Fastighetsägare

42 omdömen om Fastighetsägare

Sedan starten hos Reco 2017
Karl Johan S
Skrev om Fastighetsägare en del av Valvet Förvaltning AB

Energideklaration. Mycket trevligt bemötande och väl utfört arbete. Snabba puckar! Passa utsatta tider och besvarade frågor omgående!

Nils W
Skrev om Fastighetsägare en del av Valvet Förvaltning AB

Inte särskilt tydligt uppföljande av ärenden oftast.

Svar från Fastighetsägare

Hej Nils. Tack för att ni återkopplar med viktig information. Om ni upplever brister i återkoppling från vår sida så måste det justeras omgående. Jag tar det med mina kollegor för genomgång av kommunikationsrutinerna i samarbetet. Vi återkommer inom kort. Tack så länge. Hälsningar Fredrik

Anders E
Skrev om Fastighetsägare en del av Valvet Förvaltning AB

Vår förening har haft Valvet i mer än 15år. Vi köper de flesta tjänsterna gällande förvaltning av Valvet med några få undantag. Valvet är väldigt ojämna i sin tjänsteleverans allt från utmärk till katastrof - när det går fel så verkar man inte ta det på allvar, inga ansvariga chefer hör av sig utan det är den stackars förvaltaren som får bära ansvaret mot kund.

Svar från Fastighetsägare

Hej Anders och tack för att du tar dig tid att återkoppla med viktig feedback. Tråkigt att du saknar proaktivitet från ansvariga chefer. Faktum är att vi inte är så många "ansvariga" chefer utöver våra förvaltare. Vår tanke är just att det är förvaltaren som är ansvarig för vår leverans till kund och har också fullt mandat att agera så att ni som kund blir fullt nöjda. Förvaltaren är tillsatt som resurs (utöver fastighetsskötare) just för att våra kunder ska få en snabb-och personlig direktkontakt med ansvarig hos oss....

Ingemar K
Skrev om Fastighetsägare en del av Valvet Förvaltning AB

Vi har använt valvet som tekniska förvaltare i ett halvår vi får bra hjälp dom anvisar duktiga underleverantörer.nu håller vi på attlägga in den ekonomiska förvaltningen och det går bra med hjälpsamma medarbetare på valvet . Vi är hittills mycket nöjda .

Svar från Fastighetsägare

Hej Ingemar. Jag vill bara tack dig för att du tar dig tid att återkoppla med positiv feedback - Väldigt uppskattat!!

Agneta S
Skrev om Fastighetsägare en del av Valvet Förvaltning AB

När det gäller den ekonomiska förvaltningen är vi mycket nöjda. Vi får bra svar på våra frågor. Samarbetet är smidigt. När det gäller köp av övriga tekniska tjänster och förmedling av entreprenörer tycker vi att kostnaderna vi debiterats av Valvet många gånger varit orimligt höga. Tyvärr!

Svar från Fastighetsägare

Hej Agneta. Tack för att du tar dig tid att återkoppla till oss med viktig information. Kul att höra att ni upplever bra stöd gällande den ekonomiska förvaltningen. Jag ska titta lite närmare på de kostnader du nämner kring tekniska entreprenader och se vad som gör att ni upplever debiteringen som orimligt hög? Vi återkommer med mer info. Tack så länge Hälsningar Fredrik

Kerstin N
Skrev om Fastighetsägare en del av Valvet Förvaltning AB

Vår bostadsrättsförening har fått hjälp med bokföring, redovisning, bokslut, debitering av hyror etc. Det har fungerat bra men blivit betydligt dyrare än vi trodde, framförallt uppstarten som var besvärlig eftersom vi ej haft professionnel hjälp tidigare. Vi är en mycket liten förening och kan ibland tycka att de arbetar på ett sätt som är mer för större föreningar. Sammanfattningsvis bra men dyrt

Svar från Fastighetsägare

Hej Kerstin. Tack för att du tar dig tid att återkoppla till oss och roligt att höra att ni tycker att samarbetet fungerar bra. När det gäller våra rutiner så finns det ingenting som innebär att det ska bli dyrt för er - tvärtom försöker vi anpassa arbetet så att det passar alla typer av föreningar och fastighetsägare. Vi är inte billigast men vi ligger i en prisnivå som är relativt långt under de största aktörerna på marknaden. Jag ska framföra era synpunkter så går vi igenom kostnaderna och ser om det är ngt vi kan justera framöver. Tack så länge Fredrik

Viveca P
Skrev om Fastighetsägare en del av Valvet Förvaltning AB

Valvet tog över den ekonomiska förvaltningen för Brf Minan 5&6 för snart två år sedan. Vänligt och engagerat bemötande.

Svar från Fastighetsägare

Stort tack Viveca för att du tar dig tid att återkoppla och för dina fina vitsord - Mycket uppskattat ska du veta! Hälsningar Fredrik

Marjatta T
Skrev om Fastighetsägare en del av Valvet Förvaltning AB

Hej, Bemötande: - Sakligt bemötande. Fått hjälp: - Anlitad Charlott som ordförande på stämmorna var mycket uppskattad. - Hjälpte till och ordnade juridisk hjälp i tvisten med en medlem angående vattenskada. Upplevelse: Allting flyter på, jag har ingenting att klaga på. Mvh Marjatta Törrönen

Svar från Fastighetsägare

Stort tack Marjatta för att du tar dig tid att återkoppla och för dina fina vitsord - mycket uppskattat ska du veta! Hälsningar Fredrik

Carl B
Skrev om Fastighetsägare en del av Valvet Förvaltning AB

Snabb respons, kunniga och hjälpsamma. Vi är nöjda med tjänsterna vi får från Valvet. Prismässigt är de relativt dyra, men vår förening känner samtidigt att vi får mycket för pengarna.

Svar från Fastighetsägare

Stort tack Carl för att du tar dig tid att återkoppla och för dina fina vitsord - mycket uppskattat ska du veta! Tråkigt att ni upplever att vi är lite dyra trots allt. Vi försöker hela tiden arbeta med att vara konkurrenskraftiga, rent prismässigt, när det gäller samtliga tjänster som vi erbjuder. Vi kan väl ta en genomgång vid tillfälle och se vilka poster som ni upplever som lite dyra. Stort tack så länge. Hälsningar Fredrik

Simon B
Skrev om Fastighetsägare en del av Valvet Förvaltning AB

Valvet motsvarar i stort sett mina förväntningar vad gäller bemötande.

Svar från Fastighetsägare

Hej Simon. Tack för att du tog dig tid att ge oss värdefull återkoppling.