Alla kategorier Hårborttagning Skåne Malmö Vårda Ögonklinik

Vårda Ögonklinik

Stortorget 9, 211 22 Malmö — Visa karta

Om Vårda ögonklinik

Erfaren och serviceinriktad personal

Vår serviceinriktade personal har behandlat många ögon sedan 1990-talet. Du som kund sätts alltid i fokus för bästa möjliga bemötande, behandling och resultat.

Avancerad och säker laserteknologi

Ett flertal metoder erbjuds beroende på dina förutsättningar. Med den mest avancerade lasern på marknaden, det tyska Schwind Amaris 750S erbjuder vi NoCut. Vi skär inte i dina ögon, till skillnad från LASIK behandling.

Vi korrigerar med RLE för dig som är 40 år eller äldre.

Läs vad 5 kunder tycker om Vårda Ögonklinik

• Anna Z
    Anna Z skrev om Vårda Ögonklinik
    Väldigt bra bemötande från alla i personalen. Trevlig lokal och allt flöt på smidigt. Ingenting att klaga på. Allt från början till slut gick toppen.
  • Mergim S
    Mergim S skrev om Vårda Ögonklinik
    Min erfarenhet av företaget är bra, blev bemöt bra när jag var där. Jag genomförde en laseroperation hos Vårda i Malmö och gjorde 2 undersökningar efter operationen. Allt har gått bra och det är snart 1 år sedan jag gjorde operationen. Det enda som jag kan komma på som kanske kan göras lite bättre är att när man är på kontroll efter operationen att man tar lite längre tid med "patienten" och ser till att kunden fortfarande känner sig bra och säker med operationen.
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Vårda Ögonklinik
    Blev besviken, mycket mer smärta efter ögonoperationen än förväntat, inte nöjd med resultatet heller, har fått astigmatism efter operationen och vågar inte korrigera detta då jag är rädd för att göra ytterligare en operation av ögonen.

Tyvärr inte nöjd med Vårdas service, hade många frågor kring detta efter operationen och vid återbesök, men svaret var att använda ögondroppar, eller besöka ögonläkare för att få recept på bättre ögondroppar.

Känner mig inte alls nöjd med resultatet och så här i efterhand hade jag hellre fortsatt med glasögon.
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Vårda Ögonklinik
    Väldigt bra bemötande, gjorde en ögonoperation
  • Eva M
    Eva M skrev om Vårda Ögonklinik
    laseroperation mot närsynthet. Bemötandet var bra.

Stortorget 9, 211 22 Malmö