Tuxer

1 619
Snittbetyg
4.5

Om företaget

TUXER.SE I 30 år har vi utvecklat kläder för en aktiv livsstil. Du hittar oss på skidåkare, fjällvandrare och andra som behöver funktionella kläder som tål tuffa tag. Men vi gör också kläder för mer vardagliga äventyr. Som hundpromenaden i regnet, cykelturen till jobbet och utflykten med familjen. För oavsett vem du är och vad...

1619 omdömen om Tuxer

Sedan starten hos Reco 2019

Visar 1619 omdömen med 4.5 i snittbetyg
Agneta H

Mkt bra kvalitet och bra service.

Aina N
Skrev om Tuxer

Jag väntar fortfarande på min beställning av ett par tights!

Eva S
Skrev om Tuxer

Bra tights som sitter bra, sköna med lite foder vid utomhusaktiviteter på vintern

Carita J

Allt fungerade som förväntat. Varan motsvarade beskrivningen

Elsa B
Skrev om Tuxer

Okomplicerad handel. Bra utbud.

Harriet J

Behåller min åsikt för mig själv.

Ann J
Skrev om Tuxer

Snabb leverans, kappan är både fin o varm o motsvarar helt mina förväntningar. Allt var bra!

Svar från Tuxer

Hej Ann, Tack för fint omdöme och kul att höra att vi levt upp till dina förväntningar. Hälsningar Andreas på Tuxer

Helena T

Snabb leverans! Inga problem vid byte.

Ann-Sofie K

Kläder som motsvarade mina förväntningar med bra passform utifrån angivna mått. Snabb leverans.

Svar från Tuxer

Hej Ann-Sofie, Tack för fint omdöme och bra att kläderna passade och motsvarade din förväntningar. Välkommen tillbaka en annan gång. Hälsningar Andreas på Tuxer

Inger C
Skrev om Tuxer

Det gick bra att handla och returnera produkterna.

Rose-Marie J

Helt okej, snabb leverans . Jackan var bra i storlek och färg .

Sanna M
Skrev om Tuxer

Tycker att det va väldigt dyrt att kräva att man skall betala 174 kr för något man skickar tillbaka på grund av fel storlek. Så nej jag kan inte rekommendera detta företag till någon tyvärr.

Svar från Tuxer

Hej Sanna, Trist att du inte är nöjd. Vår målsättning är att det tydligt ska framgå vilka villkor som gäller tex att vi har olika fraktalternativ samt att det tillkommer en returavgift om varan skickas tillbaka. Du valde hemleverans vilket är en service som kostar lite extra. Hälsningar Andreas på Tuxer

Päivi Z

Det var enkelt att handla, bra hemsida, stort utbud och rimliga priser. Hade inga förväntningar, visste sen tidigare att Tuxer har bra varor, tycker att Tuxer levde upp till dem. Jag är mycket nöjd med mitt köp, bra kvalite och bra passform. Jag köpte en varm dunjacka som kommer att hålla i många år.

Svar från Tuxer

Hej Paivi, Hoppas din jacka kommer värma dig lika mycket som din recension värmde oss, tack! Hälsningar Andreas på Tuxer

Ingalill E

Bra priser och bra service. Jackan jag köpte var prisvärd och en favorit.

Svar från Tuxer

Hej Ingalill, Kul att höra att jackan redan blivit en favorit och tack för fint omdöme. Hälsningar Andreas på Tuxer

Siv S
Skrev om Tuxer

Jättebra service, snabb leverans och bra varor :-)

Alexandra H

Supertrevlig kundtjänst. Väldigt nöjd med kläderna jag köpt, sköna och med fin kvalité. //Alexandra

Svar från Tuxer

Hej Alexandra, Tack för fin feedback. Väldigt kul att höra att du är nöjd med både vår kundtjänst och dina kläder. Välkommen tillbaka en annan gång. Hälsningar Andreas på Tuxer

Lena S
Skrev om Tuxer

Det fungerade som det skulle. Passade och kom fort

Alice P
Skrev om Tuxer

Jag köpte en lång kappa. Det fungerade bra att handla och jag fick paketet levererat snabbt!

Karin S
Skrev om Tuxer

Jag är mycket nöjd med Tuxer och produkten jag köpte. Hemsidan är tydlig och lättanvänd. Kort leveranstid och enkla betalningsalternativ! Jag köpte en Termokjol reflex i stl. M. Jag är 160 cm lång och kjolen räcker mig ner till fotleden. Kjolen väger lite, är lätt att packa med sig i väskan och superenkel att ta på när man behöver den!/ Karin

Svar från Tuxer

Hej Karin, Tack för fint omdöme och att du tog dig tid att recensera termokjolen du köpt. Hoppas du kommer få mycket användning av din Tuxer produkt. Hälsningar Andreas på Tuxer

Lena E
Skrev om Tuxer

Allt passade perfekt i storlek, fin kvalitet

Elsy T
Skrev om Tuxer

Snabb leverans. Förvånansvärt bra. Byxor, sköna och sitter perfekt.

Agneta S

Sidigt och snabbt att byta storlek.

Svar från Tuxer

Hej Agneta, Tack för fint omdöme. Bra att höra att det fungerar när det inte blir rätt första försöket. Hälsningar Andreas på Tuxer

Johanna B

Mycket nöjd med både beställning, leverans och produkterna.

Svar från Tuxer

Hej Johanna, Tack! Kul att höra att allt fungerat bra men framförallt att du är nöjd med dina Tuxer produkter. Hälsningar Andreas på Tuxer

Eva O
Skrev om Tuxer

Gillar Tuxer mycket Tidlöst och bra kvalitet till rimligt pris Tyvärr behövde jag annan storlek som var slutsåld Återkommer nästa säsong

Monica B

Köpte en lång vikter jacka som jag är jätte nöjd med. Snabb leverans. Beställde även en kortare vinterjacka men storleken va för liten. Returen va smidigt och effektiv.

Svar från Tuxer

Hej Monica, Tack för fint omdöme. Kul att du är nöjd med kappan och bra att allt fungerade när du behövde returnera. Hälsningar Andreas på Tuxer

Yvonne E

Det jag köpt hos er har alltid varit jättebra.

Svar från Tuxer

Hej Tack för fint omdöme. Kul att höra att du är nöjd då har vi lyckats. Hälsningar Andreas på Tuxer

Ann-Sofie K

Det var snabb leverans, bra att de säger att man kan ta en mindre storlek.. Täckkappan passar perfekt 👌

Svar från Tuxer

Hej Ann-Sofie, Kul att höra att kappan passade bra och att vår information stämmer. Tack för fint omdöme. Hälsningar Andreas på Tuxer

Helen N
Skrev om Tuxer

En bra jacka för ett bra pris! Förbättringspotential sitter i detaljerna: knapp till fickorna istället för kardborre, en huva som är vidare och enklare att få på utan att man ska behöva dra ner dragkedjan på jackan.

Eva A
Skrev om Tuxer

Snabb leverans och trevlig Kundservice. Nöjd med produkten.

Lynn Å
Skrev om Tuxer

Den här gången en retur - men fungerade enkelt och smidigt

Eva E
Skrev om Tuxer

Snabbt och enkelt. Storleken överensstämmer bra. Fin kvalitet.

Svar från Tuxer

Hej Eva, Härligt att höra att allt har fungerat med din beställning och tack för fint omdöme. Hälsningar Andreas på Tuxer

Eva J
Skrev om Tuxer

Snabb leverans. Köpte en fodrade friluftsbyxa som jag kunde använda direkt. Mycket nöjd 🙂

Svar från Tuxer

Hej Eva, Vad bra att byxan kom till användning direkt och hoppas du får mycket användning av den på dina framtida uteäventyr. Tack för fint omdöme. Hälsningar Andreas på Tuxer

Camilla R

Sköna och bekväma. De håller sig uppe bra. Jag trodde dock att de skulle vara mer fodrade.

Lena V
Skrev om Tuxer

Hej! Köpte byxor( vind-och vädertåliga!) Satt som en smäck och mkt bra längd( jag är kort och rund!) Har haft Tuxer-kläder förut och minns att de satt bra! Hoppas nu på att hitta en vinterjacka till kommande säsong! Typ täckjacka! Hälsningar Lena!

Svar från Tuxer

Hej Lena, Kul att höra att du är nöjd med byxorna. Lycka till i jackten på jacka, vi hoppas det blir en Tuxer 😉 Tack för fint omdöme. Hälsningar Andreas på Tuxer

Majvor S

Tuxer har varit mitt första val sedan början av 2000 talet. Har alltid gillat designen o materialen Handlar det mesta i butik o någon gång online. Hälsar en mkt nöjd kund 🍀

Svar från Tuxer

Hej Majvor, Vad roligt att höra att du gillat oss så länge och tack för att du tog dig tid att berätta det. Ska vidarebefordra ditt fina omdöme till mina kollegor. Hälsningar Andreas på Tuxer

Anna G
Skrev om Tuxer

Jag har fått snabb respons när jag fått fel färg på mina varor, bra bemötande och bra service

Svar från Tuxer

Hej Anna, Det glädjer oss att höra att det gick att rätta till när det blev fel från början och framförallt att du är nöjd. Hälsningar Andreas på Tuxer

Ann T
Skrev om Tuxer

Väldigt nöjd med mina kappor🌺

Hej Kul att höra och tack för fint omdöme. Hälsningar Andreas på Tuxer

Anita N
Skrev om Tuxer

Snabb leverans. Lätt och mycket skön jacka.

Gunvor K

Det var jättebra och handla hos TUXER! Är så nöjd!

Svar från Tuxer

Hej Gunvor Bra att höra att det gått bra att handla hos oss och att du är nöjd 😀 Hälsningar Andreas på Tuxer

Ulrika Ö

Det var superbra från beställning till leverans.

Svar från Tuxer

Hej Ulrika, Det glädjer oss att höra att det gått bra hela vägen. Hoppas du får mycket användning av din Tuxer produkt Hälsningar Andreas på Tuxer

Mirjana K

Köpt en kappa som jag är mycket nöjd med. Bra kvalitet. Snabb leverans.

Svar från Tuxer

Hej Mirjana, Tack för fint omdöme och så roligt att höra att du är nöjd. Hälsningar Andreas på Tuxer

Kaj N
Skrev om Tuxer

Snabbt agerande från beställning till leverans, vilket uppskattas. Nästan som att handla i butik, och då är det bra att varan också håller hög kvalitet.

Svar från Tuxer

Hej Kaj Tack för din återkoppling. Härligt att höra att du är nöjd då har vi lyckats med vår målsättning både vad gäller produkt och köpupplevelse i vår e-handel. Välkommen åter. Hälsningar Andreas på Tuxer

Håkan L

Enkelt att beställa. Bra passform och bra pris. Snabb leverans.

Svar från Tuxer

Hej Håkan, Tack för fint omdöme och kul att höra att du är nöjd. Hälsningar Andreas på Tuxer

Solveig H

Bra produkt som motsvarade mina förväntningar. Snabb leverans.

Svar från Tuxer

Hej Solveig, Kul att höra att vi levt upp till dina förväntningar. Vi hoppas på fler chanser 😀 Tack för fint omdöme. Hälsningar Andreas på Tuxer

Helena B

Lätt att beställa, bra information, bra priser och så är jag sååå nöjd med produkterna. Varma sköna jackor

Svar från Tuxer

Hej Då har vi lyckats och det är roligt att höra att du är nöjd. Ha det så bra på dina uteäventyr 😊 Hälsningar Andreas på Tuxer

Jenny L
Skrev om Tuxer

Enkelt och smidigt att handla och snabb leverans! Inga konstigheter

Gudrun A

Ett bra sätt att få hem praktiska och funktionella kläder. Har köpt byxor , kjol och jacka. Är nöjd med både priser och kvliteter.

Svar från Tuxer

Hej Gudrun, Tack för att du tog dig tid att ge oss denna fina feedback. Välkommen tillbaka en annan gång. Andreas på Tuxer

Elsa L
Skrev om Tuxer

Varm o skön täckjacka passar utmärkt denna snörika o kalla vinter. Stor i storlek jag fick ta en storlek mindre.

Kristina J

Väldigt nöjd.Varan kom snabbt fast det var strax före jul.Köpte en lång täckkappa den var jättebra.Tack!

Svar från Tuxer

Hej Kristina, Härligt att höra att du är nöjd. Hoppas du kommer ha mycket glädje av din kappa. Hälsningar Andreas på Tuxer

Anna J
Skrev om Tuxer

Beställde ett par byxor som skulle vara mjuka, varma och bra passform. Dom var inget av detta.

Svar från Tuxer

Hej Anna, Tråkigt att du inte är nöjd med dina outdoor tights. Kanske var det de vattentäta förstärkningarna som inte kändes lika mjuka som övriga delar av produkten? Kan tipsa om Frost tights som är väldigt mjuka och mysiga. Hälsningar Andreas på Tuxer

Filtrera omdömen