Tuxer

Tuxer

• BadgeSixYears
1 908
4.5

TUXER.SE I 30 år har vi utvecklat kläder för en aktiv livsstil. Du hittar oss på skidåkare, fjällvandrare och andra som behöver funktionella kläder som tål tuffa tag. Men vi gör också kläder för mer vardagliga äventyr. Som hundpromenaden i regnet, cykelturen till jobbet och utflykten med familjen. För oavsett vem du är och vad...

1908 omdömen om Tuxer

Sedan starten hos Reco 2019

Visar 1908 omdömen med 4.5 i snittbetyg
Anne-Lii L

Först skickade jag efter en Tuxer-kjol som tyvärr inte levererades men det var pga Postnord som hade problem med sms-info. Fick mycket snabb hjälp av er via e-mejl och makulering av fakturan. Mycket nöjd med det. Köpte sedan en Tuxer-kjol i affär och är väldigt nöjd med den. Är i startgroparna och ska beställa även Tuxers shorts som ser sköna ut. Så - fler Tuxer lär det bli och även att rekommendera flera att köpa dem. Mvh Anne-Lii

Erling D

Enkelt att beställa. Snabb leverans. Storlekarna passade.(Köpt Tuxer tidigare men då i butik). Bra kvalitet till rimligt pris.

Bitten T

Skönaste byxan jag ägt! Tunn och smidig samt hög i midjan👌

Karin M
Skrev om Tuxer

Bra beskrivning av de byxor jag köpte. Snabb leverans.

Helene D

Bra kläder till bra priser och snabba leveranser - kan varmt rekommenderas

Anette H

Har köpt kjolar och träningskläder i flera år och gillar verkligen deras kläder

Gunhild J

Snabb service Nackdel ; kläderna är små i storlekarna

Barbro D

Beställda varor uppfyllde mina krav. Leveransen snabb och smidig. Webbplatsen lättöverskådlig . Helt enkelt bra. Rekommenderar!

Eva P
Skrev om Tuxer

Har bara gott att säga.Kommer att handla flera gånger. Kjolarna passade perfekt och bra msterial.

Ingela S

Fick hjälp att best. Har endast provat varan ej anv. Ok med leverans. Varan motsvarande min förväntan, så långt.

Laila E
Skrev om Tuxer

Stämde bra med beskrivning. Kanske lite stor men fungerar bra pga kardborrebanden.

Ros-Mari N

Köpte tillsammans med min dotter en kjol vardera.

Kerstin T

Bra! Stämde med beskrivning och kom fram inom rimlig tid!

Berit S
Skrev om Tuxer

Mycket bra passform och kvalitet på varorna

Camilla Ö

Bekvämt, funktionellt och snyggt

Annika F

Kvaliten motsvarade inte mina förväntningar! Det blir påsar när fickpåsarna inte är fastsydda!!

Lena L
Skrev om Tuxer

Bra passform, skönt material storm trivs med plaggen.

Helena J

Det var inte svårt att handla. Leveransen kom snabbt. Köpte en Hollie-skort som är bekväm men den har redan blivit noppigt

Agneta R

Smidig leverans och fin jacka med bra passform. Normal i storleken.

Olov S
Skrev om Tuxer

Toppen! Bra kläder! Har flera plagg som jag är mycket nöjd med. Köpte ett par short där trycket hade släppt lite. Kundtjänst hjälpte mig direkt att byta ut eller få nedsatt pris. Toppen service. Bara positivt.

Lena L
Skrev om Tuxer

Lätt att handla, varan passade inte storleksmässigt fast jag följde råden. Lätt att returnera med beställde ingen ny vara.

Roland B

köpte likadana byxor som jag haft tidigare ,och var jättenöjd med!

Pirjo V
Skrev om Tuxer

Lätt att handla, storleks guiden stämmer. Alltid varit nöjd👏👍 Korta leveranstider.

Ingrid R

Ok vara och leverans. Vid retur betalde jag dryga 90 kr vilket var det mesta jag bet för retur. Därav lågt betyg.

Svar från Tuxer

Hej Eva, Det är 49 kr i frakt när du beställer under 499kr och 49 kr i returfrakt när du skickar tillbaka. Vi försöker vara tydliga med det men kan säker bli ännu bättre. Hälsningar Andreas på Tuxer

Caroline O

Det var bra att handla där. Synd bara att det är så få plagg/storlekar kvar (kjolar) när dem annonseras ut. Bra att som kund bli tillfrågad om vilka färger man tycker det ska vara på kommande sesongs kollektion.

Ingrid B

Nöjd med dom varor jag handlat. Bra kvalite

Silvana J

Gillar varorna jag köpt och de motsvarade mina förväntningar samt passade perfekt!

Margret A

Köpte kjol med innerbyxa, toppenbra. Beställde den lite längre kjolen, jättebra för mig då jag har långa ben. Kjolen kom inom utlovad tid direkt i brevlådan. Allt var bara bra👍👍👍

Hedda L
Skrev om Tuxer

Jag köpte en svart golfskola och den passade perfekt! Skönt att den inte var för kort! Snabb leverans 😃🙏

Iris J
Skrev om Tuxer

Är riktigt nöjd med Tuxer , har beställt flera kjolar från er vilket verkligen visar att jag är mer än nöjd med Tuxer som leverantör.

Birgitta F

Bra och snabb leverans. Köpte en golfskola, hade en innan så jag visste hur den var.

Yvonne G

Det var en ny upplevelse för mig. Jag är helt nöjd. Jag har köpt två byxkjolar

Kristina W

Fantastiskt sköna och lättskötta kläder. Jag har två kjolar, den längre modellen.En mörkblå och en beige. Två par piratbyxor, mörkblå och svarta. Det är i princip ”det enda” jag använder. Toppensköna! Torkar jättefort och behöver inte strykas! Har även en rosa flanellskjorta. Min man har ett par 3/4 byxor. Väldigt nöjd! Otroligt snabb leverans .(2 dagar!) Återkommer mer än gärna som kund hos er.

Svar från Tuxer

Hej Kristina, Tack för fin recension. Det är så roligt att höra att du och din man är nöjda. Ha en fortsatt bra sommar. Hälsningar Andreas på Tuxer

Eva-Lena F

Mycket bra kvalitet på kläderna.

Karin E
Skrev om Tuxer

Mycket nöjd med köpet som helhet. Enda minus är att den skrynklar sig en del som inte heller försvinner om jag hänger ut den ett dygn. Synd. Annars som sagt, Mycket nöjd.

Lena B
Skrev om Tuxer

Köpte en kjol som tyvärr var för stor och fick gå i retur.

Inger Elisabet S

Bra kvalitet, sitter bra och är funktionella.

Susanne S

Att handla var ok. Även leveransen var snabb. Köpte kjolar med byxor i. De passade inte min kroppsform då fickorna på sidorna står ut. Blev besviken på detta och återsände dem till företaget. På bilderna som ligger i annons syns det inte direkt att fickorna är utstående pga sättet de är sydda på.

Ingela K

Bra butik med bekväma kläder också för oss lite kurvigare

Margaretha L

Positivt från start till slut. En fantastisk kjol blev jag ägare till. Älskar den! 🙏❤️🌟

Maria Ö

Jag tycker kvalitén på kläderna är bra, funktionella och bekväma kläder, snabb service, bra kundtjänst och snabba leveranser och enkelt att returnera om det blir fel storlek. Bra med storlekar som passar oss lite mer fylliga kvinnor, så bra passformer!

Berit A
Skrev om Tuxer

Hej, Jag köpte en skön byxkjol. Passa perfekt. Jag använde kjolen på min semesterresa till Italien 👍🇮🇹

Karin A
Skrev om Tuxer

Snabb o bra leverans!varan motsvarade mina önskemål .

Birgitta B

Jag köpte en kjol med insydda tights. Jag är väldigt nöjd med varan. Jag returnerade även en vara utan krångel. Då jag är mycket nöjd

Kerstin S

Enkelt att handla med bra frakt!

Andreas R

Det gungerade mycket bra och vi är supernöjda med alla fina kläder.

Katarina W

Effektiv behandling av mitt ärende. Tack för god service

Ulla A
Skrev om Tuxer

Bra passform bra kvalitet Snabb leverans

Cina E
Skrev om Tuxer

Tycker att kjolarna är trånga i midjan och för stora över höfterna, kanske min kropp som är fel haha

Anna-Stina F

Snabb leverans. Perfekt med måttsangivelserna.