Alla kategorier Bud Stockholms län Järfälla UPS Sweden AB

Elektronikhöjden 5, 175 43 Järfälla — Visa karta

Läs vad 23 kunder tycker om UPS Sweden AB

• björn v
    björn v skrev om UPS Sweden AB
    riktigt dåligt, urusel service eller nej ingen service alls. kommer aldrig mer att anlita ups! Läs mer
  • master f
    master f skrev om UPS Sweden AB
    Helt värdelös !
    förare gör fake leveranser och telefon stöd är helt värdelös Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om UPS Sweden AB
    Fraktbolag som inte låter sina drivers ha en jobbtelefon
    Kan inte ringa sin kund vid leveranser

Ett stort skämt Läs mer
  • Feng
    Feng skrev om UPS Sweden AB
    Why can't we give a nagitive rating, UPS is the worst company i have been working with. Alreay three times, they never bother try to deliver to door. We are at home, it shows customer not available, then the package is ready for pick up in a service point 2 mins afterwards. Läs mer
  • Gustav H
    Gustav H skrev om UPS Sweden AB
    Skickar info om att komma på kvällen.
    Kommer innan lunch och lämnar lapp om att vi inte var hemma ? !! Läs mer
  • Lillian K
    Lillian K skrev om UPS Sweden AB
    Jag har aldrig varit i kontakt med ett företag som verkar bestå av en bunt amatörer och en bottenlös inkompetens!
    Helt uslig och undermålig! Att chaufför dessutom inte ha tillgång till mobil för avvisering är säkert en sak
    som kan fungera i hemlandet USA p g av övertag på speditions marknaden samt bl annat rå kapitalism där man skall vara så effektiv och måste springa från hus till hus när man delar ut paketer - att ha samma koncept i Sverige är totalt disaster!
    Tror företag på alvar att det fortfarande sitter hemmafruar, bakar kakor och inväntar paket från dem - den synen är så uråldrig och existerar bara i gamla filmer från 40-50-talet! Även i USA! Läs mer
  • Jessica
    Jessica skrev om UPS Sweden AB
    Att ha att göra med UPS är i helhet en sorglig upplevelse. Jag inväntade ett viktigt paket som utlovades komma en fredag. Jag väntade hemma vid min telefon. Ringde och dubbelkollade med kundtjänsten, paketet skulle komma. Men inget paket. En helg gick och på måndagen utlovades ett nytt försök. Jag väntade, men ingenting. Fick senare en notis om att jag inte varit hemma och kunnat ta emot mitt paket. Får lägga till UPS tillsammans med PostNord över företag jag aldrig vill behöva ha att göra med i företagssyfte. Läs mer
  • Sofia F
    Sofia F skrev om UPS Sweden AB
    Om det hade funnits minusbetyg hade det varit mer rättvisande med tanke på hanteringen av mitt ärende. Inte nog med att personalen är extremt inkompetenta , de är också otrevliga och varken flexibla eller tillmötesgående. Mitt paket skulle levererats idag (för tredje gången) men cahuffören orkade väl antagligen inte så jag fick infon att han saknade portkod. Vilket inte är sant eftersom jag fick en lapp i brevlådan att de varit där igår och försökt leverera. Då ska tilläggas att jag fått vänta en hel dag hemma och ta ledigt från jobbet då jag blivit lovad leverans idag. 100% chauffören bara sket i det.

Önskar jag vetat från början att mitt paket skulle skickats med UPS, då hade jag ALDRIG köpt varan. Vill ALDRIG i hela mitt liv någonsin behöva beblanda mig med detta företag och dessa människor igen. Läs mer
  • Tomasz B
    Tomasz B skrev om UPS Sweden AB
    Det är helt sjukt galet varje gång de ska leverera något och du kommer garanterat att ångra dig! Läs mer
  • Daniel F
    Daniel F skrev om UPS Sweden AB
    Det är enkelt, beställ ALDRIG från en butik som skickar med UPS om du är privatperson. Det är helt sjukt struligt varje gång de ska leverera något och du kommer garanterat att ångra dig. Läs mer
  • Klaus S
    Klaus S skrev om UPS Sweden AB
    Tyvärr finns inga minustecken att ge!!
    Otroligt oprofessionellt i alla led!
    Otroligt oprofessionellt i alla led!
    Avisering om paket via mail! Om att paketet levereras "Innan arbetsdagens slut" ingen tidsangivelse!! Har jag missat något i skolan? Tillhör UPS arbetstider till allmänkunskap?? Inte alla läser sin mail dagligen, fast nu råkade jag göra det !
    Efter samtal med kundtjänst blev det klart att det var bäst att stanna hemma o vänta på leveransen. Vid femtiden plingade det till i inkorgen och jag fick bekräftelse på att paketet var levererad! Konstigt, jag hade ju inte fått det och fanns inget nere vid entrén heller. Kundtjänsten hade ju fått mitt nummer och portkoden!
    Det var bara att ringa igen och då fick jag reda på att paketet lämnats vid deras utlämningställe trots att kundtjänsten sa att jag skulle vara hemma o vänta!
    Detta var i måndags. Än idag (torsdag) vet jag inte ens var utlämningsstället finns trots att jag bett att få mail med adressen dit.
    Under åren som gått har VARJE paket levererad med UPS varit strul med och varje gång börjar kundtjänsten med att mer eller mindre skylla på mottagaren innan dom kontrollerar händelseförloppet!!
    Säger till alla: Använd ej UPS!! Som företag förlorar du anseende när dina kunder blir förbannade! Jag har själv avstyrd alla försändelser som jag vet skickas med UPS och väljer att beställa från andra som har andra fraktmöjligheter. Tyvärr händer det ibland att jag inte kan se leverantören och råkar ut för UPS och massa extra arbete!! Läs mer
  • Eva  S
    Eva S skrev om UPS Sweden AB
    Finns tyvärr inget noll- eller minusbetyg. Instämmer helt med tidigare inlägg. Krångligt att få kontakt med företaget, ingen kontakt innan leverans, otrevlig kundtjänst. Försök att använda företag som använder annan transport än UPS. Läs mer
  • Carl B
    Carl B skrev om UPS Sweden AB
    Instämmer med övriga omdömen som lämnats här. Gör allt för att undvika att beställa från företag som använder UPS för leveranser! Läs mer
  • Danish D
    Danish D skrev om UPS Sweden AB
    Kunde tyvärr inte sätta lägre betyg... Så fruktansvärt dåliga! Föraren byter leveransadress utan anledning! Försöker leverera till ett obemannat kontor, efter det är paketet på villovägar. Nu MINST 6 dagar försenat!! Ointelligenta svar från kundtjänst hela tiden, och inga förklaringar!! ALDRIG MER!! UNDVIK FÖRETAGET!!!! Läs mer
  • Peter J
    Peter J skrev om UPS Sweden AB
    Har beställt saker på Ebay, tyvärr har företaget i Tyskland valt att skicka med UPS. Paketet är mycket viktigt så jag försöker förgäves få kontakt med chauffören via kundtjänst men de vägrar. De levererar till hemadressen och för att möta upp dem måste jag ta ledigt från o sitta hemma mellan 07:00 tom 19:00 för att vänta in bilen. Har också bett dem lämna paketet på ett utlämningsställe i Eskilstuna, men får till svar att de ej vet om de kan göra det, för det är eventuellt fullt. Har vidare försökt att få dem att lämna på arbetsplatsen x- antal mil därifrån utan resultat. SUCK !!! Kundtjänsten
    visar ingen servicekänsla överhuvudtaget och är nästan direkt otrevliga.
    MAO !! HANDLA ALDRIG SAKER FRÅN EBAY MED FÖRETAG SOM HAR VALT UPS SOM LEVERANTÖR !!!!! RÄKNA MED ATT OFFRA 1-2 DGR SEMESTER FÖR ATT VÄNTA PÅ UPS-BILEN Läs mer
  • Kalle K
    Kalle K skrev om UPS Sweden AB
  • Olle
    Olle skrev om UPS Sweden AB
    Det värsta företag jag någonsin varit i kontakt med. Läs mer
    Danish D gillar detta
  • Robert W
    Robert W skrev om UPS Sweden AB
    Känns som man borde få en headsup när UPS kör ut saker. Men dom verkar överlag köra ut saker utan att ge en någon som helst headsup innan. Läs mer
  • Mattias N
    Mattias N skrev om UPS Sweden AB
    Ringer UPS för att meddela portkod - får då beskedet att de inte kan ta emot portkod förrän paketet är lastat för utkörning.
    Ringer UPS och meddelar portkod när paketet är lastat.
    Inte kommer det något bud. Ringer och kollar och få då som svar att budet behöver portkod. Påpekar att jag har lämnat portkod, får då besked att UPS inte kan garantera att föraren får portkoden om man ringer när paketet är lastat för utkörning. Frågar då om man kan lämna portkod innan paketet är lastat, men det kan man fortfarande inte. Läs mer
  • Jan L
    Jan L skrev om UPS Sweden AB
    Välj ett annat företag än ups om du vill skicka något. Dåliga rutiner och korkat beteende gör att försändelser går i retur och når ej sina adressater. Läs mer
  • Marcus A
    Marcus A skrev om UPS Sweden AB
    Jag kommer aldrig förstå hur det kan vara så svårt att flytta ett paket från en dörr till en annan, och att ringa mottagaren i fråga om det är svårt att hitta in eller liknande. Läs mer
  • Emmy H
    Emmy H skrev om UPS Sweden AB
    Helt värdelös service! De utkörare jag kommit i kontakt med är otrevliga och verkar inte ha kompetens nog att behandla varken gods eller kunder på ett vettigt sätt. Kartongerna som mina varor levererades i har tagit emot stötar så att det är hål i kartongerna, dessutom ett stort jack i högtalaren som låg i. Ups vägrar ta på sig denna skada och hävdar att det var för dåligt förpackat. Kartong, Wellpapp och frigolit var tydligen inte tillräckligt. Anlita inte Ups om du vill ha hela varor. Läs mer
  • Rolf
    Rolf skrev om UPS Sweden AB