Tryggsam, sid 2

Hästholmsvägen 28 12tr, 131 30 Nacka — Visa karta

Smarta tjänster för din vardagssäkerhet

Tekniken utvecklar och förändrar världen omkring oss. I huvudsak i en positiv riktning, men de som vill stjäla och bedra har tyvärr också bytt plattform. Sedan 2013 har vi specialiserat oss på identitetsbevakning och den personliga säkerheten på internet och idag är vi ett av Sveriges snabbast växande teknikbolag. Våra 50
medarbetare i Stockholm hjälper dagligen närmare 40 000 kunder.

Att känna sig trygg är centralt för välbefinnandet, och vi vill att du ska må bra. Med vårt unika bevakningssystem Monitum i ryggen kan vi ge dig lugn och ro i vardagen, både hemma och på jobbet.

Det var nyfikenhet och innovation som satte oss på kartan. Idag är drivkraften att ge fler en enkel helhetslösning för bevakning av sina personuppgifter. Samma kraft driver oss idag - att skapa smarta lösningar för en trygg vardag.

Läs mer om hur vi kan hjälpa dig till en säkrare vardag på vår hemsida! Välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 661 kunder tycker om Tryggsam

• 2020-02-11

Kerstin Birgitta P skrev om ID-Skydd en del av Tryggsam
    Har pratat med 2 väldigt trevliga handläggare på Tryggsam, Charlott och Lovisa. Mycket informativa och vänliga tjejer! Läs mer
    2020-02-12 Tryggsam svarar Kerstin Birgitta P
    Hej Kerstin,
    Tack så mycket för din feedback. Vad kul att höra att du är nöjd med servicen!

• 2020-02-11

Jörgen B skrev om Tryggsam
    Tänkte egentligen inte köpa denna tjänst men Martin sänkte priset lite grann så jag nappade. Läs mer
    2020-02-11 Tryggsam svarar Jörgen B
    Hej Jörgen,
    Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att ni kunde komma fram till ett erbjudnade som funkade bra för dig. Hoppas du blir nöjd med tjänsten!

• 2020-02-08

Minna-Mari S skrev om Mobilt brandlarm en del av Tryggsam
    Bra tjänst som gör att vi kan känna oss trygga att lämna hunden hemma. Läs mer
    2020-02-10 Tryggsam svarar Minna-Mari S
    Hej Minna-Mari,
    Tack så mycket för din feedback. Vad skönt att höra att ni är nöjda med tjänsten och att ni och er hund kan känna sig trygga!

• 2020-02-06

Mirja T skrev om Tryggsam
    Fixade med autogiro
    Mycket trevlig o hjälpsam
    Jag är supernöjd 👍 Läs mer
    2020-02-07 Tryggsam svarar Mirja T
    Hej Mirja,
    Tack så mycket för din feedback. Vad kul att höra att du är nöjd!
    trevlig helg

Jeanette D skrev om Tryggsam
    Charlotte hjälpte mig med det jag behövde toppen Läs mer
    2020-02-06 Tryggsam svarar Jeanette D
    Hej Jeanette,
    Tack så mycket för din feedback. Vad skönt att du fick den hjälpen du sökte av Charlotte!

Barbro W skrev om Tryggsam
    Fick info om tryggsam av Martin vilket gjorde att jag stannar kvar som kund blev väldigt bra bemött Läs mer
    2020-02-06 Tryggsam svarar Barbro W
    Hej Barbro,
    Tack så mycket för din feedback. Vad kul att höra att du fick den hjälpen du sökte och att du är nöjd med servicen du fick av Martin!

Niklas A skrev om Tryggsam
    Mycket god service!
    Jag fick ett mycket bra bemötande
    och kommer att rekommendera er
    till vänner och bekanta.
    Niklas Ahrnberg Läs mer
    2020-02-06 Tryggsam svarar Niklas A
    Hej Niklas,
    Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att höra att du är nöjd!

Manal B skrev om Tryggsam
    Martin var jätteduktig och förklarade för mig varför Tryggsam var viktig att ha. Jag kommer fortsätta använda tryggsam efter vårat samtal Läs mer
    2020-02-06 Tryggsam svarar Manal B
    Hej Manal,
    Tack så mycket för din feedback, Det glädjer oss att höra att du fick den hjälpen du sökte och att du är nöjd med servicen du fick av Martin!

• 2020-02-03

Christina G skrev om Tryggsam
    Behövde hjälp med att komma igång med Autogirot.
    Trevligt.
    Som jag skrev så behövde jag hjälp med Autogirot eftersom jag inte vågade göra det på eran hemsida! Det var lite rörigt!
    Jag fick jättefin och snabb hjälp av Charlotte och det tackar jag henne för!
    Mvh Christina Grönlund Läs mer
    2020-02-04 Tryggsam svarar Christina G
    Hej Christina,
    Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att höra att du fick den hjälpen du sökte och att du är nöjd med servicen du fick av Charlotte!

• 2020-02-03

Christina L skrev om Tryggsam
    ID-Skydd Premium. Mottagningen var Martin och det va bra. Jag ringde för att jag inte ville ha tjänsten, men lika för den kille som ringde förra måndagen. Duktiga att prata så man går med på det till slut, gillar inte telefonförsäljning. Jag är arbetslös, men jag fick det lite billigare. Provar ett tag, men jag hoppas jag kan säga upp det när jag vill. Hälsningar Christina Löf Läs mer
    2020-02-04 Tryggsam svarar Christina L
    Hej Christina,
    Tack för din feedback. Vad skönt att ni kunde komma fram till ett erbjudande som funkade bra för dig!

• 2020-02-02

Mikael J skrev om ID-Skydd en del av Tryggsam
    Jag tecknade det genom telefon och nu känns det tryckt att någon har koll. Tack Charlotte för ett trevligt bemötande. Mikael Läs mer
    2020-02-03 Tryggsam svarar Mikael J
    Hej Mikael.
    Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att du är nöjd med servicen du fick av Charlotte och att du känner dig trygg!

• 2020-01-21

Karin B skrev om ID-Skydd en del av Tryggsam
    Martin hjälpte mig till ett billigare alternativ. Läs mer
    2020-01-23 Tryggsam svarar Karin B
    Hej Karin,
    Tack så mycket för din feedback. Vad skönt att ni kom fram till något som funkade bättre för dig!

Patric H skrev om Mobilt brandlarm en del av Tryggsam
    Jag köpte ett brandlarm av dem, fick lämna tillbaka det dagen efter, eftersom larmet gick hela tiden.. Så nu väntar jag på att få tillbaka det igen Läs mer
    2020-01-15 Tryggsam svarar Patric H
    Hej Patric,
    Tack för din feedback. Det var tråkigt att höra. Kan ha varit något tekniskt fel på brandvarnaren. Hoppas att allt funkar bättre efter att den varit inne på reparation.

Rita P skrev om Mobilt brandlarm en del av Tryggsam
    Brandskydd via brandvarnare.
    bra.
    som väntat. Läs mer
    2020-01-15 Tryggsam svarar Rita P
    Hej Rita,

Jana J skrev om Mobilt brandlarm en del av Tryggsam
    Jag har ett avtal där de sänder mig sms och ringer om det skulle bli en brand i min lägenhet .
    De är alltid trevliga när man tar kontakt med dem . Läs mer
    2020-01-15 Tryggsam svarar Jana J
    Hej Jana,

• 2020-01-13

Nanna Kristine Z skrev om Mobilt brandlarm en del av Tryggsam
    Har en brand varnare kanske något väl strategiskt uppsatt. De gånger den har indikerat har det varit självförvållat os från köket. Alltid vänligt bemött när dom har ringt fast det har varit "falsklarm". Känns tryckt. Läs mer
    2020-01-15 Tryggsam svarar Nanna Kristine Z
    Hej Nanna,
    Tack så mycket för din feedback! Det glädjer oss att höra att du känner dig trygg med tjänsten Tryggare hem.

• 2020-01-13

Marita R skrev om Mobilt brandlarm en del av Tryggsam
    Jag tycker det är underbart att ni finns jag tycker alla borde ha er. Som till ex villor och radhus områden. Läs mer
    2020-01-13 Tryggsam svarar Marita R
    Hej Marita,
    Tack så mycket för din feedback. Vad kul att höra att du är nöjd med tjänsten Tryggare hem.

• 2019-12-16

Anna L skrev om Mobilt brandlarm en del av Tryggsam
    Jag köpte en brandvarnare som fungerar mycket bra Läs mer
    2019-12-16 Tryggsam svarar Anna L
    Hej Anna,
    Tack så mycket för din feedback, Vad kul att höra att du är nöjd!

• 2019-12-16

Elias B skrev om Mobilt brandlarm en del av Tryggsam
    Det har aldrig brunnit så jag vet ju inte hur dom hjälper mig då men brandvarnaren funkar som den ska och dom ringer inom några minuter vid larm Läs mer
    2019-12-16 Tryggsam svarar Elias B
    Hej Elias,
    Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att tjänsten funkar som den ska, och vad skönt att det inte har brunnit.

• Börje L

2019-12-02

Börje L skrev om Mobilt brandlarm en del av Tryggsam
    Brand varnare med åtgärd .Bara bra.jag orsakade ett larm,med kökos uppringningen kom fort Läs mer
    2019-12-02 Tryggsam svarar Börje L
    Hej Börje,
    Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att höra att tjänsten funkar som den ska och att det inte var något allvarligare än matos.

• 2019-12-02

Charlotta K skrev om Mobilt brandlarm en del av Tryggsam
    Enormt dåligt bemötande då jag i ett stressat läge blev uppringd av en försäljare. Trots att jag påtalade att jag inte kunde prata gick han på och sa att jag skulle få hem papper och att jag i lugn och ro kunde läsa igenom dem. Dessvärre hamnade dessa hos en granne och jag fick dem efter min betänketid gått ut. Ingen tillstymmelse till bemötande i detta läge. Besviken och arg! Läs mer
    2019-12-02 Tryggsam svarar Charlotta K
    Hej Charlotta,
    Tack för din feedback. Tråkigt att höra att det blev en liten rörig start hos oss. Hoppas trotts allt att tjänsten fungerar bra och att du är nöjd med den nu.

Olga N skrev om Mobilt brandlarm en del av Tryggsam
    Jag köpte brandlarm tillsammans med försäkringen. Jag blev lurad, igentligen ville jag inte ha det, men förstod inte att om jag inte gör något, får jag det ändå.
    När jag ville säga upp det, var det för sent och det täcktes avtal på 2 år. Nu har jag allting, och det går väl ok. Läs mer
    2019-11-22 Tryggsam svarar Olga N
    Hej Olga,
    Tack så mycket för din feedback. Det var tråkigt att du kände dig lurad till en början. Men hoppas att allt känns bättre nu och att du är nöjd med tjänsten. Om det skulle vara något så kan du kontakta vår kundtjänst på 0771404505.

Åke G skrev om Mobilt brandlarm en del av Tryggsam
    Dom är jätte bra och väldigt bra att ha att göra med Läs mer
    2019-11-22 Tryggsam svarar Åke G
    Hej Åke,

Gunnar F skrev om Mobilt brandlarm en del av Tryggsam
    Bra. Snabb uppringning/återkoppling när brandlarmet gått igång. Läs mer
    2019-11-22 Tryggsam svarar Gunnar F
    Hej Gunnar,
    Tack så mycket för din feedback, Vad kul att du är nöjd med tjänsten!

• Annelie A

2019-11-19

Annelie A skrev om Tryggsam
    . Jag köpte hemlarm
    . Jag pratade med en trevlig å tålmodig person som ledde mig att igång hemlarmet.
    . Mitt samtal ledde till att hemlarmet fungerade som syftet va. Och vill passa på att tacka för ett trevligt och tålmodigt samtal. Läs mer
    2019-11-20 Tryggsam svarar Annelie A
    Hej Annelie,
    Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att du är nöjd med både servicen och tjänsten!

• 2019-11-11

Susanna E skrev om Tryggsam
    Jag ringde för att avsluta ett abonnemang men Martin på kundservice övertalade mig med fördelarna kring att behålla Tryggsam. Trevlig och proffsig försäljning! Läs mer
    2019-11-12 Tryggsam svarar Susanna E
    Hej Susanna,
    Tack så mycket för din feedback. Vad kul att höra att du valde att stanna som kund hos oss och att du är nöjd med servicen du fick av Martin!

• 2019-11-03

Marcus L skrev om Mobilt brandlarm en del av Tryggsam
    Har brandlarm som är kopplade till en telefonväxel, de ringer och kollar när larmet går. Har funkat väldigt bra hittills. Läs mer
    2019-11-04 Tryggsam svarar Marcus L
    Hej Marcus,
    Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att höra att du är nöjd med tjänsten!

• 2019-11-01

Jeannette C skrev om Tryggsam
    Ringde för att avsluta ett abonnemang eller vad det heter och fick prata med en Mattias, han var väldigt trevlig och hjälpsam, så samtalet slutade med att vi ordnade med autogiro och jag blev kvar som kund.

Mvh Jeanette Cederlund Läs mer
    2019-11-01 Tryggsam svarar Jeannette C
    Hej Jeannette,
    Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att höra att ni kunde komma fram till något bra och att du valde att stanna som kund hos oss!

• 2019-10-27

Fouad Saeed M skrev om Mobilt brandlarm en del av Tryggsam
    Tack för det fantastiska arbetet som ni gör Läs mer
    2019-10-28 Tryggsam svarar Fouad Saeed M
    Hej Fouad,
    Tack så mycket för din fina feedback!

Caroline S skrev om ID-Skydd en del av Tryggsam
    Charlotte på kundtjänst var super Läs mer
    2019-10-28 Tryggsam svarar Caroline S
    Hej Caroline,

Hans S skrev om Mobilt brandlarm en del av Tryggsam
    Brandlarm just nu är det fel på larmet det utlöser utan att det är någon rök eller brand Läs mer
    2019-10-24 Tryggsam svarar Hans S
    Hej Hans,
    Tack för din feedback. Du får gärna kontakta vår kundtjänst på 0771404505 eller kundtjanst@tryggsam.com om det är något som inte stämmer med brandvarnaren så att vi kan hjälpa dig på bästa sätt!

Sven Nils Erik Lennart L skrev om Mobilt brandlarm en del av Tryggsam
    VÄLDIGT NÖJD PÅ ALLA PLAN .REKOMMENDERAS VARMT . Läs mer
    2019-10-24 Tryggsam svarar Sven Nils Erik Lennart L
    Hejsan!

Eva K skrev om Mobilt brandlarm en del av Tryggsam
    Jag upplever att tjänsten är mycket bra, och jag känner mig trygg med den. Mvh. Ewa Karlsson Läs mer
    2019-10-24 Tryggsam svarar Eva K
    Hej Eva,

Hanna B skrev om Mobilt brandlarm en del av Tryggsam
    Jag har en brandvarnare med simkort, så vi blir uppringda när larmet går. Den kontakten jag haft med företaget hittills har varit bra. Än har larmet bara gått när vi lagat mat, vilket känns skönt på sitt sätt 🙈 då vet vi att det fungerar iaf! Läs mer
    2019-10-24 Tryggsam svarar Hanna B
    Hej Hanna,
    Tack så mycket för din feedback. Vad kul att höra att ni är nöjda med tjänsten! Och vad skönt att det inte larmat för något allvarligt.

• Agneta L

2019-10-23

Agneta L skrev om ID-Skydd en del av Tryggsam
    Har beställt id-skydd. Bra bemötande av Charlotte. Fick den hjälp jag behövde. Läs mer
    2019-10-24 Tryggsam svarar Agneta L
    Hej Agneta,
    Tack så mycket för din feedback. Vad skönt att du fick den hjälpen du sökte och är nöjd med servicen du fick av Charlotte!

• 2019-10-21

Annette B skrev om ID-Skydd en del av Tryggsam
    Är ny kund, så har inte nån erfarenhet. Pratade med kundtjänst idag, då en mycket kunnig o trevlig person berättade för mej om Tryggsam o svarade på mina frågor, han hette Martin Läs mer
    2019-10-22 Tryggsam svarar Annette B
    Hej Annette,
    Tack så mycket för din feedback. Vad kul att höra att du är nöjd med servicen du fick av Martin!

• 2019-10-17

Jasmin B skrev om Tryggsam
    Jag pratade med Charlotte, fick ett trevligt och informativt bemötande! Läs mer
    2019-10-18 Tryggsam svarar Jasmin B
    Hej Jasmin,
    Tack så mycket för din feedback, Vad skönt att höra!

• 2019-10-15

Heléne W skrev om Tryggsam
    Charlotte var trevlig och tydlig med information. Jag blev nöjd. Läs mer
    2019-10-16 Tryggsam svarar Heléne W
    Hej Heléne,

• Thomas Gustav B

2019-10-15

Thomas Gustav B skrev om Tryggsam
    Standard säljsnack som bara är slöseri på pengar.
    Min sambo gick tyvärr på det och nu när hon äntligen fått säga upp avtalet, bindningstiden var såklart 1 år, fick hon en faktura från kronofogden på TVÅ KRONOR... Hon hade tydligen missat att betala 2 kr på sista fakturan och detta skickades direkt till kronofogden och är nu uppe på cirka 900 kr. Inte direkt ett rimligt agerande när det gäller så otroligt små belopp. Men man blir tyvärr inte ens förvånad när det gäller företag som dessa. Läs mer
    2019-10-15 Tryggsam svarar Thomas Gustav B
    Hej Thomas.
    Det var jätte tråkigt att höra. Vi förstår er frustration. Ni får gärna kontakta vår kundtjänst på 0771404505 eller på Kundtjanst@tryggsam.com så att vi kan komma fram till en lösning.

• 2019-10-14

Joel F skrev om Tryggsam
    Jag blev väldigt vänligt och professionellt bemött av Martin. Läs mer
    2019-10-15 Tryggsam svarar Joel F
    Hej Joel,
    Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att höra att du är nöjd med med Martins bemötande!

• Annika N

2019-10-11

Annika N skrev om Tryggsam
    Fick utmärkt hjälp från Charlotte som gjorde att jag är kvar ett år till Läs mer
    2019-10-14 Tryggsam svarar Annika N
    Hej Annika,

• Tanja J

2019-10-11

Tanja J skrev om Tryggsam
    Hej Charlotte gjorde ett utmärkt arbete jag skulle egentligen säga upp mitt medlemskap, istället fixade hon så att jag fick sänkt kostnad tog bort påminnelse beloppet och jag fick ett autogiro ist Med vänlig hälsning, Tanja Läs mer
    2019-10-14 Tryggsam svarar Tanja J
    Hej Tanja,
    Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att du är nöjd med servicen du fick av Charlotte och att ni kom fram till ett bra erbjudande!

• 2019-10-09

Eirini B skrev om Tryggsam
    Blev bra bemött av en trevlig Charlotta. Läs mer
    2019-10-10 Tryggsam svarar Eirini B
    Hej Eirini,

• 2019-10-08

Birgitta S skrev om Tryggsam
    Id skyd. Mycke bra. Inga förväntningar. Prata med en trevlig tjej dam so heter Charlott. Läs mer
    2019-10-09 Tryggsam svarar Birgitta S
    Hej Birgitta,

• 2019-10-08

Ole Ö skrev om Tryggsam
    Upplysning om IDbevakning.
    Bra info. av Alexander. Läs mer
    2019-10-08 Tryggsam svarar Ole Ö
    Hej Ole,
    Tack så mycket för din feedback!

• 2019-10-04

Elisabeth Razafimandimby G skrev om Mobilt brandlarm en del av Tryggsam
    Ekstremt bra. Laget mat her om dagen og brannalarmen gikk, kort tid etter fikk jeg varslet fra Tryggsam. Kjempebra! Läs mer
    2019-10-07 Tryggsam svarar Elisabeth Razafimandimby G
    Hej Elisabeth,

• 2019-10-04

Elisa P skrev om Mobilt brandlarm en del av Tryggsam
    Tryggsam är jätte jätte bra. Har ett par gånger orsakat rökutveckling från ugnen. Smör och socker runnit ur formen till aluminiumfoliet på botte. Inom några sekunder får jag sms och sedan telefonsamtal. Nästan så man skäms när jag berättar varför det blev rökutveckling.
    Trevligt bemötande fast det är jag som har klantat mig. Läs mer
    2019-10-04 Tryggsam svarar Elisa P
    Elisa,
    Tack så mycket för din feedback, Det glädjer oss att höra att du är nöjd med tjänsten! Vad skönt att höra att det inte var något allvarligare.

• 2019-10-03

May-Len E skrev om Tryggsam
    Är redand kunf, fick svar på mina frågor korrekt och kundvänligt från Alexander. Mvh May-Len Ekh Läs mer
    2019-10-03 Tryggsam svarar May-Len E
    Hej May-Len,

• Diana Barck M

2019-09-27

Diana Barck M skrev om Tryggsam
    Bra och ett väldigt vänligt bemötande Läs mer
    2019-09-30 Tryggsam svarar Diana Barck M
    Hej Diana,
    Tack så mycket för din feedback!

• 2019-09-26

Jörgen Å skrev om Tryggsam
    Bra bemötande, fick klarhet i mina frågor av Charlotte Läs mer
    2019-09-27 Tryggsam svarar Jörgen Å
    Hej Jörgen,
    Tack så mycket för din feedback. Vad skönt att höra!

Hästholmsvägen 28 12tr, 131 30 Nacka