Såg en bild på Instagram. Den såg rymligare ut på bilderna. Materialet liknar bomull mer än syntetiskt som ska klara väta.
Tuxer
Om företaget
TUXER.SE I 30 år har vi utvecklat kläder för en aktiv livsstil. Du hittar oss på skidåkare, fjällvandrare och andra som behöver funktionella kläder som tål tuffa tag. Men vi gör också kläder för mer vardagliga äventyr. Som hundpromenaden i regnet, cykelturen till jobbet och utflykten med familjen. För oavsett vem du är och vad...
2782 omdömen om Tuxer
Sedan starten hos Reco 2019
Fina praktiska kläder i min smak, tyvärr är storlekarna alltför varierande
Jag titta på hemsidan o ser bra ut med kläder . Då prova jag och köpa den kläder jag har köpt kjol , byxor och caprbyxa nyss . Jag trivs så bra den o lätt använda den . Jag tänker fortsätta att handla hos er och bero på vad ni erbjuder osv. Tack !
Underbar kjol men ta en storlek större än du brukar
Snabb leverans, bra kontakt trevlig personal, lätt att byta
Linningen är för snäv, borde kanske vara elastisk. Jag är ganska rak över höfterna och inte så smal i midjan. Fick också en fettfläck som inte går bort i tvätten trots Vanish😢
Mycket bra passform på kläderna som håller i åratal
Smidigt och beställa. Bra kvalitet på varan.
Bra hemsida, lätt att beställa, bra storlekar, snabb leverans. Mycket nöjd.
Bra kläder med kvalité och bra pris
Sköna att ha på sig. Behöver inte strykas.
alldeles för liten i midjan, annars var kjolen rymlig. hade inte kunnat ha större storlek
Tuxer har ett bra sortiment och priser. Det är inga problem med byten eller returer. Storlekarna kan variera ibland. Tröjor, kjolar och byxor är bäst. Jag har bara köpt en kappa och den är jag jättenöjd med. Materialet kan vara mjukare, jag köpte en softshell jacka men den var för styv i tyget det blev retur på den synd för modellen var jättefin.
Jag är mycket nöjd med alla mina kjolar från Tuxer. De har bra passform, känns bekväma att bära och håller fin kvalitet. Materialet är skönt och designen är både snygg och praktisk. Beställningarna har alltid gått smidigt och produkterna motsvarar alltid mina förväntningar. Jag rekommenderar alltid Tuxer till andra som söker prisvärda och välgjorda kläder.
Snabbt och proffsigt. Bra produkter även om jag returnerade pga. Mina kroppshår.
En väldigt skön kjol som torkar fort
Bra info ang storlekar. Snabb leverans. Bra kvalitet. Har köpt liknande tidigare.
Smidig och lätt och beställa och få grejerna.
Snabb leverans, bra packat. Kan tänka mig handla fler gånger.
Bekväma kläder med bra kvalitet
Super sköna med mycket stretch, bra i storleken.
Kläder med bra kvalitet till bra priser
Mycket nöjd med kjolen, skön o praktisk med fickorna, extra plus för fickan med dragkedja. Har använt den nästintill varje dag under semestern, både till vandringar o promenader i städer.
Ok.tycket det är ok. ..... .
Bra passningar på kläder. Sköna att bära, liknar friluftkläder.
Mycket bra plagg! Dessutom snabb leverans.
Hej Karin, Tack för fint omdöme och roligt att höra att du är nöjd. Hälsningar Andreas på Tuxer
Alltid mycket bra service, hjälpsamma och löser allt. Produkterna är utmärkta.
Hej Inger, Så roligt att höra att du är nöjd med både våra produkter och service😀 Ha en fin sommar Hälsningar från oss på Tuxer
Hej Lars, Tack för fint omdöme. Hälsningar Gänget på Tuxer
Det var lätt att handla Köpte en kjol med innerbyxa mycket nöjd
Snabb leverans. Väldigt sköna byxor
Hej Anders, Härligt att höra att du är nöjd med dina byxor. Ha en fin sommar🌞 Hälsningar från oss på Tuxer
Bra produkt till ett rimligt pris och snabb leverans.
Hej Mats, Fint att höra att du är nöjd och tack för ditt fina omdöme. Hälsningar Andreas på Tuxer
Enkel och bra, produkten motsvarade mina förväntningar.
Äntligen finns det en cykelkjol som inte är kortkort. Mycket nöjd med min kjol, passar oss som är 60+. Elisabeth
Hej Elisabet, Härligt att höra att du är nöjd. Cykla försiktig 😊 Hälsningar från oss på Tuxer
Bra produkter, snabb leverans. Lite olika stora trots samma storlekar.
Skickade tillbaka min vara då den var för stor
Har handlat både en tröja och ett par byxkjolar ,kan bara säga att jag är super nöjd,bra kvalité och passform.
Hej Lena, Super kul att höra att du är nöjd. Hoppas du får mycket användning av dina nya tuxerplagg i sommar🌞 Hälsningar Andreas på Tuxer
Trevligt att ni skickar ut skötselråd.
Hej Eva, Tack för fint omdöme🌞 Hälsningar Andreas på Tuxer
Jag är mycket nöjd, det jag handlade passade perfekt.
Genomtänkta modeller både för vinter och vår. Jättebra kjolmodeller för vandring har använt flera kjolar korta och längre och de fyller verkligen sitt behov.
Hej Gunnel, Tack för fint omdöme. Vi uppskattar att höra att du är nöjd. Hälsningar Andreas på Tuxer
Bra kvalitet till rimligt pris. Deras ”skort”, kjol med innershorts, är fantastiskt skön att ha på sig. Till vardags, till fest och ute i naturen.
Hej Camilla, Tack och roligt att höra att du har så mycket användning av Hollie skort 🌞🥂💃🏼🚶🏼♀️ Hälsningar Andreas på tuxer
Är nöjd med jackan jag beställde
Hej! Senaste köpet var en lite längre kjol med innerbyxa, har två kortare varianter som är helt underbara att ha på sommaren🤩
Hej Eve, Kul att du gillar dina kjolar och tack för fint betyg🌞 Hälsningar Gänget på Tuxer
Skön jacka, lite varmare än en vanlig softshell eftersom insidan är fluffig, och en rejäl dragkedja, vilken uppskattas.
Hej katarina, Kul att höra att du gillar din nya Tuxerjacka. Hälsningar Gänget på Tuxer
Snabba med att leverera och håller vad de lovat om jackans storlek och kvalité. Är nöjd med köpet.
Hej Rolf, Kul att höra att du är nöjd. Ha en fortsatt fin vår🌞 Hälsningar Vi på Tuxer
Jag är mycket nöjd. Varm och lätt jacka.Lika bra som förväntat.Jag har handlat av Tuxer tidigare.
Hej Christer, Tack för fint omdöme och kul att höra att du är nöjd. Hälsningar Andreas på Tuxer
Stod att de skulle vara rymliga och passa den kvinnliga kroppen. Jag köpte stora 44 och de var ganska tajta och inte så raka ben som jag förväntat mig. Hade jag tagit en större storlek hade den blivit fel runt midjan.
Bra produkt men lite tråkigt att priset via direkt tuxer var dyrare än handeln som sportamore
Allt fungerade bra, och kjolen passade mig jättebra.
Hej Birgitta, Kul att höra att du är nöjd, hoppas du får mycket användning av kjolen i sommar🌞 Hälsningar från oss på Tuxer
Jag köpte ett par byxor jag behövde returnera vilket fungerade helt utan strul. Orsaken var att jag tyckte de var för tunna i materialet mot vad jag ville ha och detta var svårt att fånga upp online (i så fall var det jag som läste dåligt) Dock får de stort plus för storklekstabell som lotsade mig rätt i den frågan samt att de faktiskt har större storlekar. Stort tack för detta! Det kan absolut bli ett Tuxer-köp igen.
Sköna byxor som sitter bra. Tunna och en fördel att kunna reglera byxorna i midjan
Hej Laina, Tack för fint omdöme. Roligt att höra att du är nöjd med dina Tuxerbyxor. Hälsningar Andreas på Tuxer