Alla kategorier Bud Skåne Svedala United Parcel Service Sweden AB

Hangarvägen 21, 233 71 Malmö-sturup — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om United Parcel Service Sweden AB

• Andreas I
    Andreas I skrev om United Parcel Service Sweden AB
    Av någon anledning så lyckas UPS alltid att strula till det när de ska leverera till mig. Senaste gången så vet jag inte riktigt vad som hände. Jag blev utlovad leverans mellan 14 och 16 men inget paket kom. Då ringde jag till UPS vid 18-tiden för att fråga vad som hänt och då sa de att mitt paket inte lämnat Bromma flygplats.
    Nästa dag ringde jag för att be om leverans till jobbet istället, något oväntat sa de att budet försökt leverera till mig vid 19-tiden kvällen före men inte kommit in pga portkoden. Det blev märkligare. Då lovade UPS leverans innan 16 på mitt jobb, 16.05 fanns inget paket hos mig och jag ringde då en sista gång.
    Tack och lov körde de ut paketet med expressbud men med tanke på allt hustlande så blev jag ändå besviken. Läs mer
  • Qpaqex
    Qpaqex skrev om United Parcel Service Sweden AB
    Det går fort när en paket hanteras av UPS. Att kunna följa paketet online är ett stort plus.

Saker som drar ner betyget är att de har sina terminaler ganska off. Det innebär om man inte är hemma så kan det bli en lång biltur om man inte kan vänta tills nästa dag. Annars så känns det som de är rädda om paketen, aldrig några märken på dem som hos vissa konkurrenter.

Deras hemsida är helt ok. Vissa konkurrenters kräver karta och kompass. Läs mer
  • Karl A
    Karl A skrev om United Parcel Service Sweden AB
    Har tidigare bara haft possitivt att säga om UPS, men de har precis rasat i trovärdighet hos mig. Skulle skicka ett brev till utlandet som var tvunget att vara framme inom 3 dagar. Jag betalade 800kr för det. Nu tre veckor efter försent har dom fortfarande inte levererat brevet och de kan inte heller ge något bra svar på varför. Skärpning! Läs mer
  • Johanna L
    Johanna L skrev om United Parcel Service Sweden AB
    Till skillnad från en annan "leverantör" jag skrivit om, är jag nöjd med UPS. Har även här aldrig anlitat UPS personligen, utan fått leverans av dem i samband med köp av produkt. Det går snabbt, enkelt och smidigt att följa sin "leverans" via hemsidan. Så snabbt att jag vid 1 tillfälle upptäckte via deras hemsida att jag missat ta emot en "order". "Ordern" var planerad att levereras en dag senare, men UPS var snabba. Ringde kundtjänst och frågade om detta ställde till med problem för mig (jag är van vid det). Absolut inte var svaret. "Budet" gör 3 försök olika dagar och man får påminnelser. Kvinnan jag talade med sa att hon skulle kontakta budet som varit hos mig och be han/henne komma dagen efter på en tid vi gemensamt kom överens om. Typ 1h senare ringde det på dörren. Då var UPS budet här igen. Sa att han fått reda på vad som hänt, och hade vägarna förbi och tyckte att han kunde likabra komma den dagen som nästa. Detta kallar jag bra kundkontakt och bra service! Blir "5/5 recos", något som är sällsynt från mig! Läs mer
    Kerstin A, Nils v, Nils v, Kerstin A gillar detta

Hangarvägen 21, 233 71 Malmö-sturup