Tumba Balkong & Altaninglasning

Tumba Balkong & Altaninglasning

Ring 08-530 355 22 www.tumbabalkong.se
4.4

Funderar du på att glasa in balkongen eller bygga ett uterum? Då har du kommit helt rätt! Vi på Tumba Balkong och Altaninglasning har lång erfarenhet och mycket kunskap när det gäller inglasning av balkonger och uterum och vi erbjuder dig valuta för dina pengar. Vi tillverkar själva vilket gör att du får fast pris. Genom vårt...

13 omdömen om Tumba Balkong & Altaninglasning

Carina H
Skrev om Tumba Balkong & Altaninglasning

Vi, min man och jag bestämde oss för att glasa in vår balkong som många andra i området redan gjort. Det blev mycket bra och jag hoppas ha glädje över att kunna sitta på balkongen nu när höststormarna sätter in. Tack för fint jobb! Kontakten med den person som gjorde jobbet var smidigt och lättsamt!

Nordiska Inglasningar AB
4.4/5 i betyg av 481 omdömen 4.4 av 481 omdömen

Trevligt bemötande. Inglasningen blev bättre än förväntat. Arbetet var mycket proffsigt utfört. Fanns inget att klaga på. Vi är väldigt n

Annika E
Skrev om Tumba Balkong & Altaninglasning

Balkonginglasning.Trevlig. Svårt att hålla avtalad tid. Snabb med jobbet.

Anders C
Skrev om Tumba Balkong & Altaninglasning

Inglasning balkong med ramfria glas ovan räcke mot skärmtak. Smidig hantering från offert till färdigställande. Kan sin produkt mycket bra.

Sakkes AB, Stockholm
4.5/5 i betyg av 562 omdömen 4.5 av 562 omdömen

Trevlig bemötande, proffsig, snabb och effektiv. Ordentligt väl planerat i förväg. Vår balkong inglasning blev fantastiskt!

Sigbrit R
Skrev om Tumba Balkong & Altaninglasning

Jag fick min balkong inglasad och är nöjd med både bemötande och utfört arbete.

Lesbah A
Skrev om Tumba Balkong & Altaninglasning

Har fått inglasade balkong och har fått fönsterna bytta och är jätte nöjd med både båda jobbet och priset tack så mycket Mvh Elisabet Tumba Balkong & Altaninglasning

Gun L
Skrev om Tumba Balkong & Altaninglasning

Balkonginglasning. Bra och proffsigt bemötande Utförandet fungerar bra och jag är nöjd med det mesta .En "järnskarv" från golv till tak har delats av i två olika färger,beige och grå,inte så snyggt..... Jag är glad åt att jag fått ytterligare ett rum och slipper regn,blåst , pollen och smuts på min balkong!

Liselotte S
Skrev om Tumba Balkong & Altaninglasning

Dem var snabba på att svara på min förfrågan och 3 veckor senare hade jag inglasad balkong. Bra pris, snabb leverans och viktigast, bra personal

Lisbeth W

Snyggt och snabbt arbete Proffsigt

Irene B

Inglasning balkong. Proffsigt utfört. Kan kan

Emelie S
Skrev om Tumba Balkong & Altaninglasning

De har bytt alla våra fönster och dörrar! Kunde inte vara mer nöjd! Bästa Peter.

Lars J
Skrev om Tumba Balkong & Altaninglasning

Inglasning av balkong. Svår att få tag på. Återkom aldrig med en skriftlig offert, endast muntlig. Arbetet utfördes snabbt och proffsigt. Vi är nöjda med resultatet.

Svar från Tumba Balkong & Altaninglasning

Hej Lars ett handslag betyder så mycket tack för ditt omdöme hoppas du får en fin sommar

Sandra S
Skrev om Tumba Balkong & Altaninglasning

Lite småhafsigt. Helt ok resultat.

Monjurul I
Skrev om Tumba Balkong & Altaninglasning

Mycket dåligt arbete har utförts i mitt hem när de monterade fönsterna och dörren. Fönstrar beklädnad har monterat dåligt kvaliteten. Dörren har monterat fel att kall luft kommer utifrån. Mycket otrevlig montör, tyvärr jag kan inte betygsätta på varken montörer eller arbetet. Mycket mycket dålig. ...........

Svar från Tumba Balkong & Altaninglasning

Tack för ditt omdöme ha en bra dag