Tryggsam

• BadgeEightYears
1 226
4.4

About company

Smarta tjänster för din vardagssäkerhet Tekniken utvecklar och förändrar världen omkring oss. I huvudsak i en positiv riktning, men de som vill stjäla och bedra har tyvärr också bytt plattform. Sedan 2013 har vi specialiserat oss på identitetsbevakning och den personliga säkerheten på internet och idag är vi ett av Sveriges...

1226 omdömen om Tryggsam

Sedan starten hos Reco 2017

Balder B
Escribió sobre Tryggsam

Helt ok tjänst. Finns däremot exakt likadana tjänster för mindre kostnader och bättre mjukvaror än tryggsam. Tycker däremot sättet man säger upp tjänsten på är odräglig och ett småsint försök att försvåra det för kunder.

Svar från Tryggsam

Hej Balder, vi strävar efter att göra våra processer så enkla och användarvänliga som möjligt. Vi arbetar kontinuerligt med att förbättra våra tjänster och din feedback är ovärderlig i detta arbete. För att direkt adressera och få hjälp med ditt ärende, vänligen kontakta vår kundservice på kundservice@tryggsam.se. Med vänliga hälsningar, vi på Kundservice

Jonatan S
Escribió sobre Tryggsam

Uruselt och oseriöst företag, undvik! Gör det knepigt att säga upp och skickar påminnelse dagen efter förfallodatum. Försäljare och kundtjänst ljuger och säger olika.

Svar från Tryggsam

Hej Jonatan, vi på Tryggsam strävar alltid efter att vara tydliga och transparenta i vår kommunikation och sätter självklart våra kunders förståelse och samtycke i första rummet. Vi vill gärna komma i kontakt med dig för att föra en vidare dialog och reda ut eventuella missförstånd och tillsammans hitta en lösning. Kontakta oss på kundservice@tryggsam.se alt 0771 404 505 för en direkt dialog. Med vänliga hälsningar, vi på Kundservice

Mikael M
Escribió sobre Tryggsam

Hej JAg vill avsluta Mitt avtal med er omgående. Jag har legat på sjukhus,och hamnar hos Inkass, så jag betalar det jag ligger efter! men inget mer framöver.

Svar från Tryggsam

Hej Mikaela Om du är kund hos oss och vill avsluta er tjänst så kan ni kontakta oss på 0771-404 505 alternativt kundservice@tryggsam.se så kan vi hjälpa er med ärendet! Med vänliga hälsningar, vi på Kundservice

Mikael M
Escribió sobre Notice parte de Tryggsam

Det var trevligt att prata med er

Svar från Notice

Hej Mikael! Tack för er feedback, det glädjer oss att höra att du är nöjd med den kontakt du har haft med oss! Med vänliga hälsningar, vi på Kundservice.

Peter O
Escribió sobre Notice parte de Tryggsam

Så nöjd med Tryggsam och deras sätt att hålla koll på mitt hus när inte är hemma…!

Svar från Notice

Hej Peter! Vad kul att höra att du är nöjd med tjänst och service, tack för er feedback! Med vänliga hälsningar, vi på Kundservice

Rudi K

💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩

Gunilla A
Escribió sobre Notice parte de Tryggsam

Det är snabb upplysning vid fara är nöjd

Svar från Notice

Hej Gunilla Tack för er feedback! Vad kul att ni är nöjd med tjänst och service! Med vänliga hälsningar, vi på Kundservice

Maria E
Escribió sobre Notice parte de Tryggsam

Kommer inte ihåg hur jag blev bemött vid beställning. Upplevelse är att man får lite panik när man blir uppringd även när man bara gör ett batteribyte .

Svar från Notice

Hej Maria Tack för er feedback! Vi uppskattar alla tips på hur vi kan förbättra våra tjänster så ni är mer än välkommen att kontakta oss gällande det! Med vänliga hälsningar, vi på Kundservice

Semir B
Escribió sobre Notice parte de Tryggsam

Jag har tillräckligt med kunskap av ”Tryggsam”.

Svar från Notice

Hej Semir Tack för er feedback! Vad kul att höra att ni är nöjd! Med vänliga hälsningar, vi på Kundservice

Mats P
Escribió sobre Notice parte de Tryggsam

Fullt nöjd ingenting att klaga pä så jag rekomenderar tryggsam

Svar från Notice

Hej Mats Tack för er feedback! Vad roligt att ni är nöjd! Med vänliga hälsningar, vi på Kundservice

Siv V
Escribió sobre Notice parte de Tryggsam

Har ingen uppfattning om erfarenhet gällande detta

Svar från Notice

Hej Siv Tack för er feedback! Om ni har några frågor gällande tjänsten ni har hos oss får ni jättegärna kontakta oss på 0771-404 505 eller kundservice@tryggsam.se så kan vi titta på det! Med vänliga hälsningar, vi på Kundservice

Henrik W
Escribió sobre Notice parte de Tryggsam

Verkar va ett seriöst företag som jag känner förtroende för

Svar från Notice

Hej Henrik Tack för er feedback! Vi tackar för ert förtroende! Med vänliga hälsningar, vi på Kundservice

Peter M
Escribió sobre Notice parte de Tryggsam

Har inte köpt några varor eller tjänster så ja vet inte

Svar från Notice

Hej Peter Tack för er feedback! Om ni har några frågor gällande tjänsten ni har hos oss får ni jättegärna kontakta oss på 0771-404 505 eller kundservice@tryggsam.se så kan vi titta på det! Med vänliga hälsningar, vi på Kundservice

Jane M
Escribió sobre Notice parte de Tryggsam

Man känner sig trygg med larmet i hemmet!

Svar från Notice

Hej Jane Tack för er feedback! Vad kul att ni är trygg med tjänsten! Med vänliga hälsningar vi på Kundservice

Anders J
Escribió sobre Notice parte de Tryggsam

Tryggt och bra det gick snabbt att få kontakt.

Svar från Notice

Hej Anders Tack för er feedback! Vad bra att ni snabbt fick kontakt med oss! Med vänliga hälsningar, vi på Kundservice

Carina R
Escribió sobre Notice parte de Tryggsam

Jag har en bra erfarenhet av tryggsm

Svar från Notice

Hej Carina Tack för er feedback! Vad kul att ni är nöjd med tjänsten! Med vänliga hälsningar, vi på Kundservice

Carina H
Escribió sobre Notice parte de Tryggsam

Inte märkt av dem. Men bra att de svarar när man testar larmet.

Svar från Notice

Hej Carina Tack för er feedback! Vad skönt att tjänsten fungerar som den ska! Med vänliga hälsningar, vi på Kundservice

Robert R
Escribió sobre Notice parte de Tryggsam

Ok. Lite besviken när jag gjorde ett test, och det visade sig att det inte fungerade då. Har man betalat för något som inte fungerar? Och hur länge?

Svar från Notice

Hej Robert Tack för er feedback! Det var tråkigt att höra. Om det är något med tjänsten som inte fungerar får ni jättegärna kontakta oss på 0771-404 505 alternativt kundservice@tryggsam.se så kan vi hjälpas åt att felsöka och åtgärda! Med vänliga hälsningar, vi på Kundservice

Anna-Lena B
Escribió sobre Notice parte de Tryggsam

Erfarenheterna är inte så många mer än att jag testar mitt brandlarm så det fungerar. Men man blir trevligt bemött. Brandlarmet känns tryggt att ha.

Svar från Notice

Hej Anna-Lena Tack för er feedback! Vad skönt att tjänsten fungerar som den ska och att ni är nöjd med servicen! Med vänliga hälsningar, vi på Kundservice

Lillemor H
Escribió sobre Tryggsam

Jag ķontaktade tryggßam för att säga upp mitt avtal.men skicklig försäljare övertalade mig att fortsätta ett år till

Svar från Tryggsam

Hej Lillemor Tack för er feedback! Vad kul att ni gett oss förtroendet i ett år till! Med vänliga hälsningar, vi på Kundservice

Laila H
Escribió sobre Notice parte de Tryggsam

Senast blev ett missförstånd avklarat per telefon vilket jag är mycket tacksam för.

Svar från Notice

Hej Laila Tack för er feedback! Vad bra att vi kunde hjälpas åt och reda ut missförståndet! Med vänliga hälsningar, vi på Kundservice

Margita Christin I
Escribió sobre Notice parte de Tryggsam

Snabbt, proffsigt och trevligt bemötande när Tryggsam ringde upp för att informera om att mitt brandlarm gått igång. Nu var det ingen fara utan bara min man som lagade kinesiska rätter. Lite väl rökiga och heta…

Svar från Notice

Hej Tack för er feedback! Vad skönt att det ej var skarplarm och jag hoppas att maten smakade väl trots röken! Med vänliga hälsningar, vi på Kundservice

Svetlana K
Escribió sobre Tryggsam

Trevligt samtal samt mycket bra och trygg service

Svar från Tryggsam

Hej Svetalana Tack för er feedback! Vad kul att ni är nöjd med tjänsten och servicen! Med vänliga hälsningar, vi på Kundservice

Burt J
Escribió sobre Tryggsam

Hej, kontaktade er gällande id stöld försäkring.. Anledningen att jag ringde er var info om id stöld försäkring..Jag fick mitt ärende löst & Charlotte hjälpte mig med detta. Sammantaget var det ett bra möte, fick svar på frågorna och bra hjälp.. Jag köpte id stöld försäkring! Vh : Burt Jonasson Umeå!

Svar från Tryggsam

Hej Burt Tack för er feedback! Vad bra att Charlotte kunde hjälpa er! Med vänliga hälsningar, vi på Kundservice

Camilla B
Escribió sobre Tryggsam

Bra information och vänligt bemötande. Frågor om mitt nuvarande abonnemang och ev utökning.

Svar från Tryggsam

Hej Camillla Tack för er feedback! Vad kul att vi kunde hjälpa er! Med vänliga hälsningar, vi på Kundservice

Veronica B
Escribió sobre Tryggsam

Hej! Jag blev jättebra bemött och fick bra hjälp med mitt ärende. /Veronica

Svar från Tryggsam

Hej Veronica Tack för er feedback! Vad bra att allt gick att lösa! Med vänliga hälsningar, vi på Kundservice

Marie N
Escribió sobre Tryggsam

Mycket bra bemötande och förståelse för mitt ärende av Charlotte som den jag pratade med hette.

Svar från Tryggsam

Hej Marie Tack för er feedback! Vad härligt att Charlotte kunde hjälpa er med ert ärende! Med vänliga hälsningar, på vi Kundservice

Patrik V
Escribió sobre Tryggsam

Blev bemött toppen. Jag fick oväntad positivt erbjudande. Köpte inget. Fick insikt i min försäkring.

Svar från Tryggsam

Hej Patrik Tack för er feedback! Vad kul att ni är nöjd med bemötandet! Med vänliga hälsningar, vi på Kundservice

Emilie W
Escribió sobre Tryggsam

Jag blev bemött proffsigt och med en bra lösning som gynnar mig som kund.

Svar från Tryggsam

Hej Emilie Tack för er feedback! Det glädjer oss att ni är nöjd med lösningen vi kunde erbjuda er! Med vänliga hälsningar, vi på Kundservice

Susanne T
Escribió sobre Notice parte de Tryggsam

Tryggsam har uppfyllt mina förväntningar och jag är till fullo nöjd. Jag har brandvarnare.

Svar från Notice

Hej Susanne Tack för er feedback! Vad kul att vi kan leva upp till era förväntningar! Med vänliga hälsningar, vi på Kundservice

Susanne A
Escribió sobre Tryggsam

Fick bra hjälp och trevligt bemötande

Svar från Tryggsam

Hej Susanne Tack för er feedback! Vad bra att ni fick den hjälp ni behövde! Med vänliga hälsningar, vi på Kundservice

Olivia A
Escribió sobre Tryggsam

Hade en trevlig samtal med Charlotte som hjälpe mig med mina bekymmer.

Svar från Tryggsam

Hej Olivia Tack för er feedback! Vad bra att Charlotte kunde hjälpa er! Med vänliga hälsningar, vi på Kundservice

Odd W
Escribió sobre Tryggsam

Bra bemötande som gav förtroende och visade på kunskap om min fråga.

Svar från Tryggsam

Hej Odd Tack för er feedback! Härligt att vi kunder erbjuda den hjälp ni sökte! Med vänliga hälsningar, vi på Kundservice

Lisbeth P

Trevligt bemötande och hjälpsam

Svar från Tryggsam

Hej Lisbeth Tack för er feedback! Vad kul att ni är nöjd med bemötandet och hjälpen ni fick! Med vänliga hälsningar, vi på Kundservice

Hugo S
Escribió sobre Tryggsam

Usel tjänst som när man säger upp låser in kunder på 3 månaders uppsägningstid, med en kundtjänst som bara är till för att lura alltså ett blufföretag rakt av

Svar från Tryggsam

Hej Hugo Tack för er feedback! Vad tråkigt att höra om er kundupplevelse. Om det är något som har gått fel till får ni jättegärna kontakta oss på klagomal@tryggsam.se så vi kan ta ärendet vidare internt! Med vänliga hälsningar, vi på Kundservice

Rolf W
Escribió sobre Tryggsam

Den var bara jag fick prata med rätt Pär son 👍👍

Svar från Tryggsam

Hej Rolf Tack för er feedback! Vilken tur att ni fick kontakt med rätt medarbetare för era behov! Med vänliga hälsningar, vi på Kundservice

Robert S
Escribió sobre Tryggsam

Trevligt bemötande samt behjälpliga med att lösa kundens önskemål. Samtalet gällde en faktura, där Charlotte i kundtjänsten var behjälplig med lösningen.

Svar från Tryggsam

Hej Robert Tack för er feedback! Vad skönt att Charlotte kunde erbjuda den hjälp ni behövde! Med vänliga hälsningar, vi på Kundservice

Alicia L
Escribió sobre Tryggsam

De jag pratade med var empatiska och jag kände mig väl bemött.

Svar från Tryggsam

Hej Alicia Tack för er feedback! Vad trevligt att ni är nöjd med bemötandet ni fick! Med vänliga hälsningar, vi på Kundservice

Mikael L
Escribió sobre Tryggsam

Jag tycker det är bra survis på trysam

Svar från Tryggsam

Hej Mikael Tack för er feedback! Det glädjer oss att ni är nöjd med er tjänst och service! Med vänliga hälsningar, vi på Kundservice

Barbara S
Escribió sobre Tryggsam

Fick en kille som kontakt man , han heter Oskar M. , blev bemöt på en professionell, och trevlig sätt , kändes ”Trygg” Tack för all hjälp Mvh Barbara S

Svar från Tryggsam

Hej Barbara Tack för er feedback! Vad kul att ni är nöjd med bemötande och hjälpen ni fick! Med vänliga hälsningar, vi på Kundservice

Lena K
Escribió sobre Tryggsam

Hon som tog emot samtalet pratade bra för varan.

Svar från Tryggsam

Hej Lena Tack för er feedback! Vad kul att ni är nöjd med bemötandet! Med vänliga hälsningar, vi på Kundservice

Laila J
Escribió sobre Tryggsam

Bra.Fick svar på fråga.Bra bemötande

Svar från Tryggsam

Hej Laila Tack för er feedback! Vad kul att ni är nöjd med bemötandet! Med vänliga hälsningar, vi på Kundservice

Ulrika T
Escribió sobre Tryggsam

Blev väl bemött och hjälpt av Charlotte.

Svar från Tryggsam

Hej Ulrika Tack för er feedback! Vad bra att ni fick den hjälpen ni behövde av Charlotte! Med vänliga hälsningar, vi på Kundservice

Vida Jovanovic P
Escribió sobre Tryggsam

Professional mottagning. Kompetent personal.

Svar från Tryggsam

Hej Vida Tack för er feedback! Kul att höra att ni är nöjd med bemötandet! Med vänliga hälsningar, vi på Kundservice

Irene F
Escribió sobre Tryggsam

Finns inget att klaga på. Ni är trevliga med bra service

Svar från Tryggsam

Hej Irene Tack för er feedback! Vad kul att höra att ni är nöjd med servicen! Med vänliga hälsningar, vi på Kundservice

Gulli A
Escribió sobre Tryggsam

Bra bemötande o mitt ärende blev fixat

Svar från Tryggsam

Hej Gulli Tack för er feedback! Skönt att allt gick att lösa! Med vänliga hälsningar, vi på Kundservice

Peder L
Escribió sobre Tryggsam

Snabbt och smidigt fick jag besked om larmet

Svar från Tryggsam

Hej Peder Tack för er feedback! Kul att höra att allt fungerade som det skulle! Med vänliga hälsningar, vi på Kundservice

Tommy H
Escribió sobre Tryggsam

Bra bemötande mycket nöjd jag känner mej nöjd.

Svar från Tryggsam

Hej Tommy Tack för er feedback! Vad bra att ni är nöjd Med vänliga hälsningar, vi på Kundservice

Daniella F
Escribió sobre Tryggsam

Charlotte(?) jag pratade med var fantastiskt hjälpsam. Inte säljande på en jobbig nivå, utan perfekt avslappnad och hjälpsam i sitt säljande.

Svar från Tryggsam

Hej Daniella Tack för er feedback! Vad kul att ni är nöjd med bemötandet och hjälpen ni fick av Charlotte! Med vänliga hälsningar, vi på Kundservice

Torgny N
Escribió sobre Tryggsam

Charlotte var både hjälpsam o kunnig o hjälpte med att förklara upplägget samt lägga till mina barn till tjänsten.

Svar från Tryggsam

Hej Torgny Tack för er feedback! Vad bra att ni fick den hjälp ni sökte av Charlotte! Med vänliga hälsningar, vi på Kundservice