Alla kategorier Övrigt Gävleborg Ljusdal Varghotellet

Varghotellet

Vallmovägen, 820 40 Järvsö — Visa karta

Varghotellet är ett litet hotell mitt i djurparken Järvzoo. Här bor du med vargar utanför de stora panoramafönstren och har du tur så vaknar du av en vargkonsert på morgonen.

Läs vad 2 kunder tycker om Varghotellet

• Thomas M
    Thomas M skrev om Varghotellet
    Härligt ställe. Är här med fästmön för fjärde gången nu på 3 år. Kommer garanterat fortsätta åka hit. Ibland får man höra vargarna yla på kvällarn- mäktig känsla. Och se dom på bara några meters avstånd när dom vandrar omkring i hängnet gör inte saken sämre. Rekommenderas starkt. Fin djurpark mitt i skogen också. :)
  • Nikke L
    Nikke L skrev om Varghotellet
    Min bästa hotellupplevelse någonsin! Att tillbringa en natt mitt i en djurpark full av svenska rovdjur och bokstavligen möta vargar öga mot öga genom hotellfönstret är en upplevelse som alla borde prova på.

Att klockan 6 på morgonen väckas av en vargkonsert när djurparkens sammanlagt 21 vargar sätter hals var en upplevelse som slår det mesta.

Nästa gång någon av mina bekanta behöver en konferensanläggning för ett par dagars intensivt möte i mindre grupp kommer jag definitivt att rekommendera varghotellet. Och jag tänker definitivt komma tillbaka själv. Gärna i konferenssammanhang men allra helst för att uppleva en romantisk månskensnatt med vargflocken utanför fönstret.
    Thomas M, Moz S, Agnetha L, Mona W gillar detta

Vallmovägen, 820 40 Järvsö