Alla kategorier Övrigt Norrbotten Luleå Vardia Försäkring

Vardia Försäkring

Skepprbrogatan 48, 971 02 Luleå — Visa karta

Vardia erbjuder förmånliga bil- och boendeförsäkringar för dig som värdesätter trygghet till ett vettigt pris. Hos oss ingår alltid det goda rådet om rätt försäkring till rätt pris. Om olyckan är framme hanterar vi din skada snabbt och smidigt.

Läs vad 5 kunder tycker om Vardia Försäkring

• Arjun K
    Arjun K skrev om Vardia Försäkring
    Mycket dåligt. Jag ringde dem att avsluta hemförsäkring två månader sen. de sa att ring till insplanet för att jag blev kund hos dem, då ringde jag för insplanet också och avslutat. Efter 2 månder av avslutat de har dragit pengar från mitt konto. Är det hant till er också ? Vilken dålig service. Läs mer
  • Jimmy E
    Jimmy E skrev om Vardia Försäkring
    Will bury you in paperwork so you give up any claims you might have. Läs mer
  • Micke skrev om Vardia Försäkring
    Vardia... Jag skulle säga att det Inte finns ett sämre förskingringsbolag att tillgå. Som ett exempel, fick bilen "inlöst", då erbjuds automatiskt det Lägsta marknadsvärdet? De hänvisar till SHK-auktoriserad värderingsman, utan ytterligare information??!! Serviceminded - NOT! Dyrt - YES! Detta bolag vill till Varje pris undkomma dyra utbetalningar genom att strunta i kunden och hur man ska gå till väga. Skulle jag rekommendera detta bolag, NEJ, NEJ, NEJ, NEJ och åter NEJ! Spar pengar och välj istället If, Folksam, Länsförsäkringar eller liknande. Det blir nämligen billigare i längden. Läs mer
  • Kent B
    Kent B skrev om Vardia Försäkring
    Betalar inte tillbaka rätt belopp när man sålt bilen, sålde bilen för 2 månader sedan, får tillbaka 70kr, tar dessutom mer betalt än alla andra för sina försäkringar, omöjliga med att avsluta när man kommit på att de är svindyra, och håller inte heller koll på att man tex sålt bilen som andra bolag automatiskt gör som KUNDSERVICE, ett riktigt skitföretag, dyrt dåligt sämst. Läs mer
    Arjun K, Micke gillar detta
  • Anneli J
    Anneli J skrev om Vardia Försäkring
    Kan verkligen rekommendera Vardia, vars rådgivare hjälpte mig att byta min dyra hemförsäkring mot en hos Vardia med exakt samma villkor för halva priset. Snabbt, proffsigt och billigt. Kan det bli bättre? Läs mer