Alla kategorier Hemlarm Stockholms län Nacka Tryggsam

Tryggsam

Västra Finnbodavägen 2, 131 30 Nacka — Visa karta

Vi tycker att alla ska ha råd med en tryggare vardag. Genom att vi balanserar kvalitet och bra pris kan du utöka ditt dagliga skydd utan att det kostar allt för mycket.

Vårt brandlarm är ett tryggt val för dig och ditt hem. Genom att installera vår brandvarnare med SIM-kort får du ett SMS och ett samtal från oss om det sker en rökutveckling hemma hos dig och du kan i god tid förhindra en katastrof, även när du inte är hemma.

Med vårt ID-skydd kan du känna dig trygg i att det bara är du som är du. Du får ett meddelande om dina personuppgifter ändras, någon tar lån eller handlar på kredit i ditt namn och du kan förhindra ett bedrägeri innan det blommat ut. Vi finns tillgängliga dygnet runt för att hjälpa dig och erbjuder juridisk rådgivning om det mot förmodan hinner gå lite för långt.

Läs mer om hur vi kan hjälpa dig till en säkrare vardag på vår hemsida! Välkommen!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt
4.3/5
4.5/5
4.3/5

Läs vad 548 kunder tycker om Tryggsam

• 2019-09-18

Alice V skrev om Tryggsam
    Alexander va trevlig person att prata med, fick hjälp med det jag behövde hjälp med. Läs mer
  • 2019-09-17

Yvonne P skrev om Tryggsam
    Jag fick ett bättre pris tjänsten id-skydd. Läs mer
    2019-09-18 Tryggsam svarar Yvonne P
    Hej Yvonne,
    Tack för din feedback! Vad skönt att ni kunde komma fram till ett erbjudande som kändes bra!

• Sanna M

2019-09-17

Sanna M skrev om Tryggsam
    Jag ville säga upp mitt abonnemang men det tyckte Charlotte inte var någon bra idé så hon hjälpte mig att få ner priset. Jag blev bra bemött av Charlotte. Läs mer
    2019-09-18 Tryggsam svarar Sanna M
    Hej Sanna,
    Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att höra att ni stanna kvar som kund och att ni kunde komma fram till ett erbjudande som kändes bra!

• Susanne E

2019-09-13

Susanne E skrev om Tryggsam
    Blev bemött väldigt bra. Trevlig personal.
    Köpte id-skydd. Läs mer
    2019-09-13 Tryggsam svarar Susanne E
    Hej Susanne,

• 2019-09-13

Sarah E skrev om Tryggsam
    Jag ville säga upp det jag skrivit upp mig på gällande ID-kapning. Jag fick hjälp av Martin som har gett mig längre betänketid på 3 månader. Han var trevlig, blev bra bemött Läs mer
    2019-09-13 Tryggsam svarar Sarah E
    Hej Sarah,
    Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att höra. Hoppas att du blir lika nöjd med tjänsten som Servicen du fick av Martin.

Med vänliga hälsningar, Vi på Kundtjänst
  • 2019-09-08

Josefin M skrev om Tryggsam
    Jag fick gratis id-skydd då jag kände att jag behövde mer tid att läsa igenom! Martin hjälpte mig med detta, bra service Läs mer
    2019-09-09 Tryggsam svarar Josefin M
    Hej Josefin,
    Tack så mycket för din feedback. Hoppas att du blir lika nöjd med tjänsten som med servicen du fick av Martin!

• 2019-09-05

Ann Ö skrev om Tryggsam
    Jag har köpt en säker hetstjänt.jag hade inga förväntningar,och blev trevligt bemött. Läs mer
    2019-09-06 Tryggsam svarar Ann Ö
    Hej Ann,
    Tack så mycket för din feedback, Det glädjer oss att höra!

• 2019-09-05

Linda Clara Margareta E skrev om Tryggsam
    Fick hjälp med ett faturaärende och ordna med automatisk överföring. Alexander var mycket kunnig, trevlig och tillmötesgående. Läs mer
    2019-09-05 Tryggsam svarar Linda Clara Margareta E
    Hej Linda,
    Tack så mycket för din feedback. Vad kul att du är nöjd med servicen du fick av Alexander!

• Noomie W

2019-09-02

Noomie W skrev om Tryggsam
    Trevlig röst att prata med snabba svar man vet vad man får Läs mer
    2019-09-03 Tryggsam svarar Noomie W
    Hej Noomie,
    Tack så mycket för din feedback! Vad skönt att höra.

• 2019-08-27

Elisabeth U skrev om Tryggsam
    Mycket trevligt bemötande samt god hjälp Läs mer
    2019-08-28 Tryggsam svarar Elisabeth U
    Hej Elisabeth,

• 2019-08-26

Lisett S skrev om Tryggsam
    Mycket trevligt bemötande! Fick bra och snabba svar. Läs mer
    2019-08-27 Tryggsam svarar Lisett S
    Hej Lisett,
    Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att höra!

• 2019-08-22

Johan M skrev om Tryggsam
    Ringde Tryggsam kundtjänst och personalen hos dem var bemötande och tillfredställande. I synnerlighet Martin som jag pratade med i senaste samtalet. Läs mer
    2019-08-22 Tryggsam svarar Johan M
    Hej Johan,

• 2019-08-19

Fatoumata C skrev om Tryggsam
    Bemöttes på ett väldigt bra sätt av Martin
    O fick svar på alla mina frågor
    Riktigt bra service. Läs mer
    2019-08-20 Tryggsam svarar Fatoumata C
    Hej Fatoumata,
    Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att du är nöjd med den hjälpen och servicen du fick av Martin!

• 2019-08-19

Fredrik V skrev om Tryggsam
    En bra tjänst som man får den hjälp man behöver. Bra bemötande av Alexander med. Läs mer
    2019-08-20 Tryggsam svarar Fredrik V
    Hej Fredrik,
    Tack så mycket för din feedback. Vad skönt att du är nöjd med tjänsten och servicen du fick av Alexander!

Monika F skrev om Tryggsam
    Tjänsten.id skydd premium.
    Pratade med Martin.
    Trevlig kille och tillmötesgående. Läs mer
    2019-08-19 Tryggsam svarar Monika F
    Hej Monika,
    Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att höra!

Susann B skrev om Tryggsam
    Brandskydd. Jag ville senarelägga tjänstens startdatum, och det gick jättebra. Jag blev vänligt bemött och fick en bra lösning på mitt problem. Det gick bättre än jag förväntade mig.
    /Susann Läs mer
    2019-08-15 Tryggsam svarar Susann B
    Hej Susann
    Tack för din feedback, vad roligt att höra att servicen du fick blev bra och att du är nöjd över tjänsten du har hos oss.

My O skrev om Tryggsam
    Martin jag fick prata med var väldigt tillmötesgående och gav mig bra med information. Givande samtal som gladde båda parter. Läs mer
    2019-08-15 Tryggsam svarar My O
    Hej My,
    Tack för din feedback, vad kul att höra att samtalet med Martin blev bra, hör gärna av dig om frågor uppstår.

• 2019-08-14

Sanna A skrev om Tryggsam
    Jag köpte tjänsten om ID-skydd och fick då hjälp av en mycket trevlig och hjälpsam Charlotte. Läs mer
    2019-08-15 Tryggsam svarar Sanna A
    Hej Sanna,
    Tack för din feedback, vad kul att höra att du blev bra bemött av Charlotte och att du är nöjd över våran tjänst.

• 2019-08-14

Amanda A skrev om Tryggsam
    Jag köpte id-skydd premium. Jag blev väldigt bra bemött av Fredrik sim sålde tjänsten till mig. Dock så kändes det som att jag blev lite påtvingad tjänsten. När jag ringde kundservicen för att få svar på några frågor så blev jag otroligt bra bemött av Martin som gjorde att min oro över tjänsten släppte. Jag har inte direkt några förväntningar på företaget och jag har inte haft tjänsten så länge så jag vill inte uttala mig om vad jag tycker om det än Läs mer
    2019-08-15 Tryggsam svarar Amanda A
    Hej Amanda,
    Tack för din feedback, vad skönt att höra att det blev bättre efter samtalet med Martin, har du några frågor är du välkommen att kontakta oss.

Ricard S skrev om Tryggsam
    Fick jätte bra service från Martin! 5 av 5 toast Läs mer
    2019-08-14 Tryggsam svarar Ricard S
    Hej Ricard,
    Tack för din feedback, vad kul att höra att du är nöjd över samtalet du hade med Martin.

Michael K skrev om Tryggsam
    Förlängde mitt avtal mot ID kapning eftersom Charlotta sänkte priset med 50 kronor / månad och ordnade med autogiro vilket kapade kostnaden ytterligare 20 kronor/ månad. Min ursprungstanke var att avsluta avtalet men Charlotta fixade en bra deal så jag blir kvar.
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande 👍🙂 Läs mer
    2019-08-14 Tryggsam svarar Michael K
    Hej Michael,
    Tack för din feedback, vad kul att höra att du är nöjd över den service du fick

Maud Signe Ludvigsson N skrev om Tryggsam
    Jag ändrade min inbetalning till ett autogiro! Fick god hjälp och blev vänligt och trevligt bemött! Det kändes gott! Med vänliga hälsningar Maud Ludvigsson Nilsson. Läs mer
    2019-08-13 Tryggsam svarar Maud Signe Ludvigsson N
    Hej Maud,
    Tack för din feedback, vad roligt att höra att du fick ett trevligt bemötande från våran handläggare och hjälpte dig med autogirot.

• 2019-08-12

Marie Å skrev om Tryggsam
    Jag ringde för att fråga angående brandlarmet, som jag hade testat och inte fick respons. Det visade sig att jag tryckt för kort stund så jag fick bra information om hur man testar. (Hade glömt det...) Jag fick mkt vänligt och informativt bemötande. Mvh Marie Läs mer
    2019-08-13 Tryggsam svarar Marie Å
    Hej Marie,
    Tack för din feedback, vad bra att allt löste sig och att du fick den rätta informationen hur det går till i fortsättningen med att testa våran brandvarnare.

• Auli S

2019-08-12

Auli S skrev om Tryggsam
    Ett mycket trevligt bemötande av Charlotte och fick snabbt hjälp med mitt problem 😀 Läs mer
    2019-08-13 Tryggsam svarar Auli S
    Hej Auli,
    Tack för din feedback, vad roligt att höra att du är nöjd över servicen du fick av Charlotte.

• Annette B

2019-08-12

Annette B skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Brandvarnare som är kopplad till min mobiltelefon. Och jag är supernöjd. Läs mer
    2019-08-12 Tryggsam svarar Annette B
    Hej Annette,
    Tack för din feedback, vad roligt att höra att du är nöjd över tjänsten "tryggare hem", hör gärna av dig om frågor eller funderingar dyker upp.

• 2019-08-09

Jimmy Tobias P skrev om Tryggsam
    Jag skulle säga upp avtalet. Jag fick nedsatt pris istället på mitt trygghetslarm. Fick förklarat till mig att jag hade 3 månaders uppsägningstid med ordinarie pris. Bra bemötande och förklarat. Jag pratade med en som heter Martin, tror jag. Läs mer
    2019-08-09 Tryggsam svarar Jimmy Tobias P
    Hej Jimmy,
    Tack för din feedback, vad roligt att höra att du är nöjd över den service du fick av Martin. Hör gärna av dig om frågor eller funderingar dyker upp.

Trevlig helg.

Kin S skrev om Tryggsam
    Jag skulle säga upp min försäkring. Jag pratade med en kunnig och trevlig kvinna som på ett respektfullt sätt förklarade varför och hur jag skulle tjäna på att stanna kvar hos Tryggsam utan att jag kände mig utnyttjad.
    Trevligt samtal med kompetent och trevlig handläggare. Läs mer
    2019-08-09 Tryggsam svarar Kin S
    Hej Kin,
    Tack för din feedback, vad kul att höra att du är nöjd över den service du fick av våran handläggare och att du väljer att stanna kvar hos oss.

Trevlig helg.

Lizzy Ö skrev om Tryggsam
    Väldigt bra fick den hjälpen jag behövde Läs mer
    2019-08-08 Tryggsam svarar Lizzy Ö
    Hej Lizzy,
    Tack för din feedback, vad kul att höra att du är nöjd över den service du fick av oss.

Chilanay G skrev om Tryggsam
    3 månader gratis. Tack :).
    #kundtjänst: Martin Läs mer
    2019-08-08 Tryggsam svarar Chilanay G
    Hej Chilanay,
    Tack för din feedback, vad roligt att höra att du blev nöjd över erbjudandet du fick av Martin.

Jimmy S skrev om Tryggsam
    Jag pratade om en fakturapåmminelse med Alex och det hade bara blivit ett missförstånd vid betalning från min sida. Väldigt sansad diskussion. Jag hade en trevlig upplevelse i väntan på annat så kunde vi också snacka om vanliga saker. Alex var väldigt proffsig och genuin Läs mer
    2019-08-06 Tryggsam svarar Jimmy S
    Hej Jimmy,
    Tack för din feedback, vad kul att höra att du är nöjd över den service du fick av Alex, dyker det upp fler frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta oss.

Birgitta A skrev om Tryggsam
    Charlotte va kunnig jag fick bra hjälp.
    Tack Mvh Birgitta Läs mer
    2019-08-06 Tryggsam svarar Birgitta A
    Hej Birgitta,
    Tack för din feedback, vad kul att höra att du är nöjd över servicen du fick av Charlotte.

Agneta J skrev om Tryggsam
    Ringde upp er , fick prata med Martin trevligt bemötande svar på allt jag frågade om väldigt nöjd med er , Korrekta svar inget oklart efter samtalet nöjd kund bästa betyg till Martin Läs mer
    2019-08-06 Tryggsam svarar Agneta J
    Hej Agneta,
    Tack för din feedback, vad roligt att höra att du är nöjd över servicen du fick av Martin.

Mikael G skrev om Tryggsam
    Martin hjälpte mig på ett bra sätt Läs mer
    2019-08-06 Tryggsam svarar Mikael G
    Hej Mikael
    Vad kul att höra att du är nöjd över bemötandet från Martin.

Cecilia L skrev om Tryggsam
    Mobilt brandlarm. Avslutande av abbonemangstjänst. Läs mer
    2019-08-06 Tryggsam svarar Cecilia L
    Hej Cecilia
    Vad tråkigt att du väljer o lämna oss men hoppas du har varit nöjd med våran tjänst.

Lars Joachim S skrev om Tryggsam
    Idskydd förlängning fick ett bättre pris. Martin var tydlig med vad det gällde trevlig positiv. Läs mer
    2019-08-05 Tryggsam svarar Lars Joachim S
    Hej Lars Joachim,

Monica H skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Allting med tryggsam är positivt. Läs mer
    2019-08-05 Tryggsam svarar Monica H
    Hej Monica,
    Tack för din feedback, vad roligt att höra att du är nöjd över våra tjänster.

Dan-Åke N skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Brandlarm. Fungerar kanon. Två gånger har det utlösts Läs mer
    2019-08-05 Tryggsam svarar Dan-Åke N
    Hej Dan-Åke,
    Tack för din feedback, vad kul att höra att du är nöjd över tjänsten, tveka inte att höra av dig om frågor uppstår.

Christer F skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Köpte brandvarnare.
    Mycket trevligt bemötande.
    Är mycket nöjd med varan/tjänsten Läs mer
    2019-08-05 Tryggsam svarar Christer F
    Hej Christer,
    Tack för din feedback, vad kul att höra att du är nöjd över tjänsten och nöjd över bemötandet du har fått .

Carin N skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Blev upprimgda, var inte hemma vid tillfället. Fick besked om att en brandvarnare hade utlöst larm. Ringer en granne som checkar av exteriört, allt ser ok ut.
    Väl hemma igen, fel på larm, batteri behöver bytas.
    Trevligt bemötande av den som ringde upp.
    Mvh Carin Nilsson Fuglie Läs mer
    2019-08-02 Tryggsam svarar Carin N
    Hej Carin,
    Tack så mycket för din feedback. Vad skönt att höra att det inte var något allvarligt och att det löste sig!

Viktor L skrev om Tryggsam
    Martin hjälpte mig med mitt ärende. Läs mer
    2019-08-02 Tryggsam svarar Viktor L
    Hej Viktor,
    Tack så mycket för din feedback. Vad skönt att du fick den hjälpen du sökte!

• Roger K

2019-07-30

Roger K skrev om Tryggsam
    Id skydd. Blev bra bemött. Trots att jag returnerat ångerblankett fick Carlott mig att bli kund. Läs mer
    2019-08-01 Tryggsam svarar Roger K
    Hej Roger,
    Tack så mycket för din feedback. Vad skönt att höra och vad kul att du valde att stanna som kund!

• 2019-07-29

Ann-Christin L skrev om Tryggsam
    Jag fick en mycket bra hjälp av Alexander att få svar på min fråga👍👍👍 Läs mer
    2019-07-29 Tryggsam svarar Ann-Christin L
    Hej Ann-Christin,
    Tack så mycket för din feedback. Vad skönt att höra att du är nöjd med servicen du fick av Alexander!

• 2019-07-21

Håkan J skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Blev uppringd och erbjuden detta av en försäljare som var väldigt på och tjatig. Enda gången jag köpt något genom övertalning av säljare. Har fått 2 röklarm som vi själva varit upphov till. Har inget att klaga på förutom möjligen säljarens jobbiga attityd. Han sålde på sitt tjat och inte för produkten. Läs mer
    2019-07-22 Tryggsam svarar Håkan J
    Hej Håkan,
    Tack för din feedback. Det glädjer oss att du inte har något att klaga på när det gäller tjänsten. Men det var tråkigt att höra att säljaren var tjatig. Du får gärna kontakta vår kundtjänst på 0771404505 eller på kundtjanst@tryggsam.com så att vi kan ta detta vidare internt med säljaren.

• 2019-07-21

Pia-Lena G skrev om Tryggsam
    Det var bra men jag ångrar att jag gick med. Nu är det för sent. Pratade med Charlotte som va jättetrevligt. Mvh Pia Lena Läs mer
    2019-07-22 Tryggsam svarar Pia-Lena G
    Hej Pia-Lena,
    Tack för din feedback. Vad jag kan se så har du valt att ångra tjänsten, så det var inte för sent. Om detta erbjudande kommer att bli aktuellt i framtiden är du varmt välkommen att kontakta oss.

• 2019-07-19

Boel O skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Brandvarnare och den fungerar bra. Lätta att prata med. Läs mer
    2019-07-19 Tryggsam svarar Boel O
    Hej Boel,
    Tack så mycket för din feedback! Det glädjer oss att höra!

• 2019-07-15

Anette L skrev om Tryggsam
    Tänkte avbeställa id-skydd för familjemedlem, men efter trevligt samtal och bra bemötande från Charlotte så anmälde jag två nya i stället. Läs mer
    2019-07-16 Tryggsam svarar Anette L
    Hej Anette,

• 2019-07-07

Patrik S skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    köpte ett brandlarm. Den som ringde var trevlig på alla sätt och vis så jag är nöjd med allt de kom med. ett positivt bemötande vill jag kalla det Läs mer
    2019-07-08 Tryggsam svarar Patrik S
    Hej Patrik,
    Tack så mycket för din feedback! Det glädjer oss att höra!

• 2019-07-07

Lars-Åke I skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Brandvarnare med simkort. Bra bemötande. Läs mer
    2019-07-08 Tryggsam svarar Lars-Åke I
    Hej Lars-Åke,
    Tack så mycket för din feedback!

• 2019-07-05

Sara Hillevi S skrev om ID-Skydd en del av Tryggsam
    Jag ringde för att säga upp mitt id-skydd men blev erbjuden att bara ändra mitt avtal, Charlotta som jag pratade med va super trevlig och förklarade hur jag kunde göra istället för att det skulle bli bättre för mig. Mycket nöjd med bemötandet och det nya avtalet. Läs mer
    2019-07-08 Tryggsam svarar Sara Hillevi S
    Hej Sara,

• 2019-07-05

Olivia B skrev om ID-Skydd en del av Tryggsam
    Jag skulle återkalla mitt köp på ID-skydd, då jag upptäckte att det ingår i min hemförsäkring hos ett annat bolag.

Martin som ringde upp mig förklarade skillnaden på vanliga hemförsäkringar med ID-skydd jämfört med ert ID-skydd.

Efter att Martin noggrant förklarat fördelarna med Tryggsams ID-skydd, så valde jag därför att inte säga upp mitt köp.

Martin var väldigt trevlig och lätt att prata med och förklarade allt för mig på ett väldigt bra och lugnt sätt.

Tack! Läs mer
    2019-07-08 Tryggsam svarar Olivia B
    Hej Olivia,
    Tack så mycket för din feedback. Vad skönt att höra att du är nöjd med servisen du fick av Martin och att du valde att ha kvar oss!

Västra Finnbodavägen 2, 131 30 Nacka