Alla kategorier Övrigt Uppsala Uppsala Uppsala Sko- & Nyckelservice (Skomakeri och nyckelservice)

Uppsala Sko- & Nyckelservice (Skomakeri och nyckelservice)

G. Torget 7, 753 20 Uppsala — Visa karta

Skomakeri, Nyckelservice och Skrädderi
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 1 kund tycker om Uppsala Sko- & Nyckelservice (Skomakeri och nyckelservice)

• Kunden
    Kunden skrev om Uppsala Sko- & Nyckelservice (Skomakeri och nyckelservice)
    Varning! Lämnade in mina byxor för att sy grenen. Påpekade även att jag ville förstärka den för förebyggande syfte, dvs lappa extra och sy runt dessa. Han nämnde ett prisspann och jag valde det högsta då jag ville bli nöjd. När jag några dagar senare kommer in ser jag att arbetet inte alls är som vi har kommer överrens om. Han frågade vem jag kommit mött i butiken då jag lämnade in byxorna (vilket var han själv som jag pratat med) och sedan att det inte behövdes sys mer. Den andra frågan är mer förvånande än den första. Det är kunden ni ska göra nöjda, särskilt om han/hon framför ett öskemål och ska betala för sig. Jag fick inte ens en ursäkt eller ett erbjudande att få det åtgärdat. Men det slutade inte här. När jag skulle betala med mitt bankkort "fungerade" inte deras kortmaskin utan han hänvisade till bankautomaten utanför. När jag väl betalade kontant slog han ej in summan i kassa och jag fick inte heller ett kvitto förrän jag blev tvungen att kräva det. Jag misstänker att de har satt det här i rutin och ber er andra att fråga efter kvittot. Jag är oerhört missnöjd!

G. Torget 7, 753 20 Uppsala