Valvet Förvaltning AB

Vretensborgsvägen 28, 126 30 Hägersten — Visa karta

Valvet Förvaltning är en totalleverantör av förvaltningstjänster riktade till bostadsrättsföreningar och hyresfastigheter i Stockholmsområdet. Bolaget bildades 2004 med uppdraget är göra det enkelt att äga fastigheter genom att erbjuda ett helhetsansvar.

Våra tjänster består av ekonomisk-och teknisk förvaltning samt mertjänster inom besiktning, renovering och tillbyggnad. Tjänsteutbudet är särskilt anpassat till bostadsrättsföreningar och privata fastighetsvärdar. Vi förvaltar idag ca 150 bostadsrättsföreningar och flerbostadshus.

Vi erbjuder en modern förvaltning där kommunikationen sker digitalt via vår kundportal och där våra kunder alltid har tillgång till viktig information dygnet runt.
Kontakta oss gärna för en diskussion kring hur vi kan förenkla er fastighetsförvaltning - Välkomna!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 74 kunder tycker om Valvet Förvaltning AB

• Dennis N
    Dennis N skrev om Lägehetsinnehavare en del av Valvet Förvaltning AB
    jag fick strömlöst i min lägenhet för en tid sedan. Då jag hade svårt att hitta jordfelsbrytaren så ringde jag jouren och frågade vart min jordfelsbrytare satt. Allt han svarade var att han befann sig i gamla stan och kunde titta förbi. Själv bor jag på gärdet så det tog bara några minuter för honom att komma. Väl framme så lyckades han lokalisera jordfelsbrytaren och tryckte på den. Då tändes hela lägenheten upp. Det hela tog cirka 5 min. Två dagar senare så fick jag en saftig räkning på 4500:- för fem minuters jobb. Det var inte direkt ett skäligt pris för det jobb han utförde. På fakturan så var det bara en klump summa. Jag bad att få en specifikation på vad som hade kostat. Det fick jag aldrig.

För cirka 3-4 år sedan så fel anmälde jag en spricka i min balkong. Det kom en kille över och fotade. Det har fortfarande inte åtgärdats.

Vid ett annat tillfälle så fick jag utav någon anledning dubbla avgifter för samma månad. Jag betalade naturligtvis bara en utav fakturorna eftersom jag inte skulle betala mer. Ändå så fick jag betalnings påminnelse på något jag redan hade betalat. Det här skedde vid flertal tillfällen.

Så nej! min upplevelse utav valvet är allt annat än positivt!
    2017-08-15 Fredrik G svarar Dennis N
    Tråkigt att höra Dennis. När det gäller just jour så är det alltid en tjänst förknippad med relativt höga kostnader. Både vi, och våra slutkunder, betalar för att olika yrkeskategorier finns i tjänst på tider utanför normal arbetstid. Vi debiteras helt enkelt för respektive jourärende och där ingår då en timmes arbete på plats. Vi väljer att inte debitera våra kunder en fast grundavgift för jourtjänst då vissa föreningar aldrig utnyttjar tjänsten. Enskilda uppdrag blir då ngt dyrare men vi anser att det blir mest korrekt trots allt. Vi erbjuder alltså samtliga kunder tillgång till jour utan kostnad men tar betalt per tillfälle när tjänsten nyttjas. Ni ska dock ha blivit väl informerade om villkor och kostnader i förväg när ni anlitade jour. Men vi tar till oss av dina synpunkter Dennis och ska göra allt vi kan för att ni ska känna er nöjd fullt ut med vår leverans.
  • Amit P
    Amit P skrev om Lägehetsinnehavare en del av Valvet Förvaltning AB
    Dåligt. Blev lurad att beställa en spolbil när felet var minimalt. Det kostade mig 4000kr!

Dåligt bemötande och okunnig personal.

Skulle aldrig rekommendera valvet för någon annan.

Skandal!!
    2017-06-15 Fredrik G svarar Amit P
    Hej. Oerhört tråkigt att du upplever ärendet så illa! Det här måste redas ut!
    Vad jag förstår har vår kundservice varit i kontakt med dig och efterfrågat lite underlag för att kunna reda ut ärendet . Skicka gärna in det som efterfrågas så ser vi till att justera om något har blivit fel så klart. Tack för återkoppling!
  • Håkan B
    Håkan B skrev om Lägehetsinnehavare en del av Valvet Förvaltning AB
    Läckage av toalett. Snabb hantering och utmärkt lagning.
    2017-06-15 Fredrik G svarar Håkan B
    Tack för det Håkan! Väldigt kul att höra att du uppskattar utfört arbete!!
  • Peter E
    Peter E skrev om BRF-styrelse en del av Valvet Förvaltning AB
    Har köpt tjänsten med Ovk och energideklaration.Det verkade bra till en början men det blev några nedslag på besiktningen och efter det så tog jag kontakt me Jan på valvet me frågan om de kan hjälpa oss me att återgerda felen men har inte hört nåt från de.Verkar kunna ta betalt men att återkoppla är de mindre bra på det.Så hoppas de är särgösa för det verkar SI och så me företag som man anlitar från Offerta!!!
    2017-06-15 Fredrik G svarar Peter E
    Hej Peter. Ja i det här fallet har det tydligen blivit total missförstånd kring utförande av eventuella åtgärder efter det att OVK och energideklaration genomförts av Jan. Jag har tagit upp ärendet med kollegor som verkligen beklagar missen. Du kommer bli kontaktad för genomgång av rekommendationer och konkret offert inom kort. Verkligen ledsen för missförstånd kring vem som ägde ärendet. Vi återkommer som sagt.
  • Johan L
    Johan L skrev om BRF-styrelse en del av Valvet Förvaltning AB
    Väldigt professionellt, serviceinriktat och kunnigt.
    2017-05-08 Fredrik G svarar Johan L
    Tack Johan - Mycket uppskattat!!
  • Maja-lena G
    Maja-lena G skrev om BRF-styrelse en del av Valvet Förvaltning AB
    Åsa är en trevlig person, däremot känns det oftast som att ärenden försvinner i tomma intet, eller tar otroligt lång tid.
    2017-05-08 Fredrik G svarar Maja-lena G
    Hej Maja-Lena. Tack för återkoppling men tråkigt att höra att du upplever att ärenden tar lång tid. Är det okej för dig om vi kontaktar dig för lite mer detaljerad information och om det är ngt vi kan justera/åtgärda omgående. Tack så länge.
  • Viktor L
    Viktor L skrev om Lägehetsinnehavare en del av Valvet Förvaltning AB
    Snabb service och kompetent personal.
    2017-05-08 Fredrik G svarar Viktor L
    Hej Viktor. Tack för att du tar dig tid att ge oss positiv återkoppling. Mycket uppskattat och värdefullt för oss!
  • Caroline P
    Caroline P skrev om Lägehetsinnehavare en del av Valvet Förvaltning AB
    Mycket nöjd med bemötande redan vid felanmälan och väldigt nöjd med service och tekniskt kunnande i dom ärenden som jag varit i kontakt med Valvet Förvaltning AB.
    2017-05-08 Fredrik G svarar Caroline P
    Tack för fina vitsord Caroline - Mycket uppskattat!!
  • Marcus W
    Marcus W skrev om Lägehetsinnehavare en del av Valvet Förvaltning AB
    Utförandet utan anmärkning. Debiteringen direkt osmaklig. Större delen av uppdraget handlade om en åtgärd som debiterades den Brf jag bor i. Min del i arbetet tog Max 10 min. Trots det debitetas jag en hel timme samt att föreningen debiteras för det större arbetet. Är man på plats är en timmes debitering INTE ok.
    2017-05-08 Fredrik G svarar Marcus W
    Hej Marcus. Glädjande att arbetet utfördes utan anmärkning men samtidigt tråkigt att du upplever att arbetet var dyrt. Arbetet utfördes via en av våra underentreprenörer som alltid är duktig och seriös. För att kunna erbjuda bra tjänster med duktiga partners och underentreprenörer, måste vi hålla en grundläggande minimidebitering enligt vår prislista.. Normal minimidebitering är 1,5h. I det här fallet har vår underentreprenör minskat tiden med 30 min för att säkerställa att du inte debiteras för reskostnad. Tråkigt att du upplevde det som felaktigt trots allt.
  • Jan H
    Jan H skrev om BRF-styrelse en del av Valvet Förvaltning AB
    Trevlig ledning när vi skrev kontrakt
    Projektledning har varit dålig
    Underhåll & tekniker är toppen
    2017-04-21 Fredrik G svarar Jan H
    Hej Jan. Tack för givande feedback. Låt mig få höra mig för internt kring vad som har gått fel i projektledningen. Vi återkommer. Tack så länge.
  • Jan A
    Jan A skrev om BRF-styrelse en del av Valvet Förvaltning AB
    Byråkratiskt och styrt av företagets alla elektroniska system. Bra personal på ek/adm. Svåra att få kontakt med.
    2017-05-08 Fredrik G svarar Jan A
    Hej Jan. Tråkigt att du upplever våra system som ett hinder istället för det hjälpmedel som de är tänkta att vara för våra kunder. Vi arbetar kontinuerligt med utveckling av systemen. Är det någon särskild del i kundportalen som du upplever som krånglig eller gäller det ärendehanteringen generellt? Vill du att vi kontaktar dig för genomgång av systemen och se om det är ngt vi kan förtydliga? Tack så länge.
  • Jan-olov R
    Jan-olov R skrev om BRF-styrelse en del av Valvet Förvaltning AB
    Eftersom jag bara har hand om teknik och den tar Valvet över 1/7-17 så har jag ingen uppfattning ännu.
    2017-05-08 Fredrik G svarar Jan-olov R
    Tack för återkoppling trots allt Jan-Olov. Då gör vi så att vi tar en uppföljning lite längre fram helt enkelt. Tack så länge.
  • Leif N
    Leif N skrev om BRF-styrelse en del av Valvet Förvaltning AB
    Vi tycker deras organisation inte är kundvänlig. Vi vill ha en kontaktperson som svarar och känner till vad som pågår i vår brf.
    Allt tar onödigt lång tid eftersom man ofta anlitar underleverantörer som i sin tur inte har tillräckligt hög prioritet på just våra behov/problem!
    2017-04-21 Fredrik G svarar Leif N
    Hej Leif.
    Tack för att du tar dig tid trots att vi är medvetna om att du inte är helt nöjd. Vi tar till oss av kritiken och gör allt vi kan för att ni ska känna er nöjda på alla plan i samarbetet. Tack så länge.
  • Lennart L
    Lennart L skrev om BRF-styrelse en del av Valvet Förvaltning AB
    Hej, Vi levde med ett gammalt avtal som ingen levde upp till, nu har vi gjort om gränsdragningslistan så att alla vet vad som gäller, städning varje vecka, hoppas de inte glömmer väggar och glaspartier som ingår, jag har fått påpeka detta ett par gånger, viktigt att detta fungerar i framtiden. Det övriga som skall kollas och åtgärdas en eller 2 ggr per år hoppas jag kommer att fungera, har ju lite dålig erfarenhet på det. Rapporteringen på er hemsida är mycket svår att förstå och kunna läsa, vore bra med en uppdatering. Vi håller koll och återkommer om vi inte är nöjda! Byteget här nedan gäller som det varit och vi vet ej än hur bra det kommer att bli!
    2017-05-08 Fredrik G svarar Lennart L
    Tack för gedigen och värdefull återkoppling Lennart. Efter genomgången och uppdatering av leveransinnehållet så hoppas vi nu kunna motsvara era förväntningar fullt ut. Vi får helt enkelt göra en uppföljning igen här lite längre fram för att säkerställa att förändringarna motsvarar era förväntningar och att ni är helt nöjda med leveransen. Tack så länge.
  • Martin S
    Martin S skrev om BRF-styrelse en del av Valvet Förvaltning AB
    Jag är nöjd med de tjänster vi fått av Valvet
    2017-05-08 Fredrik G svarar Martin S
    Tack för återkoppling Martin. Värdefullt och mycket uppskattat!
  • Olle Z
    Olle Z skrev om BRF-styrelse en del av Valvet Förvaltning AB
    Vi har upplevt Valvet som positiva och kunniga inom alla områden som vi har anlitat dem för, t.ex. fastighetsskötsel, tekniska problem och upphandlingar. De har också varit mycket snabba på gensvar på akuta problem.
    Tyvärr brister det ibland i åtgärdandet i icke akuta problem där vi måste påminna dem om vad de har lovat. De problemen återfinns också i deras felanmälan logg så de borde själva kunna se vad som är utestående.
    2017-05-08 Fredrik G svarar Olle Z
    Hej Olle. Tack för väldigt bra och värdefull återkoppling. Det känns bra att ni har förtroende för oss i samarbetet rent generellt men tråkigt att höra att ni upplever brister kring icke akuta ärenden. Precis som du skriver så ska alla ärenden loggas i ärendehanteringen så att inget missas. Jag måste få en möjlighet att titta lite närmare på vad som har gått snett i det här fallet. Beklagar om det är något som har orsakat er problem! Vi tittar på det här direkt. Tack så länge.
  • Anne W
    Anne W skrev om BRF-styrelse en del av Valvet Förvaltning AB
    Tillsyn av fastigheten fungerar mycket bra.
    Svarar på frågor och offerter i den omfattning som man kan förvänta sig.
    2017-05-08 Fredrik G svarar Anne W
    Tack för fina vitsord och värdefull återkoppling Anne. Mycket uppskattat!
  • Nina N
    Nina N skrev om BRF-styrelse en del av Valvet Förvaltning AB
    Har ekonomisk förvaltning från Valvet, men är till viss del missnöjda. Saknar pro-aktivitet från deras sida, får ibland höra att "det skulle ni ju gjort förra veckan" och undrar varför de inte påminner oss istället. Upplever att se slarvar och att vi måste dubbelkolla allt. Vi hade önskat att få ett bollplank och ett stöd i ekonomi-frågorna, men får egentligen enbart redovisningen, som vi dessutom måste hålla benhård koll på själva för att inte fel ska begås. Överväger att byta förvaltare.
    2017-05-08 Fredrik G svarar Nina N
    Hej Nina. Tråkigt att höra att ni inte får det stöd ni förväntar er. Låt mig få följa upp ärendet internt och se vad som har gått snett. Vår ekonomiska förvaltning är normalt väldigt uppskattat så här måste något ha blivit fel i rutinerna. Vi återkommer med förslag på åtgärd via e-post eller telefon inom kort.
  • Thomas N
    Thomas N skrev om BRF-styrelse en del av Valvet Förvaltning AB
    Ekonomisk förvaltning mycket bra. Företagets medarbetare besitter hög kompetens

Teknisk förvaltning har haltat men förbättrats under senare år. Tyvärr har man i viss mån dragit ner minskat personalstyrkan.
    2017-05-08 Fredrik G svarar Thomas N
    Hej Thomas. Roligt att höra att ni upplever att servicen är bra. Det stämmer att vi genomfört en del omorganiseringar under de senaste 24 månaderna. Tråkigt om ni på något sätt drabbades negativt av vår omorganisering. Antalet medarbetare på teknik är nu densamma som tidigare. Återkom gärna om det är något specifikt ni saknar från oss eller om ni upplever en försämring i vår leverans på något plan. Tack så länge.
  • Anna P
    Anna P skrev om BRF-styrelse en del av Valvet Förvaltning AB
    Bra hjälp och bemötande med kunnig personal. De hjälper oss med teknisk förvaltning och vi är nöjda.
    2017-05-08 Fredrik G svarar Anna P
    Tack Anna för fina vitsord och roligt att höra ni är nöjda med samarbetet - Mycket uppskattat!
  • Roger B
    Roger B skrev om BRF-styrelse en del av Valvet Förvaltning AB
    Alltid bra utförda jobb på utsatt tid, bra och personligt bemötande. Kan rekommenderas.

BRF Essinge Terrass
    2017-05-08 Fredrik G svarar Roger B
    Stort tack Roger för fina vitsord och värdefull återkoppling - Mycket uppskattat!!
  • Eva L
    Eva L skrev om BRF-styrelse en del av Valvet Förvaltning AB
    ❤️ Jättebra initiativ. Hoppas det blir ännu mer 2017
    2017-05-08 Fredrik G svarar Eva L
    Tack Eva! Och jag kan lova att det blir massor av bra nyheter under året! Stort tack så länge.
  • Assal F
    Assal F skrev om BRF-styrelse en del av Valvet Förvaltning AB
    Jag har alltid fått ett fint bemötande men vissa ärenden kan ta väldigt lång tid innan det åtgärdas. Det ekonomiska delen har varit fantastisk men gällande fastighetsskötsel har det varit sådär då vi haft många byten av fastighetsskötare, vilket innebär att vissa ärenden aldrig tas tag i då det faller mellan stolarna.

I övrigt mycket nöjda.
    2017-05-08 Fredrik G svarar Assal F
    Hej Assal. Tack för bra och viktig information. Vi känner till att ni upplevt missnöje tidigare inom tekniken och att ni, olyckligtvis, har drabbats av personalbyten. Vi gör nu allt vi kan för att återvinna förtroendet och för att säkerställa att ni blir fullt nöjda med samtliga delar i leveransen. Tack så länge.
  • Carl-henrik W
    Carl-henrik W skrev om BRF-styrelse en del av Valvet Förvaltning AB
    Sakligt, hjälpsamt, stabilt
    De hjälper oss med det administrativa.
    2017-05-08 Fredrik G svarar Carl-henrik W
    Tack Carl-Henrik. Roligt att höra att ni känner sån trygghet i samarbetet och i vår leverans - Väldigt uppskattat!!
  • P-o O
    P-o O skrev om BRF-styrelse en del av Valvet Förvaltning AB
    Fungerar bra över lag, bra ambition, men tar lite lång tid ibland att få svar och ibland lite slarvig informationsgivning.
    2017-05-08 Fredrik G svarar P-o O
    Hej P-O. Skönt att höra att ni upplever en bra leverans över lag. Jag tar med mig kritiken kring informationsgivningen för att se vad vi kan förbättra. Stort tack så länge.
  • Lars B
    Lars B skrev om BRF-styrelse en del av Valvet Förvaltning AB
    Bra bemötande, snabb service, bra kvalitet, ngt dyra tilläggstjänster
    2017-05-08 Fredrik G svarar Lars B
    Hej Lars och tack för återkoppling och fina vitsord. Vi arbetar ständigt med uppdateringar och justeringar i våra prislistor för att säkerställa att vi håller bra-och marknadsmässiga priser inom alla områden. Kritiken har dock dykt upp ett par gånger nu så vi ska göra ytterligare en revidering här för att se om det finns ytterligare justeringar att göra. Tack för värdefull information.
  • Britt-marie D
    Britt-marie D skrev om Valvet Förvaltning AB
    fått hjälp med att rensa avlopp och packning kranar.Vänlig personal som snabbt ringer upp.
    2017-05-08 Fredrik G svarar Britt-marie D
    Tack för fina vitsord och värdefull återkoppling Britt-Marie!
  • Cecilia B
    Cecilia B skrev om BRF-styrelse en del av Valvet Förvaltning AB
    Vi har god relation med Valvet och känner stort stöd i de uppdrag dom utförs.
    2017-05-08 Fredrik G svarar Cecilia B
    Tack för återkoppling Cecilia. Verkligen uppskattat och kul att höra att ni upplever bra stöd i samarbetet! Tack så länge.
  • Brf Brinckan-lehusen
    Brf Brinckan-lehusen skrev om BRF-styrelse en del av Valvet Förvaltning AB
    Har haft kontakt en gång.
    Bra bemötande
    2017-05-08 Fredrik G svarar Brf Brinckan-lehusen
    Tack för återkoppling och fina vitsord - Mycket uppskattat!
  • Jonas W
    Jonas W skrev om BRF-styrelse en del av Valvet Förvaltning AB
    Vi köper fastighetsrondering och vissa konsulttjänster i anslutning till det.
    2017-05-08 Fredrik G svarar Jonas W
    Tack Jonas. Jag hoppas att ni känner er helt nöjda med samarbetet och de tjänster vi levererar. Tack så länge.
  • Anders S
    Anders S skrev om BRF-styrelse en del av Valvet Förvaltning AB
    Jag har svarat på era två tidigare mail. Men dessa kanske inte har kommit fram p g a noreply?
    Vi har på senare tid blivit något frustrerade över kontakten med Valvet avseende den ekonomiska förvaltningen.( Den tekniska förvaltningen fungerar utmärkt). Vi upplever detta som otillfredsställande. I stället för att kontakta oss som kund har man tydligen i stället bett er att ta reda på vad vi tycker om Valvet Förvaltning AB! Bara det tycker vi är anmärkningsvärt, byråkratiskt och opersonligt.
    2017-03-17 Fredrik G svarar Anders S
    Hej Anders,
    Vi beklagar att du har fått upprepade mail från oss och problemet är nu åtgärdat.
    Vår kontaktperson för er ekonomiska förvaltning tar kontakt med er inom kort för att reda ut er frustration - så ska det inte vara så klart. När det gäller vår kundundersökning har vi valt att ha en ständigt pågående dialog och uppföljning med våra kunder under året. Vi förvaltar idag ca 9000 lägenheter och har svårt att följa upp alla kontaktar löpande på egen hand och har därför valt att ta hjälp av reco.se. Vi upplever samarbetet som väldigt positivt då vi vill kunna ge samtliga kunder en möjlighet till snabb feedback på vår leverans. Tråkigt att ni upplevde uppföljningen som opersonlig. Vi ska se om vi kan göra någon förändring där. Tack för värdefull återkoppling.
  • Pär S
    Pär S skrev om Valvet Förvaltning AB
    OVK besiktning. Professionellt genomförande. Bra rådgivning.
    2017-05-08 Fredrik G svarar Pär S
    Tack Pär och roligt att höra att du känner dig nöjd med vår leverans. Stort tack!
  • Leif A
    Leif A skrev om Valvet Förvaltning AB
    jag tycker att servicen har blivit sämre vi köper både ekonomisk och teknisk förvaltning
    2017-05-08 Fredrik G svarar Leif A
    Hej Leif. Vad tråkigt att du upplever servicen som sämre. Det måste vi åtgärda på en gång. Jag tar upp det här med inblandade medarbetare och ser till att vi återkommer inom kort. Tack för väldigt viktig information!
  • Ola J
    Ola J skrev om BRF-styrelse en del av Valvet Förvaltning AB
    Snabb och pedagogisk OVK med goda råd. Rekommenderas!
    2017-05-08 Fredrik G svarar Ola J
    Stort tack Ola. Verkligen kul att höra att du blev nöjd med utfört arbete. Medarbetare inom OVK njuter av dina fina vitsord just nu så din återkoppling var väldigt uppskattad - Stort tack!
  • Jan M
    Jan M skrev om Valvet Förvaltning AB
    BYTE AV VATTENLÅS.

Min tefonbeställning togs emot snabbt och effektivt. Anders kom ett par dagar senare, på överenskommen tid.. En professionell och vänlig person.

Min förfrågan rörande fakturan någon vecka senare besvarades lite snorkigt.
    2017-05-08 Fredrik G svarar Jan M
    Tack för återkoppling Jan. Skönt att höra att du är nöjd med utfört arbete. Men väldigt tråkigt att du upplevde en medarbetare som "snorkig". Vi tar med oss den synpunkten här internt och ser till att det inte händer igen. Beklagar bemötandet men tack för väldigt värdefull återkoppling trots allt!
  • Anna-lena V
    Anna-lena V skrev om Valvet Förvaltning AB
    Jag upplever att jag fått den hjälp som jag behövt. Många tack och trevlig fortsättning

// Calle
    2017-05-08 Fredrik G svarar Anna-lena V
    Stort tack för värdefull återkoppling och tack det samma!
  • Jan E
    Jan E skrev om Valvet Förvaltning AB
    Överlag är vi väldigt nöjda med Valvets service, samarbetsvilja och förmåga att lösa problem. Valvet Förvaltnings AB anlitades från 1 jan 2016 således blir bl.a. utarbetandet av 2016 års årsredovisning en viktig ingridiens för framtida bedömning av Valvet.
    2017-05-08 Fredrik G svarar Jan E
    Hej Jan och tack för fina vitsord och värdefull återkoppling. Vi gör helt enkelt så att vi tar en uppföljning efter det att årsredovisningen är färdigställd. Tack så länge.
  • Anders R
    Anders R skrev om Valvet Förvaltning AB
    I huvudsak bra i ett omfattande förvaltningsavtal, men det har vid några tillfällen dröjt väldigt länge innan vi som beställare fått någon återkoppling i den tekniska förvaltningen.
    2017-05-08 Fredrik G svarar Anders R
    Hej Anders. Tack för att du tar dig tid att ge oss värdefull återkoppling. Skönt att ni känner er nöjda med förvaltningen i stort och jag hoppas nu verkligen att vi får till en förändring/förbättring efter vår senaste genomgång. Tack så länge.
  • Eje W
    Eje W skrev om Valvet Förvaltning AB
    Ett allert och kunnigt bemötande. OVK samt diverse frågor angående ventilation, värmeåtervinning och värmeläckor.
    2017-05-08 Fredrik G svarar Eje W
    Tack för fina vitsord Eje. Verkligen kul att höra - Stort tack!
  • Brf Brinckan-lehusen
    Brf Brinckan-lehusen skrev om Valvet Förvaltning AB
    Gör de som de ska, på ett proffsigt och trevligt sätt!
    2017-05-08 Fredrik G svarar Brf Brinckan-lehusen
    Tack för återkoppling och fina vitsord kring samarbetet. Känns väldigt kul att ni är nöjda med det arbete vi utför - Stort tack!
  • Helene B
    Helene B skrev om Valvet Förvaltning AB
    Ni agerar snabbt när man anmäler fel.
    2017-05-08 Fredrik G svarar Helene B
    Tack Helene! Kul att du är nöjd med vår servicenivå och de arbeten vi utfört.
  • Magnus R
    Magnus R skrev om Valvet Förvaltning AB
    Bra, trevlig och flexibel personal-men dyrt.
    2017-05-08 Fredrik G svarar Magnus R
    Hej Magnus och tack för återkoppling. Glädjande att du är nöjd med utfört arbete men tråkigt att du upplevde oss som dyra. Vi uppdaterar vår prislista med jämna mellanrum för att säkerställa att vi alltid erbjuder konkurrensmässiga priser. Jag ska titta på ärendet och se vad som gjorde att du upplevde det som dyrt. Tack för värdefull återkoppling som sagt!
  • Inger Z
    Inger Z skrev om BRF-styrelse en del av Valvet Förvaltning AB
    Hej.är inte med i styrelsen därför är det svårt att avge något betyg.det händer inte så mycket nu.
    2017-05-08 Fredrik G svarar Inger Z
    Tack för återkoppling trots allt Inger! Återkom gärna om det dyker upp frågor eller funderingar längre fram. Tack så länge.
  • Ulla B
    Ulla B skrev om BRF-styrelse en del av Valvet Förvaltning AB
    Bra utformning av offert. Mycket bra telefonsamtal med representant från Valvet innan vi fattade beslut om att anta offerten. Bra material att fylla i innan besöket från representanten. Mycket bra genomgång med representanten då energi-deklarationen upprättades. Mycket bra och lättläst slutmaterial. Mycket bra pris!
    2017-05-08 Fredrik G svarar Ulla B
    Tack Ulla! Vad glada vi blir för dina fina vitsord och att du är nöjd med arbetet från från början till slut. Våra medarbetare inom Energideklarationer suger åt sig av allt beröm kan jag säga :-) Stort tack verkligen!
  • Margareta L
    Margareta L skrev om Lägehetsinnehavare en del av Valvet Förvaltning AB
    Trevlig och duktig personal!
    Jobbar på så fort de kan för att lösa problemet.
    Marit
    2017-05-08 Fredrik G svarar Margareta L
    Tack för fina vitsord Marit - Alltid lika kul att höra!
  • Lars T
    Lars T skrev om Privatvärd en del av Valvet Förvaltning AB
    Valvet hanterar mina hyror och gör det bra.
    2017-05-08 Fredrik G svarar Lars T
    Tack Lars. Glädjande och väldigt värdefullt att höra att ni är nöjda med vår service.
  • Anders A
    Anders A skrev om BRF-styrelse en del av Valvet Förvaltning AB
    Valvet fungerar i stort sett bra som förvaltare till vår bostadsrättsförening
    2017-05-08 Fredrik G svarar Anders A
    Tack Anders för värdefull bedömning Anders. Det låter som att allt rullar på men jag anar att det finns utrymme för förbättringar på vissa områden. Återkom gärna med ytterligare information om det är något ni vill att vi justerar i samarbetet. Stort tack så länge.
  • Jukka V
    Jukka V skrev om BRF-styrelse en del av Valvet Förvaltning AB
    Vi har anlitat Valvet för teknisk och ekonomisk förvaltning flera år. Ekonomisk förvaltning har fungerat klanderfritt under alla år. Teknisk förvaltning fungerade lite knackigt en kort period men efter finjustering av avtalet så har den också fungerat som den skall. Det finns en genuin vilja att ge service till kunden och en vilja att förhandla och förbättra sig om så behövs.
    2017-05-08 Fredrik G svarar Jukka V
    Tack Jukka. Väldigt roligt att höra att ni upplever en förändring efter det att ni framförde önskemål om förbättringar på vissa områden. Stort tack för värdefull bedömning av utfört arbete.
  • Anders J
    Anders J skrev om BRF-styrelse en del av Valvet Förvaltning AB
    Utför sina uppgifter enligt gällande avtal utan anmärkning.
    2017-05-08 Fredrik G svarar Anders J
    Tack Anders för bra och viktig bedömning av utfört arbete . Väldigt värdefullt för oss!
  • Göran S
    Göran S skrev om BRF-styrelse en del av Valvet Förvaltning AB
    Bara positivt. Bra respons och kompetenta.
    2017-05-08 Fredrik G svarar Göran S
    Tack för fina vitsord och viktig återkoppling Göran - Väldigt glädjande och värdefullt för oss!

Vretensborgsvägen 28, 126 30 Hägersten