Vasakök AB

Vasakök AB

vasakok.se
  • Badge2023

Vasakök grundades med en passion för att skapa kök som är hjärtat i hemmet. Vi är mer än bara ett köksföretag – vi är din partner genom hela processen, från inspiration till färdigställande av ditt nya kök. Vi tror på hållbara, funktionella och prismedvetna kök, och det är därför vi har utvecklat vår unika metod för köksrenovering....

17 omdömen om Vasakök AB

Anders A
Skrev om Vasakök AB

Bra försäljare, bra pris, bra montörer som såg till att vissa köksdelar byttes ut som var lite defekta. Åtgärdade ngr ytterligare fel som vi påtalade. Tog lite extra tid men resultatet är vi jättenöjda med.

Eleonore H
Skrev om Vasakök AB

Vasa kök gjorde ett jättefint jobb hos mig! De var alltid tillgängliga och gjorde allt för att jag skulle bli nöjd. Vasa kök är att lita på!

Marie J
Skrev om Vasakök AB

Vi bytte ut våra gamla skåp och luckor till nya lådor och skåp samt en ny del med ugn i arbetshöjd. Ljusa kompositskivor till det gröna köket blev jättebra. Vi är så nöjda med både material, arbete och bemötande.Vi kan verkligen rekommendera Vasa-kök!

Elisabeth N
Skrev om Vasakök AB

Jag upplevde ett proffesionellt och mycket trevligt bemötande från början till färdigt resultat. Jag är mycket nöjd med mitt nya kök, som blev precis som jag förväntat mig. Dessutom prisvärt, och jag kan varmt rekommendera dem till alla som är i färd med att förnya sina köksluckor och bänkskivor som jag gjorde. Tack!

Gospojinka M
Skrev om Vasakök AB

Jättenöjd med mina nya luckor. Väldigt trevlig personal

Svar från Vasakök AB

Kul att höra du är nöjd! Tack för ditt omdöme!

Börje A
Skrev om Vasakök AB

Vi fick ett mycket snabbt och proffsigt bemötande ,allt från säljarens hembesök ( där vi också fick lite nya tips och råd vi ej tänkt på) till de tre montörernas färdiga arbete med byte av våra skåpsluckor och vissa lådor i vårt kök. Allt gick mycket smidigare och snabbare än vi hade förväntat oss. Vi är mycket nöjda med dessa tre personers samarbete sinsemellan, och jobbet de gjort i vårt kök!

Svar från Vasakök AB

Tack för ditt fina omdöme Börje! Och tack för en trevlig fikastund Mvh Filippa på VasaKök

Arijana F
Skrev om Vasakök AB

Alla är super trevliga och hjälpsamma. Montörerna gjorde sitt jobb jätte bra. Vi är nöjda över hur allt har gått smidigt.

Svar från Vasakök AB

Tack för ert fina omdöme och väldigt roligt att ni är nöjd med köket!

Thomas H
Skrev om Vasakök AB

Väldigt proffsiga! levde upp till 100 procent på mina förväntningar. M.a.o. SUPERNÖJD!!!!!

Svar från Vasakök AB

Åhh va roligt att du är så nöjd, vi tackar för omdömet :)

Dan K
Skrev om Vasakök AB

Hej jag har nyligen köpt nya köks luckor av Vasakök Som jag är mycket nöjd med bra pris ,kvaliteten är tipp topp . Jag kan värmt rekommenderar detta företag som ha hjälpt mig med en bra service och trevligt kundbemötande. Tack för all hjälp mvh Dan Kron

Svar från Vasakök AB

Så roligt att du är nöjd med både service och produkt, vi tackar för ditt fina omdöme!

Börje G
Skrev om Vasakök AB

Mycket bra bemötande från säljare och installatörer. Vi hade höga förväntningar de har infriats. vi bytte skåp- och lådfronter där jag monterade ned det som skulle bytas De montörer som kom gjorde ett mycket proffsigt jobb. Vi är mycket nöjda!

Svar från Vasakök AB

Tack för ett fantastiskt omdöme, så roligt att höra att ni är nöjda!

Carin D
Skrev om Vasakök AB

Simon var en proffsig säljare. Allt gick väldigt smidigt, leveransen kom som utlovat. Killen som monterade våra luckor var duktig. Vi köpte nya luckor till vårt kök, beställde även nya bänkskivor ock en vask. Detta har vi inte fått levererat än. Rekommenderade Vasakök till mina grannar.

Svar från Vasakök AB

Tack så mycket för ditt fina omdöme! Kul att höra att ni är nöjda!

Berit Å
Skrev om Vasakök AB

Upplevelsen har varit mycket bra. Från representant som var hemma till montörer som bytte luckorna. Alla har varit mycket trevliga och noggranna. Jag är mycket nöjd med mina nya köksluckor.

Svar från Vasakök AB

Tack Berit för ditt fina omdöme! Vad glad vi blir att du är så nöjd med din upplevelse av oss på VasaKök

Lennart K
Skrev om Vasakök AB

Jag är jättenöjd med köket och killarna som gjorde jobbet.

Svar från Vasakök AB

Tack Lennart för ditt omdöme :)

Ing-Marie B

Mycket positivt. Noggrann personal

Svar från Vasakök AB

Tack Ing-Marie för att du lämnat ett fint omdöme :)

Annika M
Skrev om Vasakök AB

Hej och tack för igår! Är så nöjd med mitt nya kök! Allt har varit toppen från den trevlige säljaren Johan , två supergulliga fotografer, två skickliga montörer! Kunde inte ha varit bättre! Även utbudet mycket bra! Självklart blev resultatet superfint! Många kramar från en nöjd kund ❤️👍❤️

Louise R
Skrev om Vasakök AB

VasaKök levererade en fantastisk köksrenovering för oss. Från början till slut var deras service och arbete av högsta kvalitet. De var mycket professionella och lyssnade uppmärksamt på våra önskemål och behov. Vi blev imponerade av deras expertis och kreativitet. Dessutom var våra trevliga montörer mycket skickliga och noggranna i sitt arbete, vilket gjorde hela processen smidig och problemfri. Kan varmt rekommendera VasaKök.

Emma S
Skrev om Vasakök AB

Vi kan verkligen rekommendera Vasakök som en pålitlig och kompetent köksrenoveringsfirma. De gör verkligen sitt bästa för att leverera en skräddarsydd lösning och kundnöjdhet är deras högsta prioritet. Vi är mycket nöjda med deras arbete och kommer definitivt att anlita dem igen i framtiden.