TUXER.SE
I 30 år har vi utvecklat kläder för en aktiv livsstil. Du hittar oss på skidåkare, fjällvandrare och andra som behöver funktionella kläder som tål tuffa tag. Men vi gör också kläder för mer vardagliga äventyr. Som hundpromenaden i regnet, cykelturen till jobbet och utflykten med familjen. För oavsett vem du är och vad du gör så ska det finnas Tuxerkläder som håller dig varm och komfortabel. Kläder som håller vad de lovar.

Vi vill inte bara vara ett företag som tillverkar sport- och fritidskläder för alla. Självklart är det en viktig del av vilka vi är och vad vi gör. Drömmen om att tillverka ditt nya favoritplagg genomsyrar allt vi gör, och vi jobbar hårt för att skapa produkter av hög kvalitet och snygg design. Men vi vill aldrig att det ska ta ut sin rätt på naturen och våra medmänniskor.

På Tuxer är vi noga med att all vår produktion sker på ett så miljövänligt sätt som möjligt. Vi arbetar endast med miljöcertifierade fabriker som dessutom uppfyller kraven på arbetsförhållanden

Läs vad 922 kunder tycker om tuxer.se 2

2022-08-17 Verifierad kund
    Jag beställde en regnjacka men den passande inte trots att jag beställt storlek utifrån måtten. Anledningen är att jag har kraftiga armar- o det går inte att få fram vilken omkrets ärmarna på plagget har vilket är trist. Å gjorde att det blev retur.
    2022-08-17 Verifierad kund
    Snabb respons på min order. Snabb leverans, och kjolen jag köpte var till full belåtenhet.
    Utmärkt bemötande.
    Snabb leverans.
    Hitintills så har företaget levt upp tillgivna förväntningar.

Jag köpte byxkjol som passade perfekt.
    2022-08-16 Verifierad kund
    Snabb och smidig leverans! Produkten motsvarade min förväntning.
    Hej Pia! Åh, vilket fantastiskt betyg du gett oss! Så roligt att höra att du uppskattar våra snabba leveranser! Vi på Tuxer vill passa på att önska dig en fortsatt fin sommar och välkommen åter till tuxer.se 🌷 tuxer.se
    2022-08-15 Verifierad kund
    Snabb leverans. Produkten motsvarade förväntningarna.
    Hej Anita! Wow, vilket fint omdöme du gett oss! Vi blir så glada 🌸 Så roligt att plagget motsvarade dina förväntningar! Vi på Tuxer vill passa på att önska dig en fortsatt fin sommar och välkommen igen 🌷 tuxer.se
    2022-08-15 Verifierad kund
    Superbra vara. Mycket nöjd inget att klaga på.
    Hej Jenny! Vilken fantastiskt fint betyg du gett oss! Vi välkomnar dig tillbaka till tuxer.se och passar på att önska dig en fortsatt fin sommar 🌸 tuxer.se
    2022-08-14 Verifierad kund
    Smidig leverans och även retur. Köpte en tunn väst som hittills motsvarar alla mina förväntningar. Mycket nöjd!
    Hej Karin! Tack för att du tagit dig tid att ge oss detta fina omdöme! Vad glada vi blir över att höra att du uppskattar våra snabba leveranser och returprocess. Så roligt att du är mycket nöjd med västen! Trevlig sommar och välkommen åter till tuxer.se🌷 tuxer.se
    2022-08-11 Verifierad kund
    Snabb leverans, varan motsvarade förväntningarna
    Hej Mervi! Tack för detta fin omdöme! Vi blir så glada att höra att du uppskattar våra snabba leveranser och att plagget du köpte motsvarade vad du förväntade dig. Det betyder massor för oss. Fortsatt fin sommar önskar vi dig och välkommen tillbaka till tuxer.se 🌸 tuxer.se
    2022-08-10 Verifierad kund
    Snabb o enkel retur. Synd bara att kjolen inte passade till mig
    Hej Marianne! Tack för att du tagit dig tid att ge oss detta toppen betyg! Vi blir så glada över att höra att det gick smidigt och enkelt att returnera. Vi på Tuxer vill passa på att önska dig en fortsatt fin sommar och välkommen åter till oss 🌷 tuxer.se
    2022-08-10 Verifierad kund
    Jätte smidigt att beställa och snabb leverans. Jag köpte kjol med short i så bra.
    Hej Susanne! Tack för detta toppen betyg! Vi blir så glada! 🌷 Vi håller tummarna för att värmen håller i sig ett tag till så du får använda din kjol mycket! Mvh Team Tuxer🌸 tuxer.se
    2022-08-09 Verifierad kund
    Snabb leverans och lätt att returnera om man behöver
    Hej Anita! Tack för detta fina betyg! Vi blir så glada över att höra att du uppskattar våra snabba leveranser och att returnera är enkelt. Vi på Tuxer vill passa på att önska dig en fortsatt fin sommar! 🌸 tuxer.se
    2022-08-09 Verifierad kund
    Väldigt felsydda tights, de ligger i soporna nu.😄
    Hej Annie! Tack för att du tagit dig tid att ge oss ett omdöme. Det låter som att dina tights har ett stort produktionsfel. Vi beklagar detta. Vi vill gärna hjälpa dig att reklamera varan om du hinner rädda dem från soporna. Kontakta kundtjanst@tuxer.se så hjälper vi dig vidare där. Fortsatt trevlig sommar 🌸 Mvh Team Tuxer tuxer.se
    2022-08-08 Verifierad kund
    Allt ok! Va mer att säga ? ........................
    Hej Lena! Tack för att du tagit dig tid att ge oss ett fint omdöme! Fortsatt trevlig sommar önskar vi på Tuxer 🌸 tuxer.se
    2022-08-07 Verifierad kund
    Bra varor, snabb leverans, bra passform utmärkt service.
    Hej Yvonne! Wow, vilket fint betyg du gett oss! Vad glada vi blir över att höra att du gillar våra kläder, leverans passform. Extra roligt är det givetvis att höra att du uppskattar vår service! Fortsatt trevlig sommar och välkommen tillbaka 🌷 Mvh Tuxer tuxer.se
    2022-08-06 Verifierad kund
    Gillar modellen och passformen. Jag köpte tuxer skort ljusblå.
    Hej Siv! Tack för att du tagit dig tid att ge oss detta fina betyg! Vad roligt att du köpt vår Hollie kjol i den snygga ljusblåa färgen! Vi hoppas att vädret håller i sig så du får mycket användning av kjolen innan hösten kommer! 🌸 Mvh Tuxer tuxer.se
    2022-08-06 Verifierad kund
    Bra leverans snabb och bra kvalite på kjolen jag köpte
    Hej Ann-Christin! Tack för att du tagit dig tid att ge oss detta fina omdöme! Vad roligt att höra att du uppskattar våra snabba leveranser och kvalité! Vi hoppas att vädret håller i sig så du får mycket användning av kjolen! 🌸 Mvh Tuxer tuxer.se
    2022-08-06 Verifierad kund
    Köpte en röd golfkjol. Snabb leverans och måtten ni angav stämde
    Hej Bodil! Tack för att du tagit dig tid att ge oss detta fina betyg! Vad roligt att höra att vår kjol med innerbyxa används på golfbanan! Fortsatt trevlig sommar och stort lycka till på golfbanan ⛳️ Mvh Team Tuxer tuxer.se
    2022-08-04 Verifierad kund
    Allt gick fort och smidigt. Jag köpte en vandringskjol och det är snygg. Lite stor i storleken så om du tvekar mellan två storlekar välj mindre.
    Hej Monika! Tack för att du tagit dig tid att ge oss detta fina omdöme! Vad roligt att du uppskattar våra snabba leveranser. Tack för feedback gällande storlek, denna info uppskattar vi massor att få. Fortsatt trevlig sommar önskar Team Tuxer 🌸 tuxer.se
    2022-08-04 Verifierad kund
    Lätt att beställa. Snabb leverans och produkterna höll den kvalitet som utlovats.
    Hej Lizette! Tack snälla för detta fina omdöme! Vad glada vi blir över att höra att du gillar våra snabba leveranser och produkterna. Vi hoppas du får mycket användning av dina Tuxer plagg! Fortsatt trevlig augusti önskar vi på Tuxer 🌷 tuxer.se
    Beställningen var enligt önskemål
    Kjolen toppen!!
    Hej Christin! Tack för att du tagit dig tid att ge oss detta toppen betyg! Vi blir så glada över att höra att du är nöjd med din kjol och att beställningen gick bra! Trevlig sommar önskar Team Tuxer 🌸 tuxer.se
    2022-08-03 Verifierad kund
    Kanon vara till bra pris o snabb leverans
    Hej Annika! Tack för att du tagit dig tid att ge oss ett omdöme, det betyder massa för oss! 🌸 Vad roligt att höra att du uppskattar våra snabba leveranser och våra priser. Vi på Tuxer önskar dig en fortsatt fin sommar! 🌲 tuxer.se
    2022-08-03 Verifierad kund
    Köpte ett par friluftsleggings, mycket sköna men lite tunnare än jag förväntade mig.
    Snabb leverans.
    Hej Kerstin! Tack för detta fina betyg! Vad roligt att du köpt ett par friluftsleggings av oss och gillar hur dem sitter. Om du letar efter ett par tjockare tights till kallare väder kan vi tipsa om våra Stina tights. Trevlig sommar önskar vi på Tuxer 🌸 tuxer.se
    2022-08-03 Verifierad kund
    Snabb leverans. Bra kvalitet och passform. Gratis retur.
    Hej Lena! Tack för detta fina betyg! Vad roligt att höra att du uppskattar våra snabba leveranser och gratis retur. Extra roligt är det att höra att du gillar vår kvalité och passform! Vi på Tuxer vill passa på att önska dig en fortsatt fin augusti! 🌷 tuxer.se
    2022-08-02 Verifierad kund
    Inga problem alls och bra produkter 👍
    Hej Birgitta! Tack för att du gett oss detta toppen betyg! Vad roligt att höra att du gillar våra produkter och att beställningen gick smidigt! Trevlig sommar önskar vi på Tuxer 🌷 tuxer.se
    2022-08-02 Verifierad kund
    Bästa kjolarna med innerbyxa som jag någonsin haft
    Hej Annelie! Tack för att du tagit dig tid att ge oss ett fint omdöme! Vilket toppen betyg du gett och vi blir så glada över att höra att du hittat en ny favorit kjol! Fortsatt trevlig augusti önskar vi på Tuxer 🌸 tuxer.se
    2022-08-02 Verifierad kund
    Jag tycker mycket bra om tuxer. Då dom oftast är rymliga och sköna att både röra sig med och att sitta.👍👍
    Hej Karin! Tack för att du tagit dig tid att ge oss detta fina omdöme! Vad glada vi blir av att höra att du gillar Tuxer och extra roligt att höra att du tycker våra kläder är sköna och lätta att röra sig i! Vi önskar dig en fortsatt fin sommar! Mvh Team Tuxer 😃 tuxer.se
    2022-08-01 Verifierad kund
    Allt till belåtenhet,snabbt och bra!
    Kjolen passade utmärkt
    Hej Liselott! Tack för att du tagit dig tid att ge oss detta fina omdöme! Vad roligt att höra att din kjol passade bra! Vi på Tuxer vill passa på att önska dig en fortsatt fin sommar 🌷 tuxer.se
    2022-07-31 Verifierad kund
    Bra kvalitet, design och passform. Mycket bekväm kjol till bl a golf. 😊
    Hej Marie! Tack för att du tagit dig tid att ge oss detta fina betyg! Vad glada vi blir av att höra att du gillar kvalitén och designen på våra kläder! Vi håller med dig att kjolen passar perfekt på golfbanan! ⛳️ Trevlig sommar önskar Tuxer tuxer.se
    2022-07-31 Verifierad kund
    Snabbt o bra! Bra passform på kläderna
    Hej Mona! Tack för att du gett oss detta fina betyg! Vad roligt att höra att du uppskattar våra snabba leveranser och passformen på våra kläder. Vi på Tuxer önskar dig en fortsatt fin sommar 🌷 tuxer.se
    2022-07-29 Verifierad kund
    Snabb leverans bra. Skön kjol.
    Hej Iréne! Tack för att du tagit dig tid att ge oss detta fina omdöme! Vi blir så glada över att höra att du uppskattar våra snabba leveranser och att kjolen du köpt är bekväm att bära. Vi på Tuxer önskar dig en fortsatt fin sommar 🌷 tuxer.se
    2022-07-28 Verifierad kund
    Snabba leveranser och bra utbud av storlekar
    Hej Ebba! Tack för att du gett oss detta fina betyg! Vad roligt att höra att du uppskattar våra snabba leveranser och vårt utbud av storlekar. Vi på Tuxer önskar dig en fortsatt fin sommar 🌷 tuxer.se
    2022-07-27 Verifierad kund
    Lätt att beställa, returnera, ändra order och lägga ny beställning! Väldigt snabb leverans! Har beställt innan och då varit nöjd med både företag och produkter. Således lätt att beställa igen! Har nu och tidigare beställt skortar då de tilltalar mig.
    Hej Gunilla! Tack för ditt fina betyg och vad roligt att du hittat tillbaka till oss på Tuxer. Vad roligt att höra att du tycker det går smidigt att beställa och returnera, den feedbacken betyder väldigt mycket för oss! Vi på Tuxer önskar dig en fortsatt fin sommar 🌷 tuxer.se
    2022-07-27 Verifierad kund
    Har redan från första köpet fått ett väldigt gott intryck av Tuxer. Förväntningarna har infriats även nu, proffsigt snabbt men ändå personligt. Har filera omgångar köpt väst golfkjol och byxor.
    Hej Lena! Välkommen tillbaka! Vad roligt att höra att du var nöjd med oss även denna gång. Vi på Tuxer önskar dig en fortsatt fin sommar 🌷 tuxer.se
    2022-07-27 Verifierad kund
    Köpte en kjol som var för stor, inga problem att skicka tillbaka o få en mindre storlek. Snabbt gick det oxå. Tack 🤩
    Hej Barbro! Tack för ditt goda omdöme, det betyder mycket för oss! 🥰 Vad kul att du är nöjd med din beställning och byte. Varmt välkommen tillbaka och ha en fin sommar! 🌷☀️ tuxer.se
  • Gun J
    skrev om tuxer.se
    2022-07-26 Verifierad kund
    Snabb leverans och varorna (kjol med innerbyxa och 3/4 byxor) motsvarade förväntningarna
    Hej Gun! Tack för ditt fina omdöme, det betyder mycket för oss! 🥰 Vad kul att du är nöjd med kjolen och byxorna. Ha en fin sommar och varmt välkommen tillbaka ☀️🌸 tuxer.se
    2022-07-25 Verifierad kund
    Snabbt och smidig leverans.Byte storlek även detta gick snabbt o smidigt med betalning som sköts upp i Klarna
    Hej Eva! Tack för ditt fina omdöme, det betyder mycket för oss! 😇 Vad kul att höra att du är nöjd med din beställning samt byte. Varmt välkommen tillbaka och trevlig sommar ☀️🌸 tuxer.se
    2022-07-25 Verifierad kund
    Nöjd med leverans och beställd vara
    Hej Venke! Tack för ditt goda omdöme, det betyder mycket för oss! Hoppas du får mycket användning av din beställning. Varmt välkommen tillbaka och ha en underbar sommar 🌼😇 tuxer.se
    2022-07-23 Verifierad kund
    Fort och bra leverans nära och felfritt
    Hej Eva! Tack för ditt goda omdöme, det betyder mycket för oss! Vad roligt att höra att du är så nöjd över din beställning. Vi önskar dig en underbar sommar och varmt välkommen tillbaka ☀️🥰 tuxer.se
    2022-07-23 Verifierad kund
    Jag köpte en kjol med byxa i och är supernöjd.
    Hej Susanne! Tack för ditt fin fina omdöme, det betyder mycket för oss! 🥰 Hoppas du får mycket användning av din kjol i sommar. Vi önskar dig en fin sommar och varmt välkommen tillbaka 🌸 tuxer.se
    2022-07-22 Verifierad kund
    Allt funkade jättebra från order till leverans och storleken var perfekt!
    Hej Ulrika! Tack för ditt goda omdöme, det betyder mycket för oss! 😇 Vad roligt att höra att du är så nöjd med din beställning. Varmt välkommen tillbaka och trevlig sommar önskar vi på Tuxer ☀️🌼 tuxer.se
    2022-07-22 Verifierad kund
    Snabb leverans mycket nöjd kommer nog skicka efter mera någon gång
    Hej Gudrun! Tack för ditt fin omdöme, det betyder mycket för oss! 🥰 Hoppas du blir nöjd med din beställning. Varmt välkommen tillbaka och trevlig sommar önskar vi på Tuxer! ☀️🌸 tuxer.se
    2022-07-22 Verifierad kund
    Lite trassel med att betala på hemsidan men leverans gick fort och varan var bra. Köpte en kjol. Möjligen att kadborrespännet på sidan var aningens klent.
    Gick upp när man böjde sig framåt.
    Hej Liselott! Tack för ditt goda omdömde, det betyder mycket för oss. 😇 Vill du komma i kontakt med oss gällande kardborren får du gärna mejla oss på kundtjanst@tuxer.se. Vi vill önska dig en underbar helg! 🌸 tuxer.se
    2022-07-20 Verifierad kund
    Snabb service och supernöjd med mitt köp hela vägen.
    Hej Marie! Tack för ditt fin fina omdöme, det betyder mycket för oss! 🥰 Hoppas du får stor användning av din beställning. Varmt välkommen tillbaka och ha en fin sommar ☀️ tuxer.se
    2022-07-19 Verifierad kund
    Snabb leverans. Produkten motsvarade mina förväntningar med råge, både till utseende och storlek.
    Hej Anna! Tack snälla för ditt goda omdöme, det betyder så mycket för oss 😇 Så kul attt vi levde upp till dina förväntningar🌸 Varmt välkommen tillbaka och trevlig sommar! ☀️ tuxer.se
    2022-07-18 Verifierad kund
    Snabb leverans bra produkt en golf kjol. Dock stämde inte längden med det som stod i beskrivningen.
    Hej Maritha! Tack för din fina bedömning, det betyder mycket för oss! 😇 Så kul att du uppskattar våran kjol på golfbanan, trots att längden inte var korrekt. Vi jobba alltid för att bli bättre och tar med oss detta.
    Varmt välkommen tillbaka och ha en fin sommar! ☀️
    2022-07-18 Verifierad kund
    Snabb leverans. Kändes seriöst.
    Hej där! Tack snälla för din fina bedömning, det betyder mycket för oss! 😇 Så kul att vi gjort ett gott intryck på dig. Varmt välkommen tillbaka och ha en fin sommar! ☀️ tuxer.se
    2022-07-18 Verifierad kund
    Snabba svar, fin kvalitet på produkterna, snabb leverans!
    Hej Sofia! Tack snälla för din fina bedömning, det betyder mycket för oss! 🥰 Så kul att du uppskattar våra kläder och service. Vi på Tuxer önskar dig en fin sommar! ☀️ tuxer.se
    2022-07-17 Verifierad kund
    Kläderna passade bra enligt storlek. Köpte två kjolar o en regnkappa.
    Hej Maria! Tack för ditt goda omdöme, det betyder mycket för oss. Vad kul att du tyckte att kläderna passade bra, hoppas du får bra användning för dom 😃
    Ha en fin sommar och välkommen tillbaka! ☀️
    2022-07-16 Verifierad kund
    Otrolig snabb leverans. Och kjolen svarade upp till mina förväntningar. Jag är Jättenöjd.
    Hej Irene! Tack för ditt fina omdöme, det betyder mycket för oss. 😇
    Vad glada vi blir av att höra att du är så nöjd med kjolen. Vi håller tummarna för härligt väder så att du får mycket användning av den i sommar.
    Ha en fin sommar och välkommen tillbaka ☀️🌸
    2022-07-13 Verifierad kund
    Snabb leverans och en perfekt vara!!!
    Hej Bisse! Tack för ditt fina omdömde, det betyder mycket för oss! Så trevligt att du uppskattar våra kläder och service. 🥰 Varmt välkommen tillbaka och trevlig sommar ☀️ tuxer.se