Västkust Filter AB

Ring 020-170 71 72 www.vastkustfilter.se

138 omdömen om Västkust Filter AB

Simon L
Skrev om Västkust Filter AB

Mycket trevlig installatör. Filtret gör stor skillnad.

Johanna L
Skrev om Västkust Filter AB

Bra bemötande och snabb leverans

Noor H
Skrev om Västkust Filter AB

Alltid tillgängliga, hög service och bra bemötande! En trygghet att ha sina produkter ifrån de! //Noor

Marcus Ö
Skrev om Västkust Filter AB

Mycket duktig och seriös, fick all hjälp jag ville. Rekommenderas!

Carola E
Skrev om Västkust Filter AB

Ni har varit så trevliga och hjälpsamma så tack för all hjälp

Ulf N
Skrev om Västkust Filter AB

Ok inga problem de funkade jätte bra

Stig J

Allt har funkat bra Bara positivt 👍

Lars J
Skrev om Västkust Filter AB

Jag köpte Supreme silver samt UV-filter. Efter besök av representant konstaterades att filtren fick plats i vårt apparatrum. Installationen gick smärtfritt. Vattnet smakar bra men något vattenprov har inte tagits efter installationen

Helena A
Skrev om Västkust Filter AB

Svarar alltid i telefon, beställt service som utfördes enligt överenskommelse, inget att klaga på!

Madelene D

Bra och snabb service. Hjälpsamma

Björn L
Skrev om Västkust Filter AB

Har alltid blivit bemött på ett positivt sätt. Mina förväntningar överträffades när företaget kunde komma redan nästa dag. Ny tub med nytt innehåll och reparation på verket gjorde att 15 personer hade gott vatten när de besökte oss. Tack.

Christer K
Skrev om Västkust Filter AB

Vi blev mycket väl bemötta proffsigt och trevligt, när jag berättade att vår hydrofortank spruckit så det var ganska bråttom vi beställde filter och hydropresstank på måndagskvällen vid sjutiden DHL sorterade fel en dag vi hade ordern på plats hemma på fredagen. Tack så mycket. Krister

Kent S
Skrev om Västkust Filter AB

Snabb respons och trevligt bemötande. Jag skulle dock vilja ha en bredare dialog om hur jag håller koll på min vattenkvalitet. Inte bara ert filters funktion utifrån de givna förutsättningar som ni hade när ni servar mitt/ert filter. Men som sagt, på det stora hela så är jag nöjd.

Lars-Ove A
Skrev om Västkust Filter AB

Dom levererade de svaren jag sökte. Dessutom följde företaget upp rapporten med ett telefonsamtal. Bra jobbat!

Christina H
Skrev om Västkust Filter AB

Trevligt bemötande. Svårt att läsa provresultat. Bra att jag fick en papperskopia hemskickad

Siv F
Skrev om Västkust Filter AB

Beställt vattentest via nätet. Skickat in testet o fick svar efter 2 veckor. Inte varit i personlig kontakt m ngn så har svårt bedöma företaget som helhet.

Magnus K
Skrev om Västkust Filter AB

Bra service och hjälp! Snabb leverans av produkt

Sabina H
Skrev om Västkust Filter AB

Fint, vänligt och kunnigt bemötande.

Anna Lena G
Skrev om Västkust Filter AB

Superbra direktkontakt via telefon samt bra utfört arbete. Gällande byte av massan i vår vattenrenare.

Per C
Skrev om Västkust Filter AB

I det stora hela mycket bra. Lite väl mycket rester av filter material på golvet

Hemming A
Skrev om Västkust Filter AB

Hej min upplevelse av när ni var hos mej så blev jag mycket nöjd med resultatet nu smakar vattnet riktigt gött igen!!

Christer H
Skrev om Västkust Filter AB

Fick snabbt hjälp och bra återkoppling på mitt problem

Cecilia E
Skrev om Västkust Filter AB

Mycket svår problematik med vårt vatten. Västkustfilter har rådgivit oss mycket och hjälpt oss genom att testa flera olika lösningar för att komma fram till den bästa, samt utvärderingar längst vägen! Mycket bra och trevlig kontakt både via mejl & telefon, samt på plats! Ärlig och kompetent hjälp hela vägen.

Thom K
Skrev om Västkust Filter AB

Snabb och bra service, lätt att ha en bra kontakt.

Nanna M
Skrev om Västkust Filter AB

Installerade filter snabbt och instruerade tydligt. Skrev på ett serviceavtal och hoppas på fortsatt bra bemötande.

Olof S

Mycket bra och professionell service. Mvh Olof

Magnus Q
Skrev om Västkust Filter AB

Inget att säga för tidigt att säga något

Malin F
Skrev om Västkust Filter AB

Snabbt och profesionellt, Snabbt och profesionellt,

Björn L
Skrev om Västkust Filter AB

Trevligt bemötande och kunnig personal, köptw filter med serviceavtal och allt fungerar till belåtenhet

Wayne D
Skrev om Västkust Filter AB

Giid service and assistence. Quick response and good problem solving solutions.

Håkan Å
Skrev om Västkust Filter AB

Mycket serviceminded och bra på att återkoppla vid frågor!

Kim Y

Bra service Bra installation

Anders N
Skrev om Västkust Filter AB

Var inte hemma men enl min fru gick allt bra

Anders H
Skrev om Västkust Filter AB

Bra service. Lätt att få kontakt med.

Göran G
Skrev om Västkust Filter AB

Bra resultat rapport. Lätt att läsa.

Hans W
Skrev om Västkust Filter AB

Bra kund bemötande.Servicen utfördes professionellt och snabbt.

Rolf H
Skrev om Västkust Filter AB

Mycket bra bemötande kunnig personal som visste vad jag frågade om och löste problemet och skicka reservdelar mycket snabb leverans rekommenderar dom starkt ringer gärna till dom vid behov👍👍

Patrik J
Skrev om Västkust Filter AB

Otroligt otrevligt bemötande och en väldigt idiotförklarande attityd, jag anlitar någon annan nästa gång.

Svar från Västkust Filter AB

Hej Patrik. Det låter inte likt oss. Kanske har du pratat med ett annat företag och blandat ihop oss. Vi vill bara ha nöjda kunder och vi gör allt för att få det. Kontakta gärna mig personligen på 0707-759940 så ska jag hjälpa dig på allra bästa sätt.

Emil Å
Skrev om Västkust Filter AB

Proffsig och trevligt tekniker. Flexibel och fick jobbet gjort snabbt och smidigt. Kan rekommendera till alla.

Sven-Erik A
Skrev om Västkust Filter AB

Jätte nöjd med behandling av inskickat prov Snabbt svar o prisvärt för att veta att bra vatten finns. Tack

Mats F
Skrev om Västkust Filter AB

Bra och trevligt bemötande😀 Verkar vara måna om sina kunder.

Pierre A
Skrev om Västkust Filter AB

En jäkla bra firma! Bra priser och ett gediget kunnande! Full pott från mig!

Martin A
Skrev om Västkust Filter AB

Enda leverantören på våra 12 år i huset som lyckats med att fixa vårat vatten. Två gamla otympliga filter byttes mot ett smidigt kombifilter samt ett litet kolfilter vilket gjorde att vi fick mer plats i källaren som bonus. Jättenöjda!

Niklas F
Skrev om Västkust Filter AB

Bra service ,kunnig personal. Är helt nöjd.

Andreas J
Skrev om Västkust Filter AB

Riktigt bra service och snabb återkoppling på vårt ärende.

Per J
Skrev om Västkust Filter AB

Villiga att hjälpa till. Lite svåra att få tag på.

Katja W
Skrev om Västkust Filter AB

Fick hem fel typ av test. Inget telefonnummer till Västkust Filter AB. Dyrt, fel och dåligt!

Svar från Västkust Filter AB

Hej Katja. Usch vad det är tråkigt när det blir fel. Vi har 14-dagars ångerrätt, så vad som än har blivit fel så är det lätt att ändra sig. Vi hjälper dig gärna att byta till den vattenanalysen du egentligen vill ha. Kontakta oss gärna på 0707-759940 om du vill ha hjälp med bytet.

Niclas P
Skrev om Västkust Filter AB

Enkelt förfarande och snabbt bemötande

Marie B
Skrev om Västkust Filter AB

Allt fungerade bra. Trevlig bemötande. Filtret fungerar bra.

Ann-Christin N
Skrev om Västkust Filter AB

Uppföljning av resultatet från vattenprover via ett telefonsamtal - mycket bra!! Köpte utvärdering / analys av vatten från en grävd brunn