Tryggsam

Tryggsam, sid 2

Smarta tjänster för din vardagssäkerhet

Tekniken utvecklar och förändrar världen omkring oss. I huvudsak i en positiv riktning, men de som vill stjäla och bedra har tyvärr också bytt plattform. Sedan 2013 har vi specialiserat oss på identitetsbevakning och den personliga säkerheten på internet och idag är vi ett av Sveriges snabbast växande teknikbolag. Våra 50
medarbetare i Stockholm hjälper dagligen närmare 40 000 kunder.

Att känna sig trygg är centralt för välbefinnandet, och vi vill att du ska må bra. Med vårt unika bevakningssystem Monitum i ryggen kan vi ge dig lugn och ro i vardagen, både hemma och på jobbet.

Det var nyfikenhet och innovation som satte oss på kartan. Idag är drivkraften att ge fler en enkel helhetslösning för bevakning av sina personuppgifter. Samma kraft driver oss idag - att skapa smarta lösningar för en trygg vardag.

Läs mer om hur vi kan hjälpa dig till en säkrare vardag på vår hemsida! Välkommen!

Läs vad 864 kunder tycker om Tryggsam 2

Mycket bra information
    Fantastiskt kundbemötande
    Hej Christian, Tack så mycket för din feedback. Vad kul att höra! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam
    Trevligt och informativt bemötande
    Hej Pia, Tack så mycket för din feedback. Vad skönt att höra! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam
  • 2021-02-03
    Jag fortsätter med ID-skydd.
    Jag blev utmärkt bemött av Charlotte.
    Hej Eva, Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att höra att du är nöjd med servicen du fick av Charlotte! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam
  • 2021-02-03
    Hade frågor ang. id-skydd, fick ett mycket trevligt bemötande o mycket bra svar. Mina förväntningar är att bli väl bemött då är det enkelt att framföra det man vill o jag blev verkligen väl bemött.
    Hej Agneta, Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att höra att du är nöjd med servicen! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam
  • 2021-02-02
    Trevligt och proffsigt bemötande!
    Hej Miranda, Tack så mycket för din feedback! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam
  • 2021-02-02
    Jätte trevlig kille jag fick prata med!
    Bra pris, Emil Nilsson hette han jag pratade med som förklarade hur viktigt de är med ID skydd och jag blev jätte bra bemött.
    Hej Joel, Tack så mycket för din feedback. Vad kul att höra att du är nöjd med servicen du fick av Emil! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam
  • 2021-01-29
    Fick bra svar när jag hade några frågor.
    När en upplysning görs för ett köp på internet
    Kommer ett meddelande från Tryggsam omgående.👍
    Keep up the good work.
    Jimi Axelsson
    Hej Jimi, Tack så mycket för din feedback. Vad skönt att höra att du är nöjd och fick svar på alla dina frågor! Med vänliga hälsningar, vi på kundtjänst Tryggsam
    Jätte trevlig personal, Oliver heter
    Personen jag hade kontakt med.
    Inget att klaga på
    Hej Elisabeth, Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att höra att du är nöjd med servicen du fick av Oliver! Med vänliga hälsningar, vi på kundtjänst Tryggsam
  • 2021-01-29
    Fick bättre pris på id skydd.. Tänkte säga upp för att jag hade det på annat ställe till bättre pris.
    Hej Niklas, Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att ni valde att stanna som kund hos oss! Med vänliga hälsningar, vi på kundtjänst Tryggsam
  • 2021-01-28
    ID skydd, fick nytt lägre pris än mitt förra. Bra bemötande
    Hej Jonathan, Tack så mycket för din feedback. Vad skönt att ni kom fram till något som kändes bättre! Med vänliga hälsningar, vi på kundtjänst Tryggsam
  • 2021-01-28
    Trevligt o informativt samtal med Charlotte service och kundskapsinriktad mvh birgitta grsss
    Hej Irena, Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att höra att du är nöjd med servicen du fick av Charlotte! Med vänliga hälsningar, vi på kundtjänst Tryggsam
  • 2021-01-27
    Jag har ID-skydd premium, måste säga att man blir väldigt väl bemött. Mycket trevliga.
    Hej Pia, Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att höra att du är nöjd med servicen! Med vänliga hälsningar, vi på kundtjänst Tryggsam
  • 2021-01-27
    Snabb kontakt efter att larmet utlöst vid rökutveckling

Tack
    Hej Eva, Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att höra! Med vänliga hälsningar, vi på kundtjänst Mobilt brandlarm
  • 2021-01-27
    Snabbt och smidigt att få hjälp.
    Hej Annika, Tack så mycket för din feedback! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam
  • 2021-01-27
    Vart bra bemöt fick rabbat på mina tjänster efter som ekonomin är knaper nu med pandemin och allt
    Hej Rickard, Tack så mycket för din feedback. Vad skönt att ni kunde komma fram till en bra lösning! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam
  • skrev om ID-Skydd en del av Tryggsam
    2021-01-27
    Skulle säga upp idskydd, men Charlott ri gde upp och fråga varför, sluta med att jag hade det kvar för hade mycket bättre villkor hos er, snällt av Charlott att ringa upp och höra om anledningen, väldigt professionell,
    Hej Nicklas, Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att du valde att stanna som kund hos oss! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst ID-Skydd
  • 2021-01-26
    Blev väldigt bra bemött och fick svar på dom frågor jag hade.
    Hej Simon, Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att höra att du är nöjd med servicen du fick! Med vänliga hälsningar, vi på kundtjänst Tryggsam
  • 2021-01-25
    Brandlarmet fungerar bra, snabb återkoppling.
    Hej Siv, Tack så mycket för din feedback. Vad skönt att höra! Med vänliga hälsningar, vi på kundtjänst Mobilt brandlarm
  • 2021-01-25
    Känns tryggt att veta att man blir uppringd vid rökutveckling i bostaden, på så vid har man möjligheten att kunna tillkalla hjälp vid ett tidigt stadium. Räddningstjänsten kan tillkallas och förhoppningsvis rädda min katt som är ensam hemma, då jag jobbar natt inom hemsjukvården. Man får kännedom om något skulle inträffa när man inte är hemma innan det är för sent att göra något åt situationen. Nöld med min brandvarnare!
    Hej Marie, Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att du känner dig trygg och nöjd med tjänsten! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Mobilt brandlarm
  • 2021-01-25
    •Jag ställde frågor om mitt ID-skydd efter att blivit uppringd under helgen där uppringaren använde de 4 sista siffrorna i mitt pers. nr.
    •Jag blev väldigt fint, kunnigt och professionellt bemött av handläggaren vid namn Oliver.
    •Mottagandet bättre än mina förväntningar. Kunnig och informativ.
    • En positiv upplevelse. Tack Oliver! 🙂
    Hej Eva-marie, Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att du är nöjd med servicen du fick av Oliver! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam
  • 2021-01-24
    Hade en bra dialog med Martin 👍🏼
    Hej Petra, Tack så mycket för din feedback, Vad bra att du och Martina hade ett trevligt samtal. Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam
  • 2021-01-24
    Jag är kund och frågade lite om när någon gör kreditprövning. Undrade om jag får meddelande på alla kreditprövningar. Fick ett bra svar på hur det ligger till.
    Hej Britt-marie, Tack så mycket för din feedback. Vad skönt att höra att du fick svar på dina frågor! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam
  • 2021-01-23
    ID- skydd. Det var ett bra samtal och bemötande.
    Hej Erling, Tack så mycket för din feedback. Vad kul att höra! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam
  • 2021-01-22
    Köpte ID-skydd familjepaket.
    Tänkte använda min ångerrätt men blev erbjuden bättre pris av Charlott och ett väldigt trevligt bemötande dessutom.
    Hej Maria, Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att du är nöjd med servicen och att ni kunde komma fram till ett bra erbjudande som du blev nöjd med. Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam
  • 2021-01-21
    Har startat ett ID-skydd hos tryggsam som jag fick en väldigt bra deal på och bra hjälp till rätt val av säljaren. Blev fel dockfakturerad då något blivigt fel på vägen vilket var något irriterande men jag ringde ett samtal till kundtjänst och efter en kort kötid fick jag hjälp av en trevlig kille som löste problemet på ett smidigt sätt för mig. Så trotts fel har jag fått en positiv bild av företaget så här långt.
    Hej Becka, Tack så mycket för din feedback. Vad skönt att det gick att lösa! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam
  • 2021-01-21
    Bra bemötande och snabb åtgärd!
    Hej Carita, Tack så mycket för din feedback. Vad skönt att höra! med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam
  • 2021-01-19
    Charlotte var lugn och pedagogisk.
    Jag kände mig inte pressad eller ”hotad” att fortsätta min prenumeration. Vi kom fram till en lösning som jag är nöjd med.
    Hej Sofia, Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att höra att du är nöjd med servicen du fick av Charlotte! med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam
  • 2021-01-19
    Mycket medgörlig och trevlig kvinna.
    Hej Linus, Tack så mycket för din feedback! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam
  • skrev om ID-Skydd en del av Tryggsam
    2021-01-18
    Charlotte va mycket tillmötesgående och förklarade allt utmärkt så man förstod🌸
    Hej Nina, Tack så mycket för din feedback. Vad kul att höra att du är nöjd med servicen du fick av Charlotte! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst ID-Skydd
  • 2021-01-16
    Fantastiskt trevlig Kundtjänst!
    Hej David, Tack så mycket för din feedback. Vad kul att höra att du är nöjd med våran kundtjänst! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Mobilt brandlarm
  • 2021-01-16
    Fick larm i somras när jag var på landet. Visade sig att oljan som hantverkarna använde sig av när dom hade slipat om golven utlöste larmet. Fick sms och samtal. Är sammanfattningsvis väldigt nöjd.
    Hej Sofia, Tack så mycket för din feedback. Hoppas att allt gick bra. Det glädjer oss att du är nöjd med tjänsten. Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam
  • 2021-01-15
    Jag är nöjd med det tillmötesgående och information som jag fick
    Hej Birgitta, Tack så mycket för din feedback. Vad skönt att höra! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam
  • 2021-01-15
    Har inget att klaga på. Blev mycket trevligt bemött och fick hjälp och svar på alla mina frågor.
    Hej Ingrid, Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att höra! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam
  • 2021-01-15
    Jag fick oerhört bra bemötande av Charlotte, stor eloge till henne.
    Hej Jan, Tack så mycket för din feedback. Vad kul att höra att du är nöjd med servicen du fick av Charlotte! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam
  • 2021-01-14
    Fick hjälp med att fixa autogiro
    Av Charlotte hon var grymt snäll
    Hej Roger, Tack så mycket för din feedback. Vad skönt att höra att du är nöjd med servicen du fick av Charlotte! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam
  • 2021-01-11
    Tryggsams mobila brandlarm ger mig trygghet i vardagen och den service jag fått under de år jag varit kund har varit utmärkt.
    Hej Patrik, Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att höra! Med vänliga hälsningar, vi på kundtjänst Mobilt brandlarm
  • 2021-01-06
    Jag kan inte säga så mycket om det än.
    Hej Carola, Tack för din feedback. Vi hoppas att vi kommer göra dig nöjd! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Mobilt brandlarm
  • 2020-12-29
    Jonathan Engström, otroligt trevlig, personlig men ändå proffsig i sitt sätt att vara.
    Han bjöd på tid, som ofta krävs för att skapa tillit och övertyga en kund om en ” trygg affär”.
    Hej Camilla, Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att höra! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam
  • 2020-12-14
    Bra och pålitligt brandlarm. Tjuter högt och känns säkert. Företaget har bra service, är trevliga/hjälpsamma och kontaktar fort. Enda minus är att tjänsten är lite dyr, har abonnemang och betalar 149 kr per månad.
    Hej Hennie, Tack så mycket för din feedback. Förstår att det kan vara en seg utgift men det är som tur är för en bra sak. Det glädjer oss att höra att du är nöjd med tjänsten! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Mobilt brandlarm
  • 2020-12-01
    Jag fick bra och fin hjälp med mina frågor, mycket nöjd👍!
    Hej Tina, Tack så mycket för din feedback, det glädjer oss att höra! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam
  • 2020-11-19
    Jag köpte id-skydd. 2 av 3 samtal har jag blivit bemött på ett väldigt trevligt sätt. Jag tycker dock att det var en del info som blev utelämnat under första samtalet, och jag hann inte ens läsa klart villkoren innan jag var tvungen att tacka ja eller nej. Annars väldigt trevligt folk, men det var lite otydligt inom några fronter i början. Till exempel sade försäljaren ”Jag gör detta till ett familjepaket nu” istället för att FRÅGA om jag var intresserad av det, och jag förstod inte riktigt vad det innebar eller att det skulle kosta mer, och sen helt plötsligt var jag bunden i 12 månader, vilket inte ALLS framkom. Som sagt, dåligt informerat, men trevlig kundtjänst.
    Hej Matilda, Tack så mycket för din feedback. Givetvis så ska alla samtal du har med kännas bra och tydliga. Hoppas att du fick svar på allt du kände var otydligt och självklart ska vi ta det vidare med säljaren som varit otydlig så att det inte händer igen. Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam
  • 2020-11-17
    Köpt brand larm och det fungerar bra, väl bemött när jag ringde upp
    Hej Magnus, Tack så mycket för din feedback. Vad kul att höra! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Mobilt brandlarm
  • 2020-11-04
    Snabb respons när det rök från fuktig ved i spisen o därför rökigt.Tack
    Hej Ylva, Tack så mycket för din feedback. Vad skönt att höra att det inte var något allvarligt! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Mobilt brandlarm
  • 2020-10-27
    går fort att de ringer upp när larmet gått
    Hej Mari! Tack så mycket för din feedback. Vad skönt att höra! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Mobilt brandlarm
  • 2020-10-27
    Tryggsam är bra. Men påminn om testning vid 1a advent istället för att få påminnelse i september. Testade Verisure. Men DYR. PRIS stämmer inte. Barken erbjuder i nätet. Eller det man får när dom kommer hit. Samt stämmer inte dimman när fakturan kommer. Och försäljarna vill KÖPA HUSÄGARENS BIL. DOM ÄR inte vårdsamma om varken om möbler eller ägodelar
    Eller hälsa. Otrevligt bemötande när jag hade sagt upp avtalet och åtgärdar inte å snyggare till efter sig. Nu är jag ute efter enbart kamera övervakning av obevakade platser. Jag REKOMENDERAR INTE VERISURE.
    Hej Kristina, Tack så mycket för din feedback. Vad kul att höra att du är nöjd med oss! Vad det gäller andra bolagen så hoppas vi att det löser dig. Om du har några frågor eller funderingar gällande tjänsten du har hos oss så är det bara att du kontaktar vår kundtjänst på 0771404505 eller kundservice@tryggsam.se. Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Mobilt brandlarm
  • 2020-10-14
    Snabb uppringning och trevligt bemötande vid röklarm
    Hej Marie, Tack så mycket för din feedback. Vad skönt att höra! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Mobilt brandlarm
  • 2020-10-12
    Ett snabbt och effektiv uppkoppling, har nu vid 2 tillfällen lyckats med att få en gratäng att koka över i ugnen så larmet har gått, tryggsam har återkopplat på ett föredömligt sätt, snabbt och enkelt.
    Hej Margareta, Tack så mycket för din feedback. Vad skönt att höra! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Mobilt brandlarm
  • 2020-10-12
    Köpte brandlarm, har fungerat mycket bra vid skarpt läge.
    Hej Bengt-lennart, Tack så mycket för din feedback. Vad skönt att höra att tjänsten funkar som den ska! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Mobilt brandlarm
  • 2020-10-12
    Hej! Fick hjälp av en trevlig kille vid namn Oliver. Jätte bra bemötande och lyssnar samt uppmärksammar dig som kund. Otroligt bra bemötande och fick en bättre service än jag förväntade mig.
    Hej Victoria, Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att du är nöjd med servicen du fick av Oliver! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam
  • 2020-10-03
    Pratade med oliver mycket trevlig och hjälpsam kille!
    Hej Robin, Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att du är nöjd med servicen du fick av Oliver! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst Tryggsam