Vega Husbesiktning AB

Vega Husbesiktning AB

www.vega-husbesiktning.se
  • Badge2022
4.5

Välkommen till Vega Husbesiktning AB! Drömmer du om att köpa hus eller kanske bygga nytt hus? Vi ser till att du får en trygg framtid i form av en rätt och riktig besiktning. Vi gör villabesiktningar och överlåtelsebesiktningar och har över 24 års erfarenhet inom besiktningsbranschen. Vi gör besiktningar på hela hus såväl...

22 omdömen om Vega Husbesiktning AB

Erik V

Noggrann, trevlig, kunnig, lösningsorienterad

Nils B

En trevlig besiktningsman dock lite svår att få kontakt med. MVH Nisse Bovin

Claes H
Skrev om Vega Husbesiktning AB

Allt i sin ordning! Bra utfört arbete från start till klart!

Anna B
Skrev om Vega Husbesiktning AB

Hade Vega Husbesiktning AB för en efterkontroll av takomläggning, mycket trevligt bemötande, välstrukturerad och tydlig information genom hela uppdraget, proffisonell och trevlig.

Päivi S
Skrev om Vega Husbesiktning AB

Blev väldigt bra bemött hela vägen. Jonas gjorde en nogrann och professionell kontrollbesiktning av vårt nya hus :-).

Kasper N
Skrev om Vega Husbesiktning AB

Trevligt och professionellt bemötande. Lätt att förstå sammanfattningen av besiktningen och de åtgärder som behöver vidtas.

Ingrid B
Skrev om Vega Husbesiktning AB

Tyvärr är jag väldigt besviken. Bokat möte som ändrades två ggr. Ingen bekräftelse när jag ombokat. Jag tar ledigt från jobbet för att ta emot. Jag samt två andra hantverkare jag bokat in till samma möte väntar och väntar. Jag ringer, inget svar. Sent på eftermiddagen får jag ett sms att det kom ett större entreprenadärende emellan. Alltså prioriterades jag bort utan att bli informerad. Med vänlig hälsning, Ann-Christin B

Svar från Vega Husbesiktning AB

Hej Ann Det hela blev väldigt olyckligt med detta då min son blev sjuk över natten vid första bokningen. Sedan så blev du ej bortprioriterad, men kan förstå att det känns så. Jag hade nämligen ett uppdrag på förmiddagen på en större entreprenad som det blev en hel del diskussioner på vid slutsammanträdet med entreprenörens jurister som närvara då det är en pågående tvist. Där av blev jag kvar till kl 15 och ej kunde meddela dig då jag ej hade telefon med, vilket jag ej brukar ha när jag e på uppdrag för bästa möjliga koncentration...

Yulianna M
Skrev om Vega Husbesiktning AB

Rekommenderas starkt. Jonas som utförde badrumsbesiktning hos oss va väldigt professionell, pedagogik och förtroendeingivande. Vi är jätte nöjda.

Laúend P
Skrev om Vega Husbesiktning AB

Vi har använt oss av Vega Husbesiktning AB ett flertalet gånger och varit nöjda varje gång. Jonas besiktningsmannen som har hjälpt oss är pedagogisk, förtroendeingivande och återkopplar alltid snabbt vid frågor, utlåtanden mm. Rekommenderas varmt!

Maarit O
Skrev om Vega Husbesiktning AB

Bokade en våtrumsbesiktning. Bemötandet mycket professionellt och trevligt. Företaget levde upp till alla förväntningar på ett, enligt ovan, mycket professionellt sätt.

Svar från Vega Husbesiktning AB

Tack Maarit Hoppas det löser sig för dig. Du kommer garanterat vinna en ev tvist. MVH Jonas Vega Husbesiktning AB

Tomas J
Skrev om Vega Husbesiktning AB

Vi anlitade Jonas för för- och slutbesiktning i samband med byte av tak. Jonas är noggrann och professionell, kunnig och hade en bra dialog med entreprenören. Tydlig och snabb återkoppling. Allt man kan önska sig av en besiktning med andra ord - vi kommer att anlita Jonas igen!

Svar från Vega Husbesiktning AB

Tack Tomas Det va en mycket fin takentreprenad.

Claes-göran T
Skrev om Vega Husbesiktning AB

Jag köpte en byggteknisk besiktning för att reda ut interna ansvarsproblem i en bostadsförening. Snabb kontakt. Bra problemförståelse. Professionellt bemötande. Tydlig ansvarsavgränsning för uppdraget. Det skriftliga utlåtandet dock alltför styrt av en standardmall och behövde kompletteras mht mitt uppdrag. Komplettering ok.

Svar från Vega Husbesiktning AB

Tack så mycket Claes för att du tog dig tid och skriva detta omdöme. Både lite ris och ros är tacksamt för vidare utveckling! MVH Jonas Vega Husbesiktning AB

Kambiz Z
Skrev om Vega Husbesiktning AB

Snabb och smidig och noggrann.

Katrin W
Skrev om Vega Husbesiktning AB

Jonas var serviceminded och besiktningsprotokoll färdigställdes på kort tid

Mats A
Skrev om Vega Husbesiktning AB

Ett bra och professionellt bemötande. De var kunniga och duktiga och kunde även förklara på ett bra sätt. Jag rekommenderar deras tjänster med glädje.

Svar från Vega Husbesiktning AB

Tack Mats för att du tog dig tid att skriva detta positiva omdöme. Ha d Gött! MVH Jonas Vega Husbesiktning AB

MATS W
Skrev om Vega Husbesiktning AB

Kan starkt rekommendera Vega Husbesikning AB. Kunnig ,noggrann och lyhörd . Vid vidare referens kontakta Mats Wettervik 073-8108714

Svar från Vega Husbesiktning AB

Tack Mats för det fina omdömet!

Fredrik  N
Skrev om Vega Husbesiktning AB

Vi anlitade Vega husbesiktningen för besiktning av vårt nyproduktionsprojekt med 3 parhus. Professionell besiktningsman med bakgrund som snickare. Kan varmt rekommenderas!

Tack Fredrik för förtroendet

ÅSA ERIKA G
Skrev om Vega Husbesiktning AB

Jonas är pålitlig och noggrann, förklarar bra vad han tittar efter, upptäcker samt ger bra förslag på åtgärder. Kan varmt rekommendera.

Svar från Vega Husbesiktning AB

Tack Åsa Jag hoppas ni kommer trivas i huset. Bara höra av er om ni stöter på några funderingar eller tar er an något projekt. MVH Jonas Vega Husbesiktning AB

Tine simonsen C
Skrev om Vega Husbesiktning AB

Professionellt och noggrant. Man är i bra händer och känner sig trygg hela vägen

Tack Tilde & Julius Där kommer ni trivas. MVH Jonas Vega Husbesiktning AB

Jonas E
Skrev om Vega Husbesiktning AB

Väldigt bra och kompetenta. Kan varmt rekommendera dem till andra som behöver hjälp med besiktningar. /Jonas

Svar från Vega Husbesiktning AB

Tack Jonas för de fina orden. Kul att ni är nöjda och hoppas ni kommer trivas i eran fina villa. MVH Vega Husbesiktning AB

Olof W

Mycket trevlig och professionell

Tack Olof för de fina orden. Mycket uppskattat. MVH Vega Husbesiktning AB

Kristina Kirsi P
Skrev om Vega Husbesiktning AB

Jag rekommenderar oberoende besiktningsman Jonas Ershage, Vega Husbesiktning AB. Mycket kunnig, professionell, lyssnar, tar in bilder/foton, ger tips. Bättre besiktningsman när du renoverat ditt badrum hittar du inte. Mina bästa rekommendationer

Svar från Vega Husbesiktning AB

Tack så mycket Kristina för ditt förtroende igen och det fina omdömet. Mycket kul med nöjda och återkommande kunder och hoppas du nu kan komma vidare i processen. MVH Vega Husbesiktning AB