Vafo Måleri AB

Nybohovsbacken 45, 117 64 Stockholm — Visa karta

Vi på Vafo Måleri AB är en målerifirma i Stockholm som erbjuder allt från helentreprenad till mindre snickeriarbeten. Oavsett om du behöver måla om en vägg eller en hel fastighet har vi kompetensen och erfarenheten som behövs.

Vårt mål är inte bara att hjälpa dig måla och tapetsera. Vi vill även att hela processen ska ske tryggt och säkert med fläckfritt resultat. Nöjda kunder, ypperlig service och klar kommunikation är något vi prioriterar högt i vårt arbete. Här har du alltid nöjd-kund-garanti.

Varmt välkommen att kontakta oss så lämnar vi en fri offert på ditt projekt!

Läs vad 23 kunder tycker om Vafo Måleri AB

• Peter E skrev om Vafo Måleri AB
    Kan rekommendera denna firma. Gick snabbt att få till ett möte, de började kort därefter och var färdiga när de sa att de skulle med gott resultat!
    Ett tillägg som tillkom under arbetet med en golvlist löstes snabbt och smidigt utan konstigheter. Konstantinos är lätt att ha att göra med och var mycket tillgänglig under arbetet. Läs mer
  • J B skrev om Vafo Måleri AB
    Snabb och bra service! Fint resultat. Enkla att nå per telefon för frågor under arbetets gång. Läs mer
  • Peter E
    Peter E skrev om Vafo Måleri AB
    Jag skulle måla ett stort hus och jag är glad att jag anlitade Vafo Måleri för att göra jobbet. De gjorde målningen grundligt och noggrant. Resultatet blev väldigt bra. Jag är väldigt nöjd och kan rekommendera dem. /Peter E i Vaxholm. Läs mer
  • Dana J
    Dana J skrev om Vafo Måleri AB
    Bra och pålitligt företag som är serviceminded från start till slut. Läs mer
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Vafo Måleri AB
    Mycket nöjd med Vafo, allt från det första mötet, offerten, diskussion kring den, planeringen, projektets gång och tiden gick helt utan anmärkning.
    Gjorde jobbet på tre dagar, inget strul. Rekommenderas. Läs mer
  • Santi H
    Santi H skrev om Vafo Måleri AB
    Snabb kontakt och bra arbete. Levererade helt enligt förväntning! Läs mer
  • Tim E
    Tim E skrev om Vafo Måleri AB
    Mycket nöjd med vafo måleri.
    Jag hade en snäv deadline och trots mycket i röret hann de klart i tid och med mycket bra resultat! Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Niklas A
    Niklas A skrev om Vafo Måleri AB
    Flexibla och snabba, jobbade till och med på midsommarhelgen för att hinna klart i tid. Helt klart över förväntan! Rekommenderas! Läs mer
  • Moa S
    Moa S skrev om Vafo Måleri AB
    Anlitade Vafo Måleri för att bredspackla väggar med väv i vardagsrum, hall och sovrum, måla väggar och tak samt snickerier. Resultatet blev över förväntan. Rekommenderar verkligen denna firma. Stort tack för ett fint utfört arbete! Läs mer
  • Nizar J
    Nizar J skrev om Vafo Måleri AB
    VAFO målade om hela min lägenhet, ca 80 kvm. Snabb och tydlig offert, riktigt snyggt arbete och snabbt utfört. Rekommenderar start denna måleri firma. Läs mer
  • Catherine T skrev om Vafo Måleri AB
    A very good job indeed! Reliable and professional. Thank you Kosta! Läs mer
  • Mario E skrev om Vafo Måleri AB
    Vafo Måleri gjorde ett fanatstsiskt arbete och de killar jag träffade hade både kompetens och ett mycket trevligt bemötande. Läs mer
  • Lina
    Lina skrev om Vafo Måleri AB
    Jättebra arbete och service! Kan verkligen rekommenderas och mycket trevlig personal. Läs mer
  • Eleni
    Eleni skrev om Vafo Måleri AB
    Riktigt bra målarfirma som jobbar snabbt och proffsigt. Målade om hela lägenheten inför en försäljning, kunde inte bli mer nöjd! Bra kundbemötande och kan verkligen rekommenderas! Läs mer
  • Cecilia L skrev om Vafo Måleri AB
    Jättebra jobb, snabbt och proffsigt! Läs mer
  • Ola E skrev om Vafo Måleri AB
    Haft mycket kontakt med Konstantin på Vafo Måleri, otroligt trevlig och har mycket energi. Lyssnar och tar åt sig vad man berättar. Ser fram emot framtida samarbete med Vafo måleri. Läs mer
  • Ceci L
    Ceci L skrev om Vafo Måleri AB
    Otroligt proffsiga och lätta att ha att göra med. Resultatet blev dessutom superbra. Kan varmt rekommendera Läs mer
  • NICOLE M skrev om Vafo Måleri AB
    Vafo måleri var både prisvärt, effektiva och väldigt trevliga att ha och göra med!! Läs mer
  • Jossif E
    Jossif E skrev om Vafo Måleri AB
    Konstantin på Vafo Måleri är jätteduktig, enkel att prata med, förklarar jobbet som han utför och håller kvaliten på topp! Definitivt en målare jag skulle rekommendera. Läs mer
  • Kristina T
    Kristina T skrev om Vafo Måleri AB
    Jag anlitade VAFO måleri för att måla alla väggar, tak och snickerier i mitt hus, fyra rum, kök och hall De har gjort ett fantastiskt bra jobb på kort tid. Stort tack för ett väl utfört arbete och ett mycket gott bemötande
    Jättenöjd! 😊 Läs mer
  • Jakob M skrev om Vafo Måleri AB
    Riktigt kvalificerade arbetare och prismedvetna. Tack för ert arbete Läs mer
  • Stig L
    Stig L skrev om Vafo Måleri AB
    Vi tog in två offerter för ommålning av vår lägenhet. Vafo Måleri gav ett avsevärt bättre pris än konkurrenten. Målarna kom vi uppgjord tid, gjorde klart arbetet på 3 dagar och vi är mycket nöjda med resultatet. Trevliga att ha att göra med - bättre än så kan det inte bli. Vi kommer att anlita samma firma igen för målning av hallen senare i år. Mycket nöjda. Läs mer
  • Daniel B skrev om Vafo Måleri AB
    Bra entreprenör som levererar från start till mål. Använder Vafo på flertalet projekt Läs mer

Nybohovsbacken 45, 117 64 Stockholm