Skrev om
Vara Vård och Fastighet AB
Varje anställd/personal som besökt min pappa på helgerna för att ge mediciner har haft så fruktansvärt bråttom att de struntat i om pappa hunnit få i sig all medicin eller om pappa råkat tappa någon tablett på golvet. För personalen har dragit innan pappa är klar. Otroligt dålig service. De är obrydda och otrevliga och vissa säger inte ens hej när de kommer. Så använd INTE detta företag till att ge mediciner till era anhöriga!!