Verisure

Verisure är det nya namnet för Securitas Direct hemlarm. Vårt hemlarm är det mest installerade i Sverige. Med fokus på kvalitet och service är våra 300 000 svenska kunder bland de mest nöjda i branschen. Varannan minut, dygnet runt, året runt, installeras ett Verisure-larm någonstans i världen.
Grunden i vårt framgångsrika erbjudande är smarta hemlarm med fokus på trygghet och säkerhet där vi erbjuder produkter och tjänster skräddarsytt för dig och din familjs behov. Med Verisure får du ett pålitligt skydd mot inbrott och brand samt lösningar för det smarta uppkopplade hemmet.
Vi ger dig rådgivning efter dina behov, professionell installation, uppkoppling till vår egna larmcentral med övervakning dygnet runt, larmhantering inom 30 sekunder och fria väktarutryckningar.
  • Inbrottsskydd med bildverifiering
  • Dygnet runt-uppkoppling till vår egen larmcentral
  • Fria väktarutryckningar
  • Professionell installation
  • Uppkopplat brandvarningssystem
  • Tjänster för det smarta hemmet
Verisure

Våra tjänster

4.5 / 1111 recos
Gumpekullavägen 8, Linköping
4.6 / 421 recos
Gumpekullavägen 8, Linköping

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.