Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Botkyrka Tumba Balkong & Altaninglasning

Tumba Balkong & Altaninglasning

Kungsvägen 11, 147 31 Tumba — Visa karta

Funderar du på att glasa in balkongen eller bygga ett uterum? Då har du kommit helt rätt! Vi på Tumba Balkong och Altaninglasning har lång erfarenhet och mycket kunskap när det gäller inglasning av balkonger och uterum och vi erbjuder dig valuta för dina pengar.

Vi tillverkar själva vilket gör att du får fast pris. Genom vårt samarbete med Bajcar och Nordic Line erbjuder vi helt underhållsfria glas och fönster och vi kan även erbjuda ett stort sortiment av tillvalsprodukter till ditt uterum såsom golv, solskydd och fläktar.

Kontakta oss för en trygg och professionell inglasning i hela Sverige!

Läs vad 9 kunder tycker om Tumba Balkong & Altaninglasning

• Gun L

2019-05-25

Gun L skrev om Tumba Balkong & Altaninglasning
    Balkonginglasning.

Bra och proffsigt bemötande

Utförandet fungerar bra och jag är nöjd med det mesta .En "järnskarv" från golv till tak har delats av i två olika färger,beige och grå,inte så snyggt.....

Jag är glad åt att jag fått ytterligare ett rum och slipper regn,blåst , pollen och smuts på min balkong! Läs mer
  • 2019-05-25

Liselotte S skrev om Tumba Balkong & Altaninglasning
    Dem var snabba på att svara på min förfrågan och 3 veckor senare hade jag inglasad balkong.

Bra pris, snabb leverans och viktigast, bra personal Läs mer
  • Lisbeth W

Irene B skrev om Tumba Balkong & Altaninglasning
    Inglasning balkong. Proffsigt utfört. Kan kan Läs mer
  • 2019-05-23

Emelie S skrev om Tumba Balkong & Altaninglasning
    De har bytt alla våra fönster och dörrar! Kunde inte vara mer nöjd! Bästa Peter. Läs mer
  • 2018-06-21

guharzi c skrev om Tumba Balkong & Altaninglasning
    Den här företaget är oseriös ,pengar har stor betydelse för de inte kunder, de struntar i alla reklamationer från kunder.

jag rekommenderar inte.Mycket dåligt kvalitet.

Gör ni affär med den här oseriösa företag ,undervik att betala tills de bli helt helt klarar med hela jobbet. Läs mer
  • Lars J

2016-06-09

Lars J skrev om Tumba Balkong & Altaninglasning
    Inglasning av balkong.
    Svår att få tag på. Återkom aldrig med en skriftlig offert, endast muntlig.
    Arbetet utfördes snabbt och proffsigt. Vi är nöjda med resultatet. Läs mer
    2016-06-09 Peter J svarar Lars J
    Hej Lars ett handslag betyder så mycket tack för ditt omdöme hoppas du får en fin sommar
  • 2016-06-09

Sandra S skrev om Tumba Balkong & Altaninglasning
    Lite småhafsigt. Helt ok resultat. Läs mer
  • Monjurul I

2016-05-19

Monjurul I skrev om Tumba Balkong & Altaninglasning
    Mycket dåligt arbete har utförts i mitt hem när de monterade fönsterna och dörren. Fönstrar beklädnad har monterat dåligt kvaliteten. Dörren har monterat fel att kall luft kommer utifrån. Mycket otrevlig montör, tyvärr jag kan inte betygsätta på varken montörer eller arbetet. Mycket mycket dålig. ........... Läs mer
    2016-05-19 Peter J svarar Monjurul I
    Tack för ditt omdöme ha en bra dag

Kungsvägen 11, 147 31 Tumba