Alla kategorier Cykel Skåne Malmö Värnhems Cyklar

Sallerupsvägen 2, 212 18 Malmö — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Värnhems Cyklar

• Michael
    Michael skrev om Värnhems Cyklar
    Jag frågade efter en vajer till SRAM S7 navväxel och då påstod säljaren att den går inte att byta utan att man måste byta allt, växelhandtag och klickbox.
    Han sa något om att han minsann var erfaren och hade mekat med cyklar under sex år. Vad han inte tänkte på är att jag mekat med cyklar långt innan han ens var född.
    När jag väl övertygat säljaren om att det gick så ville han sälja mig en begagnad vajer till det facila priser av 100:-. Jag köpte en shimanovajer (rostfri/teflon) hos en ärlig handlare för 39:- och bytte enkelt ut den.
  • Olle N
    Olle N skrev om Värnhems Cyklar
    Har genom åren lagt mer än 4000 kr på reparationer av min gamla cykel hos dem. Trots det så vägrar han ta ansvar för uppenbara brister vid reparationer. Har dessutom varit med att få betala mer än utlovat utan anledning.

Har nu väntat i sex dagar på en enkel reparation som var utlovad att vara klar på några dagar.

Sätter aldrig min fot i den affären igen. Litar inte på dem.
  • Mathilde Tanja P
    Mathilde Tanja P skrev om Värnhems Cyklar
    Du fick punktering och att få punktering kan du få av vad som helst, så det kan du inte skylla på han för, det får du skylla sveriges befolkning på som skräpar ner... Det var en orättvis kommentar och han hade all rätt att klaga på dig i slutändan för han gjorde sitt bästa men fick skit tillbaka av en sak han inte ens kunde rå för. Ett däck är ett däck.

Personligen tycker jag deras service är superbra eftersom jag alltid fått ett leende tillbaka och min cykel har funkat i alla väder.
    Dem reparerar cyklar jätte snabbt och dem är ärliga om att däcket kan få punktering när som helst men dem gör sitt bästa för att försöka förhindra det.
  • Zorka J
    Zorka J skrev om Värnhems Cyklar
    Den sämsta servicen någonsin. Jag lämnade in min cykel som jag fått punktering på, han lämnar tillbaka den, 5 min efter jag cyklat hade luften gått ut på samma däck. Jag blev sen till jobb och fick promenera hem på kvällen i kylan. Jag lämnade in cykeln igen för att höra att "nej, det är ingen garanti på att däcket ska funka". Han fick en sista chans att fixa däcket, så försökte han ta mer betalt. Efter en lång jobbig diskussion avslutar han med att säga "jag hoppas du får punktering nu när du cyklar ut". Vad är det för service????
    Olle N gillar detta

Sallerupsvägen 2, 212 18 Malmö