Uams AB

Uams AB

uams.se
  • BadgeTwoYears
4.5

Välkommen till Uams AB! Det är sällan man känner någon speciell lukt i ett s.k sjukt hus om man inte är van. Mögel och bakterier avger lukt M-VOC (som vi inte behöver känna) trots att fukten har avlägsnats. Vi är experter på att göra din inomhusmiljö till en sundare och hälsosammare plats. Vi på Uams Ab är experter på mögel,...

37 omdömen om Uams AB

Karl Anders Mattias K

Vi anlitade dem 2021 för att riva befintligt golv och ersätta det med nytt ventilerat Nivellgolv. Vi hade höga förväntningar och de levde upp till dessa och mer därtill, trots att detta var mitt under panedmin. Vi är fortsatt väldigt glada över att vi valde Uams för detta jobb. Rekommenderas varmt!

Ulf M
Skrev om Uams AB

Köpte mögelsanering med kolsyreis. Besöket innan gav konkreta uppgifter/svar på frågor. Jobbet utfördes på ett bra sätt och till belåtenhet.

Hej Ulf Tack för det fina omdömet, Kul att ni är nöjda

Nils M
Skrev om Uams AB

Trevligt och proffsigt bemötande av Kimmo. Fick bra tips generellt om lite av varje. Killarna som utförde jobbet jobbade idogt, bra och länge!

Svar från Uams AB

Hej Nils Tack för det fina omdömet. Jag ska vidarebefordra det till våra medarbetare

Ulrica A
Skrev om Uams AB

Seriösa och proffsiga hantverkare. Blev mycket väl bemött. Gjorde ett fantastiskt jobb och det gick fortare än jag trodde det skulle göra. Dessa killar håller vad dom lovar dessutom till rimliga priser.

Svar från Uams AB

Hej Ulrica. Tack för det fina omdömet. När man har duktiga medarbetare så kan man hålla marknadsledande priser på arbetena.

Nils L
Skrev om Uams AB

Enkel och tydlig kommunikation Kimmo har jobbat för att göra installationen komplett.

Svar från Uams AB

Hej Nils. tack för det fina omdömet

Tommy K
Skrev om Uams AB

Bra Bemötande och återkoppling. Redigt utfört arbete. Toppklass.

Svar från Uams AB

Hej Tommy Tack för det fina omdömet. Jag ska vidarebefordra det till våra medarbetare

Anders W
Skrev om Uams AB

Första mötet var bra där ägaren var med samt arbetsledaren som skulle driva uppdraget. Själva arbetet har löpt på bra enligt plan och tider har hållits. De är väldigt kunniga gällande ventilerade golv.

Svar från Uams AB

Tack för det fina omdömet Anders. Vi är lyckligt lottade att vi har så duktiga medarbetare och samarbetspartners

Michael K
Skrev om Uams AB

Jag kan varmt rekommendera UAMS, de har utfört jobbet inom utsatt tid och enligt offert. Vissa mindre moment hade vi på löpande räkning men slutfakturan landade enligt förväntan. Kimmo har tålmodigt svarat på alla mina frågor och projektlett det hela galant. På plats har vi främst haft Sonny och Jimmy men även övriga har gjort ett fantastiskt jobb. Nogranna, professionella och väldigt trevliga. Slutresultatet blev toppen!

Svar från Uams AB

Hej Michael. Tack för det fina omdömet. Jag ska vidarebefordra det till våra medarbetare

Fredrik A
Skrev om Uams AB

I tid till rätt pris och klanderfritt utfört !

Hej Fredrik Tack för omdömet

Nicolas C
Skrev om Uams AB

Jag driver ett plåtslageri och har anlitat Uams många gånger. Både i projekt och privat Dom är snabba och håller det dom lovar. Rekomendras varmt!

Svar från Uams AB

Tack Nico Det är bara att höra av er igen när ni behöver mer hjälp

Karin B
Skrev om Uams AB

Mycket kunniga och insatta. Visste direkt vad som var på tok och hur det bäst skulle åtgärdas. 50.000 billigare offert än konkurent också :-)

Svar från Uams AB

Hej Karin Tack för det fina omdömet. När man har duktiga medarbetare så kan man hålla marknadsledande priser på entreprenaderna :-).

Industrisanering I

Vi har ett nära samarbete med UAMS och deras medarbetare. Ett fantastiskt gäng

Fredrik K
Skrev om Uams AB

Jag googlade företag som levererar och installerar ventilerade golv. På det sättet kom jag i kontakt med Kimmo och UAMS. Han åkte från Bålsta till mitt hus i Södertälje för kolla jobbet vi diskuterade en lösning och Kimmo skulle återkomma med offert förslag för arbetet. Har fått förslag på arbetet och vi ligger i planering att beställa arbetet av Kimmo.

Svar från Uams AB

Hej Fredrik Tack för omdömet. Det är bara att höra av dig vid eventuella frågor.

Tke Svets & Smidesservice Ab T

Bra bemötande snabb och proffsig service, kan varmt rekommendera företaget.

Mikael W
Skrev om Uams AB

UAMS är ett företag som är marknadsledande inom sitt fält och med ett stort kundfokus och gör riktigt bra arbete. Jag rekommenderar UAMS starkt!

Philip K
Skrev om Uams AB

Fick snabbt hjälp, enkla att ha att göra med och höll sig till det överenskomna priset.

Svar från Uams AB

Hej Philip. Tack för det fina omdömet.

Maris R
Skrev om Uams AB

UAMS är väldigt professionella och jobbar med hög kvalitet och håller överenskomna tider för färdigställande.

Svar från Uams AB

Tack Maris för det fina omdömet. Jag ska vidarebefordra det till våra medarbetare

Subroto D
Skrev om Uams AB

Killarna är professionella och kan sitt jobb väl. Garantin och papper kom in lite sent och behöver folkowup.

Hej Subroto Tack för det fina omdömet

Kenneth W
Skrev om Uams AB

Från första kontakten till installationens färdigställande bemöttes jag väldigt bra från UAMS olika representanter. Det färdiga resultatet var över förväntan. Även om det fanns små missar, var det på det hela taget riktigt snyggt gjort. Det var inget krångel med offert eller fakturering. Allt hanterades snyggt och proffsigt. På minussidan finns, att det tog väldigt lång tid från beställning till installation. ca 6 månader. Det fanns förvisso ingen tidplan angiven eller utfästelse från UAMS, mer än att jag hade sagt när...

Svar från Uams AB

Hej Kenneth Tack för omdömet. Både för + & -, det är mycket värdefullt för oss. Jag ska se till att vi ändrar våra rutiner och bifogar mer information gällande "golvsystemet" (i detta fall). Jag ber om ursäkt för den långa beställnings tiden, vi hade många beställningar i höst/vinter. Jag skulle givetvis informerat dig om detta. Hör gärna av dig igen ifall det dyker upp några frågor.

Anna D
Skrev om Uams AB

Duktiga på sin sak. Trevliga.

Svar från Uams AB

Hej Anna. Tack för det fina omdömet. Jag ska vidarebefordra det till våra medarbetare

Ulrika F
Skrev om Uams AB

De var trevliga, snabba och duktiga. De kunde snabbt få fram en tid och var flexibla, snabba på att återkomma med offert och faktura.

Svar från Uams AB

Tack Ulrika. Ni var snabba med beställningen också :-)

Stefan O
Skrev om Uams AB

Besiktigade mitt hus och Kimmo förstörde hela affären med sitt besiktningsprotokoll. Avråder att anlita UAMS. När man läste besiktningsprotokollet från Kimmo trodde man att hela huset behövde rivas och jämnas med marken. Vilket givetvis inte var fallet.

Svar från Uams AB

Hej Stefan Det var tråkigt att höra. Nu vet inte jag vilket projekt detta avser, då jag inte kan hitta någon kund med detta namn eller känner igen mig i den situation som du beskriver. Så jag kan tyvärr inte besvara kritiken på annat sätt än att vi alltid refererar till analys- samt mät- resultat i våra besiktningsprotokoll.

Marie V
Skrev om Uams AB

Uams renoverade mitt golv i radhuset. Allting sköttes till min fulla belåtenhet Företaget är seriöst och jag rekommenderar det.

Svar från Uams AB

Hej Marie Tack för det fina omdömet. Jag ska vidarebefordra det till våra medarbetare

Emelié Irene Ingrid B

Smidiga, professionella och flexibla i både bemötande och utförande av arbete.

Svar från Uams AB

Hej Emelie. Tack för det fina omdömet. Jag ska vidarebefordra det till våra medarbetare

Maria L
Skrev om Uams AB

Fick jättefint bemötande men i slutändan fick vi en hög faktura trots att vi inte fått den hjälp vi behövde. Känner mig lurad.

Svar från Uams AB

Hej Maria Det är väldigt tråkigt och beklagligt att du känner på detta vis. Det är givetvis inte vår mening. Nu blev det en miss i kommunikationen denna gång. Du beställde arbetet och din man gjorde en tilläggsbeställning på plats ( då han tog emot oss). Därmed tog man ut ytterligare ett prov i utredningen som ledde till en kostnadsökning på 2000kr. Man kan tyvärr aldrig på förväg veta vad analysresultaten kommer att visa och därmed veta om man har lyckats att hitta orsaken till varför kunden beställer en utredningen eller...

Charlie S
Skrev om Uams AB

Mkt Bra bemötande. Hög kundskap. Företaget och killarna levererade precis som vi bestämt. Uppdraget var Asbest/mögel sanering, Rivning. I Pris så låg dom helt rätt .

Svar från Uams AB

Tack Charlie. Det är bara att höra av er igen när ni behöver mer hjälp

Sangvarn S
Skrev om Uams AB

På ett proffsigt sätt talade dom om vad som behövde utföras för att få godkänd husbesiktning Byte av isolering i krypgrund + montering av avfuktare

Svar från Uams AB

Tack Sangvarn. Nu har ni en fuktsäkrad krypgrund i huset.

Rafal A
Skrev om Uams AB

Bästa saneringsföretag Vet vad de gör från start till slut , väldigt proffsiga och framförallt trevliga. Världens bästa kontakt med hantverkarna som är på plats , och med chefen. Raffe

Svar från Uams AB

Tack Rafal för det fina omdömet.

Peter K
Skrev om Uams AB

Ett företag med erfarenhet fixade till våran källare, en god kund kontakt hölls från början till slutet. Rekommenderar fullt ut, ett företag med kompetens.

Svar från Uams AB

Hej Peter. Tack för det fina omdömet. Jag ska vidarebefordra det till våra medarbetare

Peter G
Skrev om Uams AB

Snabba, kunniga och hjälpsamma!

Svar från Uams AB

Hej Peter. Tack för det fina omdömet.

Lisa R
Skrev om Uams AB

UAMS har bara trevlig personal som bryr sig om sina kunder. Det har varit en del fel som uppstått under vårt samarbete men det som är bra med UAMS är att de tar ansvar och rättar till saker. Det enda negativa är att det kan ta enormt lång tid innan de har tid att komma och färdigställa.

Svar från Uams AB

Hej Lisa Tack för omdömet. Ber om ursäkt för den långa leveranstiden. Nu var det lite otur med parkett leveransen som visade sig vara av bristfällig kvalitet. Corona har ställt till det med leveranser av den nya parketten. Men det är som du skriver, vi tar ansvar och åtgärdade så mycket som vi hade material till och återkommer när det finns ny parkett på hyllan.

Göran A
Skrev om Uams AB

Våra förväntningar på hög kvalitet bemötande ärlighet infriades Badrummet som renoverades blev perfekt det visar på en mycket hög yrkesskicklighet Samtliga inblandade yrkesmän har visat stor skicklighet och lyhördhet vad gäller våra önskemål Offert och faktura stämde överens alltså inga obehagliga överraskningar Om vi i framtiden har behov av ytterligare hjälp kommer vi vända oss till Uams ab

Svar från Uams AB

Tack för det fina omdömet Göran. Vi är lyckligt lottade att vi har så duktiga medarbetare och samarbetspartners

Jackie A
Skrev om Uams AB

Bra kvalitet. Ansvarstagande och seriösa. Lätt att hålla kontakt med.

Svar från Uams AB

Tack Jackie. Lägenheten samt badrummet blev fina.

Johanna S
Skrev om Uams AB

Jag upplever UAMS som pålitliga och robusta. De har ett bra bemötande och håller rent efter sig. Bra gäng att ha i huset.

Svar från Uams AB

Hej Johanna. Tack för omdömet.

Henrik A
Skrev om Uams AB

På rätt tid med rätt utrustning. Gör ett arbete som är utlovat. Kimmo är lätt att komma överens med. Håller tid och pris. Rekommenderas till andra. Henrik

Svar från Uams AB

Tack Henrik. Nu har ni en fukt säkrad krypgrund i föreningen. Det är bara att höra av er vid eventuella frågor

Lindstrand O

Mkt väl bemött såväl av ”chefen” som av de anställda. Vi hade höga förväntningar efter rekommendationer från vår besiktningsman - man levde upp till dem. Mkt bra upplevelse! Vi skaffade en avfuktningsanläggning för vår krypgrund.

Svar från Uams AB

Tack för omdömet Olle Jag ska vidarebefordra det till våra medarbetare

Hedvig A
Skrev om Uams AB

Professionella, håller tidplan. Vi är väldigt nöjda!

Svar från Uams AB

Hej Hedvig Kul att ni är nöjda, det är bara att höra av er ifall det dyker upp några frågor