl bemöt av den som ringde upp. Tjänsten är jag helnöjd med. Läs mer
    2018-06-29 Tryggsam svarar Martina Elisabeth K
    Tack för din feedback Martina. Kul att höra att du är nöjd med både tjänsten och bemötandet och att det inte varit något allvarligt som utlöst larmet.

• Olov D
    Olov D skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Det bästa är testen på larmet var 3-mån.Då vet man att det fungerar.Jag råkade steka för varmt,larmet gick. Läs mer
    2018-06-21 Tryggsam svarar Olov D
    Tack för din feedback Olov! Skönt att höra att det är varit matlagningslarm och test av brandvarnare och inget allvarligt.

• Mikael L
    Mikael L skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Jag tycker att det är bra, Jag tycker bara att ni kunde ringa lite tidigare efter att larmet har gott. Läs mer
    2018-06-15 Tryggsam svarar Mikael L
    Tack för ditt svar Mikael. Kommer självklart ta detta vidare och kolla på möjligheterna.

• Mikael H
    Mikael H skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Bra larmtjänst och därmed trygghet. Läs mer
    2018-06-15 Tryggsam svarar Mikael H
    Tack för din feedback, skönt att höra att du känner dig trygg.

• Matilda S
    Matilda S skrev om ID-Skydd en del av Tryggsam
    Tjänsten är bra, allt funkar som det ska, har tur nog inte känt av tjänsten så mycket. Läs mer
    2018-06-05 Tryggsam svarar Matilda S
    Kul att höra att allt fungerar bra, tack för din feedback.

Med vänliga hälsningar vi på kundtjänst
  • Joelina S
    Joelina S skrev om Tryggsam
    Det här är det sämsta företaget jag någonsin varit i kontakt med. För det första blir jag totalt pålurad ett abonnemang som sades skulle vara löpande och inte bundet. Ber om ljudfil då jag aldrig någonsin skulle gå med på ett bundet abonnemang. Får ingen ljudfil. Ber om en ljudfil tre gånger innan jag får den, och där hörs det att den är mixtrad med. Jag har aldrig i livet sagt ja till ett abonnemang. Men pga andra omständigheter i livet orkar jag inte bråka så jag väntar till att bindningstiden ska gå ut (1 år). Eftersom att det inte är företaget själva som drar pengarna från autogirot var jag tvungen att makulera medgivandet så att jag fick hem en faktura med företagets namn så att jag kunde ringa in. Då visar det sig att jag är bunden IGEN, för att jag tydligen inte hade ringt in efter 11 månader och sagt upp skiten. De förlängde UTAN mitt godkännande och UTAN ACCEPT, men hävdar att de får göra så för att det står i deras allmänna villkor. AKTA ER för detta bluff-företag som luras på pengar och har en fruktansvärd otrevlig kundservice!! Läs mer
  • Mattias M
    Mattias M skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Mobilt brandlarm
    Professionellt
    Att de ska leverera det de lovat
    Snabb återkoppling vid rökutveckling Läs mer
    2018-05-25 Tryggsam svarar Mattias M
    Tack för din feedback Mattias, Kul att höra att allt fungerar som det ska.

Med vänliga hälsningar vi på kundtjänst
  • Frida A
    Frida A skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Fungerar jättebra! Snabb kontakt vid rökutveckling även om det bara vart jag som orsakat lite mycket stek os. Läs mer
    2018-05-14 Tryggsam svarar Frida A
    Kul att höra att brandvarnaren fungerar som den ska, och att det inte skett något allvarligt.

Med vänliga hälsningar vi på kundtjänst.
  • Lena N
    Lena N skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Jag blev omgående uppringd då jag lagade mat utan att sätta på fläkte. Det5 blev rökigt. De ringde snabbt. Tack. Läs mer
    2018-05-14 Tryggsam svarar Lena N
    Tack för din feedback, Skönt att höra att det bara var matlagning som utlöste larmet.

• Maria Elisabeth B
    Maria Elisabeth B skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Brandlarm! Det fungerade när sonen lagade mat utan fläkten på! Synd att räckvidden inte täcker hela huset, kan bara ha en brandvarnare. Läs mer
    2018-05-14 Tryggsam svarar Maria Elisabeth B
    Tack för din feedback Maria. Hör gärna av dig till våran kundtjänst så kan vi se över lösningen med flera om du önskar.

• Mikael K
    Mikael K skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Stekte kött kom rök och brandlarmet tjöt. Nästan direkt fick jag samtal på mobilen för att kolla läget. Vilket jag uppskattar att om det skulle vara brand så blir man direkt informerad. Läs mer
    2018-05-04 Tryggsam svarar Mikael K
    Tack för ditt svar! Skönt att höra att det fungerar som det ska.

• Eva A
    Eva A skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    har bland annat en brandvanare det rökte lite från min ugn när jag öppnade lucka o larmdt gick igång tryggsam romgde inom 3 minuter o hörde sig för väldigt bra Läs mer
    2018-05-04 Tryggsam svarar Eva A
    Tack för din feedback Eva! Vad skönt att höra att det inte var något allvarligt som utlöste larmet.

• Ricard C
    Ricard C skrev om ID-Skydd en del av Tryggsam
    Fungerar superbra, jättenöjd. Kundtjänst var även trevliga när jag ringde om en faktura. Läs mer
    2018-05-02 Tryggsam svarar Ricard C
    Kul att höra att det fungerar bra och att bemötandet varit bra, det glädjer oss att höra!

• Patrik K
    Patrik K skrev om Tryggsam
    Samtal från en försäljare som börjar snacka gött och ger bra info kring bolaget och tjänsten. När jag väl bestämmer mig för att avvakta och istället kika på deras hemsida (och då gå miste om erbjudandet på telefon vilket jag säger är helt ok) så bemöts jag av sura miner. Jag tackar för informationen och får som svar "jag jobbar inte som informatör, nu kommer det gå till så att..." där tonen är allt annat än trevlig. Lämnar en bitter eftersmak från samtalet. Läs mer
    2018-04-26 Tryggsam svarar Patrik K
    Tack för din feedback Patrik!

• Lars L
    Lars L skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Brandskydd uppringstjänst brandvarnare

Kändes inte som prioterad utgift när jag blev uppringd från Er då jag var & är arbetssökande, gick därför med på en halverad kostnad visserligen efter påtryckningar från uppringaren. Det var kanske inte så bra då att bli påtvingad en tjänst. Som plåster på såren fick jag halverad kostnad.

Inga förväntningar

Tjänsten har fungerat bra trots allt, efter justering av placeringen. Tidigare gick den igång lite väl ofta på grund av köksfläkten. Flyttade den till en annan del av huset där brandvarnaren inte påverkades köksfläkten Läs mer
    2018-04-26 Tryggsam svarar Lars L
    Tack för din utförliga feedback, skönt att höra att den inte går igång på grund av fläkten längre.

• Ellinor K
    Ellinor K skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Mycket bra, snabb återkoppling. Trevlig personal Läs mer
    2018-04-26 Tryggsam svarar Ellinor K
    Tack för din feedback Ellinor, det glädjer oss att höra!
  • Christoffer L
    Christoffer L skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Fick ett trevligt samtal med bra information.
    Larmet har aktiverats 1 gång och fungerade fullt tillfredsställande! Läs mer
    2018-04-18 Tryggsam svarar Christoffer L
    Tack för din feedback, vad skönt att höra att det fungerar som det ska.

• Ingrid Kristina W
    Ingrid Kristina W skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Har lyckligtvis inte behövt Tryggsam i någon akut situation. Men de kontakter jag haft har varit helt ok. Trevligt bemötande. Läs mer
    2018-04-17 Tryggsam svarar Ingrid Kristina W
    Tack för ditt svar, vad skönt att höra att det inte varit något akut som skett.

• Gabriel B
    Gabriel B skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Vet inte vad jag ska skriva här mer än att det hade varit bra med E-faktura. Läs mer
    2018-04-13 Tryggsam svarar Gabriel B
    Tack för din feedback, det är givetvis någonting vi kommer ta vidare.

• Lina E
    Lina E skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Pålitlig service, känns som en bra utökning av hemförsäkringen Läs mer
    2018-04-06 Tryggsam svarar Lina E
    Tack för din feedback Lina, riktigt kul att höra.

• Tomas B
    Tomas B skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Senaste köpet va en brandvarnare och är super nöjd med den:) och bra service från företaget när jag beställde brandvarnaren:) Läs mer
    2018-03-29 Tryggsam svarar Tomas B
    Kul att höra at du är nöjd med både tjänsten och servicen, det glädjer oss att höra!

• Robert A
    Robert A skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Bemötandet har varit bra och all kontakt har varit till freds. Tjänsten fungerar bra men jag upplever att det tar för lång tid innan jag blir uppringd. Jag är inte säker på hur det ser ut på erans sida av systemet men jag antar att när mitt larm går skickas er min brandvarnare sin id via telenätet och ni får ett meddelande på någon dataskärm. Jag är övertygad om att man skulle kunna ordna ett program som skickar ett sms till alla nummer som registrerats om att mitt brandlarm går redan när första informationen kommer till er. På så sätt blir kan grannar göra sig uppmärksamma direkt för att ha bra information till er om det går så långt att ni behöver kontakta en granne.

Jag har väldigt många fler idéer om hur ni skulle kunna utväckla era tjänster med till exempel en interaktiv app. Om det låter intressant är ni välkomna att höra av er till mig på telefon 0722331626. Läs mer
    2018-03-29 Tryggsam svarar Robert A
    Tack för din feedback Robert, kul att höra tankarna kring hur du tycker att tjänsten skulle kunna utvecklas.

• Christopher A
    Christopher A skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Härliga operatörer som ringer💪👍 Läs mer
    2018-03-22 Tryggsam svarar Christopher A
    Tack för din feedback, riktigt kul att höra.

• Joakim A
    Joakim A skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Jag tyckte det var mycket bra dom tog kontakt direkt efter att brandvarnaren tjöt Läs mer
    2018-03-22 Tryggsam svarar Joakim A
    Tack för din feedback, hoppas att det inte var något allvarligt som satt igång brandvarnaren.

• Jonas L
    Jonas L skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Bra tjänst om man bor i glesbygd med få i närheten, men har nu förstått att det är onödigt med den här tjänsten om man bor i tätbebyggt område enligt räddningstjänsten, så känner mig smått lurad på pengar i dagsläget då den gratis brandvarnare som fastighetsbolagen tillhandahåller duger! Läs mer
    2018-03-16 Tryggsam svarar Jonas L
    Tack för din feedback Jonas, vi uppskattar alla sorters feedback vi kan få.

Joelina S gillar detta
  • Ruben S
    Ruben S skrev om Tryggsam
    Är relativt ny som kund på Tryggsam (4-5 månader) bemötandet var tryggt och säkert. Tjänsten id skydd premium lever upp till mina förväntningar. Läs mer
    2018-03-16 Tryggsam svarar Ruben S
    Vad skönt att höra att tjänsten lever upp till dina förväntningar, det glädjer oss att höra!

• Linn F
    Linn F skrev om Tryggsam
    Bra att man får ett samtal när brandlarmet går. Kanske något känsligt. Läs mer
    2018-03-16 Tryggsam svarar Linn F
    Tack för din feedback Linn!

• Hedda
    Hedda skrev om Tryggsam
    Lever helt klart upp till säljarens löften, jag är supernöjd med tjänsten! :D Säljaren som ringde var dessutom supertrevlig och påläst. Kanonbra och trevlig kundtjänst. Kommer definitivt skaffa brandlarmet också. 10/10 Läs mer
    2018-03-16 Tryggsam svarar Hedda
    Tack för din feedback! Kul att höra att du är nöjd med både tjänsten och bemötandet.

Med vänliga hälsningar, vi på kundtjänst
    Tryggsam, per e gillar detta
  • Nic S
    Nic S skrev om Tryggsam
    Id-skyddet funkar utmärkt! Sms:et kommer direkt när kreditupplysning sker! Får även koll på min kreditvärdighet! Underbar tjänst! Läs mer
    2018-03-15 Tryggsam svarar Nic S
    Skönt att höra att tjänsten fungerar som den ska!

• Alexander R
    Alexander R skrev om Tryggsam
    Riktigt bra id-skydd där jag hela tiden har full koll på mina kreditupplysningar och ändringar, meddelar till och med om deklarationen! Fick även med stöldskyddsdekaler som jag kunde märka upp min telefon och klocka och även andra saker med! Kundtjänst var otroligt trevliga och hjälpsamma när jag undrade över mina kortuppgifter och autogiro !

Rekommenderar starkt! Läs mer
    2018-03-15 Tryggsam svarar Alexander R
    Tack för din feedback Alexander! Kul att höra att allt fungera som det ska och att du är nöjd. Det glädjer oss att höra.

• Alexandra J
    Alexandra J skrev om Tryggsam
    Inte vart kund så länge så kan inte utvärdera tjänsten än. Trevlig säljare iallafall och bra argument varför jag skulle ha tjänsten så jag valde att testa. Läs mer
    2018-03-15 Tryggsam svarar Alexandra J
    Kul att höra att du valde att testa tjänsten, hoppas att du blir riktigt nöjd!

• Michel C
    Michel C skrev om Tryggsam
    Jag har erat id-skydd fungerar jätte bra, hade lite svårt med att registrera korten, men kontaktade kundtjänst och fick hjälp direkt samt att dem registrerade korten åt mig. Läs mer
    2018-03-15 Tryggsam svarar Michel C
    Tack för ditt svar! Skönt att höra att det löste sig med allt direkt.

• M W
    M W skrev om Tryggsam
    Rent bedrövligt! Aggressiv telefonförsäljning till äldre personer med demens/altzeimers. Jag har kontaktat Tryggsam flera gånger, men ingen vill ta ansvar över att de ingår avtal med dementa. Har mailat och väntat nu över en månad utan respons. Tack vare Tryggsam har nu min demente släkting fått en betalningsanmärkning och har ej möjlighet till att byta boende som han är behov utav... Det här företaget har vänt ett tidigare tryggt liv till ett otryggt bara genom ett samtal! Jag saknad ord!!!!!! Läs mer
    2018-03-07 Tryggsam svarar M W
    Hej

Du får jätte gärna kontakta oss direkt, vi har haft ett sådant ärende en gång och det avtalet makulerades direkt. Så kontakta oss så att vi kan hjälpa dig vidare.

2018-03-08 M W svarar Tryggsam
    Jag har verkligen försökt få svar och kontakt med er! Vilket inte är lätt!
    Skickade ytterligare ett påminnelse-mail till er i veckan efter över en månads väntan och fick idag svar. Till svar fick jag att mitt tidigare mail kommit fram, utan någon som helst ursäkt från er att jag fått vänta så länge. Nonchalant och lågt att ni inte svarar på mail utan man ska behöva påminna er!

Beskedet idag 7/3 2018 var att Tryggsam inte tänker hjälpa till! Ni fråntar er ansvaret av att ni ingått avtal med en dement person pga. att själva diagnosen altzeimers från sjukhuset blev utfärdat efter telefonsamtalet, trots att intyget klart visar att han var dement och hade sjukdomen vid telefonförsäljningsavtalet! Att få en diagnos tar tid!

Tryggsams anställda har i alla fall gjort sina läxor och lärt sig alla bortförklaringar för att slippa ansvar! Tyvärr är hela den här händelsen som ett övergrepp på en minderårig där ni inte fick se legitimationen vid tillfället...och nu när ni får legitimationen skyller ni på att släkten borde tagit ansvar. Det är faktiskt inte släkten som ska ta ansvar utan ni, Tryggsam! Ni ska följa lagen och inte ingå avtal med dementa! Skamligt är bara förnamnet!

Ni Tryggsam har helt på egen hand ställt till att min svärfars boende svävar i ovisshet, den viktigaste trygghet han har.

Ni skriver till mig, ”Vi kommer vidhålla vad vi tidigare sagt”, detta trots alla intyg från läkare. Jag undrar istället vad som krävs för att ni ska ändra inställning? Det skulle jag väldigt gärna vilja ha svar på! Sannlngen är att det går inte för ”money talks” hos Tryggsam! Hur ni lurar dementa människor via telefonförsäljare och sedan inte agerar när ni får reda på fakta är under all kritik och totalt ansvarslöst från er sida!
    Läs mer genom att expandera tråden +
    Joelina S gillar detta
  • Håkan R
    Håkan R skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Jag tycker att bemötandet har varit bra de gånger Tryggsam har ringt upp mig. Läs mer
    2018-03-07 Tryggsam svarar Håkan R
    Tack för din feedback, riktigt kul att höra!

• Bodil P
    Bodil P skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Jag har mest haft kontakt med Tryggsam när jag lagat mat, så att larmet utlöstes. Då har jag blivit uppringd, så det funkar. Läs mer
    2018-03-07 Tryggsam svarar Bodil P
    Tack för ditt svar Bodil. Mycket skönt att höra att det bara är matlagning som utlöst larmet.

• Hans Göran C
    Hans Göran C skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Hej. Det fungerade bra. Är helt nöjd med denna tjänst. Läs mer
    2018-03-02 Tryggsam svarar Hans Göran C
    Hej Hans!

Kul att höra att du är nöjd med tjänsten.

• Natalia S
    Natalia S skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Jag är jätte nöjd och känner mig trygg me Tryggsam:) Läs mer
    2018-03-02 Tryggsam svarar Natalia S
    Tack för ditt svar. Härligt att höra att du känner dig trygg, precis som det ska vara.

• Lars L
    Lars L skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Mycket bra. Lite väl känslig är brandvarnaren, tycker jag. Har löst ut vid två tillfällen redan, tack vare att jag rökte ciggaretter, för nära den. Läs mer
    2018-03-02 Tryggsam svarar Lars L
    Tack för din feedback, skönt att höra att det bara varit cigaretter som startat brandvarnaren och inget allvarligt.

Hästholmsvägen 28, 4 tr, 131 30 Nacka