Alla kategorier Övrigt Halland Varberg Varberg

Varberg

Motorstigen 3, 432 32 Varberg — Visa karta

Bilprovningen arbetar för trygghet och säkerhet genom att erbjuda fordonsbesiktning, test- och provningstjänster samt rådgivning inom verksamhetsområdet. Du bokar lätt en passande besiktningstid på vår webbplats eller per telefon och kan också f�

Läs vad 1 kund tycker om Varberg

• Artur J
    Artur J skrev om Varberg
    Skulle besiktiga bilen i Varberg en fredag. min tid hade gått ut och jag skulle köra in på en drop in.
    Jag gick in och Och fick prata med en otrevlig vitskäggig lönnfet gubbe. Jag kom dit runt 11,30 då va det bara 1 bil före mig. Jag frågade om han skulle kunna ta in min bil om det blev någon tid mellan.? Han svarade att dom hadde fullt upp och att jag var tvungen att boka. Det intresannta va bara det att dom hade endast 1 st bil inne som en kille tittade på. och det stog 4 besikt killar och bara pratade med varandra och inte gjorde nått. Jag gick ut till min bil och satte mig. och under en halvtimme va jag absolut ensam på hela parkeringen. ingen bil som varken körde in eller ut. Tycker att dom borde vara mer service minded nu när inte dom längre har monopol på att besiktiga bilar. Läs mer