Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Twilfit Gallerian

Twilfit Gallerian

Hamngatan 37, 111 53 Stockholm — Visa karta

Säljer underkläder och konfektion i sverige till kvinnor. Har 62 butiker runtom i landet med servicemedveten och kunnig personal. Sells underwear and cloths in sweden for women. There are 62 stores all over the county with serviceminded and competent sh
Sollentunavägen 163 c, 19122, Sollentuna
Spolvision AB
Joel E:
Mycket trevligt bemötande. Snabbt och effektivt jobb. Dock väldigt dyrt för 5 min arbete.

Läs vad 2 kunder tycker om Twilfit Gallerian

• Emelie L
    Emelie L skrev om Twilfit Gallerian
    Tycker detta är en jätte bra underklädes affär, köpte alltid mina underkläder innan på HM och såna affärer. Men så bokade jag en gratis rådgivning provning på Twilfit, och det var det bästa. Dels så fick jag min rätta BH storlek utmätt, men sicken service de har. De hjälper verkligen en, och ger råd och tips på vad man ska tänka på. De har ett bra sortiment med både billiga och dyra plagg. Här kan man verkligen skämma bort en själv!
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Twilfit Gallerian
    Twilfit är en bra butik med stort utbud av underkläder, strumpor, sovplagg med mera. Bra mix av märken så som Calvin Klein, Hanky Panky, Triumph, Chantelle och deras egna lite billigare märke Twilfit. Är man på jakt efter en bh brukar personalen vara duktiga på att tipsa och hjälpa till att hitta rätt. Rekomenderas om du är på jakt efter underkläder!

Hamngatan 37, 111 53 Stockholm