Är det här ditt företag? Aktivera ditt konto
UPS Sweden AB

UPS Sweden AB

Omdömen totalt
261
Snittbetyg
1.1

261 omdömen om UPS Sweden AB

Visar 261 omdömen med 1.1 i snittbetyg
Anna-Karin H
Wrote about UPS Sweden AB

Obeskrivligt värdelösa. Snälla företag välj andra leverantörer.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Hans Gunnar B
Wrote about UPS Sweden AB

Värdelös service. UPS glömde avisera. Fick själv leta upp var paketet fanns. Ombudet brukade inte returnera efter sju dagar eftersom UPS brukat slarva med avisering. Betyget blir en nolla på en 5-gradig skala.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Christina H
Wrote about UPS Sweden AB

Jag fick ingen avisering. Fick själv snoka reda på om paketet kommit fram och vart det fanns. Aldrig mer ups.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Anna Mathilda Catrin D
Wrote about UPS Sweden AB

Har haft problem flertalet gånger med att förare säger att man inte varit hemma men ingen varit här och knackat på. Men priset tar den senaste upplevelsen med UPS. Jag bokar hemleverans och man behöver vara hemma för paketet. Datumet ändras två gånger. Tredje dagen smsar föraren att han lämnar in det hos ett ombud i staden bredvid. Jag svarar nej, jag har bokat hemleverans. Får till svar att han ska komma dagen efter. (Får även då ett mail att han ”försökt leverera men inte kommit kontakt med mig??). Han kommer inte dagen... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Per Joel K
Wrote about UPS Sweden AB

För andra gången i rad ljuger de en rakt upp i ansiktet och säger att budchauffören försökt leverera paketet men jag inte varit hemma. De har uppenbarligen satt detta i system, och kundtjänst, hur trevliga (eller otrevliga, för det händer också) de är säger sig sakna möjlighet att kommunicera med buden. Ett jävla skitföretag, tänker aldrig mer beställa från en butik som använder sig av UPS

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Maria Erika M
Wrote about UPS Sweden AB

Alltid problem med dessa leveranser! Leverantören har betalat extra för att leveransen ska komma inom 2 dagar, nu har det gått 4 dagar och det står de har varit här, men saknar portkod....?! Detta är en butik med ingång direkt från gatan. Blev lovad leverans idag istället, men ringde och paketet är inte lastat idag! Ska meddela mina danska leverantörer att aldrig med boka via UPS!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Stefan Andreas C
Wrote about UPS Sweden AB

Sämta frakföretag, hur dom ens får lov att existera och verka i Sverige,tog ledigt från mitt arbete för att kunna ta emot en hemleverans Ombokad Ombokad Ombokad Försenad leverans Vi kan ej leverera UPS =har gett ”we dont give a f**k ett ansikte En skamm att dom för kallas sig företag

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Richard K
Wrote about UPS Sweden AB

UPS.... Ja...vad säger man. Sämsta budfirma som finns. När paketet väl dyker upp i sverige efter 5 dagars försening så ringer nån otrevlig människa mitt på dagen o säger att chauffören inte kunde komma in utan portkod så därför har dom inte levererat till mig. Det är skitsnack. Så efter lite tragglande smög det fram att han visst hade min portkod. Däremot kunde han inte göra något för han kan ju inte tvinga chauffören för o citera honom. Efter 2 samtal till huvudkontoret så lovades bättring samt att paketen skulle ut till... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Sussie Eva Maria A
Wrote about UPS Sweden AB

🚨 Expressfrakt med UPS = total bluff. UPS lovade leverans idag 11:45–15:45. Kl. 11:17 får ett jag sms: “Vi kunde inte leverera.” ❌ Jag var hemma hela tiden. ❌ Våra övervakningskameror bevisar att ingen från UPS ens var här. Istället enligt telefonsamtal med deras kundtjänst skickas paketet till ett utlämningsställe som stänger samma tid som UPS säger att leveransen ska komma dit. Jag har beställt för hemleverans + expressfrakt – det jag får är lögner, bortförklaringar. 👉 Apple – era produkter är fantastiska, men varför... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Thomas G
Wrote about UPS Sweden AB

vill egenligen inte sätta en 1a utan en 0a! Till o med sämre än postnord. De erkänner att de slarvat bort paketet med sedan gör de ingenting. Utan det är jag som är mottagare som måste göra allt jobb med att kontakta säljaren o göra reklamation där så de i sin tur kan göra en reklamation..

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Kristina Maria Katarina A

Var börja? Handlat en telefon på Refurbed. Strul, strul och åter strul. Styr om med jobb så hemarbete ska funka för att kunna ta emot paket. Ingen leverans - och inte bara en dag, utan händer tre gånger gällande samma order/leverans. Lägg till det ett axelryckningsagerande i sin kontakt med kunden (som får kämpa hårt för att få prata med en levande människa). En 1:a i betyg tycks generöst i sammanhanget, hade det funnits ”0” hade det valts. Undviker hädanefter helt nätbutiker som har UPS som partner.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Conny H
Wrote about UPS Sweden AB

Mitt 10 paket med UPS under 2025, det bör de väl lyckas med, NÄ igen så lyckas man slarva boprt paket, de kommer till stationen i västerås och där finns det uppenbarligen kraftiga slukhål! En kraftig skärpning krävs nu UPS!!!!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Sören Ingemar K
Wrote about UPS Sweden AB

Jag hade beställt och betalat för hemleverans men fick hämta paketet på andra sidan stan hos en ICA butik. Med tanke på alla omdömen som finns att hemleverans inte skett för kunderna så är slutsatsen för mig tydlig. UPS har medvetet struntat i hemleverans av varorna för egen vinnings skull. Det är för mig ett klart fall av bedrägeri från UPS. UPS borde polisanmälas för bedrägeri.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Roger E
Wrote about UPS Sweden AB

Väntar på mitt paket, i spårningsappen står det att de inte kunnat nå mig under gårdagen hum jag var hemma hela dagen o ingen har ringt på min porttelefon, då den går till mobilen. Set nu att mitt paket finns på lokalt UPS utlämningsställe, vill jag hämta mitt paket så måste jag ändra det i appen, till vilken jag förlagt lösenord o användarnamn och dessa går inte att ändra, det står att det går men det kommer inget mejl. Hoppas de jag handlar utav inte aptiter UPS! Igen.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Leif Jan Albert M
Wrote about UPS Sweden AB

Kl 11.19 idag fick jag troligtvis den sämsta kundsupporten som jag mött i år på UPS Sweden AB! Jag väntar på en upphämtning och tryckte mig fram till "rätt" avdelning och där svara en manlig röst "UPS!" Jag beskriver mitt ärende och han bryter innan jag var klar och frågar efter tre mitt nummer jag har. Jag börjar läsa upp mitt mottagna nummer men bryts direkt med "De 3 första bokstäverna?!" Jag svara då att jag har enbart fått siffror varav han säger att inte kan gå vidare. Jag ber honom att koppla mig då till rätt ställe... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Eric E
Wrote about UPS Sweden AB

Värsta typen av företag. Gömmer sig bakom knappval på telefon och talande datorer som inget fattar. UPS har haft tre försök att leverera varor, alla gånger har paketet gått sönder i transporten och skadat varan. Dessutom tar det flera veckor för UPS att hantera trasiga paket med leverantören jag köpt av. Min vara beställdes mitten på maj, skulle levererats typ 20 maj. Nu är det den 11 augusti och jag har ännu inte fått en hel vara. Min leverantör där jag köpt varan är helt förtvivlad på hur UPS agerar. Kolla innan du köper... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Ima A
Wrote about UPS Sweden AB

Väntat på leverans som skulle ske 11.45-15.45. Nu är klockan 21.45. Ringde - innan kundtjänst stängde - och frågade om de kunde kolla var chauffören var men det var tydligen omöjligt. Låter helt obegripligt i mina öron. Någon som vet hur en kan få kompensation?

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Mattias E
Wrote about UPS Sweden AB

Fullständigt inkompetent företag. De har efter drygt fyra månader lyckats göra en korrekt tulldeklaration. *MEN* under tiden har UPS fått för sig att skicka paketet till deras tyska "lost and found" lager. Varken jag eller avsändaren har ansett att paketet är "övergivet", trots det har UPS fått för sig det. UPS Sverige klarar inte av att ta tillbaka paketet för leverans, trots att det är helt och hållet UPS fel att det skickats till Tyskland! Första och sista gången jag väljer att använda detta "sk*t" företag. Säger... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Niko Tapani L
Wrote about UPS Sweden AB

Valde UPS då företaget jag beställde från skrev att dom levererar snabbare än DHL i detta fall. Betalde lite extra men efter ett samtal för att lägga till min portkod skjuter dom fram leveransen en dag. Jag dubbelkollade med UPS genom samtal att jag skulle få paketet samma dag men ändå skjuter dom på det och erkänner sin miss. Dom kan inte leverera den på nått sätt fast dom erkänner dom gjort fel och man får inte prata med nån chef enligt deras processer. Har inte använt dom på 5 år då dom är så ruskigt kassa varje gång men tänkte ge dom en chans. ALDRIG igen!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Melanie D
Wrote about UPS Sweden AB

Varning för att använda UPS för viktiga leveranser! De levererade mitt paket till FEL STAD – över en timme från den angivna adressen på etiketten. Trots flera försök att få hjälp från kundtjänst efter en hel månad, har de fortfarande inte lyckats rätta till sitt eget misstag. Total avsaknad av ansvarstagande och professionell service.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Bengt Peter S
Wrote about UPS Sweden AB

Ett är det lägsta man kan sätta men hade satt minus 5 om det gått. Vilket jävla blufföretag. Kundtjänsten är ingen idé att prata med för de har ingen kontakt med logistikcentrat.De lovar saker som sen inte alls blir av. Jag har nu väntat på ett paket som kom till västerås för en vecka sedan. De påstår att de försökt leverera tre gånger. Idag har jag fått två olika tider och sedan påstår de att de sökt mig utan framgång på en helt annan tid. Tyvärr drabbar detta säljaren för man blir ju väldigt tveksam att köpa saker av företag som använder UPS som leverantör. Helt kassa!!!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Alexander Christian Jonas S

Jag undrar hur UPS kan få fortsätta med sin verksamhet. Varje gång jag ska få en leverans med UPS så blir det fel. Det är nästan imponerande hur dom kan misslyckas så ofta. Hur kan det vara så svårt att leverera paket?

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Simon P
Wrote about UPS Sweden AB

1 stjärna är för mycket. Jag menar det alla paket som skickas med UPS kommer framöver nekas. Vad ni än gör välj ett annat bolag!! Jag hade nu i veckan 2 paket från ups. Och direkt vet man att nu blir det problem. Och i vanlig still kan inte UPS leverera 1 ända paket utan strul. 1 skulle till utlämningspunkt och andra hem. Till utlämningspunkten skicka de flera olika mejl med att det kommer, det är fast i terminalen, det är framme och igen fast i terminalen. Kundtjänst verkar veta lika lite. Så jag åker till terminalen dagen... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Carl Henrik A
Wrote about UPS Sweden AB

Detta företag ljuger och påstår att de försökt leverera - de körde bara förbi då jag stod i fönstret. App och web värdelösa - går inte att byta lösenord. Kundtjänst hopplös och otrevlig. Två timmar efter att de meddelat att jag inte var hemma får jag en push notis om att leveransen kommer fyra timmar tidigare…

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Alf L
Wrote about UPS Sweden AB

Urusel service!! UPS har nu haft mitt paket i 1 vecka(sedan 250618) utan att lyckas leverera det till mig. De påstår att kontaktförsök gjorts initialt, men så har inte skett. I spårhetsinformationen har mitt paket scannats in i 4dgr på deras lager, men inget informerat till mig. Vid kontakt med deras service, saknas helt förståelse för problematiken.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Mohammad Reza A
Wrote about UPS Sweden AB

Ett paket från Hamburg till Uppsala på en vecka och har inte fått leveransen än. Så vill man ha problem anlita UPS

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Mattias E
Wrote about UPS Sweden AB

Fullständigt omöjliga att ha en meningsfull dialog med. De har gjort fel i tulldeklarationen och på över sex veckor har de inte lyckats åtgärda det. Det går inte heller att prata med någon ansvarig.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Simon J
Wrote about UPS Sweden AB

Tar semesterdag och sitter och väntar hela dagen bara för att de ska meddela att det är försenat, och de kan inte uppge någon ny leveransdag på telefonen, så nu vet jag inte när jag behöver ska ännu en till semesterdag. Behöver lite framförhållning för att ansöka om ledigt och få beviljat.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Patrik H
Wrote about UPS Sweden AB

UPS ÄR DET SÄMSTA SOM FINNS PÅ JORDEN. MAN SÄTTER AV GODS UTAN PÅSKRIFT UTMED EN GATA FAST JAG SAGT ATT JAG INTE VILL DET OCH ATT UPS SJÄLV KRÄVER ATT MAN ÄR HEMMA OCH HAR ID.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Ola S
Wrote about UPS Sweden AB

Så många gånger som man sitter hemma från jobbet för att ta emot paket, man har uppgivit telefonnummer, vilken porttelefon att använda för att senare under dagen få ett mess att ingen var hemma. Varför ens försöka leverera? Postnord funkar alltid klockrent

1
Alf L gillar detta
Offensive content
Choose a reason:
Share
Michael O
Wrote about UPS Sweden AB

Hur kan det komma sig att UPS inte klarar av att leverera till vår address när alla andra bolag fixar det? Varje gång det ska vara leverans, får jag ett meddelande ungefär: "Vi kunde inte leverera... paketet lämnas till utlämningsställe" UPS, You had ONE job to do do - and you bungled it. Under hela angivna leveranstiden var jag hemma och väntade på kontakt från UPS. Tystnad. Istället kommer så småningom "Vi kunde inte leverera." Det här händer varje gång. Tyvärr kan man inte alltid välja transportfirma/leveransfirma. Som i detta fall, där säljaren har valt UPS.

1
Alf L gillar detta
Offensive content
Choose a reason:
Share
Claes-göran O
Wrote about UPS Sweden AB

De meddelade inte när de skulle komma. Och jag skulle betala en tullavgift till ups för paketet hade kommit från Turkiet. Föraren sa att jag kunde swisha tullavgiften innan jag kunde få paketet. Jag försökte swisha, men då jag inte hade tillräckligt mycket pengar på mitt swishkonto var jag tvungen att föra över pengar från min bank till swishkontot först. jag var väldigt stressad över situationen och sa att jag var sjuk (jag har svår paniksyndrom);och sa att de hade ett mycket dumt system, att jag måste betala nu när jag... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Aminatu B
Wrote about UPS Sweden AB

UPS its just one BIG shame my packet just refused to show up and their customers service is the most useless people to grace God's earth. Lying piece of SHIT every day have been calling they keep telling me same shit its on its way its coming we going to call Västerås whats your mail can they reach you on this number all LIES. Just close down you guys dont need to be in business when you cheek on thier site with your tracking number it states their your delivery is between 13 and 15 before you look again its changed to... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Tetiana K
Wrote about UPS Sweden AB

Helt besviken! Min packet åker tillbaka till Polen igen. Ringde dem- varför? -Vi kunde inte komma in- porten var låst. Men ingen kontaktad mig, fast det lovade dom. Finns ingen alternativ? Jag kunde hämta själv- bara meddela mig. Kundtjänst helt lugn- säger ” Ha det så bra” - vad är bra? Jag fick inte min packet. Jag betalade frakt! Vill ha pengar tillbaka.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Per K
Wrote about UPS Sweden AB

Det enda som är bra med UPS är att dom är typ-exemplet på hur jävla värdelöst det skulle bli om vi helt privatiserade posten. Det finns inte EN sak dom kan göra rätt och det finns inte ETT enskilt företag utöver dom som jag haft så mycket problem med. Jag önskar ledningen av detta företag all olycka i världen och att alla deras arbetare hittar bättre arbetsplatser.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Martin A
Wrote about UPS Sweden AB

Ett paket skulle levereras, plötsligt dök det upp i trackingen att ”Address Information Required - We are trying to get the security adress the driver needs for this”. Det finns ingen möjlighet för mig att i appen komplettera med några uppgifter. Vadå, har de inte min adress, mitt telnr eller min mail, vad är problemet? Efter att ha letat runt efter ett nummer, ringt och suttit i kö i 10 minuter säger kundtjänst: ”Jamen chauffören hade ju inte din portkod” 1. Varför skriver ni då inte det i ert felmeddelande? 2. Ingenstans... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Markus Hilding S
Wrote about UPS Sweden AB

Borde kunna ge en nolla. Deras hemsida är hopplös, meddelar att de levererar inom ett tidfönster, men struntar i det. Ingen att prata med. Telefontjänsten kräver att man skall läsa in spårningsnummer, som tjänsten inte förstår, så kommer ingenstans där. Om möjligt använd en annan kurir.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
David Gustav Oskar W
Wrote about UPS Sweden AB

UPS skulle leverera ett paket till mig. De orkade inte ringa på porttelefonen, med resultatet att de inte kunde leverera. Utan att alls försöka kontakta mig skickade de tillbaka paketet till Tyskland. Usel service!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Anders E
Wrote about UPS Sweden AB

UPS har skjutit upp leveranserna 2ggr med en dag i taget. Efter att ha varit hemma och väntat hela dagarna fick jag besked för uppskjuten leverans 19.42 samt 20.18. Enligt deras egen info på hemsida och telefonsvarare skall de ha telefontid 09.00-13.00 på lördagar, men 12.15 var det stängt. Jag har bara väldig erfarenhet från UPS, de är riktigt usla!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Erik B
Wrote about UPS Sweden AB

UPS ljuger. Svårare än så är det inte, de påstår att de försökt leverera trots att så inte är fallet. Helt jävla värdelöst företag, alla inblandade borde få näringsförbud på livstid.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Atousa R
Wrote about UPS Sweden AB

Utsätt er inte för UPS! Låt bli beställa om online butiken inte erbjuder annan leverans! Sämsta service, leveranstid som ändras på sista sekunden och enda företag som FORTFARANDE!!! Kräver en pappersprintad retur etikett!!! År 2025! Vakna UPS! Sen om du ringer deras värdelösa så kallade ”help center” och lyckas ta dig genom alla outvecklade virtuella kundtjänst till en människa , kommer hon säga att vänta i luren jag kopplar dig vidare , vilket kommer att sluta med att de avbryter samtalen bara efter en lång väntan!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Gustaf Olof W
Wrote about UPS Sweden AB

Dem hävdade att det inte gick att göra leverans till addressen. Jag var hemma hela dagen. Mitt namn står på porttelefonen och dessutom så har det varit en arbetare i fastigheten under dagen så porten stod öppen sen klockan 8 på morgonen. De har bara ignorerat att ens försöka och ljuger sen om det. Oansvarigt och dåligt företag.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Björne N
Wrote about UPS Sweden AB

Dom levererar till fel adress. Man riger kundtjäbst och får svara på en massa helt irrelevanta frågor först innan man äntligen blir kopplad till kuntjänst. Dom säger att dom skall återkomma snarast. Dom ringer när jag är upptagen på ett nummer som det inte går att ringa tillbaka på, sen hör jag aldrig av dem igen. Så himla uselt...

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Armin K
Wrote about UPS Sweden AB

Ett jävla pajas företag. Fattar inte hur ups verksamhet kan fortfarande existera. De som förvånar mig allra mest är när stora brand väljer att ha dem som leverantör. Håll er borta från UPS dem är oseriösa!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Necati Ali K
Wrote about UPS Sweden AB

Absolut den sämsta på marknaden på att leverera paket. Jätte otrevlig personal på kundtjänsten också

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Anders Jonatan W
Wrote about UPS Sweden AB

Herregud vilket värdelöst företag. Betalar 200kr extra för att en vara ska hemlevereras dagen efter (behövde den inför nyårsafton med kort varsel). Några timmar senare står det ”estimated delivery january 2”. Leveransen skjuts fram ännu en gång till ”january 2 by end of the day” och jag får sen ett meddelande att de har varit och försökt lämna varan men att jag inte har öppnat. Ingen har såklart ringt på utan de lata jävlarna har kört allt direkt till uthämtningsstället som jag nu får åka iväg till i kylan. Det sistnämnda... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Emelie H
Wrote about UPS Sweden AB

Värsta interaktionen jag NÅGONSIN varit med om. Skulle skicka 10 flyttlådor. Budet skriker på mig att lådorna är feltejpade (!! finns ingen instruktion om hur det ska vara tejpade). Han är så otrevlig och fortsätter skrika på mig när jag försöker tejpa lådorna ytterligare varpå han klagar på mig att allt detta är mitt fel och han inte har tid. När jag är på gränsen till gråt så står han och skrattar åt mig. Ber honom då att inte skratta åt en tjej i sitt eget hem som nu gråter för han skrikit på mig, varpå hans svar var... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Patrik A
Wrote about UPS Sweden AB

Väldigt ineffektiv service. 3e dagen och fortfarande inte lyckats leverera. Opålitlig service. Använd telefon!! Bra telefonservice dock (stackare)

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Andreas David F
Wrote about UPS Sweden AB

Aldrig vart med om sämre service i hela mitt liv. Jag förstår inte på riktigt hur detta företag ens lever. Rekomenderar ingen och då menar jag absolut ingen att använda sig av ups

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
RÖYK
Wrote about UPS Sweden AB

Ren och skär katastrof, gång på gång.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share

Filtrera omdömen