Tunafors vårdcentral

1.0 i betyg av av 2 omdömen

Läs vad 2 kunder tycker om Tunafors vårdcentral

• 2020-11-01

Amanda Maria Hellin Å skrev om Tunafors vårdcentral
    Dr Mohamed Keynan är farlig, han borde få sin legitimation indragen. Min stackars sambo som inte ätit på flera dagar, tappat 40 kg på 6 månader och hade näringsbrist fick ingen hjälp för fem öre. Antingen var läkaren inkompetent och inte fattade vad vi sa eller så ville han inte hjälpa till. Mycket farlig läkare med andra ord! Vill varna alla som har en bokad tid hos honom!
    Märkligt att man anställer en läkare som varken pratar eller förstår ren svenska.

Läste journalen nu i efterhand och det är ett tydligt bevis på att Mohamed borde gå SFI innan han påbörjar en läkartjänst i Sverige.

Karolina Williamsson, Verksamhetschef och sjuksköterska på Tunafors Vårdcentral- Istället för att du är lat och går hem tidigare en fredag borde du istället se över din personal. Vi fick ett mycket oproffsigt och oseriöst bemötande av Karolina över telefon. Hon är feg, konflikträdd och värnar inte om vårdcentralens patienter. Mycket olämplig som verksamhetschef med andra ord. Att man väljer en sjuksköterska som verksamhetschef på en vårdcentral kan jag inte förstå. Hon kan aldrig veta om en läkare har gjort rätt eller fel, vilket är livsfarligt.
    För patientsäkerheten borde ni ersätta Karolina med en utbildad läkare istället då hennes osäkerhet som verksamhetschef lyser igenom och drabbar patienten negativt.

Somsagt, Karolina är aggressiv, oseriös och konflikträdd. Hon bör nöja sig med att bara vara sjuksköterska istället. Hoppas hennes tjänst som verksamhetschef kommer ersättas av en läkare eller mer erfaren person inom kort. Läs mer
    Claes Stefan v gillar detta
  • 2020-10-30

Claes Stefan v skrev om Tunafors vårdcentral
    Mycket dåligt fungerande vårdcentral. Verksamhetschefen Karolina Williamsson och Malin Sjöberg saknar kunskap, omdöme och social kompetens. Är otrevliga och höjer rösterna. Slarvigt skrivna journaler. Verksamheten sköts så illa att det kan påverka patientsäkerheten menligt. Katarina Williamssons lämplighet som verksamhetschef kan starkt ifrågasättas. Karolina Williamsson saknar utbildning för detta uppdrag. Välj en annan vårdscental. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte