Upplands Bilmekaniska AB

Upplands Bilmekaniska AB

autoexpertenuppsala.se
  • BadgeFiveYears
4.5

Välkommen till Upplands Bilmekaniska AB! På Gnistagatan 9 i Uppsala hittar du Upplands Bilmekaniska. Vi är en Godkänd Bilverkstad som innebär att vi har hårt ställda krav på oss vad det gäller fackmässighet, kvalitet och leverans. * Ett års vägassistans vid service * Nybilsgaranti även efter service Tjänster: Bilservice, reparation,...

807 omdömen om Upplands Bilmekaniska AB

Sedan starten hos Reco 2020

Barbro Gunilla B
Skrev om Upplands Bilmekaniska AB

Effektivt, kompetent och trevligt bemötande. Anmärkningar från besiktningen släcktes och jag fick en kompetent bedömning av underredet efter ha slagit i. Mina förväntningar uppfylldes helt.

Peter Karl Eduoard A
Skrev om Upplands Bilmekaniska AB

Snabb och bra hjälp och jättetrevligt bemötande!

Almaz T
Skrev om Upplands Bilmekaniska AB

jag bemötts med respekt och förståelse mina förväntningar var att som kund blir hörd och förstård och fått dem uppfyllda till 100persent Jag har däck hotell hos er och är mycket nöjd med bemötande. trevliga ich resprktfulla personal. Tack Almaz

Stephan Hermann B
Skrev om Upplands Bilmekaniska AB

Trevligt bemötande och god service.

Petra Maud Asta F
Skrev om Upplands Bilmekaniska AB

Bra bemötande, återkoppling om prioritering av reparationer och snabb hjälp.

Sanna Madeline Elisabet N
Skrev om Upplands Bilmekaniska AB

Alltid snabb service och trevlig personal.

Hans Magnus O
Skrev om Upplands Bilmekaniska AB

Det hade blivit något strul i bokningen men personalen var hjälpsamma och gjorde servicen ändå.

Eduardo Leonel G
Skrev om Upplands Bilmekaniska AB

Det blev missnöje och missförstånd i början pga missförstånd i kommunikationen men tack vare Björns attityd och inställning kunde vi reda ut det hela och lämna det bakom oss. För mig som kund är det viktigt att bli bemött inte bara med respekt utan också med förståelse. Som sagt vi har lämnat det bakom oss och går vidare.

Carina Ulric E
Skrev om Upplands Bilmekaniska AB

Mycket bra proffsigt bemötande och toppen service

Alexander Zacharias H
Skrev om Upplands Bilmekaniska AB

Trevlig personal och det löste både däckbyte och tvätt utan problem!

Lennart Bengt-Göran H
Skrev om Upplands Bilmekaniska AB

Helt okej trevligt bemötande och rätt så snabba med reparation av bilen

Jan Patrik W
Skrev om Upplands Bilmekaniska AB

Bra och snabb service. Kom dit med bärgare och kunde hämta ut bilen dagen efter.

Garnvall G
Skrev om Upplands Bilmekaniska AB

Byte av kamrem. Inga problem - hela processen med beställning, prisuppgift och utfört arbete gick väldigt smidigt.

Eva Irene S
Skrev om Upplands Bilmekaniska AB

Arbetet med bilen gick snabbt, jag väntade i en bekväm fåtölj med litet kaffe. Mycket trevligt bemötande av reparatören/ besiktningsmannen. Det är så skönt att kunna köra utan problem och jag har rätt många ärenden. Väldigt bekvämt med komfort. ❤️❤️❤️

Hannes Gunnar Sverk L
Skrev om Upplands Bilmekaniska AB

Snabb hjälp till rimligt pris

Ulla Ann-Mar H
Skrev om Upplands Bilmekaniska AB

Hade inga förväntningar Blev bra bemött

Leonid Gabriel M
Skrev om Upplands Bilmekaniska AB

Väldigt trevligt och proffsigt bemötande av alla jag kom i kontakt med, bättre än förväntat och de fixade de fel som var anmärkt på besiktningen och allt annat som jag behövde: rostiga bromsrör, avgasröret som skramlade och satt löst, putsade strålkastare och byte av rullager samt fjäderbenslagring. Bilmekaniska AB överträffade mina förväntningar!! Tacksam Gabriel Mancos

Gunilla Marianne A
Skrev om Upplands Bilmekaniska AB

Snabb hjälp, bra bemötande, hjälpsamma, trevliga

Elvis K
Skrev om Upplands Bilmekaniska AB

Jag rekommenderar starkt Upplands Bilmekaniska för deras utmärkta service och kunniga personal. Jag har alltid fått snabb och pålitlig hjälp med min bil där, och priserna är rimliga. De går alltid den extra milen för att säkerställa att min bil är i toppskick när den lämnar verkstaden.

Claes Henrik H
Skrev om Upplands Bilmekaniska AB

Trevligt och kunnigt bemötande! Fick tid väldigt fort!

Jan Allan L
Skrev om Upplands Bilmekaniska AB

Jag lämnade bilen för service och en återkallelse från Suzuki.Allt fixat på 2 tim,mycket bra.

Lättviktsmotor N Hyr A
Skrev om Upplands Bilmekaniska AB

Superbra bemötande, trevlig personal samt hjälpen jag fick!

Lars Johan Ragnar B
Skrev om Upplands Bilmekaniska AB

Väldigt trevlig och ärlig personal! Av alla verkstäder jag vänt mig till under alla år är denna nog den jag har mest förtroende för. De fixade till och med ett fel i "smyg" utan att nämna eller tog betalt för.

Abbas G
Skrev om Upplands Bilmekaniska AB

Bra på att lyssna och åtgärda problemet .

Liselotte Å
Skrev om Upplands Bilmekaniska AB

Bokade en tid för service, fick en tid så jag kunde vänta kvar. Smidigt och bra.

René K
Skrev om Upplands Bilmekaniska AB

Spindelled, bromsar och avgassystemet fixades professionellt.

Hanna Lovisa E
Skrev om Upplands Bilmekaniska AB

Bra bemötande. Dock lång väntan på reservdelar

Skärplinge B
Skrev om Upplands Bilmekaniska AB

Det var ett trevligt bemötande o snabb hantering. Det var en mycke snabb reparation i dessa tider mvh Johan

Lars Filip Andreas W
Skrev om Upplands Bilmekaniska AB

Bra service, tydliga med kostnaden innan bilen lämnas in, trevlig och kunnig personal.

Anita Karolina O
Skrev om Upplands Bilmekaniska AB

Trevligt och kunnigt bemötande, i telefon och på plats. De bytte ut automatisk handbroms och nollställde växellådan på min bil, med utmärkt resultat. Kan varmt rekommendera Upplands Bilmekaniska AB.

Nils Gustaf L

Helt korrekt enligt. Servicemanula

Jesper B
Skrev om Upplands Bilmekaniska AB

Lätt att få kontakt, snabb tid och trevlig personal

Ali K
Skrev om Upplands Bilmekaniska AB

Personalen var trevliga samt det var lätt att boka tid.

Per-Olov Henrik B
Skrev om Upplands Bilmekaniska AB

Trevligt bemötande och snabb och enkel sevice

Fragus Group A
Skrev om Upplands Bilmekaniska AB

Enkelt att boka tid, snabb service och ett bra pris!

Hans Fredrik B
Skrev om Upplands Bilmekaniska AB

Snabb service och bra bemötande

Eva Marie Gamvik N
Skrev om Upplands Bilmekaniska AB

Saknar ord för att tala om alle positivt

Åsa Marie P
Skrev om Upplands Bilmekaniska AB

Trevlig personal/Allt gick som de skulle👍

Thord Ove D
Skrev om Upplands Bilmekaniska AB

Jag ringde på f.m.och undrade om dom hade bilbatteri till min bil, och det hade ni.Fick tid klockan 15 samma dag.(Fantastiskt bra.)Hade problem att hitta, men blev guidad via telefonen på ett mycket trevligt sätt.Blev mycket trevligt bemött, och fick tillbaka bilen inom en halv timme med ett nytt batteri.Toppen .Det kan inte bli bättre än så här.Ett stort TACK från mig, MVH Ove

Sven Gunnar H
Skrev om Upplands Bilmekaniska AB

Bra bemötande och tydliga med vad som behöver göras och vad det kostar

Ulf Peter Fredrik L
Skrev om Upplands Bilmekaniska AB

Superbra service och trevlig kontakt

T M Mariam A
Skrev om Upplands Bilmekaniska AB

Mycket trevlig och hjälpsam personal.

Barn & Omsorg I Sverige A
Skrev om Upplands Bilmekaniska AB

Fick tillbaka bilen med lampor som indikerar fel, service lampan lyser fortfarande och bad om återställning av TPMS vilket inte heller gjordes. De tog med andra ord 3700 kr för oljebyte som jag kunde göra själv på okq8.

Jenny Lilith F
Skrev om Upplands Bilmekaniska AB

Snabbt, smidigt och till ett bra pris släckte de 2:orna på min Chrysler samt skötte efterbesiktningen.

Ulla Charlotte Eriksd B
Skrev om Upplands Bilmekaniska AB

Bra service och information överlag.

Mikael Alexander S
Skrev om Upplands Bilmekaniska AB

Supersnabba och hjälpsamma. Fick komma och fixa en mindre grej redan samma dag. Mycket bra service!

Anne Marie E
Skrev om Upplands Bilmekaniska AB

Hej! Jag blev trevligt bemött när jag ringde och beställde tid för service och reparation vilket betyder mycket. Alla mina frågor gällande vad som skulle hända med min bil och kostnader för detta var tydliga och precisa och det sammantaget gjorde att jag valde Autoexperten som levererade det jag beställt på ett sätt som jag verkligen är nöjd med. Jag kan varmt rekommendera Autoexperten till blivand kunder. Vänligen Anne Eriksson

Björn Olof B

Sakligt och bra bemödande. Snabbt arbete. Jättenöjd

Arne Martin F
Skrev om Upplands Bilmekaniska AB

Ordinarie timpris på 1350:- var chockartat högt!

Robert Olle Ö
Skrev om Upplands Bilmekaniska AB

Trevligt bemötande och ett intresse av att vilja lösa problemet med min bil