Vafo Måleri AB

Vafo Måleri AB

Vi på Vafo Måleri AB är en målerifirma i Stockholm som erbjuder allt från helentreprenad till mindre snickeriarbeten. Oavsett om du behöver måla om en vägg eller en hel fastighet har vi kompetensen och erfarenheten som behövs.

Vårt mål är inte bara att hjälpa dig måla och tapetsera. Vi vill även att hela processen ska ske tryggt och säkert med fläckfritt resultat. Nöjda kunder, ypperlig service och klar kommunikation är något vi prioriterar högt i vårt arbete. Här har du alltid nöjd-kund-garanti.

Varmt välkommen att kontakta oss så lämnar vi en fri offert på ditt projekt!

Läs vad 51 kunder tycker om Vafo Måleri AB 2

2021-05-09
    Ommålning av hela huset invändigt + innertak. Chockad över hur snabba dom var och väldigt duktiga!
    Duktigt kundbemötande och bra koll med att ge tips vilka färger som fungerar vart och med barn osv.
    Rekomenderar!
    2021-05-06
    VAFO genomförde en komplett hushållning åt oss nyligen. Proffsigt bemötande ifrån början till slut av hela processen. De är lyhörda, flexibla och väldigt prisvärda. Gör det lilla extra som att skruva bort stuprännor och andra detaljer för bästa resultat istället för att snabbt bli klara bara.

Kan varmt rekommendera dem!
  • Kjell-åke H
    2021-05-06
    Ypperliga målare. Fungerade jättebra. Hörsammade synpunkter och trevliga. Plockade undan allt efter sig. Överträffade mina förväntningar.
    Rekommenderas å de varmaste!
    2021-04-09
    We contracted VAFO to paint the walls of two rooms in our apartment. They were super efficient and the quality of the job was excellent. The coordinator also communicated well with us.
    2021-03-11
    Vafo måleri AB målade alla väggar och tak i våra 4:a. Trevlig bemötande, snabb och smidig. Rekommenderas starkt.
    2021-03-05
    Målade om hemma hos oss, super proffsiga och det blev såååå fint!
    2020-12-25
    Vi kunde inte vara mer nöjda med Vafo måleri! Prisvärt och ett otroligt fint genomfört arbete. Vi anlitade vafo för en totalrenovering av våra ytskikt vilket innebar rivning av gamla masonitväggar, ommålning av väggar, tak, snickerier och element samt golvslipning och ytbehandling av vårat gamla ekgolv. Konstantin var en fantastisk projektledare från start, han fanns tillgänglig hela tiden och uppdaterade oss genom hela projektets gång, otroligt trevlig och tillmötesgående. De höll alla tidsramar och slutresultatet blev fantastiskt. Vi kommer utan tvekan anlita Vafo igen vid framtida arbete!
  • Emelie W
    2020-12-07
    Kunde inte varit mer nöjd! Resultatet blev långt över förväntan.
    2020-12-01
    Är väldigt nöjd med det arbete som Vafo hjälpt mig i min lägenhet. Proffsigt bemötande med tips och idéer samt snyggt resultat på utsatt tid. Vafo gjorde ett helhetsjobb i min hall och vardagsrum med att måla tak, ta bort gamla tapeter, bredspackla, måla, slipa och måla gamla lister, snickerier, måla/spruta element. Rekommenderar dem då jag är supernöjd med resultatet.
    2020-12-01
    Målning av väggar och tak. Smidig process från början till slut. Trevligt bemötande och duktig målare. Vi blev nöjda med allt.
    2020-11-30
    Vafo Måleri AB hjälpte oss med att måla väggar, tak, lister och ramar. Vi är mycket nöjda med deras tjänster eftersom de var mycket noggranna, snabba och anpassade till våra behov.
    Jag rekomenderar de i 100%!
    2020-11-16
    Anlitade Vafo för att tapetsera min hall och fixa till snickerier. Har upplevt dom som professionella ända från första kontakt. Enkla att kommunicera med, flexibla och inte minst, ett perfekt slutresultat.
    2020-10-26
    Behövde hjälp att måla väggar och sätta nya golvlister. Fick snabbt ett kostnadsfritt hembesök som var mkt tacksamt då man lättare kan förklara vad man vill ha gjort.
    Konstantinos visade vad som behövde göras i detalj och kom med förslag på färg osv. Offert kom efter ett dygn och sen utfördes jobbet 2 senare.
    Jag är pedant och mkt nöjd med arbetet! Killen som målade var jättebra! Kan verkligen rekommendera Vafo Måleri!
    2020-09-28
    Målning, bra bemötande och proffsigt genomfört i alla delar.
    2020-08-24
    Målning, tapetsering, nya golv samt ombyggnad av kök
    Mycket bra bemött och dom motsvarande absolut
    mina förväntningar. Proffsigt utfört arbete till ett bra pris
    2020-08-23
    Vi anlitade VAFO för att måla om hela vår nyköpta lägenhet samt för att riva en vägg. Vi fick en tydlig offert och de var flexibla med vårt önskade startdatum så att vi kunde ses redan på tillträdesdagen.

De sista detaljerna kom vi överens om när vi sågs samt fick förväntat slutdatum men de blev ändå klara i förtid.

Vi var mycket nöjda med slutresultat samt råd angående färgval. Vi rekommenderar VAFO och kommer anlita dem nästa gång
    2020-06-18
    Fick hjälp med fasadmålning

10 av 10
    2020-06-07
    Bra bemötande av Konstantios. Proffsig service och fint utförd målning, noggrant och snabbt.. Enda negativa var att vi kom överens om 7 i glans pga barn men det blev 5 glans vilket gör väggarna känsliga.
    Tack Nils, Kul att ni är nöjda. Måste ha blivit ett missförstånd med glansvärdet. Dock är väggfärgen som vi har använt minst lika tålig samt går att rengöras, så ni behöver inte oroa er för det! Vafo Måleri AB
    2020-03-24
    Vafo måleri målade hela min lågenhet medan jag var bortrest. De är proffsiga, flexibla och tillmötesgående och gav mig ett bra pris för arbetet. Rekommenderas varmt!
    2020-03-09
    Målarfirma som var punktliga, utförde bra arbete i 6 rum samt även hade kontakt med en bra snickare som kunde göra snickeriarbeten. Hänsynsfulla, och utmärkt kvalitet på arbetet.
    2020-02-08
    Konstantinos och hans gäng var fantastiska att samarbeta med! De hade öga för detaljer, var noggranna, hade hög arbetsmoral, kom i tid och slutförde ett högkvalitativt jobb enligt tidsplan! Kan verkligen varmt rekommendera dem till alla som har planer på att få hjälp med målning av hög professionell standard! Kommunikationen funkade smidigt och man blev alltid väl bemött av hela gänget med varma leenden!
  • 2019-12-10
    Mycket bra service, fantastisk kvalitet och slutförd mycket snabbt. Trevliga människor.
    Tack!
    2019-11-12
    Väldigt bra och snabb service, bra kundbemötande och resultat. Kan starkt rekommendera!
    2019-10-11
    Supernöjd med arbetet, målat tak, dörrkarmar och tapetserat. Trevligt bemötande av Konstantinos som förstod direkt vad jag ville..
    2019-09-24
    Anlitade Vafo för att fixa tapetskarvar och måla om i lägenhet. Redan från första kontakt med Konstantinos fick jag ett väldigt bra intryck. Otroligt serviceinriktad, flexibel och professionell. Fick svar på alla mina frågor direkt och resultatet blev kanon!
  • 2019-09-18
    Vi målade om huset. Anlitade Vafo. Vi blev så himla nöjda!
  • Jakob S
    2019-04-29
    Anlitade Vafo Måleri för ommålning av vardagsrum/kök med sprucket limfärgstak som krävde ganska stora åtgärder. Mycket bra resultat och jag blev supernöjd. Konstantinos är mycket lätt att arbeta med och lyhörd för önskemål. Stort plus för att de kunde påbörja jobbet med så kort varsel.
  • David T
    2019-01-25
    Vi anlitade Vafo måleri AB för att måla om väggar och tak i vår lägenhet. De utförde detta arbete väldigt snabbt och med ett jättebra resultat
  • 2019-01-08
    Jag anlitade Vafo måleri för att måla om vardagsrum och hall och fick ett resultat jag är mycket nöjd med. Vi missförstod varandra vid ett tillfälle men Konstantinos var genom hela processen väldigt tillmötesgående och flexibel. Jag kommer definitivt anlita dem igen.
  • Martin S
    2018-12-20
    Vafo målade/tapetserade fem rum hos oss. Proffsigt bemötande och totalt sett bra resultat. De gjorde fel mönsterpassning med tapeten i ett rum och löste det halvbra men tog på sig det och vi blev kompenserade.
  • Saga L
    2018-11-20
    Målade hall, sovrum och vardagsrum. Tillgänglig och professionell service genom hela arbetet. Tydlig och snabb kommunikation, allt inom tidsram samt resultat över förväntningar. Mycket nöjd! Kan varmt rekommendera Vafo Måleri.
  • Marita H
    2018-11-18
    Vi anlitade Vafo Måleri för att måla om ett sovrum. Konstantinos var flexibel och lyhörd, mån om att det skulle bli som vi ville ha det. Vi är mycket nöjda och kommer att anlita Vafo Måleri igen.
  • Peter E
    2018-08-27
    Jag skulle måla ett stort hus och jag är glad att jag anlitade Vafo Måleri för att göra jobbet. De gjorde målningen grundligt och noggrant. Resultatet blev väldigt bra. Jag är väldigt nöjd och kan rekommendera dem. /Peter E i Vaxholm.
  • Dana J
    2018-08-23
    Bra och pålitligt företag som är serviceminded från start till slut.
  • Andreas L
    2018-08-23
    Mycket nöjd med Vafo, allt från det första mötet, offerten, diskussion kring den, planeringen, projektets gång och tiden gick helt utan anmärkning.
    Gjorde jobbet på tre dagar, inget strul. Rekommenderas.
  • Santi H
    2018-08-23
    Snabb kontakt och bra arbete. Levererade helt enligt förväntning!
  • Tim E
    2018-08-05
    Mycket nöjd med vafo måleri.
    Jag hade en snäv deadline och trots mycket i röret hann de klart i tid och med mycket bra resultat! Rekommenderas starkt.
  • Niklas A
    2018-08-05
    Verifierad kundrelation
    Flexibla och snabba, jobbade till och med på midsommarhelgen för att hinna klart i tid. Helt klart över förväntan! Rekommenderas!
  • Moa S
    2018-07-17
    Anlitade Vafo Måleri för att bredspackla väggar med väv i vardagsrum, hall och sovrum, måla väggar och tak samt snickerier. Resultatet blev över förväntan. Rekommenderar verkligen denna firma. Stort tack för ett fint utfört arbete!
  • Nizar J
    2018-04-27
    VAFO målade om hela min lägenhet, ca 80 kvm. Snabb och tydlig offert, riktigt snyggt arbete och snabbt utfört. Rekommenderar start denna måleri firma.
  • 2018-04-22
    A very good job indeed! Reliable and professional. Thank you Kosta!
    2018-04-11
    Vafo Måleri gjorde ett fanatstsiskt arbete och de killar jag träffade hade både kompetens och ett mycket trevligt bemötande.
  • Lina
    2018-04-03
    Jättebra arbete och service! Kan verkligen rekommenderas och mycket trevlig personal.
  • Eleni
    2018-04-03
    Riktigt bra målarfirma som jobbar snabbt och proffsigt. Målade om hela lägenheten inför en försäljning, kunde inte bli mer nöjd! Bra kundbemötande och kan verkligen rekommenderas!
    2018-03-30
    Jättebra jobb, snabbt och proffsigt!
    2018-03-28
    Haft mycket kontakt med Konstantin på Vafo Måleri, otroligt trevlig och har mycket energi. Lyssnar och tar åt sig vad man berättar. Ser fram emot framtida samarbete med Vafo måleri.
    2018-03-24
    Vafo måleri var både prisvärt, effektiva och väldigt trevliga att ha och göra med!!
  • Jossif E
    2018-03-23
    Konstantin på Vafo Måleri är jätteduktig, enkel att prata med, förklarar jobbet som han utför och håller kvaliten på topp! Definitivt en målare jag skulle rekommendera.
  • Kristina T
    2018-03-08
    Jag anlitade VAFO måleri för att måla alla väggar, tak och snickerier i mitt hus, fyra rum, kök och hall De har gjort ett fantastiskt bra jobb på kort tid. Stort tack för ett väl utfört arbete och ett mycket gott bemötande
    Jättenöjd! 😊
    2018-03-07
    Riktigt kvalificerade arbetare och prismedvetna. Tack för ert arbete