Vårda Ögon Malmö

En del av Vårda Ögonwww.varda.se
4.7 i betyg av av 41 omdömen
Välkommen till oss på Vårda Ögon Malmö! Vi är ett tryggt och modernt val som funnits i branschen sedan 1999.

Vilket synfel lider du av? Oavsett om det gäller närsynthet, astigmatism och brytningsfel, översynthet eller ålderssynthet kan vår serviceinriktade personal hjälpa dig. Vi anpassar behandlingen efter dina förutsättningar och använder säker och avancerad laserteknologi/linsbyte som:

* Ögonlaser med metoden NoCut® - tekniken där vi inte skär i dina ögon. Den absolut senaste beprövade tekniken som heter Schwind Amaris finns endast hos oss på Vårda.
* Linsbyte via RLE - en mycket vanlig operation där högteknologiska linser med flera fokuspunkter (multifokal) används.

Visste du att vi har hjälpt över 50 000 människor med synfel genom åren? Hos oss sätts du alltid i fokus och vi vill alltid ge den bästa behandlingen. Våra kliniker är utrustade med operationssalar och Sveriges Landsting kontrollerar vår kvalitet.

Kom ihåg att om du har misstänkt gråstarr och vill operera dig gäller endast patientavgiften hos oss. Korta väntetider och ett trevligt bemötande är en självklarhet på våra kliniker.

Kontakta oss så hjälper vi dig med dina synproblem!

Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.

Uppdatera ditt företag

Läs vad 41 kunder tycker om Vårda Ögon Malmö