Vafo Måleri AB

Vafo Måleri AB

vafomaleri.se
  • BadgeFourYears

Vi på Vafo Måleri AB är en målerifirma i Stockholm som erbjuder allt från helentreprenad till mindre snickeriarbeten. Oavsett om du behöver måla om en vägg eller en hel fastighet har vi kompetensen och erfarenheten som behövs. Vårt mål är inte bara att hjälpa dig måla och tapetsera. Vi vill även att hela processen ska ske tryggt...

78 omdömen om Vafo Måleri AB

Sedan starten hos Reco 2018

Sven A
Skrev om Vafo Måleri AB

Proffsiga och det var ett bra pris

Elisavet Y
Skrev om Vafo Måleri AB

De målade väggarna i fyra rum med snickerier och tak. Superfint resultat, trevliga och smidiga att jobba med och höll den tajta tidsplanen. Jag är är supernöjd!

Petra S
Skrev om Vafo Måleri AB

Vi har målat om en hel lägenhet och är otroligt nöjda. Väldigt duktiga målare men också kommunikativa, pålitliga och hjälpsamma med råd och rekommendationer. Skulle varmt rekommendera och kommer använda igen vid behov.

Agneta K
Skrev om Vafo Måleri AB

Jag kan varmt rekommendera Vafo Måleri. Vi anlitade dem för att måla vårt tak. Konstantinos kom på hembesök och lämnade därefter en tydlig offert. Målning utfördes enligt överenskommelse, golvet täcktes, väggar och möbler plastades in. Supernoga med armatur och rent och snyggt när jobbet var klart. Jag är supernöjd och har redan rekommenderat Vafo Måleri till mina vänner. Hls Agneta

Samuel S
Skrev om Vafo Måleri AB

Pålitligt företag - jag kommer att anlita dem igen.

Anders E
Skrev om Vafo Måleri AB

Toppen jobb, tydliga, erfarna och perfekt resultat! //Supernöjd helt enkelt!

Stefan W
Skrev om Vafo Måleri AB

Toppenbra! Schyst bemötande, snabba och mycket bra utfört arbete.

Damir L
Skrev om Vafo Måleri AB

Fantastiskt bemötande och noggrannhet före under och efter hela renoveringsprocessen. Tydliga rekommendationer av val av färg, kulörer och nyanser samt varför just de bör användas och i vilket rum. Genomgående efterkontroll av lägenhet där vi inte hittade någonting att anmärka på. Fantastisk upplevelse rakt igenom och varmaste rekommendationer!

Pär W
Skrev om Vafo Måleri AB

De är grymma! Höll tider, budget och alltid snyggt och rent:-)

Emilie G
Skrev om Vafo Måleri AB

Otroligt proffsiga! Förklarade tydligt vad som behövdes göras, tidsåtgång och prell kostnad. Seriöst och vi är väldigt nöjda med resultatet!

Niko P
Skrev om Vafo Måleri AB

Det här var nu fjärde gången vi anlitade Vafo Måleri AB och vi är mycket nöjda. Snabbt, fint, konkurenskraftiga priser. Jättebra helt enkelt.

Efstathios E
Skrev om Vafo Måleri AB

Bemötande var över förväntan och vi blev super nöjda med resultatet.

Rosa A
Skrev om Vafo Måleri AB

Punktliga, trevliga, ordentliga och tjänstvilliga. Vi ville att företaget skulle göra ett bra jobb och det infriades. De kunde även åta sig mer arbete än vad som ursprungligen var planerat vilket vi tyckte var jättebra. Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med måleri- och snickeriarbetena som utfördes hos oss. 2023-02-08 RM och Henrik

Melissa B
Skrev om Vafo Måleri AB

Professionella från början till slut! Yrkeskunnig personal. Höll ekonomi, tidplan och mycket hög kvalitet på arbetet.

Dimitros N
Skrev om Vafo Måleri AB

Driver en snickeri firma och vi har samarbetat med VAFO många gånger. Dom är otroligt duktiga. Håller alltid tidsplanen och levererar hög kvalité. Bästa målarna!

Anastasia Y
Skrev om Vafo Måleri AB

Efficient, professional and trust worthy team, delivering high quality, detail-oriented work result. We are fully happy with Vafo Måleri AB, have had a pleasant communication & great cooperation with them and we highly recommend them! Special thanks to Constantine! Anastasia Yiorkatzi AY Renovation Project AB

NIKO P
Skrev om Vafo Måleri AB

Använde Vafö nu för 3e gången. De målade om hela villan noggrant och snabbt. Skulle rekommendera starkt 👍🏻

Olle L
Skrev om Vafo Måleri AB

Hyrde in dom det funkade jättefint . skötte sig mycket bra kommer att anlita dom igen olle

George V
Skrev om Vafo Måleri AB

Vafo Måleri spacklade målade våra väggar, tak, lister mm.... Vi fick en offert av Konstantios men de utförde mer jobb än de behövde. Vi är mycket nöjda med deras tjänster eftersom de var mycket trevliga, duktiga och noggranna. Vi kommer att använda dem igen till våren med måla utvändigt. Jag kan rekomendera VAFO Måleri till liknade tjänster!

Cecilia G
Skrev om Vafo Måleri AB

Mycket bra ledning av arbetet. Punktliga och tillmötesgående!

Geli R
Skrev om Vafo Måleri AB

Otroligt nöjda med måleriet. Grymt fin resultat på vår sekelskiftslägenhet. Vi hade sprickor i tak och väggar samt gamla slitna dörrar och fönster ramar. Allt ser ut som nytt nu! Dessutom otroligt kommunikativa. Vi kommer aldrig släppa in någon annan målare än VAFO in till vårt hem.

Malin L
Skrev om Vafo Måleri AB

Förutom väl utfört arbete: Proffsigt och mycket trevligt bemötande. Snabb och enkel kommunikation.

Dalia G
Skrev om Vafo Måleri AB

Otroligt duktiga och proffsiga! Vi har fått hjälp med fasadmålning och renovering av vårt garage. Jag är väldigt glad och nöjd med arbetet. Jag vill ge mina varmaste rekommendationer!

Stefanos
Skrev om Vafo Måleri AB

Supernöjda med resultatet! Vi var kan varmt rekommendera Vafo måleri, trevlig och proffsig personal!

Marie-therese
Skrev om Vafo Måleri AB

Mycket bra, snabb och professionell kontakt inledningsvis. Bra och tydlig offert. Uppskattade att de tog ansvar för allt jag behövde hjälp med, dvs både tapeter och golvslipning. Mycket förtroendeingivande intryck och det förstärktes och bekräftades under arbetet och efter att det var slutfört. Resultatet var mycket bra. De levde helt upp till mina förväntningar som var högt ställda. Det som de skriver om sig själva på hemsidan har jag intrycket att det stämmer väl med mina erfarenheter. Kan varmt rekommendera dem.

Jonas
Skrev om Vafo Måleri AB

Mycket bra bemötande, planering och genomförande. Inga genvägar och totalt sett är vi mycket nöjda!

Erik
Skrev om Vafo Måleri AB

Tvätt och målning av radhus. Vi är mycket nöjda med uppläggningen av arbetet, målarna och resultatet. Erik Reuterswärd

Joacum
Skrev om Vafo Måleri AB

Ommålning av hela huset invändigt + innertak. Chockad över hur snabba dom var och väldigt duktiga! Duktigt kundbemötande och bra koll med att ge tips vilka färger som fungerar vart och med barn osv. Rekomenderar!

Emanuel
Skrev om Vafo Måleri AB

VAFO genomförde en komplett hushållning åt oss nyligen. Proffsigt bemötande ifrån början till slut av hela processen. De är lyhörda, flexibla och väldigt prisvärda. Gör det lilla extra som att skruva bort stuprännor och andra detaljer för bästa resultat istället för att snabbt bli klara bara. Kan varmt rekommendera dem!

Kjell-åke H
Skrev om Vafo Måleri AB

Ypperliga målare. Fungerade jättebra. Hörsammade synpunkter och trevliga. Plockade undan allt efter sig. Överträffade mina förväntningar. Rekommenderas å de varmaste!

Alexandra
Skrev om Vafo Måleri AB

We contracted VAFO to paint the walls of two rooms in our apartment. They were super efficient and the quality of the job was excellent. The coordinator also communicated well with us.

Muataz N
Skrev om Vafo Måleri AB

Vafo måleri AB målade alla väggar och tak i våra 4:a. Trevlig bemötande, snabb och smidig. Rekommenderas starkt.

Therese L
Skrev om Vafo Måleri AB

Målade om hemma hos oss, super proffsiga och det blev såååå fint!

NADINE E
Skrev om Vafo Måleri AB

Vi kunde inte vara mer nöjda med Vafo måleri! Prisvärt och ett otroligt fint genomfört arbete. Vi anlitade vafo för en totalrenovering av våra ytskikt vilket innebar rivning av gamla masonitväggar, ommålning av väggar, tak, snickerier och element samt golvslipning och ytbehandling av vårat gamla ekgolv. Konstantin var en fantastisk projektledare från start, han fanns tillgänglig hela tiden och uppdaterade oss genom hela projektets gång, otroligt trevlig och tillmötesgående. De höll alla tidsramar och slutresultatet blev fantastiskt. Vi kommer utan tvekan anlita Vafo igen vid framtida arbete!

Emelie W
Skrev om Vafo Måleri AB

Kunde inte varit mer nöjd! Resultatet blev långt över förväntan.

Louise W
Skrev om Vafo Måleri AB

Är väldigt nöjd med det arbete som Vafo hjälpt mig i min lägenhet. Proffsigt bemötande med tips och idéer samt snyggt resultat på utsatt tid. Vafo gjorde ett helhetsjobb i min hall och vardagsrum med att måla tak, ta bort gamla tapeter, bredspackla, måla, slipa och måla gamla lister, snickerier, måla/spruta element. Rekommenderar dem då jag är supernöjd med resultatet.

Soheil S
Skrev om Vafo Måleri AB

Målning av väggar och tak. Smidig process från början till slut. Trevligt bemötande och duktig målare. Vi blev nöjda med allt.

Bartosz K
Skrev om Vafo Måleri AB

Vafo Måleri AB hjälpte oss med att måla väggar, tak, lister och ramar. Vi är mycket nöjda med deras tjänster eftersom de var mycket noggranna, snabba och anpassade till våra behov. Jag rekomenderar de i 100%!

Samuel G
Skrev om Vafo Måleri AB

Anlitade Vafo för att tapetsera min hall och fixa till snickerier. Har upplevt dom som professionella ända från första kontakt. Enkla att kommunicera med, flexibla och inte minst, ett perfekt slutresultat.

Åse E
Skrev om Vafo Måleri AB

Behövde hjälp att måla väggar och sätta nya golvlister. Fick snabbt ett kostnadsfritt hembesök som var mkt tacksamt då man lättare kan förklara vad man vill ha gjort. Konstantinos visade vad som behövde göras i detalj och kom med förslag på färg osv. Offert kom efter ett dygn och sen utfördes jobbet 2 senare. Jag är pedant och mkt nöjd med arbetet! Killen som målade var jättebra! Kan verkligen rekommendera Vafo Måleri!

Mårten
Skrev om Vafo Måleri AB

Målning, bra bemötande och proffsigt genomfört i alla delar.

Anders S
Skrev om Vafo Måleri AB

Målning, tapetsering, nya golv samt ombyggnad av kök Mycket bra bemött och dom motsvarande absolut mina förväntningar. Proffsigt utfört arbete till ett bra pris

Daniel A
Skrev om Vafo Måleri AB

Vi anlitade VAFO för att måla om hela vår nyköpta lägenhet samt för att riva en vägg. Vi fick en tydlig offert och de var flexibla med vårt önskade startdatum så att vi kunde ses redan på tillträdesdagen. De sista detaljerna kom vi överens om när vi sågs samt fick förväntat slutdatum men de blev ändå klara i förtid. Vi var mycket nöjda med slutresultat samt råd angående färgval. Vi rekommenderar VAFO och kommer anlita dem nästa gång

Elias E

Fick hjälp med fasadmålning 10 av 10

Nils W
Skrev om Vafo Måleri AB

Bra bemötande av Konstantios. Proffsig service och fint utförd målning, noggrant och snabbt.. Enda negativa var att vi kom överens om 7 i glans pga barn men det blev 5 glans vilket gör väggarna känsliga.

Svar från Vafo Måleri AB

Tack Nils, Kul att ni är nöjda. Måste ha blivit ett missförstånd med glansvärdet. Dock är väggfärgen som vi har använt minst lika tålig samt går att rengöras, så ni behöver inte oroa er för det!

Eva M
Skrev om Vafo Måleri AB

Vafo måleri målade hela min lågenhet medan jag var bortrest. De är proffsiga, flexibla och tillmötesgående och gav mig ett bra pris för arbetet. Rekommenderas varmt!

Marcus L
Skrev om Vafo Måleri AB

Målarfirma som var punktliga, utförde bra arbete i 6 rum samt även hade kontakt med en bra snickare som kunde göra snickeriarbeten. Hänsynsfulla, och utmärkt kvalitet på arbetet.

PER B
Skrev om Vafo Måleri AB

Konstantinos och hans gäng var fantastiska att samarbeta med! De hade öga för detaljer, var noggranna, hade hög arbetsmoral, kom i tid och slutförde ett högkvalitativt jobb enligt tidsplan! Kan verkligen varmt rekommendera dem till alla som har planer på att få hjälp med målning av hög professionell standard! Kommunikationen funkade smidigt och man blev alltid väl bemött av hela gänget med varma leenden!

Alan Charles Edward H
Skrev om Vafo Måleri AB

Mycket bra service, fantastisk kvalitet och slutförd mycket snabbt. Trevliga människor. Tack!

Melissa B
Skrev om Vafo Måleri AB

Väldigt bra och snabb service, bra kundbemötande och resultat. Kan starkt rekommendera!