Alla kategorier Övrigt Värmland Eda Universal telecom

Universal telecom

Box 90103, 120 21 Stockholm — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Universal telecom

• Ulf s
    Ulf s skrev om Universal telecom
    Har äntligen blivit fri från detta bolag , dom skickar mail och påstår man beställt saker man inte beställt, och innan man fått rättelse får man sitta i långa och dyra telefonköer och ringa till flera personer, kan inte rekomendera detta bolag.
  • Anders M
    Anders M skrev om Universal telecom
    Använd ALDRIG detta företag, finns nog inget sämre i den svenska telekomindustrin!
  • Hippie C
    Hippie C skrev om Universal telecom
    Har fungerat uselt sedan de bytte nätverk. De skickar nya simkort som inte fungerar samtidigt som de gamla slutar fungera. De skickar fel inställningar flera gånger! Det är långa köer både på chat och telefon och på epost svarar de inte. Sen de byte till 4G har det gått segare att surfa och ibland fungerar det inte alls!

Går inte heller att ta emot samtal ibland har jag hört från många som ringt mig! Klantigt värre!
  • Mory r
    Mory r skrev om Universal telecom
    Varning för Universal Telecom

Universal Telecom har väldigt påstridiga försäljare, men jag vill varna för att tacka ja till deras erbjudanden. Det är ett skumt företag (heter egentligen Timepice) med säte på Madeira med riktigt usel kundservice.
    Har både ringt och skrivit och klagat massor av gånger, men uppenbarligen skiter.
    Stor varning för bluffmakarna på Universal!
  • per h
    per h skrev om Universal telecom
    Ett företag som inte alltid har rent mjöl i påsen och lägger ut penga inkasseringen på ett annat ruttet bolag (Payex) för att dom ska ha någon annan att lägga skulden på när man som frustrerad kund vill ha upprättelse. För att vara riktigt oåtkomliga så är bolaget placerat på en Portugisisk ö mitt i Atlanten. Hälsningar 46435942

Box 90103, 120 21 Stockholm