Alla kategorier Hårborttagning Skåne Malmö Vårda Ögonklinik Malmö

Vårda Ögonklinik Malmö

Stortorget 9, 211 22 Malmö — Visa karta

Välkommen till oss på Vårda Ögonklinik Malmö! Vi är ett tryggt och modernt val som funnits i branschen sedan 1999.

Vilket synfel lider du av? Oavsett om det gäller närsynthet, astigmatism och brytningsfel, översynthet eller ålderssynthet kan vår serviceinriktade personal hjälpa dig. Vi anpassar behandlingen efter dina förutsättningar och använder säker och avancerad laserteknologi/linsbyte som:

• Ögonlaser med metoden NoCut® - tekniken där vi inte skär i dina ögon. Den absolut senaste beprövade tekniken som heter Schwind Amaris finns endast hos oss på Vårda.
  • Linsbyte via RLE - en mycket vanlig operation där högteknologiska linser med flera fokuspunkter (multifokal) används.

Visste du att vi har hjälpt över 50 000 människor med synfel genom åren? Hos oss sätts du alltid i fokus och vi vill alltid ge den bästa behandlingen. Våra kliniker är utrustade med operationssalar och Sveriges Landsting kontrollerar vår kvalitet.

Kom ihåg att om du har misstänkt gråstarr och vill operera dig gäller endast patientavgiften hos oss. Korta väntetider och ett trevligt bemötande är en självklarhet på våra kliniker.

Kontakta oss så hjälper vi dig med dina synproblem!

Läs vad 10 kunder tycker om Vårda Ögonklinik Malmö

• Anna V
    Anna V skrev om Vårda Ögonklinik Malmö
    Jag gjorde en no cut operation på båda ögonen. Det har varit en av de bästa sakerna jag någonsin gjort och jag är supernöjd med företaget, operationen och läkarna. Skulle absolut rekommendera det till andra. Läs mer
  • Vendela R
    Vendela R skrev om Vårda Ögonklinik Malmö
    Har perfekt syn idag, och är så nöjd! Läs mer
  • Joy F
    Joy F skrev om Vårda Ögonklinik Malmö
    Vårda Ögonklinik i Malmö är en bra plats, bra personal och trevliga. Har gjort 2 laser/ögon operationer där för att få bättre syn och kan inte hitta några dåliga ting att säga om platsen. :) Läs mer
  • Anette G
    Anette G skrev om Vårda Ögonklinik Malmö
    Jag kände mig trygg och väl om händertagen före, under och efter behandling. Läs mer
  • Mats L
    Mats L skrev om Vårda Ögonklinik Malmö
    Kanon från början till slut. Bra uppföljning!
    Efter lite "trevande" postoperativ upplevelse innan allt stabiliserat sig så måste det här rekommenderas. Anledningen till att det inte blir full pott är att jag bara sett med nya ögon i 6 månader. Läs mer
  • Anna Z
    Anna Z skrev om Vårda Ögonklinik Malmö
    Väldigt bra bemötande från alla i personalen. Trevlig lokal och allt flöt på smidigt. Ingenting att klaga på. Allt från början till slut gick toppen. Läs mer
  • Mergim S
    Mergim S skrev om Vårda Ögonklinik Malmö
    Min erfarenhet av företaget är bra, blev bemöt bra när jag var där. Jag genomförde en laseroperation hos Vårda i Malmö och gjorde 2 undersökningar efter operationen. Allt har gått bra och det är snart 1 år sedan jag gjorde operationen. Det enda som jag kan komma på som kanske kan göras lite bättre är att när man är på kontroll efter operationen att man tar lite längre tid med "patienten" och ser till att kunden fortfarande känner sig bra och säker med operationen. Läs mer
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Vårda Ögonklinik Malmö
    Blev besviken, mycket mer smärta efter ögonoperationen än förväntat, inte nöjd med resultatet heller, har fått astigmatism efter operationen och vågar inte korrigera detta då jag är rädd för att göra ytterligare en operation av ögonen.

Tyvärr inte nöjd med Vårdas service, hade många frågor kring detta efter operationen och vid återbesök, men svaret var att använda ögondroppar, eller besöka ögonläkare för att få recept på bättre ögondroppar.

Känner mig inte alls nöjd med resultatet och så här i efterhand hade jag hellre fortsatt med glasögon. Läs mer
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Vårda Ögonklinik Malmö
    Väldigt bra bemötande, gjorde en ögonoperation Läs mer
  • Eva M
    Eva M skrev om Vårda Ögonklinik Malmö