Velebit Måleri AB

LEJONETS GATA 382, 136 60 Brandbergen — Visa karta

Välkommen till Velebit Måleri AB!

Tycker du det är viktigt med professionell personal på plats? Vi på Velebit Måleri AB har lång erfarenhet inom måleri och utför alltid målning av högsta kvalitet.

Du kan få hjälp med: Tapetsering, väggmålning, invändig målning, fasadmålning, målning av tak, golv och köksluckor, trapphusmålning,

Vi ser till att göra dig nöjd från första penseldrag till färdigt slutresultat. När vi är färdiga ser vi det som en självklarhet att alltid lämna rent och snyggt efter oss.

Läs vad 16 kunder tycker om Velebit Måleri AB

• 2020-10-05

MIRKO M skrev om Velebit Måleri AB
    Excellent company!
    From the moment we made a contact I felt professionalism!
    After they sended me an offer, I realised I found what I was looking for, affordable prices and a professional work 🔝🔝🔝
    After work was done, I was satisfied so much, so I got some more ideas how to make my living environment even more luxury....
    Thank You Velebit Måleri !
    See you soon ! Läs mer

Milijana M skrev om Velebit Måleri AB
    Rekommenderar starkt. Mycket nöjd kund. Läs mer
  • NIKOLA V

2020-10-04

NIKOLA V skrev om Velebit Måleri AB
    Exceptionellt service! Jg rekommenderar Velebit Måleri till alla som behöver en riktid pålitlig och perfekt service! Läs mer

Lisa M skrev om Velebit Måleri AB
    Rekommenderas varmt! Målade om tak och väggar i vår fyra. Klara i tid och det blev jättefint. Läs mer

Katy L skrev om Velebit Måleri AB
    Tapetsering av 2 rum och målning av tak samt målning av snickerier.

Mycket trevligt bemötande både vid besök hos oss och i telefon.

Vi hade höga förväntningar som infriades, vi har anlitat detta företag tidigare och är mycket nöjda

Vi kommer att anlita detta företag igen. Läs mer

Magnus Å skrev om Velebit Måleri AB
    Utförde tapetsering i hall och tillhörande källartrapp. Proffsigt, bra bemötande och bra pris. Läs mer

Annika L skrev om Velebit Måleri AB
    Superbra service, fantastisk tillgänglighet per mail, telefon och sms. Misstag rättades till direkt utan argumentation. Slutresultatet är sååå bra! Huset ser helt nytt ut och vi är supernöjda med fasadmålningen och renovering av läkt mm. Läs mer
  • 2020-10-03

Marijke S skrev om Velebit Måleri AB
    Velebit Måleri AB målade om alla väggar och några tak samt 4 dörrkarmar och alla lister i vår lägenhet. Väggarna var tapetserade, så i jobbet ingick spackling och slipning av bl.a. skarvar, och att tapeterna togs bort där det behövdes. Bemötandet var väldigt trevligt, och man kände att de verkligen bryr sig om att resultatet blir bra. De var även väldigt flexibla när vi ville ändra något i uppdraget med kort varsel.
    Vi önskade att de använder färg från ett visst märke, och detta var inga problem.
    Vi är väldigt nöjda och rekommenderar företaget till alla som vi måla om sin lägenhet. Läs mer

Nevena A skrev om Velebit Måleri AB
    Vi har anlitat Velebit för målning och tapetsering av hela lägenheten. Först och främst har vi valt Velebit pga bra pris. Färgerna de målar med är jättebra och hög kvalitet. Arbetet blev utfört otroligt snabbt och effektivt. Arbetarna är mycket trevliga och oerhört ödmjuka och väldigt lätta att samarbeta med. Svarar i telefon alltid när man ringer och besvarar alla frågor. Väldigt bra bemötande. Rekommenderas starkt. Läs mer

John L skrev om Velebit Måleri AB
    Tapetserade om vardagsrummet i mitt hus med komplicerad tapet och mönsterpassning. Fantastiskt och fullständigt felfritt resultat inklusive övriga målningsarbeten.
    John Läs mer

Carl-axel L skrev om Velebit Måleri AB
    Bra och snabb offert, de höll allt de lovat och var klara före utsatt tid. Vi är väldigt nöjda! Läs mer

Louise N skrev om Velebit Måleri AB
    Jag blev nöjd och anlitar gärna er igen :) Läs mer

Lana W skrev om Velebit Måleri AB
    Jag anlitade Velebit Måleri för att tapetsera om ett rum i ett äldre hus. Vi hade en bra kontakt, jag skickade bilder och vi kunde uppskatta tid som behövs. Avtalet var tydligt och enkelt. Arbetet gjordes i tid och resultatet är mycket fint.
    Rekommenderas. Läs mer

Nima A skrev om Velebit Måleri AB
    Snabbt service, utmärkt arbete, pålitligt kundservice, sist men inte minst ÅRISVÄRT. Rekommenderas starkt! Läs mer

Anni H skrev om Velebit Måleri AB
    Trevliga, nogranna och gott utförande. Väldigt nöjd! Lätta att ha att göra med. Läs mer

Oskar S skrev om Velebit Måleri AB
    Arbetet var noggrant utfört, gick på utsatt tid och det var städat efter att dom lämnade de nymålade rummen! Toppbetyg! Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte