Uppsala Avloppsspolning AB

Uppsala Avloppsspolning AB

Uppsala Avloppsspolning AB är din pålitliga partner för avloppsservice i Uppsala och närliggande områden. Med års erfarenhet erbjuder vi effektiva avloppsspolningstjänster för både privatpersoner och företag. Vårt erfarna team är specialiserade på avloppsspolning och rensning, vilket gör oss till det självklara valet för att...

7 omdömen om Uppsala Avloppsspolning AB

Jonas R
Skrev om Uppsala Avloppsspolning AB

En grym service och på tå vilket hjälper oss i våran affär med slutkunden.

Håkan B

Grym personal 👌🏻 De ställer alltid upp för kunden👍🏽

Johan P
Skrev om Uppsala Avloppsspolning AB

Mycket Snabb och Proffsig service och trevligt bemötande av deras personal Kunskapen och viljan dom sitter på är ovärderlig , många år i branschen Finns till hjälp 24h/Dygnet 365 dgr /år

Fredrik E
Skrev om Uppsala Avloppsspolning AB

Kan varmt rekommendera Uppsala Avloppsspolning. Linus svarar alltid och kommer snabbt och på utsatt tid.

Fredrik F
Skrev om Uppsala Avloppsspolning AB

Helt fantastik personal, ställer alltid upp i ur och skur. står redo efter bara några minuter sedan man anmält stopp eller liknande. kan varmt rekomenderas

Sultan R
Skrev om Uppsala Avloppsspolning AB

Mycket erfarna och duktiga killar:) Framförallt kreativa och inget är omöjligt för dem. Rekommenderas starkt

Alex S
Skrev om Uppsala Avloppsspolning AB

Bemötande har alltid varit trevligt och kunnigt. Upplevelsen har varit positiv och yrkesmässigt skickligt. tjänster som har handlat upp är spoling av dagvatten brunnar samt akuta åtgärder med spolbil.