Västra Götalands Bygg och Tak AB

Västra Götalands Bygg och Tak AB

www.vgbt.se
  • BadgeThreeYears

Västra Götalands Bygg & Tak AB - Vackra, täta och hållbara tak! Se våra referensprojekt: https://www.vgbt.se/referenser/ Vi är ett professionellt företag inom takläggning. Hög kvalitet genomsyrar allt vi gör och följer alltid de branschstandard och monteringsanvisningar som finns. Vi utför i princip alla typer av tak och allt...

142 omdömen om Västra Götalands Bygg och Tak AB

Art S
Skrev om Västra Götalands Bygg och Tak AB

Vi är så nöjda med takbytet. Arbetarna har varit oerhört plikttrogna vardagar, helger samt hela Påsken. De har varit så trevliga och tillmötesgående. Tack för all er hjälp. Med Vänliga Hälsningar Camilla

Svar från Västra Götalands Bygg och Tak AB

Hej Camilla! Riktigt kul läsning, vi är glada att vi fick lägga om erat tak!

Andreas B
Skrev om Västra Götalands Bygg och Tak AB

Vi använde dem för att göra upp ett hål i taket och sätta in ett takfönster. Väldigt bra bemötande. Kom med idéer och tips och resultatet blev toppen!

Svar från Västra Götalands Bygg och Tak AB

Hej Andreas! Tack för att du tog dig tid att bedöma oss! Även vi tackar för trevlig bemötande och tycker att det blev ett fint resultat! Ha en fin sommar!

Gunilla S
Skrev om Västra Götalands Bygg och Tak AB

Jag anlitade Västra Götalands Bygg och Tak AB för att lägga om taket på min mammas hus. Jag kände inte till företaget från början utan fastnade för deras hemsida. Det var ett stort arbete. En totalrenovering av taket och det var nervöst att starta ett sådant projekt för mig som helt novis när det gäller takrenoveringar. Men jag blev väl omhändertagen redan från början. Redan från första besöket och offerten och genom hela processen så kändes det tryggt och arbetet flöt på trots lite olika väderförhållanden. Hade jag frågor...

Svar från Västra Götalands Bygg och Tak AB

Hej Gunilla! Tack för det fina och värmande omdömet. Det gör oss glada och stolta. Att kunna ge kunden trygghet är en av de viktigaste sakerna i en sodan stor renovering/investering. Jag håller med dig, det blev riktigt fint. Mansardtak är så läckra!

Jessica N
Skrev om Västra Götalands Bygg och Tak AB

Mycket Bra! Genomförde byte av tak på vårt hus. Kunniga och effektiva yrkesmän.

Svar från Västra Götalands Bygg och Tak AB

Tusen tack! Det var trevligt att lägga om ert och grannens fina mansardtak! Riktigt läckra taktyper!

Katja E
Skrev om Västra Götalands Bygg och Tak AB

Tycker allt har fungerat bra. God dialog med killarna som utförde jobbet och god dialog med VGBT. Alla har varit tillmötesgående och vi är nöjda med det nya taket, alla plåtdetaljer och solcellsmontering.

Svar från Västra Götalands Bygg och Tak AB

Hej! Tack för omdömet, erat hus är riktigt fint och vi är glada och stolta att vi fick lägga om erat tak!

Henrik S
Skrev om Västra Götalands Bygg och Tak AB

Västra Götalands Bygg och Tak AB lade om mitt tak i Göteborg sommaren 2019 och jag var väldigt nöjd med jobbet. Natten till den 23 februari 2024 var det en ovanligt kraftig storm där jag bor och då blåste en takplåt ner och hängde ner längs fasaden. Jag ringde till Västra Götalands Bygg och Tak AB direkt på morgonen och frågade om de kunde komma och titta på vad som hade hänt. De skickade en takläggare redan på förmiddagen som gick upp på taket och inspekterade. Han kom sedan tillbaka på eftermiddagen samma dag och då hade...

Svar från Västra Götalands Bygg och Tak AB

Hej Henrik! Tusen tack för det fina omdömet! Vi finns alltid här för kunderna. Såväl gamla som nya! Skönt att det löste sig snabbt och att det inte var mer som blåste av, det var en rejäl storm vi hade!

Per-Erik S
Skrev om Västra Götalands Bygg och Tak AB

GBT utförde arbetet mycket bra. Enkelt att diskutera med dem om man hade önskemål. Arbetet utfördes snabbt och bra. Viktigt att man kan prata och få förklarat hur de gör. Helt nöjd. Hoppas att "grabbarna" oxå var nöjda med min markservice.. Arbetet var att ta bort gamla takpannor, granska tak, nytt underlagspapp, läkt, takpannor, ny plåtdetalje å hängrännor.

Svar från Västra Götalands Bygg och Tak AB

Hej Per-Erik! Tack för att du tog dig tid och lämnade din utvärdering av oss! Det ger oss och nästa kund väldigt mycket. Tack för att vi fick förtroende att lägga om ditt tak och montera solceller!

Paula S
Skrev om Västra Götalands Bygg och Tak AB

Mycket bra!! Trevligt och proffsigt!! Supernöjd med taket o fantastiska hantverkare. Städade allt så när de hade åkt var det rent o snyggt oxå.

Svar från Västra Götalands Bygg och Tak AB

Tack för omdömet! Nu har ni ett tak som håller i många år!

Viktor P
Skrev om Västra Götalands Bygg och Tak AB

Västra Götalands Bygg och Tak AB bra företag med fantastiska medarbetare. Det här är proffs som reparerar ditt tak eller din fasad väldigt bra. Jag rekomenderar!

Jonas S
Skrev om Västra Götalands Bygg och Tak AB

Mycket bra dialog både före och under bygget. Arbetet är bra utfört och de saker som behövdes rättas till löstes utan problem 👍 Smidigt att de sammarbetar med solcellsfirma så det räckte med en ställning och kortare byggtid. Killarna kämpade på bra även i snö och massa minusgrader Köpte renovering av tak med nya takpannor och plåtarbeten Rekommenderar vgbt ab 😊👍

Svar från Västra Götalands Bygg och Tak AB

Hej Jonas! Tack för att du tog dig tid och bedömde oss. Det betyder mycket för framtida kunder! Vi tackar för ett smidigt samarbete!

Ingrid S
Skrev om Västra Götalands Bygg och Tak AB

Förtroendeingivande kontaktman - säljare Josef Elgfors. Konstruktiv rådgivning. Tydlig offert. Smidig kommunikation -snabb respons vid behov. Flitiga och positiva hantverkare. Tidsplanen höll och vi är mycket nöjda och belåtna med utfört arbete. Uppdraget gällde takrenovering av två byggnader. Vänliga hälsningar Ingrid och Hans Scheefe Östergårdsvägen 7 44895 Tollered

Svar från Västra Götalands Bygg och Tak AB

Hej Ingrid och Hans! Tack för det fina omdömet! Det har varit ett nöje att jobba med er och lägga om ert tak! God fortsättning!

Tony H
Skrev om Västra Götalands Bygg och Tak AB

Vgbt är ett mycket bra företag som hjälpte mig med byte av tak nyligen. Niclas var med hela vägen och besvarade alla de frågor jag hade med stort engagemang. Allt löpte på enligt uppgjord tidplan, inga tilläggskostnader uppkom och slutresultatet ser väldigt bra ut, så jag är jättenöjd. Till de som läser detta och funderar över att anlita Vgbt vill jag ge mina bästa rekommendationer utifrån de erfarenheter jag nyligen fått. Vgbt är ett pålitligt företag som du som kund kan känna dig trygg med att dom levererar det dom lovat. /Tony Hansson

Svar från Västra Götalands Bygg och Tak AB

Tjenare Tony! Tack för att du tog dig tid att skriva ett så utförligt och personligt omdöme! Vi tackar för att vi fick förtroende att lägga om erat tak. Det var ju kanon att samkörningen med solcellerna blev så bra också!

Karl  S
Skrev om Västra Götalands Bygg och Tak AB

En pålitlig partner i vått och torrt som levererar enligt överenskommelse och med noggrannhet. Kan varmt rekommendera detta ordningsamma bolag.

Svar från Västra Götalands Bygg och Tak AB

Tack för det fina omdömet! Vi ser fram emot ännu ett år tillsammans! Gott nytt år!

Roger M
Skrev om Västra Götalands Bygg och Tak AB

Har ingen aning! Vet inte om jobbet är bra vet inte om det är någon garanti på jobbet vet inte varför rotavdraget är uppdelat med två olika belopp !

Svar från Västra Götalands Bygg och Tak AB

Hej Roger! Jag har haft kontakt med Dennis i renoveringen och enl honom är allt mkt bra. Anledningen att ROT var olika var för att det stod som önskemål på beställningen. Men efter samtal med Dennis så är det åtgärdat nu enl era nya önskemål. Garantier finns självfallet och de garantisedlar är skickade till Dennis. Jag önskar di ett gott nytt år!

Ingalill R
Skrev om Västra Götalands Bygg och Tak AB

Bra arbete mindre bra kommunikation innan arbetet, men de tog åt sig och kommunicerade bättre efter visat missnöje!

Svar från Västra Götalands Bygg och Tak AB

Hejsan! Tack för att du tog dig tid och lämnade ett omdöme, det är viktigt för framtida kunder att ta del av. Vi tackar för att ni gjorde oss lite bättre genom att anmärka på kommunikationen - Det är en punkt vi nu har jobbat fram en bra rutin på och förbättrat! Ha en riktigt god jul så hoppas jag på att höra från dig för framtida jobb!

Gerd C
Skrev om Västra Götalands Bygg och Tak AB

Snabbt o bra arbete minus att inte arbetarna talade svenska. Men trevligt bemötande.

Svar från Västra Götalands Bygg och Tak AB

Tack för att du tog dig tid att bedöma oss! Det betyder mycket för oss. Ha en riktigt god jul och gott nytt år!

Johan G
Skrev om Västra Götalands Bygg och Tak AB

Jättenöjd. De är snabba och har bra kompetens. Märks att de kan det här med tak och slarvar absolut inte

Svar från Västra Götalands Bygg och Tak AB

Tusen tack för ditt omdöme Johan! Vi önskar dig en god jul!

MATS O
Skrev om Västra Götalands Bygg och Tak AB

Bra personal rakt av - från första kontakt till sista spik.

Svar från Västra Götalands Bygg och Tak AB

Hej Mats och tack för ditt omdöme! Det blev riktigt bra med ombyggnaden av kupan också! Tack för att du tog dig tid. God Jul!

Anna-Karin M
Skrev om Västra Götalands Bygg och Tak AB

hej, det känns proffsigt och tryggt. ordningsamt. Har dock inte sett taket men hoppas det är tätt och fint.

Svar från Västra Götalands Bygg och Tak AB

Tack för att du la ett omdöme! Det blev riktigt bra tillsammans med solcellerna med! Tack för förtroendet!

Martin H
Skrev om Västra Götalands Bygg och Tak AB

Bra bemötande. Arbetet utfördes på ett bra sätt. Tidplan ändrades lite under gång, men bra kommunikation.

Svar från Västra Götalands Bygg och Tak AB

Tack för att du tog dig tid att bedöma oss, det betyder mycket! Raivis hälsar och tackar :)

Marian S
Skrev om Västra Götalands Bygg och Tak AB

Vi är jättenöjda trevligt bemötande snabba och ordingssamma byggare allt skräp borta enligt överenskommelse inte ens en skruv eller spik kvar på gräsmattan. Detta kan jag verkligen rekommendera till andra som skall fixa taket. Björn

Svar från Västra Götalands Bygg och Tak AB

Hej Björn! Tack för det fina omdömet. Det blev väldigt läckert med de tegelröda skorstenarna och bandtäckningen på kuporna!

Jens O
Skrev om Västra Götalands Bygg och Tak AB

Vi är mycket nöjda med takrenoveringen. Missförstånd som uppstod på vägen löstes smidigt. Tack vare flexibilitet gällande byggställningarna fick murare nytta av dem när ny skorsten murades.

Svar från Västra Götalands Bygg och Tak AB

Tack för det fina omdömet! Vi är glad att vi fick lägga om taket och att det tillslut blev bra med den vita ståndskivan :) Skorstenen var verkligen ett handgjort mästerverk. Kronan på verket!

Mats Erik W
Skrev om Västra Götalands Bygg och Tak AB

Mycket bra bemötande, besök och offert omgående. Efter överenskommelse startade arbetet snabbt, dock med vissa avbrott för regnväder.

Svar från Västra Götalands Bygg och Tak AB

Hej Mats! Fantastiskt kul att läsa, det blev ett kanonfint resultat med allt från plåt till velxu fönster och solpaneler! Benderspannan är en grym panna!

Ann C
Skrev om Västra Götalands Bygg och Tak AB

Mycket noggranna! Professionella och trevliga! Vi är nöjda!

Svar från Västra Götalands Bygg och Tak AB

Hej Ann! Kul att höra, vi tackar för att vi fick utföra jobbet hos er!

Christoffer O
Skrev om Västra Götalands Bygg och Tak AB

Vi fick ett gott första intryck av VGBT och det höll i sig tills arbetet var slutfört. Bemötandet har varit trevligt och arbetet utförts effektivt och smidigt, trots en del överraskningar på vägen under de gamla pannorna. Med ett kulturminnesmärkt gammalt hus krävdes ett fint hantverk, tålamod och problemlösningsförmåga. VGBT har levererat i alla delar och vi är otroligt nöjda med det vackra nya taket på vårt mysiga gamla hus. Taket har överträffat våra förväntningar och passar fint in i den charmiga miljön på gatan! Rekommenderas!

Svar från Västra Götalands Bygg och Tak AB

Hej Christoffer! Ja det var några samtal och diskussioner innan det stod klart men även vi håller med om att resultatet blev otroligt bra på ert vackra hus! Tusen tack för förtroendet och att du tog dig tid att lämna en recension :D

Johan B
Skrev om Västra Götalands Bygg och Tak AB

Min kontakt med er var positiv. Den person som kom hit och gjorde besiktningen, gjorde ett mycket noggrant arbete, verkade ha både intresse och goda kunskaper i sitt arbete. Dessutom, vilket är väsentligt, hade ett trevligt sätt. Kan rekommenderas! Med vänlig hälsning Johan Björck

Svar från Västra Götalands Bygg och Tak AB

Tack för det Johan! Välkommen åter om du behöver oss!

Kerstin S
Skrev om Västra Götalands Bygg och Tak AB

Bra bemötande, ni gjorde ett bra arbete och som jag upplevde det bra kunniga medarbetare. Vi fick nytt tak på huset och det ser bra ut!

Svar från Västra Götalands Bygg och Tak AB

Hej Kerstin! Tack för att du tog dig tid att bedöma oss! Det blev riktigt vackert!

Yvonne S
Skrev om Västra Götalands Bygg och Tak AB

Mycket trevlig bemötande av dom som vi hade kontakt med under renoveringen av taket. Allt som vi kom överens om blev genomfört, vilket var renovering och tak byte av pannor och rännor, vindskivor mm byttes och måleriarbeten genomfördes.

Svar från Västra Götalands Bygg och Tak AB

Tusen TAK! För omdömet, vi är glada att vi fick förtroendet att lägga om erat tak!

Viktor E
Skrev om Västra Götalands Bygg och Tak AB

Bra kontakt med oss om vad som görs och behöver ändras om det uppstod något. Byggarna som va ute och fixa taket har jag bara positivt att säga. När allt va klart städade det och fixade efter sig. Vi är super nöjda med resultatet.

Svar från Västra Götalands Bygg och Tak AB

Tack För att ni tog er tid att bedöm oss och riktigt kul att ni är lika nöjda som vi! :D

Lennart J

Jättenöjda med resultatet och Västra GBT personal och Janis o. Ingos

Svar från Västra Götalands Bygg och Tak AB

Hej Lennart! Riktigt kul att höra, vi tackar för förtroende och önskar en trevlig sommar med ett nytt vackert tak!

Dennis H
Skrev om Västra Götalands Bygg och Tak AB

Mycket nöjd med takarbetet som bland annat innefattade, ny luftspalt, ny råspont, underlagsduk, strö- och bärläkt, betongpannor, nya plåthuvar, hängrännor, stuprör och 4 nya takfönster. Besiktningsmannen jag anlitade, hade under arbetets gång inte något att anmärka på. Tvärtom, arbetet utfördes enligt HUS-AMA i tillämpliga delar. Jag kan varmt rekommendera VGBT.

Svar från Västra Götalands Bygg och Tak AB

Hej Dennis! Tack för att du tog dig tiden att bedöma oss! Vi är glada att ni blev så nöjda och att vi fick förtroendet att lägga om ert tak! Den Göteborgsröda/Mörkröda färgen på plåten är riktigt läcker med tegelröda pannor!

Malte A
Skrev om Västra Götalands Bygg och Tak AB

Vi hade hört bra saker om VG Bygg och Tak rörande takomläggning, därför valde vi firman för arbetet. Kontakten blev bra, snabb och effektiv, och arbetet genomfördes raskt och väl, av personalen. Vi rekommenderar företaget.

Svar från Västra Götalands Bygg och Tak AB

Hej Malte! Tack för att du tog dig tid att bedöma oss. Vi tackar för förtroendet och önskar en trevlig resa (utan mobil ;) )

Tobias H
Skrev om Västra Götalands Bygg och Tak AB

Väldigt bra, vänliga och professionella. Ärliga.

Svar från Västra Götalands Bygg och Tak AB

Hej Tobias och tack för omdömet! Det gör oss stolta att höra!

Jennifer O
Skrev om Västra Götalands Bygg och Tak AB

Bra, snabb och professionell service. Allting genomfördes precis så som vi hade kommit överens. Mycket nöjda!

Svar från Västra Götalands Bygg och Tak AB

Hej Jennifer! Riktigt roligt att höra, jag skall ta det vidare till alla inblandade!

Peter S
Skrev om Västra Götalands Bygg och Tak AB

Bra bemötande, snabbt arbete, trevlig person, proffsigt

Svar från Västra Götalands Bygg och Tak AB

Hej Peter! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Det värmer att ni blev lika nöjda som vi och tack för att vi fick förtroende att renovera hemma hos er!

Dan G
Skrev om Västra Götalands Bygg och Tak AB

Bara 2 dagars försening av byggstart som bestämts 5 månader tidigare är otroligt bra. De har jobbat på och lämnat ett resultat jag är mycket nöjd med. De var noga när de utförde mitt takbyte och jag har ingen negativ upplevelse av deras jobb.

Svar från Västra Götalands Bygg och Tak AB

Hej Dan! Tack för omdömet och för att vi fick förtroendet att utföra renoveringen hos er!

Emelie S
Skrev om Västra Götalands Bygg och Tak AB

Mycket trevligt bemötande med god service, lättsam kommunikation, väl genomfört arbete med god kvalitet, hänsynstagande takläggare som lämnat snyggt och rent omkring sig mellan arbetsdagar och vid hela arbetets avslut. Snabbt och sammanhängande arbetsinsats. Smidig helhetslösning där snygga och högkvalitativa plåtarbeten och snickare för arbete på insidan vid insättning takfönster fanns med i teamet.

Svar från Västra Götalands Bygg och Tak AB

Hel Emelie! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Vi är väldigt glada över din upplevelse och passar på att tacka för bra kommunikation med dig :D

Erik N
Skrev om Västra Götalands Bygg och Tak AB

Bra och snabbt utfört samt föredömligt enkel och tydlig kommunikation. Rekommenderas!

Svar från Västra Götalands Bygg och Tak AB

Tusen tack Erik! Detta kommer skickas vidare till gubbarna!

Lennart H
Skrev om Västra Götalands Bygg och Tak AB

När jag tog kontakt med Västra Götalands Bygg och Tak för att få hjälp att renovera vårt tak kunde de komma och titta på jobbet direkt. Han som var här kunde förklara vad som behövde göras och hur det skulle komma att göras. Offerten vi fick samma dag var utförlig, begriplig och exakt så som vi sagt på mötet. Mycket proffsigt. Arbetet utfördes några veckor senare av skickliga hantverkare som gjorde ett strålande arbete. Jag rekommenderar dig att anlita Västra Götalands Bygg och Tak om du behöver hjälp att lägga om taket.

Svar från Västra Götalands Bygg och Tak AB

Hej Lennart! Det är så roligt att läsa ditt omdöme, det är sådant som ger oss den stolthet vi har inför nästa takomläggning! Tusen tack för det och tack för att vi fick förtroendet att lägga om ert vackra tak!

Göran P
Skrev om Västra Götalands Bygg och Tak AB

Korrekt och informativt samt inte minst mycket trevligt bemötande Överraskande snabbt igångsättande och genomförande perfekt utfört från första stund till och med uppstädning efter avslutat arbete Rivning och bortforsling av takpannor, läkt, takfotsplåt och plåthuvar samt läggning av takpapp, läkt, takfotsplåt, plåthuvar och takpannor. Då arbetet sammanfallit med pågående skid-VM utdelas bildlikt talat en guldmedalj för utfört uppdrag.

Svar från Västra Götalands Bygg och Tak AB

Tack Göran för att du tog dig tid att skriva ett omdöme och vi tackar ödmjukas för medaljen men framförallt för att vi fick förtroendet att lägga om erat tak på det vackra huset!

Peter T
Skrev om Västra Götalands Bygg och Tak AB

Bra säljare, saklig, lade offerten bra en bra nivå utförande- och prismässigt utan en massa onödiga tillägg. Killarna som gjorde jobbet var från Baltikum och var trevliga och ganska duktiga men gjorde ändå en del dåliga lösningar som jag fick be dem rätta till. Eftersom jag har viss koll på hur man ska göra ett sånt här jobb hade en del synpunkter på hur de gjorde och då har de alltid löst saken utan att ta extra betalt vilket varit bra. Den ansvarige för jobbet skickade garantisedlarna först efter anmodan och då glömde...

Svar från Västra Götalands Bygg och Tak AB

Hej Peter! Tack för att u tog dig tid och betygsatte oss, det är det som gör att vi kan bli ännu bättre. vi tar till oss av ditt omdöme till framtida renoveringar. Vi är glada att höra att du är nöjd med takrenoveringens slutresultat!

Lars G
Skrev om Västra Götalands Bygg och Tak AB

Vi är mycket nöjda med sättet som VGBT genomförde takrenovering av vårt snart 50 år gamla tak inklusive byte av takfönster samt plåtinklädsel av skorsten. Tog helhetsansvar på bra sätt. Jobbade snabbt och effektivt. /Lars och Marie

Svar från Västra Götalands Bygg och Tak AB

Hej Lars och Marie! Tack för det fina omdömet, det glädjer oss :D Det blev väldigt vackert, speciellt med den helinklädda skorstenen!

MARKUS E
Skrev om Västra Götalands Bygg och Tak AB

Väldigt proffsigt! De la ett sedumtak på min utbyggnad. Jättefint resultat och smidig process. Allt blev klart på en dag och då hjälpte de även till med hängrännor fast jag inte bett om det. Kan verkligen rekommendera!!!

Svar från Västra Götalands Bygg och Tak AB

Tack för det fina betyget! Sedum tycker jag är fantastiskt vackert!

Monica B
Skrev om Västra Götalands Bygg och Tak AB

Mkt bra på alla vis ! Nöjd !!!

Svar från Västra Götalands Bygg och Tak AB

Hej Monica! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Vi är mycket stolta och glad att vi får förtroendet att lägga om tak för er!

Jon S
Skrev om Västra Götalands Bygg och Tak AB

Mycket seriösa och professionellt utfört. Tydliga med kostnader och fakturerade därefter.

Svar från Västra Götalands Bygg och Tak AB

Tack för att vi fick förtroende att byta tak på ert fina hus! Gött med solpaneler nu också med dessa priser :P

Christian A
Skrev om Västra Götalands Bygg och Tak AB

Mycket bra jobb. Det jag gillade mest var att när jag ville ha en offert med vad som ingick så var dom en av få som lämnade det. Dom är inte billigast men dom gjorde ett riktigt bra jobb och det värdesätter jag före pris. Kvalitet kostar några kronor mer. Med vänlig hälsning, Christian Arksund

Svar från Västra Götalands Bygg och Tak AB

Hej Christian! Tusen tack för betyget och att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Plåtarbetet på ventilationshuvarna blev ju riktigt bra tycker jag ;)

Solkraft S
Skrev om Västra Götalands Bygg och Tak AB

Mycket bra👍 Proffsiga och punktliga med mycket bra resultat

Tack för det! Detsamma till er! :D

Solkraft S
Skrev om Västra Götalands Bygg och Tak AB

Takbyte ihop med solcellsinstallation. Mycket duktiga hantverkare som gjorde helheten med takbyte och solceller på ett mycket bra sätt, god dialog och slutresultatet med 5-stjärnor.

Svar från Västra Götalands Bygg och Tak AB

Tack för det fina betyget! och 5-stjärnor till er med!! Det blir ett skinande fint 2023 tillsammans!

Gruppsol A
Skrev om Västra Götalands Bygg och Tak AB

Proffs företag att har levererat vad vi förväntade En kvalitets inriktad entreprenör att man kan lita på samt att dokumentation är levererad komplett Rekommenderas

Svar från Västra Götalands Bygg och Tak AB

Jätteroligt att höra från er på Gruppsol! Grymma är ni och 2023 kommer innebära många fina montage för en bra omställning tillsammans!

Hans-Olof N
Skrev om Västra Götalands Bygg och Tak AB

1) På ett proffsigt sätt, tillgängliga och tydliga svar på frågor. 2) Utfört arbete till förväntningar. 3) Vi köpte ny takbeläggning i papp ca 160 kvm

Svar från Västra Götalands Bygg och Tak AB

Hej! Tack för att ni tog er tid att sätta ett omdöme på oss! Det var ett nöje för oss att jobba med den fina utsikten ni har från er fastighet!