Tumba Glas- och Fönsterrenovering AB

3.3 i betyg av av 4 omdömen

Läs vad 4 kunder tycker om Tumba Glas- och Fönsterrenovering AB

• 2011-12-23

keyvan m skrev om Tumba Glas- och Fönsterrenovering AB
    Stora kommunikationsproblem med de flesta som arbetar på plats.
    Dåligt och slarvigt utfört arbete, både ytter och inner fönsterbågar fick stora djupa sprick-skador under reparationen. Oseriöst bemötande och nonchalant när det gäller reparation av skadegörelse som anställda åstadkommit under arbetet. Det enda de tjatade om oavbrutet var att få tillgång till nycklar och komma in i lägenheten och värden fick inte vara hemma, även de dagar ingen reparation var schemalagd. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Tumba Balkong & Altaninglasning
    4.4 / 5 i betyg — 13 omdömen
    Badge2019
    "Balkonginglasning. Bra och proffsigt bemötande Utförandet fungerar bra och jag är nöjd med det mesta .En "järnskarv" från golv till"
  • 2011-12-21

Chris A skrev om Tumba Glas- och Fönsterrenovering AB
    Byte av fönster på avtalad tid. Snabbt och proffsigt. Rekommenderas! Läs mer
  • 2010-01-16

eliane w skrev om Tumba Glas- och Fönsterrenovering AB
    Våran förening har haft Tumba Glas som entreprenör för renovering och montage av energiglas, dom gjorde även handlingar till vår förening, Vi är mycket nöjda och kan rekomendera
    tumba Glas till andra föreningar. Deras killar som jobbade var trevliga och hade stor yrkesskicklighet. Eliane Läs mer
  • Reco tipsar!
    Nordiska Inglasningar AB
    4.7 / 5 i betyg — 39 omdömen
    Badge2019
    "Vårt nya uterum blev en succé. Vi kan varmt rekommendera Nordiska Inglasningar som gjorde ett utmärkt jobb alltifrån första kontakten med sä"
    Ulf lennart L
  • Magnus N

2008-10-28

Magnus N skrev om Tumba Glas- och Fönsterrenovering AB
    Vi är en bostadsrättsförening som haft en fönsterrenovering gjord av Tumba Glas. Tyvärr kan vi inte rekommendera Tumba Glas och hoppas givetvis att det finns bättre firmor. Det var knappt godkänt efter många besiktningar. Läs mer

Bästa Glasmästarna nära Tumba Glas- och Fönsterrenovering AB:

Gun L Gun L tycker: