Upphämtning.se

Upphämtning.se

Ring 0155-65 05 98 www.upphamtning.se

Välkommen till Upphämtning.se! Upphämtning.se grundades 2019 till förmån av miljön och livet. Vi erbjuder kostnadsfri Upphämtning av dina gamla prylar samt bortforsling och återvinning av ditt skräp till det troligtvis billigaste priset i Nyköping! Vår Upphämtningsbutik erbjuder ett brett och spännande sortiment som förändras...

19 omdömen om Upphämtning.se

Lena J
Skrev om Upphämtning.se

Lätt att boka, snabb återkoppling och sedan bekräftelse, och snabb hämtning av möbler. Trevligt och proffsigt

Svar från Upphämtning.se

Stort tack Lena för ditt omdöme! Varmt välkommen att använda våra tjänster igen :-)

Tina L
Skrev om Upphämtning.se

Bortkörning av möbel. Mycket positivt. Snabba och effektiva.

Svar från Upphämtning.se

Stort tack Tina för ditt omdöme! Varmt välkommen att använda våra tjänster igen :-)

Linn J
Skrev om Upphämtning.se

Jag beställde upphämtning av loppisvaror och skräpkörning. Det har varit helt avgörande för vår flytt och renovering att få hjälp att bli av med saker både som kan skänkas och sådant som ska slängas.

Svar från Upphämtning.se

Stort tack Linn för ditt omdöme! Varmt välkommen att använda våra tjänster igen :-)

Marie-louise H
Skrev om Upphämtning.se

Trevlig personal Vi beställde hämtning och det fungerade klockrent.

Svar från Upphämtning.se

Stort tack Marie-louise för ditt omdöme! Varmt välkommen att använda våra tjänster igen :-)

Åsa O
Skrev om Upphämtning.se

Snabbt, enkelt och korrekt.rekommenderas.

Svar från Upphämtning.se

Stort tack Åsa för ditt omdöme! Varmt välkommen att använda våra tjänster igen :-)

Tom L
Skrev om Upphämtning.se

Ett besök hos Upphämtning.se genererar alltid minst ett inköp. Trevlig personal, precis som en loppis ska vara. Här finns det saker för alla!

Svar från Upphämtning.se

Stort tack för betyget Tom! Varmt välkommen tillbaka :-)

Ann L
Skrev om Upphämtning.se

Perfekt service och trevliga killar. Allt toppenbra.

Svar från Upphämtning.se

Stort tack för din rekommendation Ann! Tveka inte att kontakta oss igen om behovet finns! Vi kommer!

Micke K
Skrev om Upphämtning.se

Billigt spännande och trevlig personal, kan göra riktiga fynd ibland.

Micke K gillar detta
Marita G
Skrev om Upphämtning.se

Bra, idé. Kommer använda mig av er fler gånger.

Svar från Upphämtning.se

Stort tack för din rekommendation Marita! Tveka inte att boka Upphämtning igen om behovet finns! Vi kommer!

Ulrika E
Skrev om Upphämtning.se

Det var mycket trevliga och jag har fått hjälp både med upphämtning och köp på plats. De överträffade mina förväntningar till det positiva! Rekommenderar att anlita dem och besöka deras försäljningslokal.

Svar från Upphämtning.se

Stort tack för din rekommendation Ulrika! Varmt välkommen tillbaka till butiken när du är sugen på nya fynd och tveka inte att boka Upphämtning igen om behovet finns! Vi kommer!

Mikael P
Skrev om Upphämtning.se

En fantastiskt liten ”affär” med alltid ett varmt välkomnande från de som arbetar där. Hittar oftast något fint och prisvärt när jag åker ditt, kan varmt rekommendera ett besök. // Mikael

Svar från Upphämtning.se

Stort tack för din rekommendation Mikael! Du är varmt välkommen tillbaka till butiken för nya fynd!

Tomas A
Skrev om Upphämtning.se

Enkelt att boka och kommer snabbt ut till dig. Trevliga och tar det mesta som du vill skänka. Snabbt och smidigt! Rekomenderas!

Svar från Upphämtning.se

Stort tack för din rekommendation Tomas! Tveka inte att kontakta oss igen om du är i behov av Upphämtning!

Anna K
Skrev om Upphämtning.se

Små söta assietter till stora fina träkorgar och guldfärgade ljusstakar ifrån skultuna. Dom som jobbar där är helt underbara! Man blir alltid glad när man kommer dit för det är alltid glatt välkomnande samt oerhört trevliga människor. Dom gör allt för det ska bli en lyckad affär med god service och högt tempo samt superbra priser! Kort och enkelt: har du inte besökt denna butik så har du missat något. Du kommer INTE bli missnöjd! Dom värnar både om miljön och hjälper människor som har det dåligt ställt med ekonomin. Bästa butiken!

Svar från Upphämtning.se

Stort tack för din rekommendation Anna! Tveka inte att kontakta oss igen om du är i behov av Upphämtning!

Gustav N
Skrev om Upphämtning.se

Efter att köpt flera saker begagnat kan jag inte annat än lovorda Upphämtning. Bra intiativ med fokus på återbruk!

Svar från Upphämtning.se

Stort tack för din rekommendation Gustav! Tveka inte att kontakta oss igen om du är i behov av Upphämtning!

Fredrik L
Skrev om Upphämtning.se

Trevligt bemötande och brett sortiment.

Svar från Upphämtning.se

Stort tack för din rekommendation Fredrik! Tveka inte att kontakta oss igen om du är i behov av Upphämtning!

Ulrika T
Skrev om Upphämtning.se

Bra bemötande! Trevliga! ........

Svar från Upphämtning.se

Stort tack för din rekommendation Ulrika! Tveka inte att kontakta oss igen om du är i behov av Upphämtning!

Gudrun L
Skrev om Upphämtning.se

Allt fungerade mycket bra vid hämtning av diverse saker

Svar från Upphämtning.se

Stort tack för din rekommendation Gudrun! Tveka inte att kontakta oss igen om du är i behov av Upphämtning!

Linus K
Skrev om Upphämtning.se

Enkelt, smidigt och väldigt trevlig personal! Då jag inte tycker det är värt mödan att sälja mina gamla prylar så skänker jag mer än gärna dom Upphämtningsbutiken! Rekommenderar och återkommer med mer saker snart!

Svar från Upphämtning.se

Stort tack för din rekommendation Linus! Tveka inte att kontakta oss igen om du är i behov av Upphämtning!

Katarina H
Skrev om Upphämtning.se

Tjänst: upphämtning. Gick smidigt och bra. Mkt trevligt bemötande.

Svar från Upphämtning.se

Stort tack för din rekommendation Katarina! Tveka inte att kontakta oss igen om du är i behov av Upphämtning!