Verifone Sweden AB

1.0

11 omdömen om Verifone Sweden AB

Gunilla M
Skrev om Verifone Sweden AB

Vi har haft dom länge och tidigare var de väldigt bra att ha att göra med men nu är det helt hopplöst. Oavsett vilket telefonnummer som man ringer så är det telefonkö och ingen svarar. Jo om man vill till försäljning då svarar de men därifrån kan de inte koppla till rätt handläggare och man får sätta sig i kö

Hani M
Skrev om Verifone Sweden AB

VARNING, VARNING, VARNING... BEDRAGARE, BEDRAGARE, BEDRAGARE.....Varning för bedragare, fastna aldrig med de, har inte fått någon transaktioner på det jag sålde till företagetsontot, teknisk support personal lurar mig att de löste problemet och pengarna ska var i kontot efter max 24 timmar, pratade sedan med swed pay som hjälpte till och kontaktade då fick de höra att mina pengar finns någonstans på månen. T.o.m val fyra när man ringer för uppsägning funkar inte dvs. Inget svar oavsett hur länge du väntar på luren.

Ulla Margareta S
Skrev om Verifone Sweden AB

Uruselt helt enkelt ! Inte pålitliga ! Behåller pengarna och skyller på tekniska problem . Svåra eller helt omöjliga att komma i kontakt med . Tror det är ett fall för uppdrag granskning!

Monika G
Skrev om Verifone Sweden AB

VARNING! Jag sa upp mitt abonnemang 5 maj 2021, efter att ha suttit i telefonkö 1h och 34 min. 31 augusti 2021 ringer jag dem igen (ny telefonkö) för att Verifone fortsatt att dra pengar från mitt kont. Jag får då veta att de ska returnera mina pengar och att de ska sluta att dra pengar från kontot och att ”något blivit fel”. De kunde se min uppsägning. I dag, ett och halvt år senare ringer jag en tredje gång och undrar vad företaget håller på med eftersom jag varken fått tillbaka några pengar och att de fortsätter att...

Karl Mikael L
Skrev om Verifone Sweden AB

Varning! Akta! Som tidigare omdömen så slutar dem inte fakturera. Har inte svarat på Mail. Allt trots uppsagt avtal och bekräftat. Dessutom fungerade inte deras tjänster

CHARLOTTA O
Skrev om Verifone Sweden AB

Usel support och teknisk service! Har varit utan fungerande terminal i snart 4 månader och de tar 2 månader att få svar på mail!! Håller långt borta från detta företag.

Hans Daniel K
Skrev om Verifone Sweden AB

Håll dig borta från detta företag! De har system för att lura dig och de är duktiga på det. Kundtjänst -svarar aldrig inom 6h Emajl -svarar aldrig Fortsätter fakturera fast man har sagt upp avtalet flera månader innan "avtas tiden " Samt fakturerar för Babs maskin fast de har bekräftat att de har fått den tillbaka med företagspaket som de kräver. Det är hundratals som blivit lurade av Verifone så håll dig borta.

Hans Daniel K

SUSANNE W
Skrev om Verifone Sweden AB

Har i några månader försökt få dem att rätta en felfakturering sedan juli 2020. De svarar inte på mail, återkommer aldrig, extrema kötider i telefon. VAD ska man göra? Helt otroligt hur katastrofalt de behandlar sina kunder.

ILIR M
Skrev om Verifone Sweden AB

Obs!!!Mycket oseriösa Kundtjänst -svarar aldrig Emajl -svarar aldrig Fortsätter fakturera fast man har sagt upp avtalet flera månader innan "avtas tiden " Samt fakturerar för Babs maskin fast de har bekräftat att de har fått den tillbaka med post"rekommenderad paket" Tänker anmäla till polisen Samt konsumentverket Betyg 0

ILIR M