Är det här ditt företag?
Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.
Uppdatera ditt företag9 omdömen om Verifone Sweden AB
-
skrev om Verifone Sweden AB
Uruselt helt enkelt ! Inte pålitliga ! Behåller pengarna och skyller på tekniska problem
. Svåra eller helt omöjliga att komma i kontakt med . Tror det är ett fall för uppdrag granskning! -
skrev om Verifone Sweden AB
VARNING! Jag sa upp mitt abonnemang 5 maj 2021, efter att ha suttit i telefonkö 1h och 34 min.
31 augusti 2021 ringer jag dem igen (ny telefonkö) för att Verifone fortsatt att dra pengar från mitt kont. Jag får då veta att de ska returnera mina pengar och att de ska sluta att dra pengar från kontot och att ”något blivit fel”. De kunde se min uppsägning.
I dag, ett och halvt år senare ringer jag en tredje gång och undrar vad företaget håller på med eftersom jag varken fått tillbaka några pengar och att de fortsätter att dra pengar varje kvartal. Jag får då veta att jag ska få kreditfakturor för alla transaktioner och att jag därefter måste ringa eller maila dem igen för att de ska kunna sätta tillbaka de pengar de felaktigt dragit.
Jag ifrågasätter ju givetvis varför JAG ska ringa tillbaka till DEM för att ge dem uppgifter som de själva skickar ut till mig. 😳 De ska de väl sköta internt. Jag får bara till svar att ”vi har våra rutiner”. Varför ska jag ha allt detta jobb för att de gör fel? Varför hänvisar de till ”vi har våra rutiner” om och om igen när deras rutiner uppenbarligen inte fungerar?
Om jag inte betalat fakturor i tid så hade jag fått fakturaavgifter, påminnelseavgifter och fått betala straffränta osv. Men jag ska bara finna mig i detta och dessutom kräver de att jag ska göra ännu mer jobb för att få tillbaka mina pengar. Är det inte de som ska rätta till felet och gärna kompensera mig när jag redan lagt en massa timmar på detta? Jag är uppe i en arbetsdag i tid nu, och som sagt har inget hänt. Att det är är ett företag som arbetar med kunder är en gåta. Alla kan göra fel, det är hur man agerar därefter som gör skillnaden. Men efter en del googlande så inser man att företaget är oseriöst. -
skrev om Verifone Sweden AB
Varning! Akta! Som tidigare omdömen så slutar dem inte fakturera. Har inte svarat på Mail. Allt trots uppsagt avtal och bekräftat. Dessutom fungerade inte deras tjänster
-
skrev om Verifone Sweden AB
Usel support och teknisk service!
Har varit utan fungerande terminal i snart 4 månader och de tar 2 månader att få svar på mail!!
Håller långt borta från detta företag. -
skrev om Verifone Sweden AB
Håll dig borta från detta företag! De har system för att lura dig och de är duktiga på det.
Kundtjänst -svarar aldrig inom 6h
Emajl -svarar aldrig
Fortsätter fakturera fast man har sagt upp avtalet flera månader innan "avtas tiden "
Samt fakturerar för Babs maskin fast de har bekräftat att de har fått den tillbaka med företagspaket som de kräver. Det är hundratals som blivit lurade av Verifone så håll dig borta. -
skrev om Verifone Sweden AB
Håll dig borta från detta företag! De har system för att lura dig och de är duktiga på det.
Kundtjänst -svarar aldrig inom 6h
Emajl -svarar aldrig
Fortsätter fakturera fast man har sagt upp avtalet flera månader innan "avtas tiden "
Samt fakturerar för Babs maskin fast de har bekräftat att de har fått den tillbaka med företagspaket som de kräver. Det är hundratals som blivit lurade av Verifone så håll dig borta. -
skrev om Verifone Sweden AB
Har i några månader försökt få dem att rätta en felfakturering sedan juli 2020.
De svarar inte på mail, återkommer aldrig, extrema kötider i telefon. VAD ska man göra? Helt otroligt hur katastrofalt de behandlar sina kunder. -
skrev om Verifone Sweden AB
Obs!!!Mycket oseriösa
Kundtjänst -svarar aldrig
Emajl -svarar aldrig
Fortsätter fakturera fast man har sagt upp avtalet flera månader innan "avtas tiden "
Samt fakturerar för Babs maskin fast de har bekräftat att de har fått den tillbaka med post"rekommenderad paket"
Tänker anmäla till polisen Samt konsumentverket
Betyg 0 -
skrev om Verifone Sweden AB
Obs!!!Mycket oseriösa
Kundtjänst -svarar aldrig
Emajl -svarar aldrig
Fortsätter fakturera fast man har sagt upp avtalet flera månader innan "avtas tiden "
Samt fakturerar för Babs maskin fast de har bekräftat att de har fått den tillbaka med post"rekommenderad paket"
Tänker anmäla till polisen Samt konsumentverket
Betyg 0