Alla kategorier Bud Stockholms län Järfälla UPS Sweden AB

Elektronikhöjden 5, 175 43 Järfälla — Visa karta

Läs vad 9 kunder tycker om UPS Sweden AB

• Peter J
    Peter J skrev om UPS Sweden AB
    Har beställt saker på Ebay, tyvärr har företaget i Tyskland valt att skicka med UPS. Paketet är mycket viktigt så jag försöker förgäves få kontakt med chauffören via kundtjänst men de vägrar. De levererar till hemadressen och för att möta upp dem måste jag ta ledigt från o sitta hemma mellan 07:00 tom 19:00 för att vänta in bilen. Har också bett dem lämna paketet på ett utlämningsställe i Eskilstuna, men får till svar att de ej vet om de kan göra det, för det är eventuellt fullt. Har vidare försökt att få dem att lämna på arbetsplatsen x- antal mil därifrån utan resultat. SUCK !!! Kundtjänsten
    visar ingen servicekänsla överhuvudtaget och är nästan direkt otrevliga.
    MAO !! HANDLA ALDRIG SAKER FRÅN EBAY MED FÖRETAG SOM HAR VALT UPS SOM LEVERANTÖR !!!!! RÄKNA MED ATT OFFRA 1-2 DGR SEMESTER FÖR ATT VÄNTA PÅ UPS-BILEN
  • Kalle K
    Kalle K skrev om UPS Sweden AB
    Det är enkelt, beställ ALDRIG från en butik som skickar med UPS om du är privatperson. Det är helt sjukt struligt varje gång de ska leverera något och du kommer garanterat att ångra dig.
  • Olle
    Olle skrev om UPS Sweden AB
    Det värsta företag jag någonsin varit i kontakt med.
  • Robert W
    Robert W skrev om UPS Sweden AB
    Känns som man borde få en headsup när UPS kör ut saker. Men dom verkar överlag köra ut saker utan att ge en någon som helst headsup innan.
  • Mattias N
    Mattias N skrev om UPS Sweden AB
    Ringer UPS för att meddela portkod - får då beskedet att de inte kan ta emot portkod förrän paketet är lastat för utkörning.
    Ringer UPS och meddelar portkod när paketet är lastat.
    Inte kommer det något bud. Ringer och kollar och få då som svar att budet behöver portkod. Påpekar att jag har lämnat portkod, får då besked att UPS inte kan garantera att föraren får portkoden om man ringer när paketet är lastat för utkörning. Frågar då om man kan lämna portkod innan paketet är lastat, men det kan man fortfarande inte.
  • Jan L
    Jan L skrev om UPS Sweden AB
    Välj ett annat företag än ups om du vill skicka något. Dåliga rutiner och korkat beteende gör att försändelser går i retur och når ej sina adressater.
  • Marcus A
    Marcus A skrev om UPS Sweden AB
    Jag kommer aldrig förstå hur det kan vara så svårt att flytta ett paket från en dörr till en annan, och att ringa mottagaren i fråga om det är svårt att hitta in eller liknande.
  • Emmy H
    Emmy H skrev om UPS Sweden AB
    Helt värdelös service! De utkörare jag kommit i kontakt med är otrevliga och verkar inte ha kompetens nog att behandla varken gods eller kunder på ett vettigt sätt. Kartongerna som mina varor levererades i har tagit emot stötar så att det är hål i kartongerna, dessutom ett stort jack i högtalaren som låg i. Ups vägrar ta på sig denna skada och hävdar att det var för dåligt förpackat. Kartong, Wellpapp och frigolit var tydligen inte tillräckligt. Anlita inte Ups om du vill ha hela varor.
  • Rolf
    Rolf skrev om UPS Sweden AB