Tuxer

1 709
Snittbetyg
4.5

Om företaget

TUXER.SE I 30 år har vi utvecklat kläder för en aktiv livsstil. Du hittar oss på skidåkare, fjällvandrare och andra som behöver funktionella kläder som tål tuffa tag. Men vi gör också kläder för mer vardagliga äventyr. Som hundpromenaden i regnet, cykelturen till jobbet och utflykten med familjen. För oavsett vem du är och vad...

1709 omdömen om Tuxer

Sedan starten hos Reco 2019

Visar 1709 omdömen med 4.5 i snittbetyg
Jenny S
Skrev om Tuxer

Snabbt skickat. nöjd med kjolen jag beställde bra passform och fin i färgen så jag beställde en till i annan färg

Ing-Mari M

Det var enkelt att handla. Snabb leverans och varan uppfyllde mina förväntningar

Ann-Christin H

Snabb hantering av beställning. Snabbt svar via mejl efter beställning och snabb hantering av retur vi byte av storlek.

Malin A
Skrev om Tuxer

Jag beställde enkelt från hemsidan. Beställde Flexi pants dam och en skaljacka i en fin ljusblå färg, samt ett par svarta shorts. Tycker om plaggen väldigt mycket. Härlig, sval kvalitet och snygg modell. Mina förväntningar var att byxorna skulle vara lite tjockare kvalitet med blev glad att de var tunnare och strechigare då det funkar till både trädgårdsarbete och ärenden på stan.

Gull-Britt J

Köpte en kjol med innerbyxa, härlig att ha på sig.

Christina K

Lätt att handla, snabb leverans. Köpte kjol, som är toppenbra.

Ingrid Margot Viola H

Produkten var lätt att beställa och leveransen funkade utmärkt. Men storleken passade inte så jag returnerade. Eftersom jag var förstagångskund hade jag fått en rabattkod. Jag ville köpa samma produkt men en storlek större och då stod det att man skulle kontakta kundservice för att få behålla rabatten. Jag mailade två ggr utan att få svar, så då tröttnade jag. Hopplöst när man inte kan få kontakt och inte heller ringa…

Barbro F

Snabbt och enkelt att handla, snabbt och enkelt att returnera. Tyvärr lyckades jag ändå inte hitta någon modell som passade, trots tre försök.

Margareta T

Tuxer helt OK Bra leverans Toppenvara

Birgitta C

Det var bra att handla av Tixer

Karin F
Skrev om Tuxer

Det är enkelt att handla o snabb leverans. Varan motsvarade min förväntan. Så smart med en kjol som har byxor istället för foder/underkjol.

Bo-lennart F

Haft liknande Tuxerjacka i många år, glad när jag hittade liknande på nätet. Enkelt o snabbt

Anna P
Skrev om Tuxer

Jag har ett mkt gott intryck av Tuxer. Mitt första paket gick i retur av misstag, men de löste situationen snyggt och var snabba både med leveranser och med svar på frågor. Rekommenderas varmt.

Lena P
Skrev om Tuxer

Storleken överensstämmer med beskrivningen. Snabb leverans

Elna F
Skrev om Tuxer

Enkelt att handla Förväntade väl att det skulle vara snabbt och enkelt, storleksguiden stämde med storleken när den kom. Jag köpte en marinblå Hollie korta kjolen, känns jättebra

Ulf N
Skrev om Tuxer

Bra service o ch snabb leverans av tuxer. Kommer nog handla igen

Lill L
Skrev om Tuxer

Snabb service och bra kläderna!

Anita F
Skrev om Tuxer

Enkelt, bra service, jätte nöjd. Bra funktions kläder, jätte nöjd med min kjol samt byxor.

Yuliia S

Leverans av beställningar är ibland försenad. Olika modeller av herrskjortor kan ha väldigt olika storlekstabeller. Skjortor är av mycket bra kvalitet, gjorda av snyggt material

Katarina K

Köpte golfkjol modell längre. Mycket smidigt att beställa och då min storlek inte fanns inne blev jag informerad så fort den åter inkommit till försäljning. Leveransen mycket snabb. Passform helt ok.

Lena P
Skrev om Tuxer

Bra produkter och snabb leverans. Varan levde upp till mina förväntningar

Britt v

Bra kvalite och snabb leverans. Nöjd med mina byxor. 👍

Helena N

Så glad att ha hittat fritidskläder för stora strl med bra kvalitet som håller vad som utlovas i beskrivningen på hemsidan. Beställde två olika byxor o lång härlig fleecejacka/tröja.

Inger V
Skrev om Tuxer

Bra info om leverans och en fin kvalitet på varan jag beställde. Dessutom perfekt i storlek

Åsa L
Skrev om Tuxer

Snabb leverans, bra kvalitet på min jacka. Snabb återbetalning av returnerad produkt som inte passade min kroppsform. Sammantaget mkt nöjd!

Tord L
Skrev om Tuxer

Fungerar snabbt och bra Snabb leverans och bra teapris

Karin H
Skrev om Tuxer

Köpte en kjol. Fick returnera den var för kort. Modellen och kvalitén var bra. Smidigt handla av Tuxer.

Lena B
Skrev om Tuxer

Kjolen sitter bra. Men vid promenad åker den upp på låren

Margareta B

Köpte en kappa för kyligare temperaturer. Och vilken kappa sen...såååååå skön.

Britt-Marie M

Snabb leverans och väldigt bra information om hur man ska välja storlek

ulla R

Snabb leverans,bra kvalitet på varorna.Bra med olika betalningsalternativ.Jag har inte behövt returnera något ,så jag kan inte bedöma den tjänsten.

Kerstin N

Jackan va en present och den blev mycket uppskattad 😊

Maria M
Skrev om Tuxer

Väldigt bra passform och storlek på shortsen.

Valborg B

Precis som jag hade tänkt,bra priser, snabba leveranser!

Maria V
Skrev om Tuxer

Köpte byxkjol i S till ett barnbarn. Förväntad kvalitet och snabb leverans. Superbra

Lena R
Skrev om Tuxer

Allt var bra, fina byxor kom i tid

Ingalill R

De fungerade bra storleken var normal

Helena S

Enkelt att beställa med bra storlekar och smidigt att returnera.

Pia D
Skrev om Tuxer

Kvalitet, snabbt till bra pris

Yvonne K

Nöjd mycket nöjd, har tipsat andra om denna kjol

Maria E
Skrev om Tuxer

Nöjd med all service, leverans och kläderna!

Eva A
Skrev om Tuxer

Snabb leverans och varan motsvarande förväntningar

Yvonne F

Snabb leverans och bra produkter

Christina N

Köpte byxkjol och tröja. Båda var fina och passade bra. Stämde bra med bilderna. Nöjd med mitt köp.

Margareta H

Bra produkt. Snabb leverans. Kan tänka mig att handla från Tuxer även i framtiden.

Nina O
Skrev om Tuxer

Snabb o smidig leverans. Kläderna jag köpte passade perfekt.

Ann-Sofie S

Bra komfort på klädern fin kvalite storleken funkar okej

Annika O

Bra kjol. Har den i flera färger Annika

Carina N

Snabb leverans Jackan perfekt,hade en innan

Monica J

Bra kvalitet och snabb leverans

Filtrera omdömen