Espresso House

Espresso House

Ring 0105-10 11 13 www.espressohouse.se
4.0

Ta en paus i julstressen och fika hos oss! Prova vår tomtelatte â?? espresso spetsad med kanelsyrup, ångspunnen mjölk, vispad... -

6 omdömen om Espresso House

Andreas H
Skrev om Espresso House

Ofta trevlig personal, kaffe på en åtta av en skala på tio, men allt kaffebröd är långt under isen. Massproducerat, halvdant och allt ligger framme för länge = Torrt som fnöske!

Johannes S
Skrev om Espresso House

Jag gillar Espresso House Vasastan för den trevliga inramningen. Det är fräscht, går snabbt och personalen är trevlig bra och kunnig. Dessutom får man studentrabatt och kan använda sitt Coffe Card.

Niada B
Skrev om Espresso House

Vi brukar gå och äta frukost på espresso house med jämna mellanrum och det är alltid gott. Gillar stället

Lovisa M
Skrev om Espresso House

Soft häng i vasa. Alltid lika kul att komma dit

Anna V
Skrev om Espresso House

Kunnig personal som vet hur riktigt kaffe ska göras. Här vet man att kaffet är gott, alltid. Bra att man kan välja vad man vill ha för mjölk i kaffet. Goda luncher. Frapinon med espresso är toppengod en varm dag. Suveränt med studentrabbat.

Kajsa S
Skrev om Espresso House

Kanon! Personalen är som på de flesta andra Espresso House inom kedjan trevlig och snabb. Gott kaffe och alltid fräscha och goa grejer. Espresso House på Vasagatan ligger trevligt och är oftast lugnare än till exempel det på NK. Finns det något bättre än en frukost på Espresso House med vänner en lördagsförmiddag när man lyckats sno åt sig ett bord med de sköna svarta skinnfåtöljerna?! Gillar också att man får rabatt med coffee card!