Välkommen till Uams AB!

Det är sällan man känner någon speciell lukt i ett s.k sjukt hus om man inte är van. Mögel och bakterier avger lukt M-VOC (som vi inte behöver känna) trots att fukten har avlägsnats. Vi är experter på att göra din inomhusmiljö till en sundare och hälsosammare plats.

Vi på Uams Ab är experter på mögel, asbest och radon. Dessa är ämnen som inte är bra för hälsan och därför måste åtgärdas så fort som möjligt. Vi sanerar, utreder och återställer din bostad eller fastighet.

Läs vad 12 kunder tycker om Uams AB 2

2022-08-02 Verifierad kund
    Mkt Bra bemötande.
    Hög kundskap.
    Företaget och killarna levererade precis som vi bestämt.
    Uppdraget var Asbest/mögel sanering, Rivning.
    I Pris så låg dom helt rätt .
    Tack Charlie. Det är bara att höra av er igen när ni behöver mer hjälp Uams AB
    2022-07-29 Verifierad kund
    På ett proffsigt sätt talade dom om vad som behövde utföras för att få godkänd husbesiktning
    Byte av isolering i krypgrund + montering av avfuktare
    Tack Sangvarn. Nu har ni en fuktsäkrad krypgrund i huset. Uams AB
    2022-07-16 Verifierad kund
    Bästa saneringsföretag
    Vet vad de gör från start till slut , väldigt proffsiga och framförallt trevliga. Världens bästa kontakt med hantverkarna som är på plats , och med chefen.
    Raffe
    Tack Rafal för det fina omdömet. Uams AB
    2022-07-14 Verifierad kund
    Ett företag med erfarenhet fixade till våran källare, en god kund kontakt hölls från början till slutet.
    Rekommenderar fullt ut, ett företag med kompetens.
    Hej Peter. Tack för det fina omdömet. Jag ska vidarebefordra det till våra medarbetare Uams AB
    2022-07-03 Verifierad kund
    Snabba, kunniga och hjälpsamma!
    Hej Peter. Tack för det fina omdömet. Uams AB
    2022-07-03 Verifierad kund
    UAMS har bara trevlig personal som bryr sig om sina kunder.
    Det har varit en del fel som uppstått under vårt samarbete men det som är bra med UAMS är att de tar ansvar och rättar till saker. Det enda negativa är att det kan ta enormt lång tid innan de har tid att komma och färdigställa.
    Hej Lisa
    Tack för omdömet. Ber om ursäkt för den långa leveranstiden.
    Nu var det lite otur med parkett leveransen som visade sig vara av bristfällig kvalitet.
    Corona har ställt till det med leveranser av den nya parketten. Men det är som du skriver, vi tar ansvar och åtgärdade så mycket som vi hade material till och återkommer när det finns ny parkett på hyllan.
    2022-07-02 Verifierad kund
    Våra förväntningar på hög kvalitet bemötande ärlighet infriades
    Badrummet som renoverades blev perfekt det visar på en mycket hög yrkesskicklighet
    Samtliga inblandade yrkesmän har visat stor skicklighet och lyhördhet vad gäller våra önskemål
    Offert och faktura stämde överens alltså inga obehagliga överraskningar
    Om vi i framtiden har behov av ytterligare hjälp kommer vi vända oss till Uams ab
    Tack för det fina omdömet Göran. Vi är lyckligt lottade att vi har så duktiga medarbetare och samarbetspartners Uams AB
    2022-07-01 Verifierad kund
    Bra kvalitet. Ansvarstagande och seriösa. Lätt att hålla kontakt med.
    Tack Jackie. Lägenheten samt badrummet blev fina. Uams AB
    2022-07-01 Verifierad kund
    Jag upplever UAMS som pålitliga och robusta. De har ett bra bemötande och håller rent efter sig. Bra gäng att ha i huset.
    Hej Johanna.
    Tack för omdömet.
    2022-07-01 Verifierad kund
    På rätt tid med rätt utrustning.
    Gör ett arbete som är utlovat.
    Kimmo är lätt att komma överens med.
    Håller tid och pris.
    Rekommenderas till andra.
    Henrik
    Tack Henrik. Nu har ni en fukt säkrad krypgrund i föreningen. Det är bara att höra av er vid eventuella frågor Uams AB
    2022-07-01 Verifierad kund
    Mkt väl bemött såväl av ”chefen” som av de anställda.
    Vi hade höga förväntningar efter rekommendationer från vår besiktningsman - man levde upp till dem.
    Mkt bra upplevelse! Vi skaffade en avfuktningsanläggning för vår krypgrund.
    Tack för omdömet Olle
    Jag ska vidarebefordra det till våra medarbetare
    2022-06-22 Verifierad kund
    Professionella, håller tidplan. Vi är väldigt nöjda!
    Hej Hedvig
    Kul att ni är nöjda, det är bara att höra av er ifall det dyker upp några frågor