Alla kategorier Reparation Östergötland Linköping Valla Cykel Service

Vårbruksgatan 18, 583 32 Linköping — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Valla Cykel Service

• Frida Ö
    Frida Ö skrev om Valla Cykel Service
    Jätte bra service, de hjälpte mig på en gång, tog bara några minuter och då gav de tips på vad jag kan göra för att hålla cykeln i bättre skick. Billigt var det också. Läs mer
  • anders s
    anders s skrev om Valla Cykel Service
    varit där några gånger och kan inte direkt hålla med tjejerna... dom gånger jag varit där i egenskap av att handla reservdelar har dom inget förstott och sagt kan du visa och tittat sig omkring... nej dit går inte jag mera jag vill kunna gå och handla hos kunnigt folk utan att själv behöva göra jobbet och dessutom få betala för det... ska man betala så är jag av den uppfattningen att man slipper som kund ha kunnandet i stället för den tänkta servicepersonalen....inte undra på att affärer ploppar upp för att sedan snart vara borta igen om innehavarna inte besitter kunskap om det dom sysslar med Läs mer
  • Ingela B
    Ingela B skrev om Valla Cykel Service
    håller med! Jättetrevlig personal och snabbt gick det. dessutom studentrabatt! rekomenderar varmt Läs mer
  • Linda G
    Linda G skrev om Valla Cykel Service
    Fick punkteringen fixad på två timmar till ett mycket bra pris. Dessutom jättetrevlig bemötande. Mycket bra service! Läs mer