Twistshake Of Sweden AB

1.0

4 omdömen om Twistshake Of Sweden AB

Jenny Anna Maria F
Skrev om Twistshake Of Sweden AB

Påstod sig ha skickat varor som de sedan påstod att jag beställt felaktigt trots att jag gjorde det på deras hemsida. Sa sedan att de skulle lägga in en beställning till mig på rätt vara, men svarar inte på mailet där jag frågar om de då skickar den vara jag ber om? Känns enormt oseriösa som företag. Undvik dessa!

Camilla E
Skrev om Twistshake Of Sweden AB

Helt omöjliga att få kontakt med. Har testat telefonnumret men där hänvisas man till mejl som de inte besvarar. Beställde julklappar en månad innan men ingen leverans och ingen återkoppling. Uselt!

Daniel L
Skrev om Twistshake Of Sweden AB

Urusel kvalitet på barnvagn, chassit knäcks efter ett tag och är direkt livsfarlig då barnet kan ramla ut när chassit knäcks! Alla fästen är av plast och det håller inte i längden!! Kolla på twistshakes hemsida så ser du mängder med besvikna personer som köpt vagnen och råkat ut för samma sak och kundservice varken svarar eller bryr sig!

Alden G
Skrev om Twistshake Of Sweden AB

Beställde tre vita produkter och fick hem en av dem i ljus grön färg. Kontaktar Twistshake och får svar att det måste ha varit fel på min datorskärm när jag beställde. Jag svarar att oavsett färgen på min dator så är alla produkter vita enligt bilden. Förklarar sedan att vi vill reklamera detta men får som svar att det inte går för att det kan vara lite skillnad på vit och vit (skillnad på grön och vit?). Förklarar sedan om dem inte löser detta så kommer vi gå vidare till reklamationsnämnden. Min känsla är att dem bara vill...

Alden G gillar detta