Vattenreningsexperten

Vattenreningsexperten

mcbs.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till Vattenreningsexperten! Vi på Vattenreningsexperten har många års erfarenhet inom vattenrening och vattenfiltrering. Vattenrening och vattenanalys till ditt befogande. Vattenrening är så mycket mer än bara vattenfilter. Vi hjälper dig som har brunn att göra vattenanalyser, regelbundet eller enstaka analyser....

119 omdömen om Vattenreningsexperten

Åke S
Skrev om Vattenreningsexperten

Kunnig persona som vet vad dem håller på med Proffs

Per W
Skrev om Vattenreningsexperten

Vi har alltid haft stora problem med vattnet från vår 94 meter djupborrade brunn vid Östersjöns kant. Ingen saltinträngning men alla andra problem som man kan föreställa sig. Christian ordnade med test av vattnet och föreslog en lösning med 3 olika filter. Offerten inkluderade allt material och installation till ett bra pris, så vi slog till. Anläggningen kom på plats blixtsnabbt och nu är vattnet jättebra. Vi är supernöjda med insatsen från Vattenreningsexperten.

Eva margareta J
Skrev om Vattenreningsexperten

Vi hade problem med kalk och uran. För drygt ett år sedan fick vi ett filter som skall reducera dessa. Installationen gick jättebra och smidigt. Vid nytagen Vattensnalys är resultatet fortfarande jättefint. Trevlig personal som ger svar på dina frågor. Eva i Vallentuna

Leendert V
Skrev om Vattenreningsexperten

Jag skulle verkligen rekommandera Vattenreningsexperten! Allt var som det måste. Tack för det

Staffan D
Skrev om Vattenreningsexperten

Mkt serviceinriktad och trevlig personal som har stor kunskap om mitt vattensystem som jag tyvärr införskaffade av en annan leverantör som jag inte var nöjd med. Därför kontaktade jag Vattenreningsexperten som verkligen levt upp till sitt namn. /S

Ewa N
Skrev om Vattenreningsexperten

Trevligt bemötande, vi upplevde dock att installationen av produkterna gick i väldans fart och att de ej kontrollerade om det funkade innan de åkte iväg. Så resultatet blev inte så bra! Det var felkopplat så vi fick kontakta dom senare på kvällen så de fick komma hit igen direkt. Lite "firma fort och fel" .

Torsten A
Skrev om Vattenreningsexperten

Mycket bra service jag är mer än nöjd

Jan A
Skrev om Vattenreningsexperten

Köpte en vattenanalys med egen provtagning, svaret dröjde en tid, annars bra.

Jacob H
Skrev om Vattenreningsexperten

Helt ok. Jag förväntade mig ingen himlastormande upplevelse. :-)

Victor D
Skrev om Vattenreningsexperten

Väldigt imponerade över den mycket höga servicegraden. Kontaktar företaget på en söndag, får svar samma dag. Hembesök på tisdagen och installation på torsdagen, samt uppföljning månaden därefter att jag vad nöjd med allt. Sällan mer ser den nivå på service inom hantverksbranschen.

Ann-Marie E
Skrev om Vattenreningsexperten

Enkelt och snabbt, bra bemötande

Ulf S
Skrev om Vattenreningsexperten

Fungerade bra med vattenanalysen men därefter har det klickat. I efterföljande konversationer har jag bett om alternativa lösningar på vattenfilter men fått endast besked att ni har sådana men inte vad det är trots mina påminnelser. Svagt tycker jag.

Svar från Vattenreningsexperten

Hej Ulf, Vi har mailat er flera olika förslag utifrån er vattenanalys och de förutsättningar ni har presenterat men har inte fått återkoppling från er. Hör gärna av er igen så ska vi hitta en lösning som får plats i ert badrum som ni blir nöjda med. Tack för er feedback och trevlig helg

Moa Larsson A
Skrev om Vattenreningsexperten

Professionella, effektiva och trevliga. Kan verkligen rekommendera!

Thomas C
Skrev om Vattenreningsexperten

Rekommenderas!!! snabb återkoppling på min förfrågan och lika snabb och smidig installation, äntligen rent vatten :-)

Jan-Erik S
Skrev om Vattenreningsexperten

Mycket proffsigt och trevligt bemötande. Snabba svar och bra återkoppling. Installation av en avhärdare. Ett bra arbete och tydliga instruktioner.

Leif S
Skrev om Vattenreningsexperten

Bra initiativ att erbjuda kontroll av det dricksvatten vi har här på gården till ett överkomligt pris. Vi har kunnat visa våra hyresgäster att det vatten vi levererar till dem är av OK kvalitet.

Kari S
Skrev om Vattenreningsexperten

Bra. hade varit bra med referensvärden

Annelie L
Skrev om Vattenreningsexperten

Fick erbjudande om vattenanalys. skickade in vattenprover, fick svar. dessutom kontaktade de mig för att höra vad jag tyckte,flera gånger och jag var jättenöjd.

Katarina B
Skrev om Vattenreningsexperten

Snabbt och effektivt. Förklarade allt så jag kände mig trygg. Återkopplade till mig direkt vid frågor. Mkt nöjd !

Roland H
Skrev om Vattenreningsexperten

- Vattenreningsexperten (i fortsättningen kallad V) kontaktade mig några dagar efter jag fått respons på den vattenanalys jag skickat in. Bemötande var vänligt, sakligt och tillmötesgående. - Vi förväntade oss att V skulle leverera och installera vattenrening i köket i vårt fritidshus. Det första datumet för installationen fick vi flytta fram p.g.a sjukdom. Vid det nya datumet var en annan person sjuk men installationen genomfördes av en person. Ett sådant här serviceföretag borde ha sådana som går in och vikarierar vid...

Agneta T
Skrev om Vattenreningsexperten

Bemötandet var professionellt med mycket hög servicenivå, således uppfylldes förväntningarna till fullo vid vårt köp av komplett vattenanalys.

Siw G
Skrev om Vattenreningsexperten

Kunskap, proffsigt bemötande och snabb leverans. Vi hade blivit rekommenderade er och ni levde upp till det. Vi köpte MCBS helhuslösning Large x2

Riitta J
Skrev om Vattenreningsexperten

Jag har verkligen blivit otroligt professionellt omhändertagen av MCBS. När kris med illaluktande och illa smakande dricksvatten uppstod fick jag omedelbart hjälp med installation av ett kolfilter till min anläggning. Jag förväntade mig att först gå igenom problemet och diskutera olika lösningar med Christian, vilket han ställde upp på. Kunde förklara vad som blivit fel med mitt vatten. Det var väldigt skönt att han redan vid första mötet, hade möjlighet att installera kolfiltret som behövdes. Sen kan vi dessutom vara väldigt...

Ingvy P
Skrev om Vattenreningsexperten

* Proffsigt/ trevligt. * Kalk, järn, uran, radon låg över ref.värden. * Efter installation ligger alla värden bra. * Allt blev installerat och klart en vecka efter att jag hade bestämt mig och det tog endast några timmar innan det var klart. Lätta att komma i kontakt med. Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera Vattenreningsexperten. Ett speciellt tack till Christian

Garip T
Skrev om Vattenreningsexperten

Perfekt bemötande från första stund. Har först kommit ut och tittat på förutsättningarna i vårt hus. Installation av vattenrening på utsatt tid och sedan telefonuppföljning för att se att vi blev nöjda och att det fungerat som utlovat. Kan rekommendera Vattenreningsexperten till alla som behöver bättre vatten i sitt hus.

Mia B
Skrev om Vattenreningsexperten

Köpte en vattenanalys till ett väldigt bra pris. Efter ca 2 veckor kom svaret… RADON… köpte vattenrening och vilken service, snabbt och smidigt! Kan verkligen rekommendera Vattenreningsexperten! Tack!

Birgitta A
Skrev om Vattenreningsexperten

Vattenrådgivaren var mycket kunnig, trevlig och pedagogisk. Duktig installatör och allmänt proffsigt bemötande från de anställda. Vi är mycket nöjda

Kerstin M
Skrev om Vattenreningsexperten

Snabbt och smidigt och ett bra bemötande, Nöjd kund

Anders B
Skrev om Vattenreningsexperten

Betalade för vattenprover och fick mejla dom efter 2 månader om svaren. Nu va provsvaren bra, och dom ringde upp och gick igenom svaren, det var seriöst.

Jörgen H
Skrev om Vattenreningsexperten

Jag hade inga förväntningar innan kontakt Har väl hittills i den begränsade kontakt varit ok. Har hittills inte köpt något annan tjänst än analys.

Lennart G
Skrev om Vattenreningsexperten

Fick inga som helst svar beträffande vattenkvalitet, bara en massa siffror som man inte kunde utläsa något av. Känns bara som om dom ville sälja sina produkter, som dessutom är dyrare än motsvarande konkurrenters. Inte alls bra. Mvh Lennart

Sven J
Skrev om Vattenreningsexperten

Vi installerade nyligen utrustning för reducering av kalk och radon. Bemötandet har varit bra. med snabba svar på frågor. Installationen gjordes snabbt och bra. Det saknades svensk beskrivning av anläggningen men de skall komma hit och gå igenom inställningarna. Vattenprover som ingår skall vi skicka iväg snarast.

Margareta E
Skrev om Vattenreningsexperten

Trevligt bemötande. Hade inga förväntningar. Snabb leverans och snabb installation proffsigt gjort. Köpte en kalk o filter aggregat. Supertrevlig kille. MVH Margareta

Eva L
Skrev om Vattenreningsexperten

Vi är verkligen nöjda med bemötandet och servicen från Vattenreningsexperten. Fick en bra lösning till ett bra pris. Känner ett stortförtroende över kunnandet och fick bra förklaring och information om problemen vi hade. Kan varmt rekommendera Vattenreningsexperten.

Christer J
Skrev om Vattenreningsexperten

Trevligt o proffsigt bemötande o hantverk. Kommer i tid Snabb lösning av problem .

Johnny N
Skrev om Vattenreningsexperten

Från det att jag bestämde mig att förändra vattenkvaliten tog det endast 2 dagar, sen var allt monterat. Montaget utfördes på ett proffsigt sätt.. Jag köpte helhetslösning medium och det blev verkligen en stor skillnad på vattenkvaliten. Nu finns det ingen lukt eller smak längre. Så i nuläge är jag en riktigt nöjd kund och kommer rekommenderar MCBS för andra bekanta som har dåligt vatten.

Håkan M
Skrev om Vattenreningsexperten

Jag erbjöds initialt en gratisanalys och lämnade Povrör som upphämtades. Efter någon vecka blev jag uppringd och erbjöds analys av radon som komplement för drygt 900:- Ganska omgående ångrade jag, enligt marknadsföringslagen, vilket var OK när provtagningskit återsänts Dett gjordes. Fortfarande har jag inte fått svar på ”gratisanalysen. ”. Förra gången för två år sen fick jag samma erbjudande men då hämtades aldrig provrören!

Christer L
Skrev om Vattenreningsexperten

Bra och snabb service efter att ha skickat mail i mitt ärende.

Tommy R
Skrev om Vattenreningsexperten

Mycket bra bemötande. Bra information.

Edebohemmet A
Skrev om Vattenreningsexperten

Superb, alltid snabb på bollen och gör det som utlovats utan krångel

Joakim R
Skrev om Vattenreningsexperten

Mycket positiv. Kom snabbt och utförde jobbet proffsigt till ett vettigt pris.

Oskar S
Skrev om Vattenreningsexperten

Hjälpsam tillmötesgående, fixade problem som uppstått. Nöjd

Fredrik W
Skrev om Vattenreningsexperten

Mycket proffsiga och trevliga!

Stefan B

Bra iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Carina K
Skrev om Vattenreningsexperten

Snabbt,proffsigt och trevligt bemötande.

Diana R
Skrev om Vattenreningsexperten

Prisvärt, proffsigt och trevligt bemötande.

Pia N
Skrev om Vattenreningsexperten

Trevligt att dom ringde upp och berättade att provsvaret kunde dröja ett tag då dom fått in så många fler prover än dom räknat med. Förklarade tydligt vad dom kunde erbjuda för tjänster.

Svar från Vattenreningsexperten

Hej Pia, tydlighet och bra kommunikation är alltid viktigt. Kul att kunna hjälpa till med ert vatten

Nina B
Skrev om Vattenreningsexperten

trevlig, bra återkoppling, bra priser

Hej Nina, Det är lätt att vara trevlig med trevliga kunder :) Vi ses till våren

Jenny H
Skrev om Vattenreningsexperten

Kunnig och mycket trevlig personal. Nöjda med resultatet

Svar från Vattenreningsexperten

Hej Jenny, Nu har ni även fått en komplett analys från Eurofins som visar på ett mycket bra vatten. Vi ses nästa år

Niclas K
Skrev om Vattenreningsexperten

Proffsigt och bra bemötande på alla sätt. Visade sig att vi behövde ett nytt filter för att få ordning på vattnet. Skickades omgående och med en utmärkt instruktion så monterade vi själva. Vid frågor snabba svar. Välkommen på service nästa år. Mvh Niklas

Svar från Vattenreningsexperten

Hej Niklas, Tack för de fina orden! Ibland får man ge upp det gamla och tänka nytt för att få önskat resultat. Njut nu av ert fina vatten så ses vi nästa år igen