Tyresö Målericentral AB

Tyresö Målericentral AB

tymc.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till Tyresö Målericentral! Anlita ett proffs - anlita oss på Tyresö Målericentral! Vi är målerifirman du kan lita på. Vi är ett expansivt företag som kan hjälpa dig med alla typer av måleritjänster i Stockholm, Nacka, Tyresö, Värmdö, Strängnäs och hela söderort. Tjänster: Tapetsering, målning inomhus och utomhus,...

113 omdömen om Tyresö Målericentral AB

Sedan starten hos Reco 2020

Andreas T
Skrev om Tyresö Målericentral AB

Jag har haft några målare hos mig genom åren, och har nog aldrig varit så nöjd. Superduktig, noggrann och jättetrevlig. Så nöjd med resultatet! Jag kan varmt rekommendera Andreas Martelin.

Svar från Tyresö Målericentral AB

Hej Andreas, Så härligt med återkommande nöjda kunder! Finns det något bättre? 😀 Självklart ska vi se till att föra fram ditt beröm till Andreas. Stort TACK för att du tog dig tid att lämna in ditt omdöme! Mvh //Therese

Marianne H
Skrev om Tyresö Målericentral AB

Gjort ett bra jobb, behöver därimot höra av sig om man inte kommer den tid/dag som sagts. Förstår att man blir sjuk/vab men meddela. Tapetsering och målade snickerier samt lackat garderobsluckor. Är nöjd med resultatet.

Svar från Tyresö Målericentral AB

Hej Marianne, Sjuk/vab kan förstås drabba även våra målare, men däremot ska självklart någon från oss höra av sig till dig som kund om det händer. Jag vet inte exakt vad som gått fel i just ditt fall, men jag är tacksam för informationen. Jag kommer att följa upp det hela internt. Skönt i alla fall att få höra att du är nöjd med resultatet. Stort tack för att du tog dig tid att lämna in ditt omdöme! Mvh //Therese

Eva K
Skrev om Tyresö Målericentral AB

Vi fick lägenheten målad av Tyresö Måleri. Väggar, tak, skåpluckor och dörrar. Allt utfört med bästa professionalism. Tidsschemat hölls och arbetsledaren var dessutom lätt att få tag på (inte självklart när det gäller hantverkare). De små fel som uppstod åtgärdades snabbt och utan knot. Lägenheten blev som ny!

Svar från Tyresö Målericentral AB

Hej Eva, Så kul att få läsa att du tycker att vår arbetsledare är lätt att få tag i - det är precis så vi vill att det ska vara! Visst är det snudd på magiskt vad lite ny färg och tapet kan göra för en lägenhet! Tack för att du tog dig tid att lämna in dina erfarenheter av oss och vårt arbete. Mvh //Therese

Helena L
Skrev om Tyresö Målericentral AB

Mkt bra service. Super härlig personal. Jätte nöjd o rekommenderar varmt! ⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Svar från Tyresö Målericentral AB

Hej Helena, Stort TACK för det superhärliga omdömet och för att du tog dig tid att lämna in det! Mvh //Therese

Mari-Ann L
Skrev om Tyresö Målericentral AB

Professionellt bemötande och gjorde jättebra jobb.

Svar från Tyresö Målericentral AB

Hej Mari-Ann, Alltid lika trevligt att läsa att vi uppfattas som professionella och att våra målare gör riktigt bra jobb. Tack för att du lämnade in ditt omdöme om oss! Mvh //Therese

Thomas R
Skrev om Tyresö Målericentral AB

Proffsigt bemötande under hela processen. Målning och tapetsering av lägenhet med stram tidplan som man följde. Utmärkt resultat.

Svar från Tyresö Målericentral AB

Hej Thomas, Tusen tack för det välformulerade och koncisa omdömet! Vi uppskattar verkligen att du tog dig tid att lämna in det. Mvh //Therese

Elsa L
Skrev om Tyresö Målericentral AB

Bra service o lätt att få kontakt. Dessutom nöjd med arbetet!

Svar från Tyresö Målericentral AB

Hej Elsa, Så roligt att få höra att vi är lätta att få kontakt med, det är något vi verkligen försöker vara. Att du dessutom är nöjd med arbetet blir vi förstås extra glada över! Tack för att du lämnade in dina erfarenheter om oss! Mvh //Therese

Petra D
Skrev om Tyresö Målericentral AB

Jag är så supernöjd med både bemötande och arbete, och att det kunde ordnas på kort tid trots att ni hade så mycket att göra då, så vi kunde flytta in i tid å att allt var klart i lägenheten då 🙏 Tomas som utförde arbetet gjorde ett otroligt fint jobb och jag är såå glad och tacksam för detta, glädjetårar till hur vackert det blev :,)🙏 och känner så ofta tacksamhet till hur fint det är å hur bra vi trivs. Tusen tusen Tack från oss 🙏 Vänliga hälsningar, Petra

Svar från Tyresö Målericentral AB

Hej Petra, Så härlig läsning! Och så lyxigt att få flytta in och allt är klart i lägenheten! 😀 Visst har vi underbara målare? Jag ska självklart se till att Tomas får ta del av ditt fantastiska omdöme ⭐. Stort TACK för att du tog dig tid att lämna in ditt omdöme. Mvh //Therese

Natalie W
Skrev om Tyresö Målericentral AB

Jag blev bemött väldigt bra av de båda jag var i kontakt med. Tyvärr blev jobbet extremt slarvigt gjort, det var iofs inget jag kontaktade företaget om efteråt då jag inte ville vänta ytterligare för att kunna använda rummen.

Svar från Tyresö Målericentral AB

Hej Natalie, Men oj, vad säger du? Ett slarvigt utfört arbete är absolut ingenting som vi vill lämna efter oss! Eller ens brukar lämna efter oss. Självklart skulle du ha kontaktat oss så att vi hade kunnat säkerställa ett fullgott resultat. Jag kommer förstås att följa upp det här internt. Fast till nästa gång Natalie: hör av dig om det är något som du inte är nöjd med! För oss är det viktigt med nöjda kunder och vi vill verkligen ges möjligheten att uppnå det, även om det innebär att göra om ett rum. Stort tack för att du tog dig tid att lämna in dina erfarenheter! Mvh //Therese

Louise D
Skrev om Tyresö Målericentral AB

De anlitade en annan firma för att göra jobbet, tyvärr gjorde de inte ett bra jobb. De fick tapetsera om ett rum. Positivt var att de kunde komma med kort varsel och var klara i tid.

Svar från Tyresö Målericentral AB

Hej Louise, Det här var tråkigt att höra. Ibland behöver vi ta hjälp när det hopar sig, just för att kunna hålla tidsplaner. Självklart ska de vi anlitar vara lika proffsiga som våra egna målare, men här verkar det ju tyvärr inte ha blivit så. Jag kommer förstås att följa upp detta internt hos oss. Tack för att du tog dig tid att lämna in dina erfarenheter! Mvh //Therese

Elisa T
Skrev om Tyresö Målericentral AB

Snabb och bra service! Mycket snyggt.

Svar från Tyresö Målericentral AB

Hej Elisa, Härligt att höra! Tack för att du tog dig tid att lämna in ditt omdöme. Mvh //Therese

Maria E
Skrev om Tyresö Målericentral AB

Jag fick en hel ommålning och tapetsering, samt lackade luckor, dörrar och målade snickerier. Det var genom SKB. Men den målare som var huvudansvarig och den jag hade kontakt med var en helt fantastisk person. Både proffsig, vänlig och utöver det var han så hjälpsam med att diskutera och ge råd om färger och tapeter. Jag frågade väldigt mycket och han hjälpte till mer än vad han behövde. Så Jani borde verkligen uppmärksammassom en extraordinär person och målarehos TYMC. Tack för en fantastisk upplevelse! Glad kund// Maria E

Svar från Tyresö Målericentral AB

Hej Maria, Vi kan bara instämma i att vi har suveränt duktiga målare, inte minst i Jani. Jag kommer självklart se till att han tar del av det här fina omdömet. 🤗 Mvh //Therese

William L
Skrev om Tyresö Målericentral AB

Bra kommunikation med arbetsledare Jani som svarar i tid och håller vad dom lovar. Snabb målare som t.o.m. kom tillbaka en söndag eftermiddag för att göra klart det som inte hanns med innan fredagens deadline. Rimlig prissättning. Rekommenderar Tyresö Måleri!

Svar från Tyresö Målericentral AB

Hej William, Vi har verkligen fantastiska målare som gör det där "lilla extra" för att alltid leverera! Så härligt att få omdömen som tydligt visar att deras inställning verkligen uppskattas av kunderna. Tusen tack för din rekommendation! Mvh //Therese

Katarina W
Skrev om Tyresö Målericentral AB

Bra service och kommunikation. Arbetet som utfördes var mycket proffsigt och på utsatt tid! Rekommenderas varmt!

Svar från Tyresö Målericentral AB

Hej Katarina, Alltid lika trevligt att läsa om kunder som rekommenderar oss varmt. Det värmer! Och vi kan bara instämma i att våra målare är superproffsiga! Mvh //Therese

Malin W
Skrev om Tyresö Målericentral AB

Smidig och snabba! Utmärkt resultat!

Svar från Tyresö Målericentral AB

Hej Malin, Vilket fantastiskt omdöme: "utmärkt resultat"! Vi känner oss lite extra stolta över det. Stort TACK för att du tog dig tid att lämna in ditt omdöme!. Trevlig helg! Mvh //Therese

Ann-Katrin T
Skrev om Tyresö Målericentral AB

Bra bemötande, väldigt tillmötesgående. Rekommenderar denna firma å det varmaste, jättenöjd !

Svar från Tyresö Målericentral AB

Hej Ann-Katrin, Vilken härlig rekommendation! Vi tackar så mycket för den - och för att du tog dig tid att lämna in dina erfarenheter om oss. Mvh //Therese

Elina G
Skrev om Tyresö Målericentral AB

Proffsigt utfört! Trevliga och effektiva, jag kan varmt rekommendera Tyresö Målericentral, Fick snabbt svar och jobbet blev gjort på kort tid.

Svar från Tyresö Målericentral AB

Hej Elina, Jag kan bara instämma i att våra målare är proffsiga och trevliga! Tusen tack för ditt fina omdöme om oss och att du tog dig tiden att lämna in det. Mvh //Therese

Lotta B
Skrev om Tyresö Målericentral AB

Jag är nöjd med bemötandet, och med det utförda arbetet. Några små missar i detaljutförandet (övermålade beslag och lite dåligt underarbete vid köksskåp) men i stort mycket fint och välgjort och väldigt bra kontakt med snabba svar på frågor.

Svar från Tyresö Målericentral AB

Hej Lotta, Tusen tack för ditt omdöme! Jag hoppas verkligen att du är nöjd med slutresultatet, annars ska du självklart kontakta oss igen. Som du redan vet försöker vi alltid återkoppla så snart vi kan. 😊 Tack för att du tog dig tid att lämna in ditt omdöme. Mvh //Therese

Eva S
Skrev om Tyresö Målericentral AB

Ett mycket trevligt och positivt bemötande ifrån dom målaren var mycket lyhörd på våra frågor och önskemål Vi hade höga förväntningar och dom uppfyllde det till 100 % Vi är mycket nöjda med totalt renovering av våran lägenhet Ett mycket professionellt företag

Svar från Tyresö Målericentral AB

Hej Eva, Vilket fantastiskt omdöme! Visst har vi suveräna målare? Hoppas ni kommer att trivas bra i lägenheten! Och tack för att du tog dig tid att lämna in ditt omdöme. Mvh //Therese

Birgitta N
Skrev om Tyresö Målericentral AB

Helmålning av lägenhet inför inflyttning. Lätt att samarbeta med målaren och allt var klart när det var dags att flytta in!

Svar från Tyresö Målericentral AB

Hej Birgitta, Så härligt det låter att få flytta in i en nymålad lägenhet. Och tack för att du tog dig tid att berätta om din erfarenhet av att anlita oss. Vi är lätta att samarbeta med! Vi hoppas förstås att du kommer att trivas riktigt bra i din nya lägenhet. Mvh //Therese

Alexandra N
Skrev om Tyresö Målericentral AB

Bra kommunikation och snabbt utförd jobb! Väldigt nöjd.

Svar från Tyresö Målericentral AB

Hej Alexandra, Så härligt att höra att du är väldigt nöjd! Det är exakt så vi vill att kunderna ska känna sig efter att ha anlitat oss. Och tack till dig för att du tog dig tid att lämna in ditt omdöme. Mvh //Therese

Rigmor B
Skrev om Tyresö Målericentral AB

Blev mycket bra bemött och målningen blev jag jättenöjd med i kök och matrum.. Mvh Rigmor Backman

Svar från Tyresö Målericentral AB

Hej Rigmor, Vilken trevlig läsning! Så härligt att du uppskattar både bemötandet och resultatet. Precis som vi tycker att det ska vara när man anlitar oss. Mvh //Therese

Peter R
Skrev om Tyresö Målericentral AB

Snabbt och proffsigt utfört jobb! Personligt och trevligt bemötande.

Svar från Tyresö Målericentral AB

Hej Peter, Stort TACK för det trevliga omdömet! Vi kan bara hålla med om att våra målare är superproffsiga! Mvh //Therese

Camilla A
Skrev om Tyresö Målericentral AB

Bra service och snabbt jobbat. Problem dock vid fakturering då man inte hade koll på att Skb redan betalat fakturan, och man ville ha betalt av undertecknad.

Svar från Tyresö Målericentral AB

Hej Camilla, Ber om ursäkt för strulet vid fakturering och betalningen. Ibland kan det bli lite knas när det är någon annan än fakturamottagaren som ska betala. Bra i alla fall att det löste sig och att jobbet utfördes snabbt och smidigt! Tack för att du tog dig tid att lämna in ditt omdöme! Mvh //Therese

Jane M
Skrev om Tyresö Målericentral AB

Allt gick så lätt och snabbt. Jätte nöjd

Svar från Tyresö Målericentral AB

Hej Jane, Vilket trevligt omdöme! Det ska vara lätt att ha med oss att göra - på så sätt hoppas vi få möjlighet att välkomna våra kunder tillbaka nästa gång något behöver målas. Tack för att du tog dig tid att skicka in ditt omdöme! Mvh //Therese

Peter J
Skrev om Tyresö Målericentral AB

Väldigt bra och trevliga. Inga klagomål.

Svar från Tyresö Målericentral AB

Hej Peter, Alltid lika uppskattat att få höra att våra målare uppfattas som trevliga. Det värmer! Mvh //Therese

Henrik S
Skrev om Tyresö Målericentral AB

Proffsiga, snabba och bra kommunikation

Hej Henrik, Vilket fantastiskt omdöme! Tusen tack för det! Mvh //Therese

Iris G
Skrev om Tyresö Målericentral AB

Professionellt och trevligt bemötande. Fick bra råd ang tapetval. De jobbade snabbt och effektivt. Uppskadde särskilt hur rent och snyggt de höll det. Kommer definitivt att anlita dem igen.

Svar från Tyresö Målericentral AB

Hej Iris, Vilken härlig läsning! Vi ser verkligen fram emot att få hälsa dig välkommen tillbaka till oss. Återkommande kunder är ju det absolut bästa betyget vi kan få! Tack för att du tog dig tid att lämna in ditt fina omdöme. Mvh //Therese

Linda N
Skrev om Tyresö Målericentral AB

Trevligt bemötande men den angivna tiden höll inte och jobbet drog av olika anledningar ut en hel del på tiden. En av målarna gjorde några mindre lyckade tapetseringar varför en kollega fick komma tillbaka och justera.

Svar från Tyresö Målericentral AB

Hej Linda, Tråkigt att tidsplanen inte höll, men det är tyvärr som du själv skriver: det kan finnas många olika anledningar till att arbetet inte kan slutföras i tid. Jag ber om ursäkt för att det drabbade dig. Det kan även finnas många skäl till en mindre lyckad tapetsering - och då är det bra att våra målare är omgivna av duktiga kollegor som kan hoppa in och stötta upp. Vi hjälps alla åt för att våra kunder ska bli nöjda! Mvh //Therese

Mirjam E
Skrev om Tyresö Målericentral AB

Snabbt och hög kvalitet . Tack!

Svar från Tyresö Målericentral AB

Hej Mirjam, Stort TACK till dig för att du tog dig tid att lämna in ditt omdöme. 😊 Mvh //Therese

Anna S
Skrev om Tyresö Målericentral AB

Jag antar att det gäller omlackeringen av våra skåpluckor. Vi är nöjda med kontakten och resultatet!

Svar från Tyresö Målericentral AB

Hej Anna, Omlackering av skåpluckor kan det mycket väl röra sig om - det är en av de tjänster vi regelbundet utför åt våra kunder. Kul att ni är nöjda med både kontakt och resultat och ett stort TACK för att ni tog er tid att lämna in ert omdöme. Mvh //Therese

Marie N
Skrev om Tyresö Målericentral AB

Toppen bra service, effektiv och flexibel. Rekommenderas varmt

Svar från Tyresö Målericentral AB

Hej Marie, Roligt att du är nöjd med vårt arbete! Tack för att du tog dig tid att lämna in ditt omdöme. Mvh //Therese

Maria W

Allt bra utom taket i rummet!. Det flagar!! Mvh Maria Wahlberg

Svar från Tyresö Målericentral AB

Hej Maria, Men oj! Du behöver förstås kontakta oss så vi kan ta en titt på taket. Det kan finnas flera orsaker till att ett tak börjar flaga, men vi ska självklart hjälpa dig att undersöka det här! Du hittar kontaktuppgifter till oss här: https://tymc.se/kontakt/ eller så ringer du 08-533 348 00 så vi kan komma tillrätta med taket. Mvh //Therese

Yvonne L
Skrev om Tyresö Målericentral AB

Service inriktade och tillmötesgående. Allt väl.

Svar från Tyresö Målericentral AB

Hej Yvonne, Stort TACK för att du tog dig tid att lämna in ditt fina omdöme. Att våra målare lämnar efter sig kunder som säger "allt väl" är precis i linje med våra högt ställda ambitioner. 😊 Mvh //Therese

Anne W
Skrev om Tyresö Målericentral AB

Proffsigt utfört arbete. Vänligt bemötande. Snabb och effektiv. Enbart positiva erfarenheter. Kan varmt rekommenderas!

Svar från Tyresö Målericentral AB

Hej Anne, Tusen tack för ditt fina omdöme! Våra målare kommer att bli glada när de hör att även deras vänliga bemötande omnämns av våra kunder. Vem vet, kanske får vi glädjen att återse dig som kund vid ett annat tillfälle? Mvh //Therese

Bengt H
Skrev om Tyresö Målericentral AB

Snabbt f besök inför offert. Offert på utlovad tid.? Jobb utfört enligt offert på utsatt tid. Bra jobb utfört. Nyttjar gärna TMC vid ev kommande målning.

Svar från Tyresö Målericentral AB

Hej Bengt, Vi ser väldigt gärna att våra kunder återkommer till oss - det är det absolut bästa betyget vi kan få! Tack för att du tog dig tid att lämna in ditt omdöme. Mvh //Therese

Inga-Maj G
Skrev om Tyresö Målericentral AB

Mycket bra bemötande. Som vi hoppades så blev arbetet snabbt klart och utfördes väldigt professionellt. Vi fick hjälp med måleri och tapetsering. Mycket nöjda!

Svar från Tyresö Målericentral AB

Hej Inga-Maj, Tusen tack för de fina orden! Jag ska se till att de når hela vägen fram till våra fantastiska målare. Mvh //Therese

Tess E
Skrev om Tyresö Målericentral AB

Små slarviga. Man får dubbel kolla dem hela tiden så det blir rätt. De målade ett helt rum i fel färg. Hade inte beställt den färgen alls. Grönt istället för vitt. Slarvigt under jobb som syns igenom. Målade på tapet och skarvar syns trots att jag betalade extra för att det skulle fixas.

Svar från Tyresö Målericentral AB

Hej Tess, Oj! Det var tråkigt att höra om dina upplevelser. Jag kan inte exakt säga vad som gått fel, men det låter helt klart som något strulat gällande kommunikationen och vid brytningen av färgen. Ibland behövs det så lite för att det ska bli fel. Av ditt omdöme tycker jag mig ändå kunna utläsa att vi har fixat till rätt kulör i rummet och hanterat skarvarna? Skulle du ändå tycka att något kvarstår som felaktigt eller oklart så vill jag väldigt gärna att du tar kontakt med oss så vi kan se till att det blir rätt. Vi kommer...

Lisa A
Skrev om Tyresö Målericentral AB

Jättesmidigt och proffsigt utfört, fick mina köksluckor omlackade och nu är de superfina!

Svar från Tyresö Målericentral AB

Hej Lisa, Visst är det fantastiskt vad lite färg kan göra? Kul att du är nöjd med resultatet. Tack för att du tog dig tid att lämna in ditt omdöme om oss. Mvh //Therese

Helen L
Skrev om Tyresö Målericentral AB

Nöjd med allt från kontakt till offert & utförande

Svar från Tyresö Målericentral AB

Hej Helen, Tack för ditt fina omdöme. Härligt att hela flödet har fungerat på ett bra sätt. Precis som vi alltid vill att det ska vara för våra kunder! 😀 Mvh //Therese

Carina L
Skrev om Tyresö Målericentral AB

Trevligt bemötande och proffsigt utförande av tapetsering.

Svar från Tyresö Målericentral AB

Hej Carina, Skönt att höra att du känner att du fått ett bra bemötande från vår sida. Vi har fantastiska målare som är oerhört skickliga - även på att tapetsera. Tack för att du tog dig tid att bedöma oss! Mvh //Therese

Urban E
Skrev om Tyresö Målericentral AB

Snabbt och mycket välgjort. Perfekt färg; precis den jag beskrev. Inget ”dräll”.

Svar från Tyresö Målericentral AB

Hej Urban, Så härligt att det var både snabbt och välgjort - och ändå utan dräll. Och en perfekt färg också! Våra målare har bra öga för kulörer, eller hur? Tack för din återkoppling. Mvh //Therese

Ylva K
Skrev om Tyresö Målericentral AB

Tillmötesgående och flexibla i kundmötet. Jag fick målat och tapetserat i hela lgh. Inget att anmärka.

Svar från Tyresö Målericentral AB

Hej Ylva, Vi blir så glada av att läsa ditt omdöme! En hel lägenhet utan anmärkning - precis som vi tycker att det alltid ska vara. Visst är våra målare fantastiska! Stort TACK för att du tog dig tid att lämna in ditt omdöme om oss. Mvh //Therese

Sara G
Skrev om Tyresö Målericentral AB

Mycket nöjd med bemötande och genomförande av omtapetsering i tre rum.

Svar från Tyresö Målericentral AB

Hej Sara, Tusen tack för att du tog dig tid att lämna in ditt omdöme. Härligt att du är nöjd med oss! Mvh //Therese

Britt-Inger T

Bra kontakt höll vad dem lovade till 100%

Svar från Tyresö Målericentral AB

Hej Britt-Inger, Tusen tack för ditt omdöme! Alltid lika härligt med nöjda kunder. Mvh //Therese

Henrik Ö

Professionella och tillmötesgående. Är helnöjd

Svar från Tyresö Målericentral AB

Hej Henrik, Vilket trevligt omdöme! Vi tackar och bockar och hoppas få glädjen att återse dig hos oss igen. Trevlig helg! Mvh //Therese

Diana U
Skrev om Tyresö Målericentral AB

Väldigt trevlig, hjälpsam och bussig målare som verkligen ansträngde sig för att vi skulle få målat trots att de egentligen inte hade tid. Rekommenderas varmt!

Svar från Tyresö Målericentral AB

Hej Diana, Tusen tack för de fina orden! Våra målare försöker alltid göra sitt yttersta för att våra kunder ska bli nöjda - även om det ibland känns som att de får "knö in saker i almanackan med skohorn". Visst är de fantastiska! Kul att du blev nöjd! Mvh //Therese

Kjell A
Skrev om Tyresö Målericentral AB

Lite sega att ha och göra med. Kom inte förrän i sista stund innan inflyttningen.

Svar från Tyresö Målericentral AB

Hej Kjell, Tack för att du tog dig tid att lämna in ditt omdöme. Tråkigt att du uppfattade oss som sega, och utan att ha full insikt i ditt ärende så vet jag att vi stundtals har väldigt hög belastning vilket ibland kan medföra att vi inte kan komma exakt när våra kunder önskar. Vi försöker alltid tillgodose våra kunders önskemål! Jag tycker mig ändå kunna se av ditt omdöme att du blev nöjd med slutresultatet. 😃 Mvh //Therese

Brf Danvik K
Skrev om Tyresö Målericentral AB

Målning hus i en Brf. Målarna, ställningsbyggarna bra. Styrning vad gäller tid/antal målare, ställningsbyggen samt snickar jobb undermålig. Tid för färdigmålning hölls inte.

Svar från Tyresö Målericentral AB

Hej Brf Danvik! Alltid tråkigt att höra att ni inte var/är helt nöjda med vår insats hos er. Jag har undersökt lite kring vårt projekt hos er, och det är bara att beklaga att mänskliga faktorer och olyckliga omständigheter ibland sätter krokben för vårt arbete. Vi skulle önska att vi hade oändligt med resurser att ta till när något strular till sig, men tyvärr ser ju inte verkligheten ut så. Jag vet att vår projektledare har en pågående diskussion med er ordförande för att säkerställa att arbetet hos er blir så bra som möljigt,...

Kristina S
Skrev om Tyresö Målericentral AB

Full rulle och bra resultat, bra prat,enkelt att beställa material man fick låna tapet kataloger och färg karta,de blev klara i tid! Hyfsade priser

Svar från Tyresö Målericentral AB

Hej Kristina, Tack för ditt omdöme! Full rulle låter som våra målare - allt för att hålla sina tidplaner. Härligt att du uppfattar det som enkelt - att få omtapetserat eller ommålat ska inte vara krångligt. 😊 Trevlig sommar! Mvh //Therese