Upphämtning.se

Gasverksvägen 10, 611 35 Nyköping — Visa karta

Välkommen till Upphämtning.se!

Upphämtning.se grundades 2019 till förmån av miljön och livet. Vi erbjuder kostnadsfri Upphämtning av dina gamla prylar samt bortforsling och återvinning av ditt skräp till det troligtvis billigaste priset i Nyköping! Vår Upphämtningsbutik erbjuder ett brett och spännande sortiment som förändras varje gång du besöker oss.

Med oslagbara priser, klimatsmarta val samt bidragande till livet så finns ingen anledning till att inte besöka oss för lite shopping! Vi hör dagligen från våra kunder att vi är galna i vår prissättning och det är just det som är kul! Varmt välkommen!
Mån-Tis: Stängt

• 2020-05-20

Ann L skrev om Upphämtning.se
    Perfekt service och trevliga killar. Allt toppenbra. Läs mer
    2020-05-20 Upphämtning.se svarar Ann L
    Stort tack för din rekommendation Ann! Tveka inte att kontakta oss igen om behovet finns! Vi kommer!
  • Micke K

2020-05-18

Micke K skrev om Upphämtning.se
    Billigt spännande och trevlig personal, kan göra riktiga fynd ibland. Läs mer
    Micke K gillar detta
  • 2020-05-15

Marita G skrev om Upphämtning.se
    Bra, idé. Kommer använda mig av er fler gånger. Läs mer
    2020-05-20 Upphämtning.se svarar Marita G
    Stort tack för din rekommendation Marita! Tveka inte att boka Upphämtning igen om behovet finns! Vi kommer!
  • 2020-05-14

Ulrika E skrev om Upphämtning.se
    Det var mycket trevliga och jag har fått hjälp både med upphämtning och köp på plats.
    De överträffade mina förväntningar till det positiva!

Rekommenderar att anlita dem och besöka deras försäljningslokal. Läs mer
    2020-05-20 Upphämtning.se svarar Ulrika E
    Stort tack för din rekommendation Ulrika! Varmt välkommen tillbaka till butiken när du är sugen på nya fynd och tveka inte att boka Upphämtning igen om behovet finns! Vi kommer!
  • Mikael P

Mikael P skrev om Upphämtning.se
    En fantastiskt liten ”affär” med alltid ett varmt välkomnande från de som arbetar där. Hittar oftast något fint och prisvärt när jag åker ditt, kan varmt rekommendera ett besök.

// Mikael Läs mer
    2020-05-20 Upphämtning.se svarar Mikael P
    Stort tack för din rekommendation Mikael! Du är varmt välkommen tillbaka till butiken för nya fynd!
  • Tomas A

Tomas A skrev om Upphämtning.se
    Enkelt att boka och kommer snabbt ut till dig. Trevliga och tar det mesta som du vill skänka. Snabbt och smidigt! Rekomenderas! Läs mer
    2020-05-14 Upphämtning.se svarar Tomas A
    Stort tack för din rekommendation Tomas! Tveka inte att kontakta oss igen om du är i behov av Upphämtning!
  • Anna K

Anna K skrev om Upphämtning.se
    Små söta assietter till stora fina träkorgar och guldfärgade ljusstakar ifrån skultuna. Dom som jobbar där är helt underbara! Man blir alltid glad när man kommer dit för det är alltid glatt välkomnande samt oerhört trevliga människor. Dom gör allt för det ska bli en lyckad affär med god service och högt tempo samt superbra priser!
    Kort och enkelt: har du inte besökt denna butik så har du missat något. Du kommer INTE bli missnöjd! Dom värnar både om miljön och hjälper människor som har det dåligt ställt med ekonomin. Bästa butiken! Läs mer
    2020-05-14 Upphämtning.se svarar Anna K
    Stort tack för din rekommendation Anna! Tveka inte att kontakta oss igen om du är i behov av Upphämtning!
  • 2020-05-13

Gustav N skrev om Upphämtning.se
    Efter att köpt flera saker begagnat kan jag inte annat än lovorda Upphämtning. Bra intiativ med fokus på återbruk! Läs mer
    2020-05-14 Upphämtning.se svarar Gustav N
    Stort tack för din rekommendation Gustav! Tveka inte att kontakta oss igen om du är i behov av Upphämtning!
  • 2020-05-13

Fredrik L skrev om Upphämtning.se
    Trevligt bemötande och brett sortiment. Läs mer
    2020-05-13 Upphämtning.se svarar Fredrik L
    Stort tack för din rekommendation Fredrik! Tveka inte att kontakta oss igen om du är i behov av Upphämtning!

Ulrika T skrev om Upphämtning.se
    Bra bemötande! Trevliga! ........ Läs mer
    2020-05-13 Upphämtning.se svarar Ulrika T
    Stort tack för din rekommendation Ulrika! Tveka inte att kontakta oss igen om du är i behov av Upphämtning!

Gudrun L skrev om Upphämtning.se
    Allt fungerade mycket bra vid hämtning av diverse saker Läs mer
    2020-05-13 Upphämtning.se svarar Gudrun L
    Stort tack för din rekommendation Gudrun! Tveka inte att kontakta oss igen om du är i behov av Upphämtning!
  • Linus K

2020-05-12

Linus K skrev om Upphämtning.se
    Enkelt, smidigt och väldigt trevlig personal! Då jag inte tycker det är värt mödan att sälja mina gamla prylar så skänker jag mer än gärna dom Upphämtningsbutiken! Rekommenderar och återkommer med mer saker snart! Läs mer
    2020-05-12 Upphämtning.se svarar Linus K
    Stort tack för din rekommendation Linus! Tveka inte att kontakta oss igen om du är i behov av Upphämtning!

Katarina H skrev om Upphämtning.se
    Tjänst: upphämtning.
    Gick smidigt och bra. Mkt trevligt bemötande. Läs mer
    2020-05-12 Upphämtning.se svarar Katarina H
    Stort tack för din rekommendation Katarina! Tveka inte att kontakta oss igen om du är i behov av Upphämtning!

Gasverksvägen 10, 611 35 Nyköping