Tuxer

Tuxer

• BadgeSixYears
1 660
4.5

TUXER.SE I 30 år har vi utvecklat kläder för en aktiv livsstil. Du hittar oss på skidåkare, fjällvandrare och andra som behöver funktionella kläder som tål tuffa tag. Men vi gör också kläder för mer vardagliga äventyr. Som hundpromenaden i regnet, cykelturen till jobbet och utflykten med familjen. För oavsett vem du är och vad...

1660 omdömen om Tuxer

Sedan starten hos Reco 2019

Monica J

Bra kvalitet och snabb leverans

Karin E
Skrev om Tuxer

Köpte en kjol med byxor under. Perfekt i färg och storlek. Kom fort

Carina S

Enkelt att beställa och snabb leverans. Kjolen perfekt i passform och kvalitet. Mkt nöjd!

Marianne A

Hade haft problem med leverans med PostNord men vid kontakt med er gjorde jag en ny beställning och allt fungerade perfekt!

Svar från Tuxer

Hej Marianne, Ja ibland blir det fel men skönt att höra att det ordnade upp sig. Hoppas du får mycket användning av din Tuxer produkt. Hälsningar Andreas på Tuxer

Birgitta J

Vad jag inte tycker är bra med er är att ni skriver att ni har rea på varor .. när jag sen går in o tittar så finns det en eller 2 storlekar kvar Köpte en kjol skort lång 38 som var liten och skulle byta till 40 .. fanns inte någon i någon färg Likaså med piratbyxorna Fick betala 49 kr i retur Pratade m kundtjänst..Mycket trevligt Jag väntar fortfarande på att ni ska höra av er när skort lång kommer in .... golf o vandringsäsongen är igång Kvalitet och passform .. super Birgitta

Svar från Tuxer

Hej Birgitta, Nu har säsongens Hollie skort, både lång och kort, kommit så nu finns alla nya färger och storlekar i lager. En av anledningarna till att vi rear varor är just att storlekarna börjar ta slut. Synd att du inte hittade din storlek när du skulle byta. Vi försöker vara tydliga med våra villkor och vilka avgifter vi tar ut. Du får gärna dela med om du har någon ide hur vi kan bli ännu tydligare. Ha en fin golfsäsong. Hälsningar Andreas på Tuxer

Ann-Charlotte J

Mycket snabb leverans! Nöjd med produkten.

Eva A
Skrev om Tuxer

Det var enkelt att beställa från hemsidan och snabb leverans.

Hej Eva, Tack för fint omdöme. Hälsningar Andreas på Tuxer

Agneta H

Bra och snabb service i samband med byte.

Hans H
Skrev om Tuxer

Jag är väldigt nöjd med vinterjackan/rocken, som jag köpte på Tuxers hemsida. Det var enkelt att beställa och leveransen var supersnabb. Jag har inte hunnit använda jackan så mycket ännu, men den är snygg och varm och kvaliteten verkar bra. Jag är mycket nöjd.

Svar från Tuxer

Hej Hans, Tack för fin feedback och vi gläds åt att höra att både ditt köp på vår hemsida och att jackan är till belåtenhet. Välkommen tillbaka en annan gång. Hälsningar Andreas på Tuxer

Jelena S

Det var lätt att köpa på nätet. Tuxers websida är enkel att läsa Jag visste att Tuxer är en bra märke. Jag har redan en jacka av Tuxer och den är jättefin och varm Nu har jag två jackor av Tuxer och jag tänker att jag ska köpa mer i våren

Svar från Tuxer

Hej Jelena, Tack för fint omdöme. Roligt att höra att du är nöjd med dina jackor från oss. Välkommen tillbaka i vår. Hälsningar Andreas på Tuxer

Gunilla N

Bra produkter Snabb leverans Återkommer gärna

Kerstin H

Kjol med byxa ….toppen sitter perfekt Snabb leverans och allt okej för min del

Svar från Tuxer

Hej Kerstin, Kul att höra att du är nöjd med både din kjol och leveransen. Hälsningar Andreas på Tuxer

Ann-Christin B

Köpte en rosa kjol färgen var inte som den var på bilden när jag beställde. Lite besviken.

Tina H
Skrev om Tuxer

Kläderna är säkert bra men för oss som drar lite mindre stl så är det svårt att hitta passande kläder.

Svar från Tuxer

Hej Det förstår vi. Vi försöker hålla storlekar från xs ibland xxs upp till 5xl för att så många som möjligt ska hitta rätt men ibland lyckas vi inte. Hälsningar Andreas på Tuxer

Sirpa K
Skrev om Tuxer

Lätt att handla hos o bra produkter

Elisabet F

Jag är nöjd med de varor jag köpte. Det gick fort att få varorna.

Solveig H

Dålig upplevelse! Beställde en röd byxkjol 42 ! Fick en svart 44 med följesedel till en annan kund! Blev en massa extra besvär med att skicka tillbaka och ringa samtal till Klarna och Tuxer eftersom dom drog porto för paketet som jag skickade tillbaka• Det enda positiva var att jag fick tillbaka pengarna!

Svar från Tuxer

Hej Solveig, Det var tråkigt att du drabbades av detta men tyvärr blir det ibland helt fel. Vi gör vad vi kan tillsammans med vår logistikpartner för att det inte ska upprepas. Vad bra att du tog kontakt med oss så du fick alla pengar tillbaka, självklart ska du inte betala returfrakt när vi gör fel. Välkommen tillbaka en annan gång. Hälsningar Andreas på Tuxer

Elisabeth A

Bra Ja Tyvärr var ärmarna för långa

Svar från Tuxer

Hej Elisabeth, Tråkigt att det inte passade denna gång men välkommen tillbaka. Hälsningar Andreas på Tuxer

Eija W
Skrev om Tuxer

Toppen bra service och snabba leveranser! Hade lite problem med en jacka men blev proffsigt bemött och allt ordnade sig till det bästa 👍

Svar från Tuxer

Hej Eija, Tack för fint omdöme och kul att höra att du är nöjd med vårt bemötande och service. Hälsningar Andreas på Tuxer

Sten N
Skrev om Tuxer

Mycket bra kläder kan starkt rekommendera dem.

Svar från Tuxer

Hej Sten, Tack, roligt att höra att du är nöjd. Ha en riktigt bra vår och sommar! Hälsningar Andreas på Tuxer

Margaretha L

Snabb leverens, bra produkt. Bra utbud

Camilla N

Byxor Dålig passform Inte nöjd därför

Svar från Tuxer

Hej Camilla, Cruz tights är en våra populära outdoortights men trist att höra att den inte passade dig. Vi tar gärna emot feedback, var det något särskilt du tyckte vi borde förbättra med passformen? Skicka gärna till kundtjanst@tuxer.se Hälsningar Andreas på Tuxer

Monica H

Fina bra kläder 👍som passar bra till alla tillfällen 😊

Hej Monika, Tack vad kul att höra att du är nöjd. Hälsningar Andreas på Tuxer

Anita A
Skrev om Tuxer

Lätt att beställa och,snabb leverans!

Ann-Catrin O

Smidigt och bra tycker jag! Hade inga speciella förväntningar mer än att få leverans och efter det bedöma varan. Köpte outdoor tights som jag är nöjd med.

Katarina S

Fick mycket bra hjälp med byte av storlek när den rabatt jag fått vid första köpet inte var kvar vid bytet.

Yvonne W

Bra utbud. Bra priser och otroligt snabb leverans. Supernöjd med mitt köp

Svar från Tuxer

Hej Yvonne, Tack för fint omdöme och framförallt roligt för oss att höra att du är nöjd. hälsningar Andreas på Tuxer

Hernan B

Tuxer har bra produkter av tillräckligt bra kvalitet och trevlig design men på en punkt finns det en svaghet, nämligen blixtlåsen till jackorna som, enligt min mening borde vara mer robusta (kanske av metall) tvåvägs blixtlås.

Ingela W

Nöjd med det senaste och även söka tidigare inköp Snabb leverans vars innehåll inte gör en missnöjd på något sätt.

Svar från Tuxer

Hej Ingela, Tack härligt att höra att du är nöjd med med både leverans och beställda produkter. Ha en fin vår och sommar när den anländer 😀. Hälsningar Andreas på Tuxer

Pascale C

Snygg, härlig färg och bra storlek.

Maria K
Skrev om Tuxer

De e trevliga plagg att bära vår som de andra årstiderna

Kerttu O

Bra kvalitet . Snapp leverans

Svar från Tuxer

Hej Kerttu, Kul att höra att du är nöjd och tack för fint omdöme. Hälsningar Andreas på Tuxer

Lisbeth D

Väldigt smidigt och bra , tydligt skrivit om varan , och ett bra måttabell . Storlekarna är bra tilltagna . Min förväntan vad mycket höga ,att det jag hade köpt skulle passa . Och det gjorde det . Blev så glad , mycket bra kvalitet och priserna är oxå mycket bra . Har köpt jackor av Tuxer ett antal gånger , och jag är mycket nöjd . Kommer att handla där flera gånger .

Svar från Tuxer

Hej Lisbeth, Vad roligt att höra att du är nöjd och att vi levt upp till dina förväntningar. Jag ska framföra din fina recension till mina kollegor. Välkommen tillbaka en annan gång. Hälsningar Andreas på Tuxer

Karina G

Har köpt en lång pilejacka som jag är mycket nöjd med och det var den andrar jackan från Tuxer som jag köpt. Min pilejacka kan jag ha hela våren även när det finns snö kvar och svala sommarkvällar. Bra kvalitet snabb leverans med andra ord jag är bara nöjd.

Agneta F

Bra passform, skön kvalitet.härliga träningskläder.

Svar från Tuxer

Hej Agneta, Härligt att höra att du är nöjd och hoppas du får mycket användning av dina Tuxer kläder. Hälsningar Andreas på Tuxer

Ulla A
Skrev om Tuxer

Bra produkt, snabb leverans. Bra erbjudanden. Jag kommer att handla fler gånger.

Svar från Tuxer

Hej Ulla, Kul att höra att du är nöjd och välkommen tillbaka en annan gång. Hälsningar Andreas på Tuxer

Karin P
Skrev om Tuxer

Snabbt och bra, köpte kjolar de var perfekta.

Svar från Tuxer

Hej Karin, Tack för fint omdöme och hoppas du ska få mycket användning av dina kjolar i vår och sommar. Hälsningar Andreas på Tuxer

Annika R

Att handla av helt ok. Men produkten var jag inte alls nöjd med. Blir inga mer produkter från Tuxer.

Svar från Tuxer

Hej Det var trist att höra att du inte var nöjd med din produkt. Vi tar gärna emot feedback vad det var du inte var nöjd med. Skicka gärna dina kommentarer till kundtjanst@tuxer.se Hälsningar Andreas på Tuxer

Christine L

Snygga och funktionella kläder till rimliga priser. Smidig shoppingupplevelse och snabbt skickat och levererat.

Ulla L
Skrev om Tuxer

Bra produkter, skonsamt pris, snabb hantering Har vid flera tillfällen köpt Tuxer jackor olika säsonger och inte blivit besviken. Tror säkert jag återkommer som kund. Jo , saknar innerfickor på vissa jackor det borde vara obligatoriskt.

Monica L

Bra kläder och snabb leverans

Agneta H

Mkt bra kvalitet och bra service.

Aina N
Skrev om Tuxer

Jag väntar fortfarande på min beställning av ett par tights!

Eva S
Skrev om Tuxer

Bra tights som sitter bra, sköna med lite foder vid utomhusaktiviteter på vintern

Carita J

Allt fungerade som förväntat. Varan motsvarade beskrivningen

Elsa B
Skrev om Tuxer

Okomplicerad handel. Bra utbud.

Harriet J

Behåller min åsikt för mig själv.

Ann J
Skrev om Tuxer

Snabb leverans, kappan är både fin o varm o motsvarar helt mina förväntningar. Allt var bra!

Svar från Tuxer

Hej Ann, Tack för fint omdöme och kul att höra att vi levt upp till dina förväntningar. Hälsningar Andreas på Tuxer

Helena T

Snabb leverans! Inga problem vid byte.

Ann-Sofie K

Kläder som motsvarade mina förväntningar med bra passform utifrån angivna mått. Snabb leverans.

Svar från Tuxer

Hej Ann-Sofie, Tack för fint omdöme och bra att kläderna passade och motsvarade din förväntningar. Välkommen tillbaka en annan gång. Hälsningar Andreas på Tuxer