Valvet Förvaltning AB

Valvet Förvaltning AB

Ring 08-545 724 40 www.valvetab.se
3.5

Valvet Förvaltning är en totalleverantör av förvaltningstjänster riktade till bostadsrättsföreningar och hyresfastigheter i Stockholmsområdet. Bolaget bildades 2004 med uppdraget är göra det enkelt att äga fastigheter genom att erbjuda ett helhetsansvar. Våra tjänster består av ekonomisk-och teknisk förvaltning samt mertjänster...

86 omdömen om Valvet Förvaltning AB

Karl Johan S

Energideklaration. Mycket trevligt bemötande och väl utfört arbete. Snabba puckar! Passa utsatta tider och besvarade frågor omgående!

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 61 omdömen 4.9 av 61 omdömen

Veronica O Veronica O
Nils W

Inte särskilt tydligt uppföljande av ärenden oftast.

Svar från Fastighetsägare

Hej Nils. Tack för att ni återkopplar med viktig information. Om ni upplever brister i återkoppling från vår sida så måste det justeras omgående. Jag tar det med mina kollegor för genomgång av kommunikationsrutinerna i samarbetet. Vi återkommer inom kort. Tack så länge. Hälsningar Fredrik

Anders E

Vår förening har haft Valvet i mer än 15år. Vi köper de flesta tjänsterna gällande förvaltning av Valvet med några få undantag. Valvet är väldigt ojämna i sin tjänsteleverans allt från utmärk till katastrof - när det går fel så verkar man inte ta det på allvar, inga ansvariga chefer hör av sig utan det är den stackars förvaltaren som får bära ansvaret mot kund.

Svar från Fastighetsägare

Hej Anders och tack för att du tar dig tid att återkoppla med viktig feedback. Tråkigt att du saknar proaktivitet från ansvariga chefer. Faktum är att vi inte är så många "ansvariga" chefer utöver våra förvaltare. Vår tanke är just att det är förvaltaren som är ansvarig för vår leverans till kund och har också fullt mandat att agera så att ni som kund blir fullt nöjda. Förvaltaren är tillsatt som resurs (utöver fastighetsskötare) just för att våra kunder ska få en snabb-och personlig direktkontakt med ansvarig hos oss....

Ingemar K

Vi har använt valvet som tekniska förvaltare i ett halvår vi får bra hjälp dom anvisar duktiga underleverantörer.nu håller vi på attlägga in den ekonomiska förvaltningen och det går bra med hjälpsamma medarbetare på valvet . Vi är hittills mycket nöjda .

Svar från Fastighetsägare

Hej Ingemar. Jag vill bara tack dig för att du tar dig tid att återkoppla med positiv feedback - Väldigt uppskattat!!

Agneta S

När det gäller den ekonomiska förvaltningen är vi mycket nöjda. Vi får bra svar på våra frågor. Samarbetet är smidigt. När det gäller köp av övriga tekniska tjänster och förmedling av entreprenörer tycker vi att kostnaderna vi debiterats av Valvet många gånger varit orimligt höga. Tyvärr!

Svar från Fastighetsägare

Hej Agneta. Tack för att du tar dig tid att återkoppla till oss med viktig information. Kul att höra att ni upplever bra stöd gällande den ekonomiska förvaltningen. Jag ska titta lite närmare på de kostnader du nämner kring tekniska entreprenader och se vad som gör att ni upplever debiteringen som orimligt hög? Vi återkommer med mer info. Tack så länge Hälsningar Fredrik

Kerstin N

Vår bostadsrättsförening har fått hjälp med bokföring, redovisning, bokslut, debitering av hyror etc. Det har fungerat bra men blivit betydligt dyrare än vi trodde, framförallt uppstarten som var besvärlig eftersom vi ej haft professionnel hjälp tidigare. Vi är en mycket liten förening och kan ibland tycka att de arbetar på ett sätt som är mer för större föreningar. Sammanfattningsvis bra men dyrt

Svar från Fastighetsägare

Hej Kerstin. Tack för att du tar dig tid att återkoppla till oss och roligt att höra att ni tycker att samarbetet fungerar bra. När det gäller våra rutiner så finns det ingenting som innebär att det ska bli dyrt för er - tvärtom försöker vi anpassa arbetet så att det passar alla typer av föreningar och fastighetsägare. Vi är inte billigast men vi ligger i en prisnivå som är relativt långt under de största aktörerna på marknaden. Jag ska framföra era synpunkter så går vi igenom kostnaderna och ser om det är ngt vi kan justera framöver. Tack så länge Fredrik

Viveca P

Valvet tog över den ekonomiska förvaltningen för Brf Minan 5&6 för snart två år sedan. Vänligt och engagerat bemötande.

Svar från Fastighetsägare

Stort tack Viveca för att du tar dig tid att återkoppla och för dina fina vitsord - Mycket uppskattat ska du veta! Hälsningar Fredrik

Marjatta T

Hej, Bemötande: - Sakligt bemötande. Fått hjälp: - Anlitad Charlott som ordförande på stämmorna var mycket uppskattad. - Hjälpte till och ordnade juridisk hjälp i tvisten med en medlem angående vattenskada. Upplevelse: Allting flyter på, jag har ingenting att klaga på. Mvh Marjatta Törrönen

Svar från Fastighetsägare

Stort tack Marjatta för att du tar dig tid att återkoppla och för dina fina vitsord - mycket uppskattat ska du veta! Hälsningar Fredrik

Carl B

Snabb respons, kunniga och hjälpsamma. Vi är nöjda med tjänsterna vi får från Valvet. Prismässigt är de relativt dyra, men vår förening känner samtidigt att vi får mycket för pengarna.

Svar från Fastighetsägare

Stort tack Carl för att du tar dig tid att återkoppla och för dina fina vitsord - mycket uppskattat ska du veta! Tråkigt att ni upplever att vi är lite dyra trots allt. Vi försöker hela tiden arbeta med att vara konkurrenskraftiga, rent prismässigt, när det gäller samtliga tjänster som vi erbjuder. Vi kan väl ta en genomgång vid tillfälle och se vilka poster som ni upplever som lite dyra. Stort tack så länge. Hälsningar Fredrik

Simon B

Valvet motsvarar i stort sett mina förväntningar vad gäller bemötande.

Svar från Fastighetsägare

Hej Simon. Tack för att du tog dig tid att ge oss värdefull återkoppling.

Thomas H

Nej, tänker inte lägga tid på det.

Svar från Fastighetsägare

Hej Thomas. Tack för betyget och ledsen om uppföljningen kändes störande. Hälsningar Fredrik

erik l
Skrev om Valvet Förvaltning AB

Uruselt företag, oengagerad och oförstående personal där det känns som majoriten räknar dagar till pensionen. Nödvändigt ont om du bor i en förening som anlitar deras tjänster.

Svar från Valvet Förvaltning AB

Hej Erik. Det var väldigt tråkig läsning. Är det något särskilt som har hänt? Vilken förening bor du i och är det något vi kan göra för att du ska känna dig mer nöjd med oss. Hör gärna av dig och berätta vad som har hänt. Tack så länge Fredrik

Dennis N

jag fick strömlöst i min lägenhet för en tid sedan. Då jag hade svårt att hitta jordfelsbrytaren så ringde jag jouren och frågade vart min jordfelsbrytare satt. Allt han svarade var att han befann sig i gamla stan och kunde titta förbi. Själv bor jag på gärdet så det tog bara några minuter för honom att komma. Väl framme så lyckades han lokalisera jordfelsbrytaren och tryckte på den. Då tändes hela lägenheten upp. Det hela tog cirka 5 min. Två dagar senare så fick jag en saftig räkning på 4500:- för fem minuters jobb. Det...

Svar från Lägehetsinnehavare

Tråkigt att höra Dennis. När det gäller just jour så är det alltid en tjänst förknippad med relativt höga kostnader. Både vi, och våra slutkunder, betalar för att olika yrkeskategorier finns i tjänst på tider utanför normal arbetstid. Vi debiteras helt enkelt för respektive jourärende och där ingår då en timmes arbete på plats. Vi väljer att inte debitera våra kunder en fast grundavgift för jourtjänst då vissa föreningar aldrig utnyttjar tjänsten. Enskilda uppdrag blir då ngt dyrare men vi anser att det blir mest korrekt...

Amit P

Dåligt. Blev lurad att beställa en spolbil när felet var minimalt. Det kostade mig 4000kr! Dåligt bemötande och okunnig personal. Skulle aldrig rekommendera valvet för någon annan. Skandal!!

Svar från Lägehetsinnehavare

Hej. Oerhört tråkigt att du upplever ärendet så illa! Det här måste redas ut! Vad jag förstår har vår kundservice varit i kontakt med dig och efterfrågat lite underlag för att kunna reda ut ärendet . Skicka gärna in det som efterfrågas så ser vi till att justera om något har blivit fel så klart. Tack för återkoppling!

Håkan B

Läckage av toalett. Snabb hantering och utmärkt lagning.

Svar från Lägehetsinnehavare

Tack för det Håkan! Väldigt kul att höra att du uppskattar utfört arbete!!

Peter E

Har köpt tjänsten med Ovk och energideklaration.Det verkade bra till en början men det blev några nedslag på besiktningen och efter det så tog jag kontakt me Jan på valvet me frågan om de kan hjälpa oss me att återgerda felen men har inte hört nåt från de.Verkar kunna ta betalt men att återkoppla är de mindre bra på det.Så hoppas de är särgösa för det verkar SI och så me företag som man anlitar från Offerta!!!

Svar från Fastighetsägare

Hej Peter. Ja i det här fallet har det tydligen blivit total missförstånd kring utförande av eventuella åtgärder efter det att OVK och energideklaration genomförts av Jan. Jag har tagit upp ärendet med kollegor som verkligen beklagar missen. Du kommer bli kontaktad för genomgång av rekommendationer och konkret offert inom kort. Verkligen ledsen för missförstånd kring vem som ägde ärendet. Vi återkommer som sagt.

Johan Olof Bertil L

Väldigt professionellt, serviceinriktat och kunnigt.

Svar från Fastighetsägare

Tack Johan - Mycket uppskattat!!

Maja-lena G

Åsa är en trevlig person, däremot känns det oftast som att ärenden försvinner i tomma intet, eller tar otroligt lång tid.

Svar från Fastighetsägare

Hej Maja-Lena. Tack för återkoppling men tråkigt att höra att du upplever att ärenden tar lång tid. Är det okej för dig om vi kontaktar dig för lite mer detaljerad information och om det är ngt vi kan justera/åtgärda omgående. Tack så länge.

Viktor L

Snabb service och kompetent personal.

Svar från Lägehetsinnehavare

Hej Viktor. Tack för att du tar dig tid att ge oss positiv återkoppling. Mycket uppskattat och värdefullt för oss!

Caroline P

Mycket nöjd med bemötande redan vid felanmälan och väldigt nöjd med service och tekniskt kunnande i dom ärenden som jag varit i kontakt med Valvet Förvaltning AB.

Svar från Lägehetsinnehavare

Tack för fina vitsord Caroline - Mycket uppskattat!!

Marcus W

Utförandet utan anmärkning. Debiteringen direkt osmaklig. Större delen av uppdraget handlade om en åtgärd som debiterades den Brf jag bor i. Min del i arbetet tog Max 10 min. Trots det debitetas jag en hel timme samt att föreningen debiteras för det större arbetet. Är man på plats är en timmes debitering INTE ok.

Svar från Lägehetsinnehavare

Hej Marcus. Glädjande att arbetet utfördes utan anmärkning men samtidigt tråkigt att du upplever att arbetet var dyrt. Arbetet utfördes via en av våra underentreprenörer som alltid är duktig och seriös. För att kunna erbjuda bra tjänster med duktiga partners och underentreprenörer, måste vi hålla en grundläggande minimidebitering enligt vår prislista.. Normal minimidebitering är 1,5h. I det här fallet har vår underentreprenör minskat tiden med 30 min för att säkerställa att du inte debiteras för reskostnad. Tråkigt att du upplevde det som felaktigt trots allt.

Jan H

Trevlig ledning när vi skrev kontrakt Projektledning har varit dålig Underhåll & tekniker är toppen

Svar från Fastighetsägare

Hej Jan. Tack för givande feedback. Låt mig få höra mig för internt kring vad som har gått fel i projektledningen. Vi återkommer. Tack så länge.

Jan A

Byråkratiskt och styrt av företagets alla elektroniska system. Bra personal på ek/adm. Svåra att få kontakt med.

Svar från Fastighetsägare

Hej Jan. Tråkigt att du upplever våra system som ett hinder istället för det hjälpmedel som de är tänkta att vara för våra kunder. Vi arbetar kontinuerligt med utveckling av systemen. Är det någon särskild del i kundportalen som du upplever som krånglig eller gäller det ärendehanteringen generellt? Vill du att vi kontaktar dig för genomgång av systemen och se om det är ngt vi kan förtydliga? Tack så länge.

Jan-olov R

Eftersom jag bara har hand om teknik och den tar Valvet över 1/7-17 så har jag ingen uppfattning ännu.

Svar från Fastighetsägare

Tack för återkoppling trots allt Jan-Olov. Då gör vi så att vi tar en uppföljning lite längre fram helt enkelt. Tack så länge.

Leif N

Vi tycker deras organisation inte är kundvänlig. Vi vill ha en kontaktperson som svarar och känner till vad som pågår i vår brf. Allt tar onödigt lång tid eftersom man ofta anlitar underleverantörer som i sin tur inte har tillräckligt hög prioritet på just våra behov/problem!

Svar från Fastighetsägare

Hej Leif. Tack för att du tar dig tid trots att vi är medvetna om att du inte är helt nöjd. Vi tar till oss av kritiken och gör allt vi kan för att ni ska känna er nöjda på alla plan i samarbetet. Tack så länge.

Lennart L

Hej, Vi levde med ett gammalt avtal som ingen levde upp till, nu har vi gjort om gränsdragningslistan så att alla vet vad som gäller, städning varje vecka, hoppas de inte glömmer väggar och glaspartier som ingår, jag har fått påpeka detta ett par gånger, viktigt att detta fungerar i framtiden. Det övriga som skall kollas och åtgärdas en eller 2 ggr per år hoppas jag kommer att fungera, har ju lite dålig erfarenhet på det. Rapporteringen på er hemsida är mycket svår att förstå och kunna läsa, vore bra med en uppdatering....

Svar från Fastighetsägare

Tack för gedigen och värdefull återkoppling Lennart. Efter genomgången och uppdatering av leveransinnehållet så hoppas vi nu kunna motsvara era förväntningar fullt ut. Vi får helt enkelt göra en uppföljning igen här lite längre fram för att säkerställa att förändringarna motsvarar era förväntningar och att ni är helt nöjda med leveransen. Tack så länge.

Martin S

Jag är nöjd med de tjänster vi fått av Valvet

Svar från Fastighetsägare

Tack för återkoppling Martin. Värdefullt och mycket uppskattat!

Olle Z

Vi har upplevt Valvet som positiva och kunniga inom alla områden som vi har anlitat dem för, t.ex. fastighetsskötsel, tekniska problem och upphandlingar. De har också varit mycket snabba på gensvar på akuta problem. Tyvärr brister det ibland i åtgärdandet i icke akuta problem där vi måste påminna dem om vad de har lovat. De problemen återfinns också i deras felanmälan logg så de borde själva kunna se vad som är utestående.

Svar från Fastighetsägare

Hej Olle. Tack för väldigt bra och värdefull återkoppling. Det känns bra att ni har förtroende för oss i samarbetet rent generellt men tråkigt att höra att ni upplever brister kring icke akuta ärenden. Precis som du skriver så ska alla ärenden loggas i ärendehanteringen så att inget missas. Jag måste få en möjlighet att titta lite närmare på vad som har gått snett i det här fallet. Beklagar om det är något som har orsakat er problem! Vi tittar på det här direkt. Tack så länge.

Anne W

Tillsyn av fastigheten fungerar mycket bra. Svarar på frågor och offerter i den omfattning som man kan förvänta sig.

Svar från Fastighetsägare

Tack för fina vitsord och värdefull återkoppling Anne. Mycket uppskattat!

Nina N

Har ekonomisk förvaltning från Valvet, men är till viss del missnöjda. Saknar pro-aktivitet från deras sida, får ibland höra att "det skulle ni ju gjort förra veckan" och undrar varför de inte påminner oss istället. Upplever att se slarvar och att vi måste dubbelkolla allt. Vi hade önskat att få ett bollplank och ett stöd i ekonomi-frågorna, men får egentligen enbart redovisningen, som vi dessutom måste hålla benhård koll på själva för att inte fel ska begås. Överväger att byta förvaltare.

Svar från Fastighetsägare

Hej Nina. Tråkigt att höra att ni inte får det stöd ni förväntar er. Låt mig få följa upp ärendet internt och se vad som har gått snett. Vår ekonomiska förvaltning är normalt väldigt uppskattat så här måste något ha blivit fel i rutinerna. Vi återkommer med förslag på åtgärd via e-post eller telefon inom kort.

Thomas N

Ekonomisk förvaltning mycket bra. Företagets medarbetare besitter hög kompetens Teknisk förvaltning har haltat men förbättrats under senare år. Tyvärr har man i viss mån dragit ner minskat personalstyrkan.

Svar från Fastighetsägare

Hej Thomas. Roligt att höra att ni upplever att servicen är bra. Det stämmer att vi genomfört en del omorganiseringar under de senaste 24 månaderna. Tråkigt om ni på något sätt drabbades negativt av vår omorganisering. Antalet medarbetare på teknik är nu densamma som tidigare. Återkom gärna om det är något specifikt ni saknar från oss eller om ni upplever en försämring i vår leverans på något plan. Tack så länge.

Anna P

Bra hjälp och bemötande med kunnig personal. De hjälper oss med teknisk förvaltning och vi är nöjda.

Svar från Fastighetsägare

Tack Anna för fina vitsord och roligt att höra ni är nöjda med samarbetet - Mycket uppskattat!

Roger B

Alltid bra utförda jobb på utsatt tid, bra och personligt bemötande. Kan rekommenderas. BRF Essinge Terrass

Svar från Fastighetsägare

Stort tack Roger för fina vitsord och värdefull återkoppling - Mycket uppskattat!!

Eva L

❤️ Jättebra initiativ. Hoppas det blir ännu mer 2017

Svar från Fastighetsägare

Tack Eva! Och jag kan lova att det blir massor av bra nyheter under året! Stort tack så länge.

Assal F

Jag har alltid fått ett fint bemötande men vissa ärenden kan ta väldigt lång tid innan det åtgärdas. Det ekonomiska delen har varit fantastisk men gällande fastighetsskötsel har det varit sådär då vi haft många byten av fastighetsskötare, vilket innebär att vissa ärenden aldrig tas tag i då det faller mellan stolarna. I övrigt mycket nöjda.

Svar från Fastighetsägare

Hej Assal. Tack för bra och viktig information. Vi känner till att ni upplevt missnöje tidigare inom tekniken och att ni, olyckligtvis, har drabbats av personalbyten. Vi gör nu allt vi kan för att återvinna förtroendet och för att säkerställa att ni blir fullt nöjda med samtliga delar i leveransen. Tack så länge.

Carl-henrik W

Sakligt, hjälpsamt, stabilt De hjälper oss med det administrativa.

Svar från Fastighetsägare

Tack Carl-Henrik. Roligt att höra att ni känner sån trygghet i samarbetet och i vår leverans - Väldigt uppskattat!!

P-o O

Fungerar bra över lag, bra ambition, men tar lite lång tid ibland att få svar och ibland lite slarvig informationsgivning.

Svar från Fastighetsägare

Hej P-O. Skönt att höra att ni upplever en bra leverans över lag. Jag tar med mig kritiken kring informationsgivningen för att se vad vi kan förbättra. Stort tack så länge.

Lars B

Bra bemötande, snabb service, bra kvalitet, ngt dyra tilläggstjänster

Svar från Fastighetsägare

Hej Lars och tack för återkoppling och fina vitsord. Vi arbetar ständigt med uppdateringar och justeringar i våra prislistor för att säkerställa att vi håller bra-och marknadsmässiga priser inom alla områden. Kritiken har dock dykt upp ett par gånger nu så vi ska göra ytterligare en revidering här för att se om det finns ytterligare justeringar att göra. Tack för värdefull information.

Britt-marie D
Skrev om Valvet Förvaltning AB

fått hjälp med att rensa avlopp och packning kranar.Vänlig personal som snabbt ringer upp.

Svar från Valvet Förvaltning AB

Tack för fina vitsord och värdefull återkoppling Britt-Marie!

Cecilia B

Vi har god relation med Valvet och känner stort stöd i de uppdrag dom utförs.

Svar från Fastighetsägare

Tack för återkoppling Cecilia. Verkligen uppskattat och kul att höra att ni upplever bra stöd i samarbetet! Tack så länge.

Brf brinckan-lehusen

Har haft kontakt en gång. Bra bemötande

Svar från Fastighetsägare

Tack för återkoppling och fina vitsord - Mycket uppskattat!

Jonas W

Vi köper fastighetsrondering och vissa konsulttjänster i anslutning till det.

Svar från Fastighetsägare

Tack Jonas. Jag hoppas att ni känner er helt nöjda med samarbetet och de tjänster vi levererar. Tack så länge.

Anders S

Jag har svarat på era två tidigare mail. Men dessa kanske inte har kommit fram p g a noreply? Vi har på senare tid blivit något frustrerade över kontakten med Valvet avseende den ekonomiska förvaltningen.( Den tekniska förvaltningen fungerar utmärkt). Vi upplever detta som otillfredsställande. I stället för att kontakta oss som kund har man tydligen i stället bett er att ta reda på vad vi tycker om Valvet Förvaltning AB! Bara det tycker vi är anmärkningsvärt, byråkratiskt och opersonligt.

Svar från Fastighetsägare

Hej Anders, Vi beklagar att du har fått upprepade mail från oss och problemet är nu åtgärdat. Vår kontaktperson för er ekonomiska förvaltning tar kontakt med er inom kort för att reda ut er frustration - så ska det inte vara så klart. När det gäller vår kundundersökning har vi valt att ha en ständigt pågående dialog och uppföljning med våra kunder under året. Vi förvaltar idag ca 9000 lägenheter och har svårt att följa upp alla kontaktar löpande på egen hand och har därför valt att ta hjälp av reco.se. Vi upplever samarbetet...

Pär S
Skrev om Valvet Förvaltning AB

OVK besiktning. Professionellt genomförande. Bra rådgivning.

Svar från Valvet Förvaltning AB

Tack Pär och roligt att höra att du känner dig nöjd med vår leverans. Stort tack!

Leif A
Skrev om Valvet Förvaltning AB

jag tycker att servicen har blivit sämre vi köper både ekonomisk och teknisk förvaltning

Svar från Valvet Förvaltning AB

Hej Leif. Vad tråkigt att du upplever servicen som sämre. Det måste vi åtgärda på en gång. Jag tar upp det här med inblandade medarbetare och ser till att vi återkommer inom kort. Tack för väldigt viktig information!

Ola J

Snabb och pedagogisk OVK med goda råd. Rekommenderas!

Svar från Fastighetsägare

Stort tack Ola. Verkligen kul att höra att du blev nöjd med utfört arbete. Medarbetare inom OVK njuter av dina fina vitsord just nu så din återkoppling var väldigt uppskattad - Stort tack!

Jan M
Skrev om Valvet Förvaltning AB

BYTE AV VATTENLÅS. Min tefonbeställning togs emot snabbt och effektivt. Anders kom ett par dagar senare, på överenskommen tid.. En professionell och vänlig person. Min förfrågan rörande fakturan någon vecka senare besvarades lite snorkigt.

Svar från Valvet Förvaltning AB

Tack för återkoppling Jan. Skönt att höra att du är nöjd med utfört arbete. Men väldigt tråkigt att du upplevde en medarbetare som "snorkig". Vi tar med oss den synpunkten här internt och ser till att det inte händer igen. Beklagar bemötandet men tack för väldigt värdefull återkoppling trots allt!

Anna-lena V
Skrev om Valvet Förvaltning AB

Jag upplever att jag fått den hjälp som jag behövt. Många tack och trevlig fortsättning // Calle

Svar från Valvet Förvaltning AB

Stort tack för värdefull återkoppling och tack det samma!

Jan E
Skrev om Valvet Förvaltning AB

Överlag är vi väldigt nöjda med Valvets service, samarbetsvilja och förmåga att lösa problem. Valvet Förvaltnings AB anlitades från 1 jan 2016 således blir bl.a. utarbetandet av 2016 års årsredovisning en viktig ingridiens för framtida bedömning av Valvet.

Svar från Valvet Förvaltning AB

Hej Jan och tack för fina vitsord och värdefull återkoppling. Vi gör helt enkelt så att vi tar en uppföljning efter det att årsredovisningen är färdigställd. Tack så länge.

Anders R
Skrev om Valvet Förvaltning AB

I huvudsak bra i ett omfattande förvaltningsavtal, men det har vid några tillfällen dröjt väldigt länge innan vi som beställare fått någon återkoppling i den tekniska förvaltningen.

Svar från Valvet Förvaltning AB

Hej Anders. Tack för att du tar dig tid att ge oss värdefull återkoppling. Skönt att ni känner er nöjda med förvaltningen i stort och jag hoppas nu verkligen att vi får till en förändring/förbättring efter vår senaste genomgång. Tack så länge.