Tryggsam, sid 2

Hästholmsvägen 28 12tr, 131 30 Nacka — Visa karta

Smarta tjänster för din vardagssäkerhet

Tekniken utvecklar och förändrar världen omkring oss. I huvudsak i en positiv riktning, men de som vill stjäla och bedra har tyvärr också bytt plattform. Sedan 2013 har vi specialiserat oss på identitetsbevakning och den personliga säkerheten på internet och idag är vi ett av Sveriges snabbast växande teknikbolag. Våra 50
medarbetare i Stockholm hjälper dagligen närmare 40 000 kunder.

Att känna sig trygg är centralt för välbefinnandet, och vi vill att du ska må bra. Med vårt unika bevakningssystem Monitum i ryggen kan vi ge dig lugn och ro i vardagen, både hemma och på jobbet.

Det var nyfikenhet och innovation som satte oss på kartan. Idag är drivkraften att ge fler en enkel helhetslösning för bevakning av sina personuppgifter. Samma kraft driver oss idag - att skapa smarta lösningar för en trygg vardag.

Läs mer om hur vi kan hjälpa dig till en säkrare vardag på vår hemsida! Välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 768 kunder tycker om Tryggsam

• 2020-07-22

Lisskulla Janet Carina S skrev om Tryggsam
    Ringde för att jag ångrade mitt beslut det hade gått över med 4 dagar ångerveckorna för jag kollade med min bank och mitt försäkringsbolag som jag kände mig trygg med därför ville jag inte ta detta erbjudande och dessutom ville jag inte ha autogiro men pratade med en Oliver som var väldigt tillmötesgående och förklarade att det inte gick att avsäga mig detta och han talade om hur det fungerade vad jag fick för denna försäkring från er om någon skulle göra ett försök att använda mitt personnr mycket trevlig person och jag ville ha det som efaktura men det kunde jag ändra själv när jag skulle betala första fakturan berättade också vad han kunde höra om jag sa upp mig redan nu så kunde jag få 3 mån utan att betala,helt suverän Oliver tack därför blev jag så nöjd🌷 Läs mer
    2020-07-23 Tryggsam svarar Lisskulla Janet Carina S
    Hej Lisskulla,
    Tack så mycket för din feedback, Vad skönt att höra att du är nöjd med servicen du fick av Oliver och att allt löste sig!

• 2020-07-22

Alice Mariann G skrev om Tryggsam
    Mobilt brandlarm, blev underbart bemött tycker att företaget lever upp till förväntningarna. Mycket nöjd fantastisk personal. Mvh Marianne Läs mer
    2020-07-23 Tryggsam svarar Alice Mariann G
    Hej Alice,

• 2020-07-19

Peter W skrev om Tryggsam
    Jag får lov att säga, att samtalet med Tryggsam (Kristian) var mycket positivt.
    Jag hade ett problem med en faktura som jag ville ha hjälp av Tryggsam att lösa.
    Kristian lösteproblemet omgående men sa att den faktura som jag erhållit måste jag betala.
    Han sa sedan att de pengarna som jag satte in skulle gå till Barncancerfonden.

Bra Tryggsam
    M V H P Wieland Läs mer
    2020-07-22 Tryggsam svarar Peter W
    Hej Peter,
    Tack så mycket för din feedback! Det glädjer oss att höra att allt löste sig bra!

• AMANDA F

2020-07-16

AMANDA F skrev om Tryggsam
    Extremt bra bemötande! Vill verkligen ge eloge till er telefonförsäljare, Maria Nilsson. Även fast jag inte har råd med ett ID-skydd från er just för tillfället, så kan jag definitivt säga att jag kommer hålla Tryggsam i bakhuvudet tills omständigheterna förändras. Detta tack vare en extremt trevlig, entusiastisk och informativ anställd! Läs mer
    2020-07-16 Tryggsam svarar AMANDA F
    Hej Amanda!
    Tack så mycket för din fina feedback! Du är varmt välkommen i framtiden!

• 2020-07-15

ERIK J skrev om Tryggsam
    Har använt ID-skydd, funka bra. Läs mer
    2020-07-17 Tryggsam svarar ERIK J
    Hej Erik.
    Tack så mycket för din feedback. Och tack för ett trevligt samtal!
    Trevlig helg.

• 2020-07-14

Anna-lena J skrev om Tryggsam
    Hej!
    Säljaren jag hade först var Erik Oscarsson som var kunnig, vänlig och var uppriktigt intresserad av det uppdrag/arbete som han har ådragit sig genom sitt arbete på Tryggsam.
    Jag hade 14 dagars ångerrätt och kunde då inom den tid säga upp idstöldkontraktet.
    Jag kontaktade mitt försäkringsbolag som också talade om för mig att de hade bra hjälp och stöd om något skulle hända som t.ex idéstöld.
    De sa också att idstölderna var uppförstorade.
    Jag ringde tillbaka till er den 14/7 för att som sagt ångra mitt köp.
    Det var Charlotte som tog emot samtalet och sade att det var ok att ångra, men informerade att jag kunde kolla upp ännu mer om just id-stöldkapning.
    Jag kollade upp med polisen och Charlotte, säljare hos er hade alldeles rätt.
    Ni kan vara stolta att ni har så kunniga och engagerade säljare/kolleger.
    Hundra procent tummen upp.
    Tack till Charlotte och Oscar för er er proffsighet, vänligt och gott bemötande.
    Med vänliga hälsningar Anna-Lena Jonsson 0703757386 Läs mer
    2020-07-15 Tryggsam svarar Anna-lena J
    Hej Anna-lena,
    Tack så mycket för din fina feedback! Vi blir superglada av att höra detta!

• 2020-07-09

Katinka T skrev om Tryggsam
    Tålmodigt och trevligt telefonsamtal Läs mer
    2020-07-09 Tryggsam svarar Katinka T
    Hej Katinka,
    Tack så mycket för din feedback. Vad kul att höra!

• Anna R

2020-07-06

Anna R skrev om Mobilt brandlarm en del av Tryggsam
    Har köpt mobilt brandlarm. Den har aktiverats en gång p g a bränt smör. Samtalet från larmcentralen kom snabbt och jag kände mig väl bemött. Hittills har allt gått som förväntat.
    Jag är nöjd.
    Anna Läs mer
    2020-07-08 Tryggsam svarar Anna R
    Hej Anna,
    Tack så mycket för din feedback. Skönt att höra att det inte var något allvarligt och att du är nöjd!

• 2020-07-01

Vanessa B skrev om Tryggsam
    Ja la till min famljen på id kappare tryghet Läs mer
    2020-07-06 Tryggsam svarar Vanessa B
    Hej Vanessa,
    Tack så mycket för din feedback! Hoppas att du blir nöjd med vårat skydd.

• Bodil W

2020-06-20

Bodil W skrev om Tryggsam
    Brandvarnare.
    Vänligt bemött alltid. Läs mer
    2020-06-22 Tryggsam svarar Bodil W
    Hej Bodil.

Susanne D skrev om Tryggsam
    Jag skulle säga upp mitt abonnemang, men Charlott övertalade mig göra om vårt avtal.
    Fint bemötande, trevligt. Läs mer
    2020-06-16 Tryggsam svarar Susanne D
    Hej Susanne,
    Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att du valde att stanna som kund hos oss och att du är nöjd med servicen du fick av Charlotte.

Marie-louise H skrev om Tryggsam
    Otroligt bemötande av Charlotte kunnig lättsam hjälpsam.Så glad att ni kontaktade mig.Mvh Marie-Louise Holm Läs mer
    2020-06-16 Tryggsam svarar Marie-louise H
    Hej Marie-louise,
    Tack så mycket för din feedback, Det glädjer oss att du är nöjd med servicen du fick av Charlotte!

Yvonne S skrev om Tryggsam
    Pratade med Martin var väldigt trevlig och Läs mer
    2020-06-16 Tryggsam svarar Yvonne S
    Hej Yvonne,
    Tack så mycket för din feedback, Vad skönt att höra att ni hade ett trevligt samtal!

Anna V skrev om Tryggsam
    Tänkte avsluta tjänsten hos er som skyddar mot id-kapning och bedrägerier, pga privat ekonomi.
    Men Martin i kundtjänst sänkte istället min månadskostnad samt hjälpte mig med autogiro.
    Trevligt bemötande!
    Hälsningar Anna Läs mer
    2020-06-15 Tryggsam svarar Anna V
    Hej Anna,
    Tack så mycket för din feedback. Vad skönt att höra att ni kunde komma fram till en bra lösning som funkade bra för dig och att du valde att stanna som kund hos oss!

• 2020-06-11

Teo K skrev om Tryggsam
    Trevligt bemötande och var snabba att fixa mitt problem! Läs mer
    2020-06-12 Tryggsam svarar Teo K
    Hej Teo,
    Tack så mycket för din feedback!
    Önskar dig en trevlig helg.

• 2020-06-10

Ulla L skrev om Tryggsam
    Vänligt o engagerat bemötande! Läs mer
    2020-06-11 Tryggsam svarar Ulla L
    Hej Ulla,
    Tack så mycket för din feedback. Vad kul att höra!

• 2020-06-09

Lena M skrev om Tryggsam
    Blev vänligt bemött av en som heter Charlotte (tror jag). Läs mer
    2020-06-10 Tryggsam svarar Lena M
    Hej Lena,
    Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att du är nöjd med servicen du fick av Charlotte!

• 2020-06-09

Annika S skrev om Tryggsam
    Var sen med en betalning, fått påminnelse, löstes enkelt då min betalning kommit in
    Ordnade enkelt autogiro Läs mer
    2020-06-10 Tryggsam svarar Annika S
    Hej Annika,
    Tack så mycket för din feedback, Vad skönt att det löste sig!

• 2020-06-06

Lena Z skrev om Mobilt brandlarm en del av Tryggsam
    Bra, när barnet glömde kastrullen på en varm platta så började det tjuta och vi blev uppringda och bekräfta att läget var under kontroll Läs mer
    2020-06-10 Tryggsam svarar Lena Z

• Nathalie G

2020-06-05

Nathalie G skrev om Mobilt brandlarm en del av Tryggsam
    Jag köpte mobilt brandlarm och det är prisbelönta och det paketet in går det Larm via SMS , Larmcentral , kontaktlista & SMS vid lågt batteri.
    Trygsam ringde mig och undrade om jag var intresserad utav mobilt brandlarm för jag är kund där och jag har andra tjänster där med.
    Jag fick ett bra bemötande utav försäljaren som ringde mig.
    Jag tyckte att förväntningarna var lyckade och företaget levde upp till det med.
    Jag tycker att det är en bra tjänst och jag är mycket nöjd som kund hos Tryggsam. Mvh Nathalie Läs mer
    2020-06-10 Tryggsam svarar Nathalie G
    Hej Nathalie,
    Tack så mycket för din fina feedback. Det glädjer oss att få ha dig som kund hos oss och att du är nöjd med tjänsterna!

Nathalie G gillar detta
  • 2020-06-01

Carina A skrev om Tryggsam
    Kundtjänst är mkt trevlig. Deras tjänster kan ibland vara lite väl dyra. Läs mer
    2020-06-01 Tryggsam svarar Carina A
    Hej Carina,
    Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att du är nöjd med servicen!

• 2020-05-28

Johan L skrev om Tryggsam
    Oliver på kundtjänst hjälpte mig med min fråga på ett utmärkt sätt. 5 stjärnor till honom och kundtjänsten i stort. Läs mer
    2020-05-28 Tryggsam svarar Johan L
    Hej Johan,
    Tack så mycket för din feedback. Vad kul att höra att du är nöjd med servicen du fick av Oliver!

• 2020-05-27

Kristina L skrev om Tryggsam
    Jag köpte familjepaketet. Jag har blivit positivt bemött de gånger jag varit i kontakt med kundtjänst, speciellt idag när jag var i kontakt med Charlotte på kundtjänst. Hon minskade våran kostnad annars hade jag avslutat det helt. Läs mer
    2020-05-28 Tryggsam svarar Kristina L
    Hej Kristina,
    Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att ni kom fram till en bra lösning och att du är nöjd med servicen du fick av Charlotte!

• 2020-05-25

Gunilla S skrev om Tryggsam
    Id-försäkring. Mycket trevligt bemötande. Mycket nöjd. Läs mer
    2020-05-26 Tryggsam svarar Gunilla S
    Hej Gunilla!
    Tack för din feedback, va kul att höra att du är nöjd.
  • 2020-05-21

Kenneth U skrev om Tryggsam
    Va på väg att säga upp medlemskapet, men blev övertalad och övertygad att bli kvar tacklare en supertrevlig tjej med namn Charlott!
    Mvh. Kenneth. Läs mer
    2020-05-22 Tryggsam svarar Kenneth U
    Hej Kenneth,
    Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att du valde att stanna som kund hos oss och att du hade ett trevligt samtal med Charlotte!

• 2020-05-18

Louise A skrev om Tryggsam
    Jag ringde för jag tänkte skulle säga upp mitt Id skydd, men efter att ha gått igenom alla fördelar tillsammans med Charlotte bestämde jag mig för att ha kvar den och då via autogiro som hon även ordnade åt mig så jag inte behöver göra någonting.

Högsta betyg till Charlotte som var väldigt trevlig genom hela samtalet!! Läs mer
    2020-05-18 Tryggsam svarar Louise A
    Hej Louise,
    Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att höra att du valde att stanna som kund hos oss och att du är nöjd med servicen du fick av Charlotte!

Sylvia E skrev om Tryggsam
    Helt ok bemötande. Jag ville ha hjälp med diverse uppgifter och blev nästan hjälpt.Men det här med 30 tecken är ju jättedumt,man kan väl inte tvinga någon att skriva? Läs mer
    2020-05-18 Tryggsam svarar Sylvia E
    Hej Sylvia,
    Tack så mycket för din feedback. Om det är något mer du behöver hjälp med så är det bara att kontakta oss så kommer vi hjälpa dig.
    Förmodligen så är det reco som har krav att det ska vara minst 30 tecken när man lämnar ett omdömme. :)

Anette E skrev om Tryggsam
    Jag är mycket nöjd ett bra bemötande jag fick information som jag kunde förstå Läs mer
    2020-05-15 Tryggsam svarar Anette E
    Hej Anette,
    Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att du är nöjd!

Doris S skrev om Tryggsam
    Jag fick ett trevligt bemötande från Oliver. Han svarade på alla mina frågor väldigt smidigt och enkelt. Jag fick den hjälpen jag behövde. Bra jobbat Oliver!
    Keep it up. Läs mer
    2020-05-15 Tryggsam svarar Doris S
    Hej Doris,
    Tack så mycker för din feedback. Det glädjer oss att höra att du fick den hjälpen du sökte och är nöjd med servicen du fick av Oliver!

• 2020-05-13

Johanna S skrev om Tryggsam
    Trevligt bemötande av båda männen jag haft kontakt med hos er. Kommer dock inte ihåg vad de heter. Markus? Läs mer
    2020-05-14 Tryggsam svarar Johanna S
    Hej Johanna,
    Tack så mycket för din feedback. Det gör inget att du inte minns namnen, det viktiga är att du är nöjd med servicen!

• 2020-05-13

Christer N skrev om Tryggsam
    It skydd jag blev mycket bra bemött högsta betyg av mitt samtal. Läs mer
    2020-05-14 Tryggsam svarar Christer N
    Hej Christer,

• Bengtsson M

2020-05-12

Bengtsson M skrev om Tryggsam
    Typexempel på företag som säljer på abonnemang på folk oavsett deras sits.
    Nu sitter jag med "bolagsbevakning" på en enskild firma som inte är aktiv och det svaret jag får från kundtjänst när jag berättar att jag är sjukskriven för cancerbehandling får jag svaret att "det inte finns något att göra" varpå jag gnäller lite och kundtjänst väljer då att sluta svara.
    Har dessutom redan, efter drygt en månad, blivit felfakturerad. Läs mer
    2020-05-13 Tryggsam svarar Bengtsson M
    Hej!
    Tack för din feedback! Som vi talade om för dig igår så avslutar vi tjänsten om du inte har något aktivt bolag. Vänligen kontakta oss igen då det verkar blivit missförstånd oss i mellan.

• 2020-05-11

Katarina M skrev om Tryggsam
    Hej! Fick bra info och bemötande av Charlotte. Läs mer
    2020-05-11 Tryggsam svarar Katarina M
    Hej Katarina,
    Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att höra att du är nöjd med servicen du fick av Charlotte!

• 2020-05-09

Susanne O skrev om Mobilt brandlarm en del av Tryggsam
    Så bra... en otrolig trygghet ryckee jag... Läs mer
    2020-05-11 Tryggsam svarar Susanne O
    Hej Susanne,

• 2020-05-09

Amelia Lucrecia M skrev om Mobilt brandlarm en del av Tryggsam
    Brandlarm. Mycket bra bemötande och service Läs mer
    2020-05-11 Tryggsam svarar Amelia Lucrecia M
    Hej Amelia,
    Tack så mycket för din feedback, Vad kul att höra!

• 2020-05-08

Lena N skrev om Mobilt brandlarm en del av Tryggsam
    Jag är mycket nöjd med det mobila brandlarmet för det har fungerat. Jag blev bra bemött av företaget och jag tyckte att dom levde upp till det. Läs mer
    2020-05-11 Tryggsam svarar Lena N

• 2020-05-04

Anna Cecilia Margareta J skrev om Tryggsam
    Fick hjälp med uppgifter kring sista fakturan då jag flyttat och fakturan kommit bort och var sen att betalas. Trevligt bemötande och jag fick snabb och bra hjälp. Läs mer
    2020-05-04 Tryggsam svarar Anna Cecilia Margareta J
    Hej Anna,
    Tack så mycket för din feedback. Vad skönt att du fick den hjälpen du sökte!

• 2020-04-25

Jan J skrev om Tryggsam
    Id skydd premium
    Negativt - för lång uppsägningstid Läs mer
    2020-04-27 Tryggsam svarar Jan J
    Hej Jan,
    Tack för din feedback. Vad tråkigt att du känner det.

• 2020-04-22

Sig-britt C skrev om Tryggsam
    Hjälp att installera nytt BankID.
    På ett mycket bra sätt! Och med tålamod.
    Att installera BankID och det levde företaget upp till.
    Mycket bra! Läs mer
    2020-04-23 Tryggsam svarar Sig-britt C
    Hej Sig-britt,
    Tack så mycket för din feedback. Vad skönt att höra att vi kunde hjälpa dig och att du är nöjd!

• 2020-04-20

Lena R skrev om Tryggsam
    Sakligt, vänligt, informativt. Läs mer
    2020-04-21 Tryggsam svarar Lena R
    Hej Lena,
    Tack så mycket för din feedback!

• 2020-04-19

Sonja Maj-lill A skrev om Tryggsam
    Hjälp med att få betala fakturan via autogiro istället för pappersfaktura och spara 29kr/mån. Trevlig och tillmötesgående personal. Läs mer
    2020-04-20 Tryggsam svarar Sonja Maj-lill A
    Hej Sonja,
    Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att höra att du fick den hjälpen du behövde och att du är nöjd med servicen!

• 2020-04-19

Monalisa B skrev om Tryggsam
    Trevlig o hjälpsam kvinna,tyvärr glömt hennes namn. Läs mer
    2020-04-20 Tryggsam svarar Monalisa B
    Hej Monalisa,
    Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att höra att du är nöjd med servicen!

• 2020-04-17

Agneta E skrev om Tryggsam
    Mycket trevligt bemött. De förklarade för mig vad som gällde, Läs mer
    2020-04-20 Tryggsam svarar Agneta E
    Hej Agneta,

• 2020-04-16

Lisbeth B skrev om Tryggsam
    Hej! Pratade med Oliver. Ville veta varför man dragit dubbla summan via autogiro. Fick en mycket bra förklaring vad det gällde. Oliver hade ett mycket proffsigt bemötande. Glad, trevlig också. Mycket nöjd med samtalet. Mvh Lisbeth Börjesson Läs mer
    2020-04-17 Tryggsam svarar Lisbeth B
    Hej Lisbeth,
    Tack så mycket för fin feedback. Det glädjer oss att höra att du fick svar på dina frågor och är nöjd med servicen du fick av Oliver!

Trevlig helg!

Med vänliga, hälsningar, vi på Kundtjänst
    PER E gillar detta

Fatima I skrev om Tryggsam
    Bra bemötande av Charlotta, väldigt tydlig och trevlig, svarade på mina frågor och jag fick de svar som behövdes för att lösa mitt ärende Läs mer
    2020-04-15 Tryggsam svarar Fatima I
    Hej Fatima,
    Tack så mycket för din feedback. Vad skönt att höra att du är nöjd med servicen du fick av Charlotte och att allt löste sig!

Ulf R skrev om Bolagsbevakning en del av Tryggsam
    Bolagsbevakning
    Ett bra bemötande och det var anledningen till att jag valde tjänsten.
    Har precis tecknat avtalet men hittills bra bemöt av dom jag pratat med Johan och nu sist Martin ! Läs mer
    2020-04-14 Tryggsam svarar Ulf R
    Hej Ulf,
    Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att du är nöjd med servicen du fått hos oss och vi hoppas att du känner att tjänsten är lika bra!

Lisa Lisbeth Christina K skrev om Tryggsam
    Fick larm om id kapning pratade med Charlotte som förklarade att det gick ut till alla som har den här tjänsten och det var banken som lämnat uppgifter till skatteverket blev mycket bra och trevligt bemött Läs mer
    2020-04-14 Tryggsam svarar Lisa Lisbeth Christina K
    Hej Lisa,
    Tack så mycket för din feedback. Vad kul att höra att det känns bra!

• 2020-04-09

Niclas T skrev om Bolagsbevakning en del av Tryggsam
    Ett oerhört bra verktyg för att kunna ha kolla på både leverantörer och kunder och inte minst ditt eget bolag. Läs mer
    2020-04-14 Tryggsam svarar Niclas T
    Hej Niclas,
    Tack så mycket för din feedback. Vad kul att höra att du är nöjd med tjänsten!

• 2020-04-06

fredrik s skrev om Bolagsbevakning en del av Tryggsam
    Fick larm om ägarbyte hos en kritisk leverantör för ett par dagar sedan och då kunde jag kontakta dem direkt och kolla vad som händer. Uppskattas! Läs mer
    2020-04-06 Tryggsam svarar fredrik s
    Hej Fredrik,
    Tack så mycket för din feedback. Vad skönt att höra att det löste sig!

• 2020-04-03

Niklas M skrev om Tryggsam
    Blev mäkta förvånad när Tryggsam ringde för jag hade inte ens hunnit märka att nycklarna va borta. Nyckelbrickan fungerar 😊👍 Läs mer
    2020-04-06 Tryggsam svarar Niklas M
    Hej Niklas,
    Tack så mycket för din feedback. Vad kul, det glädjer oss att höra att tjänsten funkar!

Hästholmsvägen 28 12tr, 131 30 Nacka