Alla kategorier Hemlarm Stockholms län Nacka Tryggsam

Tryggsam

Västra Finnbodavägen 2, 131 30 Nacka — Visa karta

Vi tycker att alla ska ha råd med en tryggare vardag. Genom att vi balanserar kvalitet och bra pris kan du utöka ditt dagliga skydd utan att det kostar allt för mycket.

Vårt brandlarm är ett tryggt val för dig och ditt hem. Genom att installera vår brandvarnare med SIM-kort får du ett SMS och ett samtal från oss om det sker en rökutveckling hemma hos dig och du kan i god tid förhindra en katastrof, även när du inte är hemma.

Med vårt ID-skydd kan du känna dig trygg i att det bara är du som är du. Du får ett meddelande om dina personuppgifter ändras, någon tar lån eller handlar på kredit i ditt namn och du kan förhindra ett bedrägeri innan det blommat ut. Vi finns tillgängliga dygnet runt för att hjälpa dig och erbjuder juridisk rådgivning om det mot förmodan hinner gå lite för långt.

Läs mer om hur vi kan hjälpa dig till en säkrare vardag på vår hemsida! Välkommen!
Lör-Sön: Stängt
4.3/5
4.5/5
4.3/5

Läs vad 503 kunder tycker om Tryggsam

• 2019-07-15

Anette L skrev om Tryggsam
    Tänkte avbeställa id-skydd för familjemedlem, men efter trevligt samtal och bra bemötande från Charlotte så anmälde jag två nya i stället. Läs mer
    2019-07-16 Tryggsam svarar Anette L
    Hej Anette,

• 2019-07-07

Patrik S skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    köpte ett brandlarm. Den som ringde var trevlig på alla sätt och vis så jag är nöjd med allt de kom med. ett positivt bemötande vill jag kalla det Läs mer
    2019-07-08 Tryggsam svarar Patrik S
    Hej Patrik,
    Tack så mycket för din feedback! Det glädjer oss att höra!

• 2019-07-07

Lars-Åke I skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Brandvarnare med simkort. Bra bemötande. Läs mer
    2019-07-08 Tryggsam svarar Lars-Åke I
    Hej Lars-Åke,
    Tack så mycket för din feedback!

Sara Hillevi S skrev om ID-Skydd en del av Tryggsam
    Jag ringde för att säga upp mitt id-skydd men blev erbjuden att bara ändra mitt avtal, Charlotta som jag pratade med va super trevlig och förklarade hur jag kunde göra istället för att det skulle bli bättre för mig. Mycket nöjd med bemötandet och det nya avtalet. Läs mer
    2019-07-08 Tryggsam svarar Sara Hillevi S
    Hej Sara,

Olivia B skrev om ID-Skydd en del av Tryggsam
    Jag skulle återkalla mitt köp på ID-skydd, då jag upptäckte att det ingår i min hemförsäkring hos ett annat bolag.

Martin som ringde upp mig förklarade skillnaden på vanliga hemförsäkringar med ID-skydd jämfört med ert ID-skydd.

Efter att Martin noggrant förklarat fördelarna med Tryggsams ID-skydd, så valde jag därför att inte säga upp mitt köp.

Martin var väldigt trevlig och lätt att prata med och förklarade allt för mig på ett väldigt bra och lugnt sätt.

Tack! Läs mer
    2019-07-08 Tryggsam svarar Olivia B
    Hej Olivia,
    Tack så mycket för din feedback. Vad skönt att höra att du är nöjd med servisen du fick av Martin och att du valde att ha kvar oss!

Pia K skrev om Tryggsam
    Jag blev uppringd o erbjuden eran tjänst Id-skydd Premium. Jag skulle kolla upp min nuvarande tjänst men samtidigt få hem all info för att läsa igenom erbjudandet än en gång. Jag har Key-kode men det är ej lika bra som erat. Jag ringde upp kundservice o ville meddela att mitt andra abonnemang pågick till 15 mars 2020 så jag tyckte det blev lite mycket. Men..nu pratade jag med Martin som gav mig ett väldigt bra erbjudande så jag bestämde mig för detta trots allt. Martin var väldigt informativ o trevlig, jag hade lite funderingar som jag fick svar på. Nu ska jag tillägga att Gustav som ringde 1:a ggn också var kanon. Tack! Mvh Pia Läs mer
    2019-07-08 Tryggsam svarar Pia K
    Hej Pia,
    Tack så mycket för din feedback! Det glädjer oss att höra att ni kom fram till något som passade bra för dig och att du är nöjd med servicen du fått!

Benny T skrev om Tryggsam
    Martin tog sig tid och lyssnade på mig. Och var väldigt trevlig och korrekt. Läs mer
    2019-07-08 Tryggsam svarar Benny T
    Hej Benny,
    Tack för din feedback. Vad skönt att höra!

• 2019-07-04

Elisabeth E skrev om Tryggsam
    Jag fick sänkt pris på min försäkring. Charlotte var trevlig och inte lika gå-påig som andra säljare. Läs mer
    2019-07-05 Tryggsam svarar Elisabeth E
    Hej Elisabeth, tack för din feedback! Kul att du är nöjd med bemötandet och att vi kunde hitta en lösning som passar er!

• 2019-07-01

Rosemarie H skrev om Tryggsam
    Bra bemötande av en kille som heter Martin i kundtjänst Läs mer
    2019-07-02 Tryggsam svarar Rosemarie H
    Hej Rosemarie
    Tack för din feedback! Det glädjer oss att göra att du är nöjd med bemötandet.

Kjell N skrev om Tryggsam
    Vänligt bemött fick ett bättre pris
    Bra att jag ringde och skulle säga upp avtalet annars hade jag fått betala ett högre pris inte bra Läs mer
    2019-06-26 Tryggsam svarar Kjell N
    Hej Kjell,
    Tack så mycket för din feedback. Vad skönt att ni kunde komma fram till något som funkade bättre för dig.

Mona J skrev om Tryggsam
    Kag förlängde mitt abodemang tack vare den mycket trevliga damen som ni har anställt. Mycket trevlig och kunnig! Läs mer
    2019-06-26 Tryggsam svarar Mona J
    Hej Mona,
    Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att du valde att stanna som kund hos oss. Hoppas du känner dig lika nöjd med tjänsten framöver som med servicen du fick!

Brittmarie A skrev om Tryggsam
    2gånger har jag fått sms glatt överraskad att det fungerar Charlotte var en pärla glad kunnig trevlig var rädd om henne Bm Läs mer
    2019-06-26 Tryggsam svarar Brittmarie A
    Hej Brittmarie,
    Tack så mycket för din feedback. Det är alltid lika kul att höra att tjänsten funkar som den ska och det glädjer oss att du är nöjd med servicen du fick av Charlotte. Det lovar vi att vi ska vara!

Mattias W skrev om Tryggsam
    Fick hjälp av alexander. jag undrade bara vad mitt skydd täckte. jätte positivt brmötande, bra förklaringar och allt som sades var utifrån mitt behov. Bästa kundtjänstupplevelsen på länge Läs mer
    2019-06-26 Tryggsam svarar Mattias W
    Hej Mattias,
    Tack så mycket för din feedback. Det var jätte kul att höra att du är nöjd med servicen och fick svar på dina frågor!

• 2019-06-19

Charlott W skrev om Tryggsam
    Proffsigt bemötande med kunnig hjälp Läs mer
    2019-06-20 Tryggsam svarar Charlott W
    Hej Charlott,
    Tack så mycket för din feedback. Vad kul att höra att du är nöjd med servicen!

Glad Midsommar!

• 2019-06-18

Tommy J skrev om Tryggsam
    Ej nöjd pga att mitt ärende inte löstes Läs mer
    2019-06-19 Tryggsam svarar Tommy J
    Hej Tommy,
    Tack för din feedback. Det var väldigt tråkigt att höra. Kontakta oss med vad du önskar på vår mail Kundtjanst@tryggsam.com så ska vi se om vi kan komma fram till något.

• 2019-06-17

Björn P skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    En variant av brandlarm som fungerar utmärkt. Först ett SMS omgående, sedan ett samtal för att ta reda på fakta. Kan inte bättre vara, dessutom väldigt trevlig personal. Läs mer
    2019-06-17 Tryggsam svarar Björn P
    Hej Björn,
    Tack så mycket för din feedback! Det glädjer oss att höra att du är nöjd med tjänsten!

• 2019-06-15

Lena C skrev om Tryggsam
    Är ny kund men de värkar va okej! Läs mer
    2019-06-17 Tryggsam svarar Lena C
    Hej Lena,
    Tack för din feedback, Hoppas att vi överträffar dina förväntningar och att du stannar länge som kund hos oss!

• 2019-06-14

Simon O skrev om Tryggsam
    Bra bemöt, och trevlig

Han hette Martin! Läs mer
    2019-06-17 Tryggsam svarar Simon O
    Hej Simon,
    Tack så jätte mycket för din feedback!

• 2019-06-13

Rose-Marie A skrev om Tryggsam
    Upplysning ny kund svar jag ville ha innan papper sNds in
    OK 3mån gratis och ni säger upp annat åt mig
    Fick bra info och bra bemötande
    Pratafe med Martin Läs mer
    2019-06-14 Tryggsam svarar Rose-Marie A
    Hej Rose-Marie,

Tack för din feedback.
    Vad kul att höra att du är nöjd över tjänsten och att du fick den informationen du behövde.
    Trevlig helg.
  • REBECKA J

2019-06-13

REBECKA J skrev om ID-Skydd en del av Tryggsam
    Har varit kund i flera år. Inte på grund av att de har bästa tjänsten utan för att det är så sjukt svårt att säga upp. Fick ett telefonsamtal för några år sen och sen var det kört. Har försökt säga upp tjänsten ett antal gånger men de gör det så bökigt med brandlarmet. Id-skyddet förlängs automatiskt och kan inte sägas upp förrän efter du fått hem ett brev på posten. Det där brevet vet jag inte var det tagit vägen men sjukt irriterande att det inte går att säga upp utom på ett specifikt sätt inom en specifik tidsram. Så less på att betala för något jag inte vill ha bara för att de krånglar. Jag ska kunna säga upp det antingen på mina sidor eller via telefon. Speciellt på telefon eftersom det var så jag fick skiten till att börja med. Skulle verkligen inte rekommendera Tryggsam! Läs mer
    2019-06-13 Tryggsam svarar REBECKA J
    Hej Rebecka,
    Tack för din feedback. Du ska inte känna dig tvingad till att vara kund hos oss om du inte vill det. Du får gärna kontakta vår kundtjänst på 0771404505 så att vi kan lösa detta.

• 2019-06-12

Conny J skrev om Tryggsam
    Pratade med Charlotte och fick ett bättre pris på tjänsten från 99 kr/ mån till 79 kr /månad och med hennes övertygelse om tjänstens övervakning av mina betalningar och att hon lät mycket trevlig nappade jag mvh Conny Läs mer
    2019-06-14 Tryggsam svarar Conny J
    Hej Conny,

Tack för din feedback.
    Vad kul att höra att du väljer och stannar kvar hos oss och att du är nöjd över samtalet du hade med Charlotte.
    Trevlig helg.
  • 2019-06-10

Fredrik D skrev om Tryggsam
    Pratade med Martin och han var trevlig och hjälpsam. Ville avsluta en "prenumeration" jag hade tackat ja till. Istället kom vi överens om en prövoperiod som låter mig testa om det är något jag vill ha kvar framöver. Läs mer
    2019-06-11 Tryggsam svarar Fredrik D
    Hej Fredrik,
    Tack för din feedback, Hoppas du blir nöjd med tjänsten och väljer att stanna som kund en längre tid!

• 2019-06-10

Bobbo K skrev om Tryggsam
    Vi har en brandvarnare installerad hemma som är kopplad till larmtjänst. Vi stekte och glömde bort det då larmet gick. Då ringde Larmtjänst upp oss direkt. Vi är väldigt nöjda med hur snabbt de hörde sv sig. Som tur var brann det inte utan det blev bara mycket os i lägenheten. Läs mer
    2019-06-11 Tryggsam svarar Bobbo K
    Hej Bobbo,
    Tack så mycket för din feedback. Vad kul att höra att ni är nöjda med tjänsten och vad skönt att det inte var något allvarligt.

• 2019-06-03

Christian A skrev om Tryggsam
    Bra och snabb service och förstod mig och mitt ärende. Läs mer
    2019-06-04 Tryggsam svarar Christian A
    Hej Christian,
    Tack så mycket för din feedback. Vad skönt att höra!

Joakim J skrev om Tryggsam
    Mycket bra service och info jag fick utav tror han hette Markus eller Alexander men en mycket bra försäljare/service kille. Mvh Jocke Läs mer
    2019-06-04 Tryggsam svarar Joakim J
    Hej Joakim,
    Tack så mycket för din feedback! Det glädjer oss att höra!

• Linda W

2019-05-31

Linda W skrev om Tryggsam
    Jag fixade så mina fakturor kommer på Autogiro. Jag provade också min brandvarnare tillsammans med Alex (Axel? Han stavade med X i namnet och jag frågade specifikt, men har råkat glömma bort vilket av den de var. Förlåt).
    Jag tyckte att han var väldigt trevlig och hjälpsam. Jag fick mycket bra hjälp! Jag är jättenöjd Läs mer
    2019-06-03 Tryggsam svarar Linda W
    Hej Linda,
    Tack så mycket för din feedback! Vad skönt att du fick den hjälpen du sökte och att du är nöjd med servicen du fick av Alexander!

Carina H skrev om Tryggsam
    Pratade med Charlotte på kundtjänst om att häva mitt köp av tjänsten spärrservice men då hon förklarade duktigt å sakligt om vad som ingick ångrade jag mig å behöll tjänsten samt att hon kunde he mig ett bra pris, henne Charlotte ska ni va rädda om Läs mer
    2019-06-03 Tryggsam svarar Carina H
    Hej Carina,
    Tack så mycket för din feedback! Vad glada vi blir att du valde att stanna som kund hos oss! Och vad skönt att du är nöjd med servicen du fick av Charlotte!

ALEX K skrev om Tryggsam
    Blivit lovad en sak över deras telefonförsäljare (att jag kan säga upp avtalet när jag vill).
    Nu när jag ringer upp så kan jag inte avsluta mitt avtal förens om 1 år framåt (jag är alltså fast i en betalning även fast jag blivit lovad annat). Dom har inga möjligheter att skicka påminnelser via mejl för när jag MÅSTE ringa in igen för att avsluta mitt avtal. Dom kan heller inte lägga in en notering att jag kommer vilja avsluta mitt avtal så fort jag har möjlighet. Allt måste ske manuellt vid exakt rätt tidpunkt. Otrevlig och icke-hjälpsam kundtjänst.

Undvik detta företag. Läs mer
    2019-05-31 Tryggsam svarar ALEX K
    Hej Alex,
    Tack för din feedback. Det var tråkigt att höra. Varje kontakt du har med oss noteras i ditt kundkort. Du får gärna kontakta oss igen så att vi kan skapa ett ärende på detta så vi kan komma fram till en lösning. Du ska inte behöva känna dig lurad. Om du inte vill ringa in så kan du maila in istället på kundtjanst@tryggsam.com.

• 2019-05-29

Aniela J skrev om Tryggsam
    Förlängde min försäkring med skydd på idkapning.
    Trevlig personal samtalet gick bra och det fanns förståelse.
    För tillfället är jag nöjd.
    Tack Charlotte 😀💚 Läs mer
    2019-05-29 Tryggsam svarar Aniela J
    Hej Aniela,

• 2019-05-29

Oscar E skrev om Tryggsam
    Jag köpte deras paket med ID-skydd och Spärrservice för ett mycket bra erbjudande. Jag blev bemött med en mycket trevlig ton och pedagogisk beskrivning av vad paket innebärde. Tycker deras personal var väldigt trevlig och beslutade att signa upp mig för år hos dem och testa deras tjänst. Läs mer
    2019-05-29 Tryggsam svarar Oscar E
    Hej Oscar,
    Tack så mycket för din feedback! Det glädjer oss att höra att du är nöjd!

• Markus A

2019-05-28

Markus A skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Jag köpte en brandvarnare som är kopplad till larmcentralen där jag blir uppringd på eventuell rökupptäckt.

Jag anser inte att varan är duglig då jag antog att syftet med brandvarnaren var att kunna förhindra spridning av brand när man inte är hemma.
    Jag blev halvt panikslagen när jag blir uppringd av larmcentralen, men var tvungen att bekräfta branden. Tycker att brandvarnarens främsta funktion skall vara skydd av hem när man inte är närvarande. Om det brinner hemma när jag väl är hemma kan jag lika gärna ringa brandkåren själv och inte bli uppringd av er och vidarebefodra larmet Läs mer
    2019-05-28 Tryggsam svarar Markus A
    Hej Markus,
    Tack för din feedback. Det var tråkigt att höra att tjänsten inte levde upp till dina förväntningar. Du får gärna kontakta vår kundtjänst så att vi kan gå igenom tjänsten.

• Hans Gunnar R

2019-05-25

Hans Gunnar R skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Vi har stekt kött 2 ggr sen rengjort den heta stekpannan under rinnande vatten !!!! Då ringer de genast och larmet har gått!!!!!!
    Utmärkt produkt !!! Läs mer
    2019-05-27 Tryggsam svarar Hans Gunnar R
    Hej Hans,
    Tack för din feedback. Vad kul att höra att tjänsten funkar som den ska och att du är nöjd!

• 2019-05-23

Eva J skrev om Tryggsam
    Gjorde en adressändring. Bra bemött av Alexander. Läs mer
    2019-05-27 Tryggsam svarar Eva J
    Hej Eva,
    Tack så mycket för din feedback. Vad kul att allt gick smidigt och att du är nöjd med servicen du fick av Alexander.

• 2019-05-23

Bodil A skrev om Tryggsam
    Jag blev bra bemött och fick svar på der jag ville! Tack! Läs mer
    2019-05-23 Tryggsam svarar Bodil A
    Hej Bodil,
    Tack så mycket för din feedback, Vad skönt att höra!

• 2019-05-20

Rikard K skrev om Tryggsam
    Trevlig handläggare Charlotte Läs mer
    2019-05-21 Tryggsam svarar Rikard K
    Hej Rikard,

• 2019-05-19

Pernilla G skrev om Tryggsam
    Jag fick ett tydligt svar och ett gott bemötande när jag ringde kundservice.
    Han hette Alexander minns Jag! Läs mer
    2019-05-20 Tryggsam svarar Pernilla G
    Hej Pernilla,
    Tack för din feedback, Det glädjer oss att höra att du är nöjd med servicen!

• Sussanne E

2019-05-17

Sussanne E skrev om Tryggsam
    Charlotta var supertrevlig och hjälpsam Läs mer
    2019-05-20 Tryggsam svarar Sussanne E
    Hej Sussanne,
    Tack för din feedback, Vad kul att höra!

• Johnny F

2019-05-17

Johnny F skrev om Tryggsam
    Bra och snabb service.Trevlig och kunnig
    Personal.Tryggsam har olika erbjudanden gällande id skydd,som kan anpassas individuellt.Jag tog id skydd för mig och min fru och vi båda är jätte
    Nöjda.Bra Ifungerande id skydd till ett mycket bra pris. Läs mer
    2019-05-17 Tryggsam svarar Johnny F
    Hej Johnny
    Tack för din feedback! Va skönt att höra att du känner att du fick en bra lösning som passar just er och som ni är nöjda med.

• 2019-05-16

Carina S skrev om Tryggsam
    Blev superfint bemött och sen bra hjälp .. Läs mer
    2019-05-17 Tryggsam svarar Carina S
    Hej Carina
    Tack för din feedback, det glädjer oss att du är nöjd med både bemötandet och hjälpen.

• 2019-05-16

Eva S skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Köpte brandvarnarsysyem dvs larmet är kopplat till Tryggad som strax efter larmet startat, ringer upp och kollar av
    Vid varje larmtillfälle har jag blivit trevligt bemött!
    Superbra tjänst! Läs mer
    2019-05-20 Tryggsam svarar Eva S
    Hej Eva,
    Tack så mycket för din feedback, Det glädjer oss att höra att du är nöjd med tjänsten!

Rebecca J skrev om Tryggsam
    Hade planerat att avskaffa Id-spärr så ringde till växeln för övriga frågor

Företaget ledde mig snabbt vidare till Martin efter en längre tid vid växeln

Martin var trevlig och förklarade lugnt och sansat varför jag skulle behålla tjänsten

Intrycket är överlag gott Läs mer
    2019-05-16 Tryggsam svarar Rebecca J
    Hej Rebecca,
    Tack så mycket för din feedback! Det glädjer oss att du valde att stanna som kund hos oss och vi hoppas på att vi kan fortsätta gör dig nöjd!

Ann-Sofi H skrev om Tryggsam
    Alexander gjorde ett mycket bra jobb jag är mycket nöjd. Och det fungerar bra meder bevakning MVH Ann - Sofi. Läs mer
    2019-05-16 Tryggsam svarar Ann-Sofi H
    Hej Ann-Sofi,
    Tack så mycket för din feedback! Vad kul att höra att du är nöjd med tjänsten och att du är nöjd med servicen du fick av Alexander!

FELIX S skrev om Tryggsam
    Fick ingen information om att tjänsten jag tveksamt, via telefon, gick med på hade en bindningstid på ett år så nu är jag fast med en relativt dyr tjänst i ett helt år Läs mer
    2019-05-15 Tryggsam svarar FELIX S
    Hej Felix

Om du upplever att du inte fått all information så ser vi gärna att du kontaktar oss på kundtjänst så att vi får möjlighet att hjälpa dig. Du kan antingen ringa på 0771 404 505 alt maila kundtjanst@tryggsam.se

• 2019-05-08

Erik R skrev om Tryggsam
    Jag pratade med Alexander och fick svar på mina frågor på ett bra sätt! Läs mer
    2019-05-09 Tryggsam svarar Erik R
    Hej Erik,
    Tack för din feedback. Vad skönt att höra!

• 2019-05-07

Evy K skrev om Tryggsam
    Hade idag ett trevligt samtal med Charlotte ang mitt Id-skydd. Tack vare bra information så bestämde jag mig för att fortsätta att ha id-skyddet. Läs mer
    2019-05-08 Tryggsam svarar Evy K
    Hej Evy,
    Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att höra!

• 2019-05-06

Snezana V skrev om Tryggsam
    Förlängning av avtal, jätte fin bemötande, ni når alla mina förväntningar, inte bara en femma ni få en tia från mig. Läs mer
    2019-05-07 Tryggsam svarar Snezana V
    Hej Snezana,
    Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att höra att du är nöjd med servicen och tjänsten!

• 2019-05-06

Elisabeth W skrev om Tryggsam
    Ett utmärkt bemötande av Charlott få jag inte förstod det hela vad det gick ut på. Fick bra information av henne Läs mer
    2019-05-07 Tryggsam svarar Elisabeth W
    Hej Elisabeth,
    Tack för din feedback. Vad skönt att höra att du är nöjd med servicen du fick av Charlotte!

• Magdalena G

2019-05-05

Magdalena G skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Lever upp till mina förväntningar Läs mer
    2019-05-06 Tryggsam svarar Magdalena G
    Hej Magdalena,
    Tack för din feedback, vad kul att höra!

• 2019-05-03

Tommy O skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Det bästa brandskydd som finns Läs mer
    2019-05-06 Tryggsam svarar Tommy O
    Hej Tommy,
    Tack så mycket för din feedback, vad kul att höra att du är nöjd!

• Maria J

2019-05-03

Maria J skrev om ID-Skydd en del av Tryggsam
    Tyckte det var onödigt att skaffa en ytterligare försäkring och fick prata med en Marcus som på ett trevligt sätt undrade varför jag tyckte så. Läs mer
    2019-05-06 Tryggsam svarar Maria J
    Hej Maria,
    Tack för din feedback. Hoppas att ni kom fram till en bra lösning som du är nöjd med!

Västra Finnbodavägen 2, 131 30 Nacka