Alla kategorier Trädgård Västra Götaland Bollebygd Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB

Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB

Övre Skräddaregårdsvägen 8, 517 37 Bollebygd — Visa karta

På Västsvenska Trädspecialisten är vi certifierade och välutbildade arborister som dagligen arbetar med trädfällning, beskärning av träd, vi jobbar även med ren skogsavverkning. Med över 15 års erfarenhet i branschen kan vi med stor omsorg hjälpa alla våra kunder; privatpersoner, företag och offentlig verksamhet med allt inom trädfällning, trädvård eller avverkning av skog.

Vi finns och är aktiva i hela Västra Götalands län men utgår från Göteborg. Här är vi verksamma i Partille, Härryda, Lerum, Mölndal, Landvetter och Mölnlycke med omnejd.

Samtliga uppdrag vi tar på oss är fullt försäkrade av Länsförsäkringar och givetvis innehar vi F-skattesedel. Alla våra uppdrag börjar med personlig telefonkontakt som sedan följs upp av ett konsultationsbesök, som givetvis är kostnadsfritt. Under konsultationen diskuterar vi fram den bästa lösningen för just dig.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 189 kunder tycker om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB

• Alf B
    Alf B skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Västsvenska Trädspecialisten levererade det som jag hade beställt.
    Då är både kund och leverantör nöjda och glada. Läs mer
  • Anna A
    Anna A skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Från början till slut så fick jag ett trevligt bemötande. Att Västsvenska Trädspecialisten dessutom var lägst i pris gjorde det hela ännu bättre! Läs mer
  • Sofia O
    Sofia O skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Ta ned ett träd
    Vänligt bemötande, gick fortare än väntat att de kom o h även själva nedtagandet
    Är nöjd! Läs mer
  • Emelie F
    Emelie F skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Fantastiskt bemötande och oerhört kunniga. Kände mig väldigt trygg under hela träddällningsprocessen. Kan verkligen rekommendera till alla jag känner! Läs mer
  • F
    F skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Trädbeskärning Christine Kyrka.
    Bra bemötande.
    Utfördes snabbt. Läs mer
  • Anna E
    Anna E skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Beställde ned tagning av 4 träd. Jättetrevlig man som kom & besökte mig. Lämnade offert direkt på stället & kom sen veckan efter & tog ner träden.
    Kunde kanske sågat dem så stubben blev lite kortare annars ett kanonjobb.
    Tycker att det var värt pengarna men tycker samtidigt att det är lite väl dyrt med bortfraktning av grenar & ris. Läs mer
  • Ann M
    Ann M skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Fällning av stor tuja
    Blev mycket bra bemött. Visste inget om företaget innan, blev glatt överraskad. Mycket nöjd med resultatet ! Läs mer
  • Anders C
    Anders C skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Snabb respons på vår offertförfrågan. Mycket prisvärt. Trevlig service och väl genomfört arbete.

Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Karl-magnus D
    Karl-magnus D skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Beställde fällning och borttransport av 11 större träd. Förfrågan var konkurrensutsatt, och priset var rätt.

Snabbt och effektiva, trevligt bemötande. Gjorde det lilla extra.

Bra pris, genomförande och service. Läs mer
  • Noor A
    Noor A skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Trevliga, proffsiga, snabba, håller sig till offert och mkt hjälpsamma! Kommer anlita dem snarast igen och kan verkligen rekommendera dem! Läs mer
  • Per J
    Per J skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Trädfällning, beskärning bortforsling.
    Bemötandet var mycket bra.
    Företaget infriade våra förväntningar.
    Sammanfattningsvis mycket bra. Läs mer
  • Åsa M
    Åsa M skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Västsvenska Trädspecialisten hjälpte oss att ta ner fem jätteträd, vilket de gjorde galant. Snabba på att höra av sig, mycket trevliga och proffsiga på sitt jobb.

Vi fick på det hela taget ett mycket bra bemötande och jag rekommenderar absolut Västsvenska Trädspecialisten till andra kunder. Läs mer
  • Jana W
    Jana W skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Mycket nöjd med arbetet, snabbt och noggrant, mycket bra service. Dessutom bra råd kring andra träd. Anlitas igen alla gånger! Läs mer
  • Siv M
    Siv M skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Mycket trevligt bemötande, fantastiskt snabbt arbete! Vår femgrenade , 10 meter höga björk var nere på 45 minuter! Toppbetyg från oss! Läs mer
  • Sven M
    Sven M skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Ett utmärkt, snabbt och proffsigt jobb!! Läs mer
  • Kirsti M
    Kirsti M skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Neddragning av träd.
    Kontakt med hemsida och telefon.
    Fungerade bra. Läs mer
  • Per-anders N
    Per-anders N skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Företaget hamlade ett 20-tal träd i vår allé under hösten. Vi är mycket nöjda med allt - kontakt, bemötande, utförande och pris och kan varmt rekommendera företaget. Läs mer
  • Barbro B
    Barbro B skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Vi behövde hjälp att ta ner 5 träd varav 1 hög tall och dessutom ett parti med 'tuija' som hade vuxit för mycket. Bemötandet från Micael var under hela processen - från offertförfarandet fram till slutförande - optimalt. Mycket trevlig och bra bemötande. Dock dras betyget totalt sett ner för att medarbetare inte såg till att ta hand om allt avfall (som var överenskommet) och inte heller tillförsäkrade sig om att grannens grind fungerade. Micael erbjöd sig att komma och hämta avfallet men då hade vi redan samlat ihop och påbörjat arbetet med att mala sönder avfallet och grannen fixade sin grind Läs mer
  • Kerstin S
    Kerstin S skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Jag beställde trädbeskäring i vår koloni till ett pris som jag tyckte var ganska dyrt, men de verkade trovärdiga så jag godtog det. När de sedan kom och hade beskurit drog han av 1/3 av priset för det gick fortare än vad de trodde. Läs mer
  • Gergely K
    Gergely K skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Det kunde vara bättre att vara på platsen, men jag kunde inte komma, ändå discussion fungerade bra på telefon och resultatet var nära som jag tänkte. Jag skulle gärna ha mer gallring högre upp i träd men kanske det är inte rekommenderat. Läs mer
  • Visingsö H
    Visingsö H skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Snabb och effektiv.
    Dyrt men bra. Läs mer
  • Marie H
    Marie H skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Ok kom i tid och snabbt o bra arbete Läs mer
  • Bo J
    Bo J skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Smidiga och tillmötesgående. Jag ändrade förutsättningarna under resans gång men Mikael hade inga problem med det utan var professionell och kundfokuserad hela vägen. Jag är nöjd. Läs mer
  • Nils H
    Nils H skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Mycket bra bemötande. Proffsigt jobb. Läs mer
  • Bengt E
    Bengt E skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Enkelt och vänligt bemötande och proffsigt utförd nedtagning av en mycket stor svarttall och två mycket stora björkar stående bland massor av bl.a. ovanliga Rhododendron arter, utan att någon växt eller annat skadades. Mycket imponerande utfört.
    Mvh Täpp Bengt Eriksson Läs mer
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Bra och snabbt genomfört. Det blev väldigt fint på de två träd som det klipptes på. Möjligen aningen dyrt men jag har inte koll på hur lång tid man lägger på att frakta bort och ta hand om grenar. Läs mer
  • Kerstin L
    Kerstin L skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Trevligt bemötande. Tydlig info om när de kunde komma och klippa våra fruktträd. Uppdraget utfört och vi är nöjda. Läs mer
  • Leif A
    Leif A skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Jag uppskattade att företaget såg skönheten i mitt träd. Vi beskar en stor ek med ett flertal stora grenar. Men det går fort så det gäller att vara väl förberedd med vilka grenar som ska tas bort! Professionellt genomförande. Läs mer
  • Paul R
    Paul R skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Västsvenska Trädspecialisten gjorde ett riktigt bra jobb.
    Vi behövde ta ner en stor gran på tomten och såga upp den i hanterliga bitar . Tydlig offert gavs direkt och en tid avtalades .
    Vi erbjöds även bortforsling av trädet. Skulle ha tagit det ! Hade varit värt den pengen för det tungt jobb. Annars var de mycket skickliga att få ner trädet utan att skada något . Proffsigt bemötande .

Rustan Läs mer
  • Dennis D
    Dennis D skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Väldigt snabba och effektiva och hjälpte mig hålla nere kostnaden med att komma med förslag. Läs mer
  • Olof L
    Olof L skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Fällt och sågat tre större tallar vid vårt hus. Arbetet utfördes professionellt och noggrant. Vi är mycket nöjdak! Läs mer
  • Pia S
    Pia S skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Om du ska ta ner ett träd som ingen vill ta ner - då är detta företaget du ska vända dig till! Proffsig nedtagning, bra pris, snabbt gick det! Både från det att jag fick kontakt tills det att Mikael och kompanjon dök upp och tog ner trädet. Jag är väldigt nöjd! Läs mer
  • Christina B
    Christina B skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Kan varmt rekommendera VT, snabbt svar och han nästan inte med innan trädet var borta. Bara + för detta företag. Läs mer
  • Thomas K
    Thomas K skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Mycket proffesionellt bemötande, jobbet utfördes i tid och enligt överenskommelse.
    Vi kommer absolut anlita västsvenska trädspecialisten igen vid behov. Läs mer
  • Josefine I
    Josefine I skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Snabbt och smidigt! Fällde en stor ek på min och grannen tomt. Proffsigt utfört och prisvärt Läs mer
  • Göran J
    Göran J skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Vi har så här långt bara haft kontakt med Västsvenska Trädspecialisten via telefon och mail. De har varit ute och tittat på de träd som skall fällas och vi har fått en offert.
    Hittills har vi varit mycket nöjda med bemötandet från dem. Läs mer
  • Torslanda E
    Torslanda E skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Köpte trädfällning samt bortforsling av stubbar, ris och stockar. Snabbt och seriöst svar. Utförde jobbet smidigt och proffsigt. Beställde sedan till ytterligare fällning, där jag trodde det skulle bli svårt med framkomligheten. Efter besök på plats hade de en smart lösning som de satte igång med så fort de fick tillgång.

Duktiga, seriösa och tillmötesgående Läs mer
  • Tomas K
    Tomas K skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Trevligt bemötande och bra utfört jobb. Mycket belåten med deras arbete. Läs mer
  • Lars R
    Lars R skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Snabbt, korrekt och professionellt. Läs mer
  • Henry T
    Henry T skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Hej,
    Det var ett tag sedan ni var här men allt var till belåtenhet. Fort lätt och smidigt gick det. Att det blev lite hål i gräsmattan som vi lagade gör ingenting. Vi fick hjälp med det vi behövde. Hade inga förväntningar men det var bättre än vi trott. Rekommenderar er gärna. Läs mer
  • Hans A
    Hans A skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Helt fantastisk service o kundvänligt bemötande. Stor yrkesskicklighet, snabbt utförande efter våra önskningar!
    Har tidigare anlitat konkurrentertill Västsvenska trädspecialisten vilka inte kommer i närheten av denna firma i allla avseenden!
    Självklart kommer vi fortsättningsvis att anlita denna yrkeskompetens! Läs mer
  • Martin H
    Martin H skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Vi behövde hjälp med en stubbe som skulle tas bort. Det var lite bråttom pga andra planer i trädgården. Bra bemötande och jobbet snabbt utfört. Läs mer
  • Robert J
    Robert J skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Snabbt, enkelt och säkert. Killarna gjorde ett grymt jobb med att ta ned en björk som stod dumt tilli en slänt. Av bara farten tog de ned ett par träd för grannen med. Kan stark rekommendera dessa Läs mer
  • Christopher A
    Christopher A skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Mkt bra service!
    Snabbt och effektivt arbete. Läs mer
  • Ellen B
    Ellen B skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Jättebra service, anlitar gärna igen. Läs mer
  • Malin L
    Malin L skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Snabbt, effektivt och gott bemötande! Läs mer
  • Lars G
    Lars G skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Trädfällning.
    Snabb respons på mail.
    Bra utfört arbete.
    Inga konstigheter. Läs mer
  • Åsa E
    Åsa E skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    God kunskap och gav goda råd med gott resultat i vår trädgård.
    Hela "vägen" var smidig; från första kontakt, besök, offert, utförande och fakturering.
    Hade kunnat önska 1-2 dagars framförhållning för själva utförandet.
    Väldigt snyggt "städat" också i samband med bortförsel - väl räfsat efter allt ris. Läs mer
  • Anna U
    Anna U skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Svarade snabbt på min förfrågan genom att ringa tillbaka. Kom och gjorde arbetet snabbt och bra. Läs mer
  • Fritjof B
    Fritjof B skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Trevligt bemötande och mycket effektiva och noggranna i sitt arbete. Jag rekommenderar att ni anlitar Västsvenska Trädspecialisten. Läs mer

Övre Skräddaregårdsvägen 8, 517 37 Bollebygd