Alla kategorier Administration Stockholms län Solna Vattenfall AB

Vattenfall Business Services Nordic AB, 162 87 Stockholm — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Vattenfall AB

• ladan j
    ladan j skrev om Vattenfall AB
    Jag undrar hur många som blir påförda skojarfakturor från VATTENFALL???? Jag har varken mätare eller nätanslutning

ennu, ELKABELN TILL FASTIGHETEN BLEV AVKLIPPT AV VATTENFALLS PERSONAL, elleveranser till fastigheten har varit avbruten sedan 00 alltså nio år. Jag obama tecknade ett avtal med vattenfall som ny kund av nätet alltså sladd och mätare, mitten feb 2009 ungefär, skulle återkomma när jag bestemt elleverantör, för ca en månad sedan gick jag in som medlem i Kundkraft slutet aug 2009.Huruvida sladden och mätaren ennu inte blivit åtgärdade är en historia mellan mig

och socialkontoret arbete och försörjning Paradistorget 1 4 HUDDINGE , somm föresten åkså är ETT RIKTIGT SKOJARFÖRETAG, eller?... Under dessa månader sedan feb har jag fått inkassokrav, andra, nu är det brottom att betala brev INNALES CA TRETTIO FAKTUROR det kommer fler var bluffakturor var så säker. Hade jag bluffat med sådan här ekonomisk grov brottslighet hade jag varit lagförd och förpassad till kumlaanstalten inburad på flera år, LIKHET INFÖR LAGEN?? Titta läs och bedöm själva, hur många fler i vårt avlånga land har råkat ut för liknande blufffakturor från VATTEN FALL Jag är troligtvis inte ensam så vitt min lilla socialfallshjärna förstår. Det finsns en sida på nätet Reco.se

där man kan ge företag omdömmen, jag ska lämna mitt där!..

mvh

obama

ps ennu ingen el , Socialschef Karlén Huddinge, men fasligt många fakturor..phu..!
    Se vidare http://socialfallet.bloggagratis.se
    Där ligger bilder på en del av räkningarna och den avklypta kabeln, ha överseende med en dyslektiker som bjuder till
    mvh
    obama .
  • Thomas A
    Thomas A skrev om Vattenfall AB
    Flyttade från en lägenhet där jag hade Vattenfall som eldistributör december 06 och är tämligen säker på att jag sa upp avtalet. Jag hade åtminstone ingen som helst anledning att inte tro detta då de vid samma tid slutade att skicka mig fakturor. Augusti 08 får jag dock ett brev från Vattenfall där de ber om ursäkt om att "de glömt" skicka mig fakturor sedan december 06. Även en fet faktura anländer.
    Jag befinner mig ännu i en process mot dem. Processen fördröjs framför allt tack vare att Vattenfalls kundtjänst minst sagt inte ger ett kompetent intryck.
  • David C
    David C skrev om Vattenfall AB
    Stort företag som jobbar inom många områden och har mycket pengar att investera

Vattenfall Business Services Nordic AB, 162 87 Stockholm