Alla kategorier Hemlarm Stockholms län Nacka Tryggsam

Tryggsam

Hästholmsvägen 28, 4 tr, 131 30 Nacka — Visa karta

Vi tycker att alla ska ha råd med en tryggare vardag. Genom att vi balanserar kvalitet och bra pris kan du utöka ditt dagliga skydd utan att det kostar allt för mycket.

Vårt brandlarm är ett tryggt val för dig och ditt hem. Genom att installera vår brandvarnare med SIM-kort får du ett SMS och ett samtal från oss om det sker en rökutveckling hemma hos dig och du kan i god tid förhindra en katastrof, även när du inte är hemma.

Med vårt ID-skydd kan du känna dig trygg i att det bara är du som är du. Du får ett meddelande om dina personuppgifter ändras, någon tar lån eller handlar på kredit i ditt namn och du kan förhindra ett bedrägeri innan det blommat ut. Vi finns tillgängliga dygnet runt för att hjälpa dig och erbjuder juridisk rådgivning om det mot förmodan hinner gå lite för långt.

Läs mer om hur vi kan hjälpa dig till en säkrare vardag på vår hemsida! Välkommen!
Lör-Sön: Stängt
4.1/5
4.5/5
4.1/5

Läs vad 272 kunder tycker om Tryggsam

• Lars Gunnar M skrev om Tryggsam
    Bytte mitt skyddsutrustning och fick lägre pris. Läs mer
  • Christina S skrev om Tryggsam
    Fick ett larm o blev väldig bra bemött o fick veta vad larmet var så är glad att det funkar så jag är helnöjd Med vänlig hälsning, Läs mer
  • Rune S
    Rune S skrev om Tryggsam
    Jag har köpt ID-skydd premium. Ringde då Trygg-sam för att nyttja min ångerrätt. Säljaren jag pratade med vill veta varför jag ville säga upp köpet. Hans information samt prissänkningen från 99 till 79 kr/mån gjorde att jag ändrade mig och behöll abonnemanget.
    Jag blev således väl bemött av säljaren vars namn jag trodde skulle framgå av mejlet som skulle komma.
    Jag är förvånad över mitt eget agerande dvs bestämma sig för att tacka nej och sedan ändra uppfattning o tacka ja. Läs mer
  • Linda L
    Linda L skrev om Tryggsam
    ringde ang en adressuppdatering. Fick snabbt och smidigt 😃 Läs mer
  • Veronika D
    Veronika D skrev om Tryggsam
    Jag har ringt kundservice.Väntetid var bara 3 minuter.
    Pratat med Charlotte, som var mycket hjälpsam, och jag fick svaret på min fråga angående fakturan.
    Så jag är nöjd med service jag fått. Läs mer
  • Marie G skrev om Tryggsam
    Jag blev bemött med vänlighet och hjälpsamhet! Det var en kvinna vid namn Charlotte som hjälpte mig, hon var så trevlig!
    Hälsningar
    Marie Gidlund Läs mer
  • Bengt L skrev om Tryggsam
    . Brandvarnare
    . Mycket bra bemötande .
    . Var på väg att tacka nej.
    . Men efter jag pratat med Charlotte så fick jag en annan
    Syn på det hela, Läs mer
  • Uno L skrev om Tryggsam
    Charlotte var trevlig att prata med och nu har jag 🙋 ett it skydd. Läs mer
    2018-11-13 Tryggsam svarar Uno L
    Hej Uno!

Vi får hoppas att du tycker att Id-skyddet är lika bra som Charlottes bemötande.

• Ingela O skrev om Tryggsam
    Abonnemang på premium ID-sydd och fick hjälp via telefon med autogiro av Charlotte. En mycket trevlig och tillmötesgående tjej. Betyg 5 på detta bemötande Läs mer
    2018-11-13 Tryggsam svarar Ingela O
    Hej Ingela
    Vad kul att höra att du fick den hjälp du behövde på ett tillmötesgående sätt.

• Kerstin I skrev om Tryggsam
    Charlotte var mycket trevlig och hjälpsam. Hon gjorde min gråa novemberdag ljus Läs mer
    2018-11-13 Tryggsam svarar Kerstin I
    Hej Kerstin!
    Tack för din fina feedback, det glädjer oss verkligen att höra.

• David M
    David M skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Det fungerar enligt förväntan. Läs mer
    2018-11-13 Tryggsam svarar David M
    Hej Daniel!
    Skönt att höra att allt fungerar som förväntat.

• Kajsa E skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Brandlarm kopplade till larmcentral. Läs mer
    2018-11-13 Tryggsam svarar Kajsa E
    Tack för din feedback Kajsa!

• Agneta B skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Brandlarmet utlöstes hemma i lägenheten och Tryggsam ringde först mig, som inte svarade, och därefter min son som står som nr 2 på listan. Så det fungerade precis som det skulle. Jag blev vänligt bemött då jag ringde Tryggsam 2 gånger för att ställa frågor. Läs mer
    2018-11-13 Tryggsam svarar Agneta B
    Hej Agneta

Skönt att höra att allting fungerar som det ska och hoppas att det inte var något allvarligt som gjorde att larmet utlöstes. Det glädjer oss att höra att du är nöjd med både tjänsten och bemötandet.

• Robert Å
    Robert Å skrev om Tryggsam
    Blev uppringd av Ruben Michael Sundgren och han kanske var något för på om att jag skulle ta en försäkring för ID kapningar. Kom dock sedan på att jag har en budget på inget alls för tillfället och ringer kundtjänst för att avbryta. Pratar med Martin som var till stor hjälp och gav mig 3 fria månader och utan bindningstid. Ändras inte min ekonomi så får jag avbryta helt enkelt men då kommer jag garanterat tillbaka i framtiden. Läs mer
    2018-11-13 Tryggsam svarar Robert Å
    Hej Robert
    Vad tråkigt att höra att du upplevde säljaren som lite för på, men vi uppskattar din ärlighet väldigt mycket. Vad kul att höra att du upplever att du fick den hjälp och möjlighet att testa på tjänsten i från Martin.

Robert K gillar detta
  • Marie H skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Otroligt bra tjänst. Snabba och trevligt bemötande. Fungerar perfekt! Läs mer
    2018-11-13 Tryggsam svarar Marie H
    Hej Marie
    Det glädjer oss att höra att du är nöjd med både tjänsten och bemötandet.

• Alice H skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Jag har upplevt allt som har hänt med vårt brandskydd som mycket possitivt. Läs mer
    2018-11-13 Tryggsam svarar Alice H
    Hej Alice!
    Vad härligt att höra att du bara haft positiva upplevelser med brandlarmet och inget dåligt.

• Rose-Mari B
    Rose-Mari B skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Fungerar jätte bra tycker jag. Läs mer
    2018-11-13 Tryggsam svarar Rose-Mari B
    Hej Rose-Marie!
    Det glädjer oss att höra att allt fungerar bra.

• Marianne O skrev om Tryggsam
    Hej , jag ringde till er ang. en kredit händelse som jag fick information om i ett Mail från er igår .
    Jag talade med Charlotte hos er och fick svar direkt , att det rörde sig om ett företag som gjort kreditupplysning på mej ang .ett köp som jag gjort .
    Det var ett bra och informativt samtal med ett trevligt och personligt bemötande . Läs mer
    2018-11-13 Tryggsam svarar Marianne O
    Hej Marianne
    Skönt att höra att det rörde sig om ett köp du hade gjort och inget annat. Vad kul att höra att du är nöjd med bemötandet du fick.

• Lena A skrev om Tryggsam
    Väldigt trevlig tjej Charlotte Läs mer
    2018-11-13 Tryggsam svarar Lena A
    Tack för din feedback Lena, det uppskattas!

• Annika L
    Annika L skrev om Tryggsam
    Vi har en mobil brandvarnare fr. Tryggsam. Har blivit bra bemött. Att jag ringde om dan berodde på att räkn. kom till gamla adressen trots vi flyttat å ändrat. Läs mer
    2018-11-09 Tryggsam svarar Annika L
    Hej Annika!
    Tack för din feedback! Vad skönt att du fick den hjälpen du behövde.

Med vänliga hälsningar, vi på Tryggsam
  • Mathilda A skrev om Tryggsam
    Charlotte var mycket trevlig! Och hjälpte mycket bra Läs mer
    2018-11-08 Tryggsam svarar Mathilda A
    Hej Mathilda,
    Tack för din feedback! Vad skönt att höra att du är nöjd!

• Pontus D skrev om Tryggsam
    Ringde med tveksamhet inför fortsatt abonnemang av ID - skydd.
    Trevligt bemötande och tillmötesgående. Jag ville säga upp då jag inte var säker på om jag behövde tjänsten, och ångerrätten gick ut snart. Fick ett anpassat erbjudande som underlättade mitt beslut och gav mig mer betänketid.

Respektfullt, kunnigt och anpassningsbart av Martin på kundservice

Osäker på hur bra företaget är, men deras kundservice leverar iallafall Läs mer
    2018-11-08 Tryggsam svarar Pontus D
    Hej Pontus!
    Tack för din feedback! Vad kul att höra att du var nöjd med Martins bemötande och att du valde att stanna med oss. Hoppas betänketiden ger dig chansen att verkligen se det bra i tjänsten och gör dig nöjd!

• Christina H skrev om Tryggsam
    Pratade med Charlotte, jag blev mycket bra bemött och fick bra information. Läs mer
    2018-11-08 Tryggsam svarar Christina H
    Hej Christina!
    Tack för din feedback! Vad skönt att höra!

• Lina F skrev om Tryggsam
    Asså Sebastian, vilken kung. Take my money! Läs mer
    2018-11-08 Tryggsam svarar Lina F
    Hej Lina!
    Tack för din feedback! Hoppas att du blir lika nöjd med tjänsten som du blev av Sebastians bemötande!

Med vänliga hälsningar, Vi på Kundtjänst
    Robert K gillar detta
  • Pauline A
    Pauline A skrev om Tryggsam
    Ville ångra mitt köp av id skydd. Charlotte var vänlig och hade mycket information. Gav mig även en sänkning av priset på id skyddet. Läs mer
    2018-11-08 Tryggsam svarar Pauline A
    Hej Pauline,
    Tack för din feedback! Vad kul att höra att du valde att stanna som kund hos oss. Och vad skönt att ni kunde lösa ett pris som funkade för dig!

• Ulf Ö skrev om Tryggsam
    Helt ok! Bara positivt från min sida! Läs mer
    2018-11-08 Tryggsam svarar Ulf Ö
    Hej Ulf!
    Tack för din feedback. Det är jätte kul att höra!

• Birgitta L skrev om Tryggsam
    Jag hade en fråga angående missat samtal från Tryggsam och Sms angående rek brev! Jag blev bra bemött och fick svar och hjälp och blev otroligt överraskad att en borttappad mobil var på väg på posten!
    Jag fick hjälp av Charlotte! Jag är en mycket nöjd kund! Läs mer
    2018-11-08 Tryggsam svarar Birgitta L
    Hej Birgitta!
    Tack för din feedback! Vad skönt att du fick svar på dina frågor och att du var nöjd med hjälpen du fick av Charlotte. Det är alltid lika kul att höra att tjänsten funkar som den ska!

• Madeleine T skrev om Tryggsam
    Allt fungerar bra, trevligt bemötande när man ringt in. Läs mer
    2018-11-08 Tryggsam svarar Madeleine T
    Hej Madeleine,
    Tack för din feedback! Vad skönt att höra att allt funkar som det ska och att du är nöjd med vår service.

• Ingrid K skrev om Tryggsam
    När jag tecknade avtalet var det i princip utmattningsmetoden från säljaren
    Lång avtalsperiod ett helt år som jag inte hade klart för mig när jag tecknade avtalet
    Lätt att komma i kontakt när man ringer Läs mer
    2018-11-06 Tryggsam svarar Ingrid K
    Hej Ingrid,
    Det sista vi vill är att våra säljare ska uppfattas som tjatiga eller otrevliga.
    Tack för att du tog din tid att svara så ärligt sm möjligt så att vi kan bli bättre.

• Carina E skrev om Tryggsam
    Trevlig att prata med och good servis...tack för en trevlig stund❤❤❤❤ Läs mer
    2018-11-06 Tryggsam svarar Carina E
    Hej Carina!
    Tack för din feedback! Vad kul att höra att du blev nöjd och även fick en trevlig pratstund!

• Andreas L skrev om Tryggsam
    Informerade om fördelar och besparingsmöjlighet men då nuvarande tjänster har nästan ett år kvar, så tyvärr kan ej byta nu. Läs mer
    2018-11-06 Tryggsam svarar Andreas L
    Hej Andreas!
    Det är fullt förståeligt! Du är varmt välkommen åter när det funkar bättre för dig!

Men vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst
  • Nils C skrev om Tryggsam
    Har brandvarnare och bemötandet har varit bra. Läs mer
    2018-11-06 Tryggsam svarar Nils C
    Hej Nils!
    Tack för din feedback. Vad skönt att höra!

Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst.
  • Hans Olof L skrev om Tryggsam
    Brandlarm fungerar som
    det ska! Läs mer
    2018-10-30 Tryggsam svarar Hans Olof L
    Hej Hans!
    Tack för din feedback, skönt att höra att allt fungerar som det ska.

• Magnus B skrev om Tryggsam
    Jag köpte brandvarnare samt id stöd.
    Dels för min säkerhets som för min hund.
    Mina förväntningar har helt uppfyllts.
    Servicen är helt okey trevlig personal.
    Jag är mycket nöjd med tjänsten. Läs mer
    2018-10-30 Tryggsam svarar Magnus B
    Hej Magnus! Kul att höra att du är nöjd med bägge tjänsterna och att du känner att vi lever upp till det du förväntat dig.

• Tobias W skrev om Tryggsam
    Brandlarm och idskydd . Jag tycker det är faktiskt helt värdelöst och odugligt. Läs mer
    2018-10-30 Tryggsam svarar Tobias W
    Hej Tobias

Du får gärna kontakta oss så att vi har möjlighet att hjälpa dig om du inte är nöjd.

• Anders E skrev om Tryggsam
    Blev pålurad ett abonnemang för id skydd. Även fast jag sa att jag inte ville ha något id skydd. Riktigt scam företag och kommer aldrig använda tryggsams i framtiden. Läs mer
    2018-10-16 Tryggsam svarar Anders E
    Hej Anders
    Kontakta oss gärna på telefon eller maila in till oss så att vi har möjlighet att kolla närmare på ditt ärende. Det sista vi vill är att någon ska känna sig lurad.

• Joakim P
    Joakim P skrev om Tryggsam
    Ush, försöker fulsälja och har riktigt dålig serviceinställning.
    Skaffa ej via dessa. Läs mer
    2018-10-16 Tryggsam svarar Joakim P
    Hej Joakim!
    Om du upplever att någonting inte har gått helt rätt till så skulle vi uppskatta att du antingen ringer in till oss alternativt mailar till oss så att vi har en möjlighet att kolla närmare på vad som hänt.

• Jonas M skrev om Tryggsam
    Trovärdigt, snabb action vid larm,
    skönt att ha en ID-skyddstjänst Läs mer
    2018-10-16 Tryggsam svarar Jonas M
    Tack för din feedback, kul att höra att du är nöjd.

• Lola B skrev om Tryggsam
    Ett mycket bra företag, bra service mycket trevlig kompetent personal Läs mer
    2018-10-12 Tryggsam svarar Lola B
    Tack för din feedback Lola, kul att höra att du är nöjd både med företaget och servicen.

• Helena W
    Helena W skrev om Tryggsam
    Jag har köpt en brandvarnare. Tryggsam är alltid trevliga när de ringer upp för att jag bytt batteri, testat brandvarnaren m.m. Läs mer
    2018-10-12 Tryggsam svarar Helena W
    Tack för din feedback Helena. Skönt att höra att dem alltid är trevliga.

• Annjelica F skrev om Tryggsam
    Vad kan jag säga ... blivit påprackad ett abonnemang jag inte vill ha eller behöver. Omöjligt att säga upp innan bindningstiden på 24 månader gått ut !
    I just det med bindningstiden får jag väll skylla mig själv lite som missade just den infon.. Pratat med kundtjänst ingen förståelse alls...
    Säljare som inte lyssnar när man säger nej. Påstridiga och nu sitter man med grejer man inte vill ha eller kan bli av med .

Kan inte rekommendera tryggsam!

Har både id och brandskydd via dom . Brandskyddet var det jag ville säga upp men inte kunde . Istället blir det att säga upp allt så fort avtalstiden går ut . Bye bye tryggsam.

Rekommendera ej! Läs mer
    2018-10-05 Tryggsam svarar Annjelica F
    Tack för din feedback, vi uppskattar all sorts feedback så att vi hela tiden kan bli bättre.

• Per S skrev om Tryggsam
    snabb respons på mitt brandlarm i garaget även när det gäller kredit och mobilnr Läs mer
    2018-10-05 Tryggsam svarar Per S
    Tack för ditt svar, kul att höra att du är nöd med dem tjänsterna du har. Vi hoppas att det inte är något allvarligt som utlöst brandlarmet.

• Cecilia R skrev om Tryggsam
    Vi har en brandvarnare.
    Trevligt bemötande när larmet gått, hittills endast pga matos. Läs mer
    2018-10-05 Tryggsam svarar Cecilia R
    Tack för din feedback! Skönt att höra att det endast varit matos och inte något allvarligt.

• Alice H skrev om Tryggsam
    Vi valde Tryggsam Hem.
    Vi har bemötts väl.
    Förväntningarna är stora då det gäller vår trygghet. Detta tycker jag det har motsvarat.

Vi har också en brandvarnare som har fungerat utmärkt. Läs mer
    2018-10-05 Tryggsam svarar Alice H
    Tack för din feedback Alice. Skönt att höra att tjänsten lever upp till dina förväntningar.

Tryggsam gillar detta
  • fredrik s skrev om Tryggsam
    Snabb och proffsig bemötande vid test av brandlarmet. Läs mer
    2018-10-05 Tryggsam svarar fredrik s
    Tack för din feedback Fredrik! Det glädjer oss att höra.

Tryggsam gillar detta
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Tryggsam
    Hej,

Precis som en del andra vittnat om så har jag också blivit drabbad av en aggressiv säljare. Tyvärr förstod jag inte avtalsformen tillräckligt bra och sitter med ett årsavtal som inte går att göra annat än att vänta ut.
    Självklart skulle jag varit mer uppmärksam på vad som avtalades på telefon, därför vill jag varna andra så att de slipper samma problem.
    Läser med trötthet svaren från Tryggsam som handlar om att vända sig direkt till dem för att få hjälp. Jag har mailat ett 10-tal gånger, personalen svarar alltid trevligt och korrekt, men har noll intresse att hjälpa till.
    Det är min erfarenhet, det finns säkert andra. Läs mer
    2018-09-28 Tryggsam svarar Magnus B
    Tack för din feedback Magnus. Jag ser att vi har besvarat dig med ett förslag på en lösning, vårat mål är givetvis att finna en lösning som du känner dig nöjd med.

• Maria H skrev om Tryggsam
    Jag köpte en brandvarnare som är kopplat till deras system. När de brann hos mig fick jag ett sms att rökutveckling hittats i min lägenhet. Å dom ringde upp. Om jag inte är hemma å de brinner så kan dom hinna få ut min hund i tid Läs mer
    2018-09-28 Tryggsam svarar Maria H
    Tack för din feedback, det glädjer oss att höra att du är nöjd med tjänsten. Hoppas att det inte blev för allvarligt när det brann och att all gick bra.

• Ann-Christin Maria E skrev om Tryggsam
    Brandvarnare .Trevligt bemötande. Läs mer
    2018-09-25 Tryggsam svarar Ann-Christin Maria E
    Tack för din feedback, hoppas att du är lika nöjd med tjänsten som med bemötandet.

• Kristina R skrev om Tryggsam
    Brandlarm.
    Bra kontakt under årens lopp.
    Larmmottagningen fungerar. Läs mer
    2018-09-25 Tryggsam svarar Kristina R
    Tack för din feedback Kristina, skönt att höra att allting har fungerat bra.

• Marianne S skrev om Tryggsam
    Så nööjd med tryggsam, då vi har haft en brand och var i kontakt med tryggsam.
    Så tryggt och proffsigt bemötande av personalen

//Marianne Läs mer
    2018-09-25 Tryggsam svarar Marianne S
    Tack för din feedback Marianne det glädjer oss att höra!

Hästholmsvägen 28, 4 tr, 131 30 Nacka