Tvättkillarna & Service i väst AB

Tvättkillarna & Service i väst AB

tvattkillarna.se
  • Badge2023
Ring 0300-777 55 Dela

Vi på Tvättkillarna är experter inom taktvätt, takmålning, fasadtvätt, altantvätt, algbehandling samt tvätt av stengångar och uppfarter. Med användning av medlet Grön-Fri utför vi algbehandlingar som är skonsamma och miljövänliga. Vi erbjuder våra tjänster i Kungsbacka, Varberg, Falkenberg, Kungälv samt Göteborg. Vi strävar...

37 omdömen om Tvättkillarna & Service i väst AB

Rolf R
Skrev om Tvättkillarna & Service i väst AB

Vi anlita dom första gången 2019 för att tvätta. måla och antimögel behandla samfällighetens garagelängor. Arbetet utfördes väldigt bra och vi blev nöjda. 25 stycken radhus bestående av 6 längor beslutade att göra samma sak och det säger mycket om resultatet, Vi skiljer oss åt med råge mot övriga fastigheter omkring oss. Efter 5 år gör vi en ny antimögel behandling på garage och fastigheter och där har vi anlitat Tvättkillarna & Servic i väst AB igen och det är på grund av vårat förtroende för dom,

Maria B
Skrev om Tvättkillarna & Service i väst AB

Fantastiskt bemötande, snabb leverans och underbart och professionellt utfört arbete! Jag rekommenderar Tvättkillarna helhjärtat! // Maria

Hans C
Skrev om Tvättkillarna & Service i väst AB

Fint jobb. De städade så bra efter att jag undrade om de varit där!

Lena A
Skrev om Tvättkillarna & Service i väst AB

Bra killar och bra utfört jobb

Ola J
Skrev om Tvättkillarna & Service i väst AB

Trevliga killar, kom när de sa att de skulle komma, snabbt jobbat och kanonresultat Rekommenderar verkligen denna firma

Thomas M
Skrev om Tvättkillarna & Service i väst AB

Kom snabbt o lätt på utlovad tid. Gjorde bra jobb o var mycket trevliga.

Ann S
Skrev om Tvättkillarna & Service i väst AB

Så snabb och proffsig hjälp jag fick! Jag rekommenderar dem varmt!

Tove J
Skrev om Tvättkillarna & Service i väst AB

Fantastisk service. Snabb återkoppling och ett riktigt bra utfört arbete.

Kajsa E
Skrev om Tvättkillarna & Service i väst AB

Jag har fått fantastiskt bemötande båda gångerna jag har anlitat Tvättkillarna & Service i Väst AB. Bra kommunikation och har alltid hålla tider och vad de lovat. Fått hjälp med både fasad och altantvätt och resultatet blir alltid överträffat mina förväntningar.

Svar från Tvättkillarna & Service i väst AB

Hej Kajsa. Tack för ditt fina omdöme om oss och vårt utförda arbete hos dig. Lycka till med försäljningen av ditt fina och nu även rena hus.

Lars L
Skrev om Tvättkillarna & Service i väst AB

Väldigt väl bemött . Utförde arbetet på ett proffsigt sätt. Gav även tips om hur jag själv kan förebygga påväxt på väggar och golv. Trevlig personal. Rutavdrag på ett smidigt sätt.Totalt mycket nöjd,

Svar från Tvättkillarna & Service i väst AB

Hej Lars. Härligt att höra ditt posetiva omdöme om oss och vårt arbete, kul också att du uppskatta våra tips på förebyggande åtgärder.

Mats T
Skrev om Tvättkillarna & Service i väst AB

Jag befann mig i en knipa och behövde takmålning snabbt efter att företaget som gjort taktvätten svek. Hade låga förväntningar på att få jobbet gjort så snabbt som det behövdes men ringde till Tvättkillarna och dagen efter var taket målat. Så förväntningarna överträffades med råge. Trevligt bemötande, schysst pris samt bra och snabbt jobb. Skulle rekommendera företaget till vem som helst.

Svar från Tvättkillarna & Service i väst AB

Hej Mats. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig i situationen du hamnat i ang takmålningen hos er, och att vi kunde överträffa dina förväntningar och bevisa att det finns ärliga företag i branschen.

Jan P
Skrev om Tvättkillarna & Service i väst AB

Mycket bra bemötande, snabbt och effektivt utfört arbete till bra kvalitet. Jag hängde knappt själv med i svängarna…

Svar från Tvättkillarna & Service i väst AB

Hej Jan. Tack för ditt omdöme om vårt arbete hos er. Taket blev väldigt fint efter tvätt & målning.

Håkan L
Skrev om Tvättkillarna & Service i väst AB

Grabbarna var verkligen experter med goda råd och ett professionellt utfört arbete. Rekommenderar dem verkligen.

Svar från Tvättkillarna & Service i väst AB

Hej Håkan. Vad roligt att få läsa er fina feedback om oss. Det är ett bevis på att vårt arbete håller den standarden vi strävar efter.

Helén S
Skrev om Tvättkillarna & Service i väst AB

Andra gången vi anlitade dom. Första gången taktvätt och nu denna gång fasadtvätt innan målning. Väldigt bra utfört jobb, snabb service och återkoppling. Käcka killar!

Svar från Tvättkillarna & Service i väst AB

Hej Helen. Alltid lika kul när kunder återkommer till oss. Tack för ditt omdöme.

Ingvar H
Skrev om Tvättkillarna & Service i väst AB

bra och trevligt bemötande visste dom gjorde bra jobb, detta blev väldigt bra städade upp allt efter sig tvättade det de hade smutsat ner trevliga killar tvättade och målade mitt tak hade inte sett så mycket mossa på länge

Svar från Tvättkillarna & Service i väst AB

Hej Ingvar. Ni hade verkligen mycket mossa på taket=) blir ju smutsigt efter en taktvätt så det är viktigt att även uppstädet blir bra. Tack för ert omdöme.

Maryan T

Bra utfört arbete av killarna, är belåtna. Mvh M T

Svar från Tvättkillarna & Service i väst AB

Hej Maryan. Tack för ombömet av takbehandlingen och fasadtvätten vi gjorde hos er.

Jonny L
Skrev om Tvättkillarna & Service i väst AB

Bra service och bra bemötande. Fick bra råd av dem och efter diskussion gjorde en tvätt av taket

Svar från Tvättkillarna & Service i väst AB

Hej Jonny. Tack för feedbacken ang vår service och bemötande.

Bo A
Skrev om Tvättkillarna & Service i väst AB

Lätta att komma i kontakt med, ärlig bedömning av vad som behövs åtgärdas, " Vi behöver bara ta bort lite mossa " sade representanten. Andra företag ville göra allt för ca 25000 kr. Nu gjorde Tvättkillarna det som verkligen bara behövdes för en kostnad på ca 4000 kr, och det mycket bra. Heders Tvättkillarna Mvh Bo A

Svar från Tvättkillarna & Service i väst AB

Hej Bo. En ärlig bedömning av vad som behöver göras är viktigt för oss på Tvättkillarna. Kunden skall känna sig trygg med att våra tjänster alltid är rätt för respektive uppdrag. Mvh Tvättkillarna

Johan Ö
Skrev om Tvättkillarna & Service i väst AB

Mycket bra leverans och väldigt trevliga "killar". Jag är mycket nöjd med utfört arbete. Tyvärr lite svårt att boka tid och få återkoppling, vilket kunde fungerat bättre.

Svar från Tvättkillarna & Service i väst AB

Hej Johan. Kul att höra ni är nöjda med fasadtvätten. Ang återkopplingen så hinner vi inte alltid med att svara inom rimlig tid, men vi skall absolut bättra oss på den biten. Tack för omdömet.

MICHAEL O
Skrev om Tvättkillarna & Service i väst AB

Beställde taktvätt och målning. Allt sköttes perfekt och det blev bra resultat trotts att vädret inte var det bästa då de fick komma tillbaka och måla igen eftersom färgen hade regnat bort.

Svar från Tvättkillarna & Service i väst AB

Hej Michael. Ibland har man otur när väder apparna inte håller vad dom lovar. Men vi fick löst det och taket blev toppen andra ggn.

Ulf E
Skrev om Tvättkillarna & Service i väst AB

Trevliga killar som gör ett bra jobb!

Svar från Tvättkillarna & Service i väst AB

Hej Ulf. Trevliga kunder gör alla jobb lättare och roligare =)

Johan C
Skrev om Tvättkillarna & Service i väst AB

Perfekt och snabbt utfört jobb, samt prisvärt!

Svar från Tvättkillarna & Service i väst AB

Hej Johan. Härligt att ni är nöjda med jobbet vi utförde hos er. Tack för feedback.

Marie E
Skrev om Tvättkillarna & Service i väst AB

Fantastiskt bemötande, vi hade höga förväntningar som besannades, jättenöjda med resultatet. Vi köpte altantvätt till vår, väldigt stora trädeck.

Svar från Tvättkillarna & Service i väst AB

Hej Marie. Gott att vi mötte upp era höga förväntningar och att ni blev nöjda med altantvätten hos er.

Stig S
Skrev om Tvättkillarna & Service i väst AB

Snabbt och bra , rent när de lämnade området , inget att klaga

Svar från Tvättkillarna & Service i väst AB

Hej Stig. Tack för ditt omdöme. Vi försöker alltid göra vårat absolut bästa när det kommer till uppstädet efter utfört arbete hos varje kund.

Bo J

Bra och snabbt jobbat . Inget att klaga på. Helt OK

Svar från Tvättkillarna & Service i väst AB

Hej Bo. Vad kul att höra att ni är nöjda med takmålningen hos er.

Peter B
Skrev om Tvättkillarna & Service i väst AB

Jag önskade få min stora träaltan tvättad och jag gillar att anlita lokala företag som finns i området. Det blir så mycket enklare om man av någon anledning skulle behöva reklamera det utförda arbetet, så jag kontaktade Tvättkillarna & Service i Väst AB och jag blev väldigt bra och korrekt bemött, så jag anlitade dom och jobbet blev väldigt bra utfört, så jag kommer att kontakta dom igen när behov uppstår igen. //Peter Bolin

Svar från Tvättkillarna & Service i väst AB

Hej Peter. Det var lite jobb med er stora altan=) Men resultatet är det viktigaste och att ni är nöjda med allt från bemötande till utförbart arbete. Tack för ert omdöme.

Lars A
Skrev om Tvättkillarna & Service i väst AB

Otroligt proffsigt och kompetent företag!

Svar från Tvättkillarna & Service i väst AB

Hej Lars. Väldigt kul att höra detta. Ni kunder är ju viktigast för oss och denna feedbacken är ett tecken på att vi håller den höga standarden vill jobbar efter.

Åke Z
Skrev om Tvättkillarna & Service i väst AB

De är helt okej de har gjort det de lovat .de har tvättat och målar mitt tak med bra resultat

Svar från Tvättkillarna & Service i väst AB

Hej Åke. Det tog ett tag innan vi kunde få det målat pga av vädret. Men när vädret väl bjöd till så blev taket väldigt fint hos er i härliga Munkedal,

Reidar H
Skrev om Tvättkillarna & Service i väst AB

Var ej hemma vid utförandet. Har ej varit på taket och tittat. Inget skräp på backan. OK pris

Svar från Tvättkillarna & Service i väst AB

Hej Reidar. Tack för ditt omdöme. Vi utförde en takbehandling hos er och till sommaren kommer taket vara fint och fritt från alger.

Anita B
Skrev om Tvättkillarna & Service i väst AB

Mycket väl bemött. Företaget levde upp till alla förväntningar. Takrengöring samt tvätt av betongplattor. Mycket nöjda med bemötandet och Utfört arbete. Trevliga killar. Kan gärna rekommendera dom.

Svar från Tvättkillarna & Service i väst AB

Hej Anita. Ni hade stor stenlagd uppfart och baksida som blev väldigt fin efter tvätten. Tack för ert omdöme=)

Anneli O
Skrev om Tvättkillarna & Service i väst AB

Proffsiga och serviceminded! Kan sitt jobb.

Svar från Tvättkillarna & Service i väst AB

Hej Anneli. Verkligen roligt att höra att ni uppskattar hur vi bemöter och utför det jobb vi gjort hos er.

Christina G
Skrev om Tvättkillarna & Service i väst AB

Superproffsig från början fram till det fantastiska resultatet, vi är jättenöjda!!

Svar från Tvättkillarna & Service i väst AB

Hej Christina. Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss. Jättekul att höra hur nöjda ni blev med altantvätten hos er=)

Kamran R
Skrev om Tvättkillarna & Service i väst AB

Bra bemötande , står för vad dem lovar !

Svar från Tvättkillarna & Service i väst AB

Hej Kamran. Alltid lika kul att utföra lite olika jobb hos er. Tack för den fina feedbacken.

Morgan J
Skrev om Tvättkillarna & Service i väst AB

De förstod vad jag ville ha. Och vi kunde komma överens om bra tid för tvätt och målning. Det blir rejält smutsigt efter tvätt men även det fixar de. Underbart resultat!! Många tror vi lagt nytt tak.

Svar från Tvättkillarna & Service i väst AB

Hej Morgan. Visst blir d skitigt när man tvättar rent tak, och en stor del efter en taktvätt är uppstädet runt huset efteråt. Glädjer mig att ni blev nöjda med vårt jobb hos er. Får hålla med om att taket ser nylagt ut efter takmålningen;-)

Tobias T
Skrev om Tvättkillarna & Service i väst AB

Tog in offerter från flera företag. Priserna skilde sig inte så mycket att det hade någon större inverkan på mitt val. Gick på magkänslan. Relationen med "killarna" var rakt igenom hela processen från första samtal till avslutat jobb mycket god. Trevliga, professionella och serviceinriktade. Mina förväntningar blev uppfyllda. Ett väl utfört arbete samt att de lämnade det snyggt och rent efter sig. Taktvätt och målning. Sammanfattningsvis; mycket positiv.

Svar från Tvättkillarna & Service i väst AB

Hej Tobias. En god relation mellan oss och kund är väldigt viktigt tycker vi, och det glädjer mig att höra att du fick den känslan genom hela processen. Lycka till med den fortsatta renoveringen av ert hus.

Gun A
Skrev om Tvättkillarna & Service i väst AB

Toppenkillar. Allt gick väldigt smidigt och bra.

Svar från Tvättkillarna & Service i väst AB

Hej Gun & Roy. Nöjda och glada kunder är nöjda och glada Tvättkillar=) Tack för ert omdöme.

Lennart K
Skrev om Tvättkillarna & Service i väst AB

Bra jobbat, kom som vi bestämt!

Svar från Tvättkillarna & Service i väst AB

Hej Lennart och tack för ditt omdöme om oss och vårt arbete hos er.