Alla kategorier Hemlarm Stockholms län Nacka Tryggsam

Tryggsam

Hästholmsvägen 28, 4 tr, 131 30 Nacka — Visa karta

Vi tycker att alla ska ha råd med en tryggare vardag. Genom att vi balanserar kvalitet och bra pris kan du utöka ditt dagliga skydd utan att det kostar allt för mycket.

Vårt brandlarm är ett tryggt val för dig och ditt hem. Genom att installera vår brandvarnare med SIM-kort får du ett SMS och ett samtal från oss om det sker en rökutveckling hemma hos dig och du kan i god tid förhindra en katastrof, även när du inte är hemma.

Med vårt ID-skydd kan du känna dig trygg i att det bara är du som är du. Du får ett meddelande om dina personuppgifter ändras, någon tar lån eller handlar på kredit i ditt namn och du kan förhindra ett bedrägeri innan det blommat ut. Vi finns tillgängliga dygnet runt för att hjälpa dig och erbjuder juridisk rådgivning om det mot förmodan hinner gå lite för långt.

Läs mer om hur vi kan hjälpa dig till en säkrare vardag på vår hemsida! Välkommen!
Lör-Sön: Stängt
4.1/5
4.5/5
4.1/5

Läs vad 226 kunder tycker om Tryggsam

• Maria H
    Maria H skrev om Tryggsam
    Jag köpte en brandvarnare som är kopplat till deras system. När de brann hos mig fick jag ett sms att rökutveckling hittats i min lägenhet. Å dom ringde upp. Om jag inte är hemma å de brinner så kan dom hinna få ut min hund i tid Läs mer
  • Ann-Christin Maria E
    Ann-Christin Maria E skrev om Tryggsam
    Brandvarnare .Trevligt bemötande. Läs mer
    2018-09-25 Tryggsam svarar Ann-Christin Maria E
    Tack för din feedback, hoppas att du är lika nöjd med tjänsten som med bemötandet.

• Kristina R
    Kristina R skrev om Tryggsam
    Brandlarm.
    Bra kontakt under årens lopp.
    Larmmottagningen fungerar. Läs mer
    2018-09-25 Tryggsam svarar Kristina R
    Tack för din feedback Kristina, skönt att höra att allting har fungerat bra.

• Marianne S
    Marianne S skrev om Tryggsam
    Så nööjd med tryggsam, då vi har haft en brand och var i kontakt med tryggsam.
    Så tryggt och proffsigt bemötande av personalen

//Marianne Läs mer
    2018-09-25 Tryggsam svarar Marianne S
    Tack för din feedback Marianne det glädjer oss att höra!

• Johan H
    Johan H skrev om Tryggsam
    Värdelöst, uselt, katastrofalt. Läs mer
    2018-09-12 Tryggsam svarar Johan H
    Hej Johan
    Kontakta oss gärna på kundtjänst och berätta vad det är som hänt så blir det lättare för oss att hjälpa dig.

Mvh vi på kundtjänst.
  • Ann-Britt J
    Ann-Britt J skrev om Tryggsam
    Köpt brandlarm som tydligen inte fungerar. Larmet går till telegonkedjan. Men det larmar inte hemma i huset. Och jag trodde att larmet var en säkerhetuom jag inte är hemma, men det är bara ett skit larm. Funkar inte som det ska.. 👎👎👎 Läs mer
    2018-09-06 Tryggsam svarar Ann-Britt J
    Hej
    Om vi har fel adressplacering på brandvarnaren så får du gärna kontakta oss så att vi kan hjälpa dig att ordna detta. Man ska självklart kunna känna sig trygg med våra tjänster.

• Daniel Å
    Daniel Å skrev om Spärrservice en del av Tryggsam
    dom har lurat på mig något skit som inte går att säga upp Läs mer
    2018-08-28 Tryggsam svarar Daniel Å
    Hej Daniel

Vänligen kontakta oss på kundtjänst så kan vi hjälpa dig,
    2018-08-28 Daniel Å svarar Tryggsam
    jag har gjort det,och tyvärr vart det ingen ändring :/
    2018-08-28 Tryggsam svarar Daniel Å
    Skicka ett mail till oss på kundtjanst@tryggsam.com så kan vi se över ärendet och hur ditt avtal ser ut.

Mvh Kundtjänst
    2018-08-28 Daniel Å svarar Tryggsam
    det har jag med gjort, typ direkt efter att jag pratade med kundtjänst
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Anna-karin L
    Anna-karin L skrev om Tryggsam
    Abonnemang på mobilt brandlarm. Upplevt bemötandet som bra vid köp och senare. Återkoppling har skett prickfritt och snabbt vid kontroll av larm eller då det aktiverats pga koll av batterier. Nöjd hittills. Läs mer
    2018-08-30 Tryggsam svarar Anna-karin L
    Tack för din feedback Anna-karin, kul att du är nöjd med både tjänsten och bemötandet.

• Ulla G
    Ulla G skrev om Tryggsam
    Brandvarnare.
    Positivt.
    Effektivt med sms då brandvarnare reagerat men då jag har brandvarnare på två skilda adresser måste det vara tydlig information till Larmcentralen som kontaktar kunden/mig, på telefon, vilken adress det gäller.
    Jag fick fel adress av Larmcentralen under veckans tillbud.
    Nu var det tur att det inte var en brand på adressen. Läs mer
    2018-08-30 Tryggsam svarar Ulla G
    Hej Ulla.

Jätte bra att du meddelar oss om detta så att vi kan rätta till detta. Vi har även försökt att kontakta dig. Om du har några funderingar är du välkommen att höra av dig.

• Ola B
    Ola B skrev om Tryggsam
    Riktiga Lurendrejare och bedragare. Blev uppringd av en säljare från Tryggsam någon gång i maj/juni. Efter en lång diskussion och många försök att ge mig "extra" fördelar om jag blev kund åt deras företag sa jag åt säljaren att jag inte hade tid att prata mer och om han ville sälja något skulle han skicka papper anågende deras tjänster så jag kunde läsa vad det handlade om i lugn och ro.
    Säljaren gick med på det och sa att han skulle skicka papper jag kunde läsa. Någon vecka gick och inga papper ångande deras tjänst dök upp, istället dök en första faktura upp för en tjänst jag INTE tackat ja till eller liknande. försökte ringa deras kundtjänst vid något tillfälle men kom inte fram. jag betalade inte fakturan och tänkte att det kanske var ett misstag.
    Men nej, någon vecka senare kom ytterligare faktura i mitt namn. ytterligare försök att nå kundtjänsten med utan att lyckas.
    Ytterligare veckor gick och jag fick papper på att Tryggsam sagt upp min tjänst ( Som jag inte ens beställt) men att jag var skyldig att betala pengar för fakturorna som jag ej betalt för att slippa bli kontaktad av indrivare.
    Sitter nu här och har fortfarande inte fått kontakt med Tryggsam och kan bara hoppas att det jag skriver gör att ni som läser låter bli att bli kund hos detta hemska företag. Läs mer
    2018-08-24 Tryggsam svarar Ola B
    Hej Ola

Maila gärna in till oss på kundtjanst@tryggsam.com med kundnummer så kan vi kontakta dig och se vad som hänt.

2018-09-02 Ola B svarar Tryggsam
    Har skickat ett mejl men hoppas inte på mycket vid det här laget. återkommer med ytterligare information om hur det gick senare.
    Läs mer genom att expandera tråden +
    Daniel Å gillar detta
  • Fabian B
    Fabian B skrev om Tryggsam
    Köpte mitt Id skydd för nån vecka sen och är jätte nöjd. fick mitt välkomstbrev efter 2 dagar och allting funkar top noch! Läs mer
    2018-08-23 Tryggsam svarar Fabian B
    Kul att höra att du är nöjd me tjänsten och att allt fungerar bra.

• Katarina
    Katarina skrev om Tryggsam
    Uppringd av säljare början juni, jag mkt tveksam, blev övertalad att säga ja då o bestämma mig efter jag läst "välkomstbrevet". Första brevet kom i början av juli, en PÅMINNELSE på junifaktura. Ringde direkt, tjej lovade skicka välkomstbrev igen, stoppa kommande fakturor, inkasso på junifakturan och påminnelse på julifakturan, som redan skickats. Inget välkomstbrev nu heller, ringde igen. Annan tjej nu, sa att enda anteckning från första samtal var om fakturor, lovades välkomstbrev, 3:e, har inte kommit...
    Får idag "slutfaktura" pga obetalda!!?? Ringer igen, får veta att fakturastoppet endast gäller 10 dgr, jag måste betala 154:- för juni + 2x118:- för jul-aug. För vad????? Kommer INTE att rekommendera Tryggsam! Läs mer
    2018-08-23 Tryggsam svarar Katarina
    Hej Katarina
    Vänligen kontakta oss med dina uppgifter så ska vi se vad som hänt.

Daniel Å, Bill B, Katarina gillar detta
  • Ragnhild W
    Ragnhild W skrev om Tryggsam
    Jag känner trygghet att någon reagerar om det skulle hända mig något Läs mer
    2018-08-23 Tryggsam svarar Ragnhild W
    Skönt att höra att du känner dig trygg med tjänsten, precis som det ska vara.

• Minna-Mari S
    Minna-Mari S skrev om Tryggsam
    - Brandlarm
    - bra men har inte hört nått sedan vi köpte tjänsten annat än larm som utlösts
    - jag vill ha kontakt med dom en gång per år och se så allt funkar mm Läs mer
    2018-08-23 Tryggsam svarar Minna-Mari S
    Tack för din feedback, ett tips är att ta för vana att testa brandlarmet en gång i kvartalet eller om du varit hemifrån en längre tid. Kontakta oss gärna på kundtjänst om du vill ha hjälp.

• Eva Lotta P
    Eva Lotta P skrev om Tryggsam
    Bra bemötande i kontakt via telefon Läs mer
    2018-08-23 Tryggsam svarar Eva Lotta P
    Tack för din feedback!

• claes p
    claes p skrev om Tryggsam
    Riktiga skojare! Sonen blev uppringd och enl säljaren skulle det INTE vara bindningstid... Det ÄR det. Han missade en faktura som skulle ha varit betald 27/6. 13/8 kommer brev från kronofogden med delgivning. Detta kostade över 1000:- Från 94:- Allt är nu betalt, men när han skulle ringa och säga upp tjänsten, menade de på att bindningstiden var ett år. Ska det löna sig för säljare att ljuga? Gå INTE på dessa andra recensioner. Kan lova att det är fejk! Läs mer
    2018-08-14 Tryggsam svarar claes p
    Hej Cleas

Kontakta oss gärna på kundtjänst så kan vi gå igenom allt tillsammans, ni har givetvis rätt att ta del av avtalet. Så kontakta oss med kundnummer så ska vi lösa detta.

Mvh, vi på kundtjänst
    Daniel Å, Katarina gillar detta
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Tryggsam
    Jag har ett brandlarm och kontakterna har fungerat bra förutom att det var något tekniskt fel på den första brandvarnaren så jag fick en ny och därefter fungerar det Läs mer
    2018-08-14 Tryggsam svarar Mikael S
    Tack för din feedback Mikael, Skönt att höra att den nya brandvarnaren fungerar bra!

Mvh, vi på kundtjänst.
  • Jenny Å
    Jenny Å skrev om Tryggsam
    De var en som ringde till mig å då tyckte jag att de lät bra. Så då tänka jag ett abonnemang hos er. Mvh Jenny Ågren Läs mer
    2018-08-07 Tryggsam svarar Jenny Å
    Tack för din feedback, hoppas du blir fortsatt nöjd hos oss.

• Mia S
    Mia S skrev om Tryggsam
    Blev uppringd efter rökutveckling vid matlagning. Dock lät telefonisten kort och ointresserad. Läs mer
    2018-08-07 Tryggsam svarar Mia S
    Tack för din feedback, skönt att höra att det bara var matlagning som utlöste brandvarnaren.
    Tråkigt att höra att du upplever att personen som ringde upp lät ointresserad, kommer självklart ta detta vidare.

• Morgan B
    Morgan B skrev om Tryggsam
    Tjänsten fungerar enkelt, smidigt och tryggt. Läs mer
    2018-08-07 Tryggsam svarar Morgan B
    Tack för din feedback, skönt att höra att allt fungerar som det ska.

• a
    a skrev om Tryggsam
    Ett j*vla skämt som ringer och ringer och försöker lura på!

Fick ett samtal av en snubbe (0850103556) han försökte vara roligt etc. men jag sa att jag inte är intresserad, sen sa han att alla kan hitta mig, och så börja han säga mitt personnummer och var kaxig.

Jag sa tydligt tackar, men jag är inte! intresserad, hej då! Snubben var uppkäftig och fortsatte snacka.

De ska hålla på med ID skydd men er försäljare är kaxig och läser upp mig, sen vill han säga min mamma och pappas. Är det seriöst? Stort skämt! Läs mer
    2018-07-31 Tryggsam svarar a
    Tack för du tog dig tid att skriva detta, vi kommer ta detta vidare internt.

Daniel Å, Katarina gillar detta
  • Mikaela
    Mikaela skrev om Tryggsam
    Har ni möjligheten att välja ett annat bolag gör det! Dessutom, fast man varit medlem i flera år är uppsägningstiden 3 månader och de ska ha tillbaka larmet som du dessutom får bekosta leveransen av själv. Inte alls serviceminded kundtjönst. Se över alternativen! Läs mer
    2018-07-13 Tryggsam svarar Mikaela
    Tack för din feedback Mikaela, vi uppskattar all typ av feedback så att vi hela tiden kan bli bättre.
    Om du inte är nöjd, vilket jag förstår att du inte är så skulle vi uppskatta att du mailade oss på klagomal@tryggsam.com för att se vad som hänt och hur vi kan komma fram till en lösning.

Med vänliga hälsningar, kundtjänst
  • Pernilla I
    Pernilla I skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Köpte brandvarnare. Super nöjd å kan känna mig 100 procent trygg. Läs mer
    2018-07-13 Tryggsam svarar Pernilla I
    Kul att höra att du är nöjd med tjänsten och känner dig trygg, precis som det ska vara!

• Ann R
    Ann R skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Brandlarm! Vid larm kontaktar de oss enligt upprättad rutin på ett snabbt och effektivt sätt! Trevligt bemötande och vi har hittills inte haft några problem med dem! Läs mer
    2018-07-13 Tryggsam svarar Ann R
    Tack för din feedback! Skönt att höra att du är nöjd både med tjänsten och bemötandet.

• Dick B
    Dick B skrev om Tryggsam
    Har både id skydd och nu brandskydd. Tycker allt fungerar bra. Fick både sms och blev uppringd när jag testade brandvarnaren. Tog kanske lite för lång tid innan man blev uppringd men är annars nöjd än så länge Läs mer
    2018-07-12 Tryggsam svarar Dick B
    Tack för din feedback. Kul att höra att du är nöjd med båda tjänsterna. Vi tar givetvis med oss att du upplever att det tog lite lång tid innan du blev kontaktad vid larm, då det är viktigt för oss att du ska känna dig riktigt trygg med tjänsten.

• Sanin S
    Sanin S skrev om Tryggsam
    Kundtjänst var hjälpsamma med att lösa ett missförstånd angående en bindningstid. Uppskattas!

För övrigt har jag väl upplevt företaget som trevligt. Läs mer
    2018-07-12 Tryggsam svarar Sanin S
    Hej Sanin
    Skönt att höra att allting löste sig bra.

• Ingela P
    Ingela P skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Brandvarnare med koppling till larmcentral.
    Bra bemötande, kunnig personal.
    Att de ringer mig som de lovat och de har de gjort 2 gånger.
    Eftersom vi bor långt från räddningstjänsten så är det viktigt att de larmas så snart som möjligt. Läs mer
    2018-07-12 Tryggsam svarar Ingela P
    Tack för din feedback Ingela! Vad skönt att höra att du känner dig trygg med tjänsten, hoppas att det inte varit något allvarligt som utlöst larmet de gångerna.

• Robin U
    Robin U skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Köpte brandlarm och är väldigt nöjd med tryggsam! De har även bra påminnelser att kontrollera om tjänsten fungerar som den ska. Ringer alltid vid larm från min varnare vilket gör att jag känner mig trygg som kund! Läs mer
    2018-07-12 Tryggsam svarar Robin U
    Kul att höra att du är nöjd både med oss och tjänsten!

• Annika E
    Annika E skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Brandlarm. Alltid vänliga och tillmötesgående. Det fungerar som jag vill att det ska göra Läs mer
    2018-07-12 Tryggsam svarar Annika E
    Tack för din feedback Annika! Det glädjer oss att höra att tjänsten lever upp till dina förväntningar.

• Bertil J
    Bertil J skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Köpt per telefon
    Mycket bra bemötande
    Det har varit som dom lovade endast lite lång tid innan larmcentralen ringde ifrån jag fått SMS om larm på brandvarnaren. Läs mer
    2018-07-12 Tryggsam svarar Bertil J
    Tack för din feedback Bertil, skönt att höra att du är nöjd med bemötandet.
    Vi kommer ta det vidare och se vad vi kan göra då du upplever att det tog lite lång tid innan samtalet kom.

• Ola W
    Ola W skrev om Tryggsam
    Fruktansvärt äckligt företag som lurar kunder att gå med i något av deras tjänster! Deras telefon nissar är kunnig på att bryta lagaord och detta är ett fruktansvärt oansvarfult företag som har noll respekt mot sinna kunder! JAG BER ER ALLA ATT HÅLLA SIG BORTA FRÅN TRYGGSAM!! Fick en idskydd från en försäljer då jag sa nej men sedan kom en räkning från sergel vilket kom ca 3 månader efter samtalet räkning var över 2000kr och är tvungen att betala för ett helt år! Skall polisanmäla och stämma bolaget på 3,5 miljoner kroner så kanske de lär sig en läxa! Inte ens värda att utfalla sig som något så kallad ´´bra företag´´ Läs mer
    2018-07-02 Tryggsam svarar Ola W
    Hej Ola!

Vi använder oss inte utav Sergel och har aldrig använt oss utav det, kan inte heller hitta dig i våran kundbas. Så fakturan du mottagit verkar inte komma i från oss. Men kontakta oss gärna på mail med dina uppgifter så kan vi hjälpa dig att kolla närmare på ärendet.
    Du kan antingen ringa oss på 0771 404 505 eller maila till kundtjanst@tryggsam.com.

Mvh Vi på kundtjänst.
    Ola W gillar detta
  • Helena B
    Helena B skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Brandvarnare med telefonlarm - Mycket bra bemött med trevlig personal - Blev väldigt glad när jag fick info om brandutryckning även när jag inte är hemma i bostaden.
    Fick även tillfälle att utnyttja denna tjänst, då jag och en av mina döttrar skulle fritera falafel, som jag aldrig gjort, då det kom olja på plattan, som tog eld. Jag hade en stekpanna till hands, som jag kvävde elden med, men det blev ju osigt, så larmet gick i gång. Det tog inte många minuter innan telefonen ringde och jag fick förfrågan om brand. Kunde då tryggt svara att vi hade löst situationen, men var mycket tacksam att de hade ringt upp. Skönt att veta att jag har en så bra brandvarnare. / Tack! Med vänlig hälsning Helena Läs mer
    2018-07-05 Tryggsam svarar Helena B
    Tack för din feedback Helena. Skönt att höra att allt gick så bra som det gjorde för er vid friteringen och att ni är nöjda med tjänsten och bemötandet.

• Mikael H
    Mikael H skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Brandvarnare med larm till en larmtjänst. Försäljaren som ringde upp mig var trevlig och bra. Jag hade inga förväntningar alls, men vid kontrollen efter installation fick jag både sms och blev uppringd. Även vid ett senare tillfälle närbrandvarnaren löste ut blev jag uppringd. Dessa tillfällen visar att allt fungerar över förväntan Läs mer
    2018-06-29 Tryggsam svarar Mikael H
    Tack för din feedback! Hoppas att det inte varit något allvarligt som hänt när larmet gick andra gången. Det glädjer oss att höra att du känner att den fungerar över förväntan.

• Martina Elisabeth K
    Martina Elisabeth K skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Jag köpte en brandvarnare. Det fungerar kanon. Råkade steka lite förhårt en gång då gick brandvarnaren igång. På nån minut hade jag fått både sms o blivit uppringd. Blev väl bemöt av den som ringde upp. Tjänsten är jag helnöjd med. Läs mer
    2018-06-29 Tryggsam svarar Martina Elisabeth K
    Tack för din feedback Martina. Kul att höra att du är nöjd med både tjänsten och bemötandet och att det inte varit något allvarligt som utlöst larmet.

• Olov D
    Olov D skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Det bästa är testen på larmet var 3-mån.Då vet man att det fungerar.Jag råkade steka för varmt,larmet gick. Läs mer
    2018-06-21 Tryggsam svarar Olov D
    Tack för din feedback Olov! Skönt att höra att det är varit matlagningslarm och test av brandvarnare och inget allvarligt.

• Mikael L
    Mikael L skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Jag tycker att det är bra, Jag tycker bara att ni kunde ringa lite tidigare efter att larmet har gott. Läs mer
    2018-06-15 Tryggsam svarar Mikael L
    Tack för ditt svar Mikael. Kommer självklart ta detta vidare och kolla på möjligheterna.

• Mikael H
    Mikael H skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Bra larmtjänst och därmed trygghet. Läs mer
    2018-06-15 Tryggsam svarar Mikael H
    Tack för din feedback, skönt att höra att du känner dig trygg.

• Matilda S
    Matilda S skrev om ID-Skydd en del av Tryggsam
    Tjänsten är bra, allt funkar som det ska, har tur nog inte känt av tjänsten så mycket. Läs mer
    2018-06-05 Tryggsam svarar Matilda S
    Kul att höra att allt fungerar bra, tack för din feedback.

• Joelina S
    Joelina S skrev om Tryggsam
    Det här är det sämsta företaget jag någonsin varit i kontakt med. För det första blir jag totalt pålurad ett abonnemang som sades skulle vara löpande och inte bundet. Ber om ljudfil då jag aldrig någonsin skulle gå med på ett bundet abonnemang. Får ingen ljudfil. Ber om en ljudfil tre gånger innan jag får den, och där hörs det att den är mixtrad med. Jag har aldrig i livet sagt ja till ett abonnemang. Men pga andra omständigheter i livet orkar jag inte bråka så jag väntar till att bindningstiden ska gå ut (1 år). Eftersom att det inte är företaget själva som drar pengarna från autogirot var jag tvungen att makulera medgivandet så att jag fick hem en faktura med företagets namn så att jag kunde ringa in. Då visar det sig att jag är bunden IGEN, för att jag tydligen inte hade ringt in efter 11 månader och sagt upp skiten. De förlängde UTAN mitt godkännande och UTAN ACCEPT, men hävdar att de får göra så för att det står i deras allmänna villkor. AKTA ER för detta bluff-företag som luras på pengar och har en fruktansvärd otrevlig kundservice!! Läs mer
    Bill B gillar detta
  • Mattias M
    Mattias M skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Mobilt brandlarm
    Professionellt
    Att de ska leverera det de lovat
    Snabb återkoppling vid rökutveckling Läs mer
    2018-05-25 Tryggsam svarar Mattias M
    Tack för din feedback Mattias, Kul att höra att allt fungerar som det ska.

• Frida A
    Frida A skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Fungerar jättebra! Snabb kontakt vid rökutveckling även om det bara vart jag som orsakat lite mycket stek os. Läs mer
    2018-05-14 Tryggsam svarar Frida A
    Kul att höra att brandvarnaren fungerar som den ska, och att det inte skett något allvarligt.

Med vänliga hälsningar vi på kundtjänst.
  • Lena N
    Lena N skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Jag blev omgående uppringd då jag lagade mat utan att sätta på fläkte. Det5 blev rökigt. De ringde snabbt. Tack. Läs mer
    2018-05-14 Tryggsam svarar Lena N
    Tack för din feedback, Skönt att höra att det bara var matlagning som utlöste larmet.

• Maria Elisabeth B
    Maria Elisabeth B skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Brandlarm! Det fungerade när sonen lagade mat utan fläkten på! Synd att räckvidden inte täcker hela huset, kan bara ha en brandvarnare. Läs mer
    2018-05-14 Tryggsam svarar Maria Elisabeth B
    Tack för din feedback Maria. Hör gärna av dig till våran kundtjänst så kan vi se över lösningen med flera om du önskar.

• Mikael K
    Mikael K skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Stekte kött kom rök och brandlarmet tjöt. Nästan direkt fick jag samtal på mobilen för att kolla läget. Vilket jag uppskattar att om det skulle vara brand så blir man direkt informerad. Läs mer
    2018-05-04 Tryggsam svarar Mikael K
    Tack för ditt svar! Skönt att höra att det fungerar som det ska.

• Eva A
    Eva A skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    har bland annat en brandvanare det rökte lite från min ugn när jag öppnade lucka o larmdt gick igång tryggsam romgde inom 3 minuter o hörde sig för väldigt bra Läs mer
    2018-05-04 Tryggsam svarar Eva A
    Tack för din feedback Eva! Vad skönt att höra att det inte var något allvarligt som utlöste larmet.

• Ricard C
    Ricard C skrev om ID-Skydd en del av Tryggsam
    Fungerar superbra, jättenöjd. Kundtjänst var även trevliga när jag ringde om en faktura. Läs mer
    2018-05-02 Tryggsam svarar Ricard C
    Kul att höra att det fungerar bra och att bemötandet varit bra, det glädjer oss att höra!

• Patrik K
    Patrik K skrev om Tryggsam
    Samtal från en försäljare som börjar snacka gött och ger bra info kring bolaget och tjänsten. När jag väl bestämmer mig för att avvakta och istället kika på deras hemsida (och då gå miste om erbjudandet på telefon vilket jag säger är helt ok) så bemöts jag av sura miner. Jag tackar för informationen och får som svar "jag jobbar inte som informatör, nu kommer det gå till så att..." där tonen är allt annat än trevlig. Lämnar en bitter eftersmak från samtalet. Läs mer
    2018-04-26 Tryggsam svarar Patrik K
    Tack för din feedback Patrik!

• Lars L
    Lars L skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Brandskydd uppringstjänst brandvarnare

Kändes inte som prioterad utgift när jag blev uppringd från Er då jag var & är arbetssökande, gick därför med på en halverad kostnad visserligen efter påtryckningar från uppringaren. Det var kanske inte så bra då att bli påtvingad en tjänst. Som plåster på såren fick jag halverad kostnad.

Inga förväntningar

Tjänsten har fungerat bra trots allt, efter justering av placeringen. Tidigare gick den igång lite väl ofta på grund av köksfläkten. Flyttade den till en annan del av huset där brandvarnaren inte påverkades köksfläkten Läs mer
    2018-04-26 Tryggsam svarar Lars L
    Tack för din utförliga feedback, skönt att höra att den inte går igång på grund av fläkten längre.

• Ellinor K
    Ellinor K skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Mycket bra, snabb återkoppling. Trevlig personal Läs mer
    2018-04-26 Tryggsam svarar Ellinor K
    Tack för din feedback Ellinor, det glädjer oss att höra!
  • Christoffer L
    Christoffer L skrev om Brandskydd en del av Tryggsam
    Fick ett trevligt samtal med bra information.
    Larmet har aktiverats 1 gång och fungerade fullt tillfredsställande! Läs mer
    2018-04-18 Tryggsam svarar Christoffer L
    Tack för din feedback, vad skönt att höra att det fungerar som det ska.

Hästholmsvägen 28, 4 tr, 131 30 Nacka