Alla kategorier Hemlarm Östergötland Linköping Verisure Verisure - Hus och Villalarm
Rekommenderat företag 2016 - Verisure - Hus och Villalarm
Rekommenderat företag 2015 - Verisure - Hus och Villalarm

Verisure - Hus och Villalarm

En del av Verisurewww.verisure.se

Gumpekullavägen 8, 582 78 Linköping — Visa karta

Verisure erbjuder mer än bara ett vanligt larm, med vår smarta funktionalitet får du ett uppkopplat smart hem. Du kan larma av och på direkt från mobilen, styra belysning, få notiser när barnen kommer hem, mäta temperatur och luftfuktighet, m.m.

Läs vad 704 kunder tycker om Verisure - Hus och Villalarm

• Anita P
    Anita P skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    En mycket trevlig installatör, som även fungerade, som säljare.
    Har blivit mycket trevligt bemött, även när jag strulat med larmet. Har försökt att bättra mig. Det känns tryggt att ha installerat larmet. Det är bra att man kan ta upp
    ikonen för larmet på telefonen. "Mycket nöjd kund."
  • Hellmut B
    Hellmut B skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Tack jag är nöjd jag har fått det jag behöver
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Fungerar klockrent är ett bra larm
  • Kicki J
    Kicki J skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Bra app, men dåligt att det inte går att få siren utomhus!
    2017-01-18 Verisure Sverige svarar Kicki J
    Hej Kicki! Tack för rekommendationen och bra feedback. Vi ser till att rätt person får dina synpunkter.
  • Yvonne B
    Yvonne B skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Mycket nöjd. Bra service och engagerade anställda.
  • Yvonne B
    Yvonne B skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Känns väldigt tryggt att lämna bostaden när jag nu skaffat larm.
    Har även fått testat hur snabbt ni reagerar då jag av misstag löst ut larmet..
  • Per W
    Per W skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Bra funktionalitet.
    Att allt kostar, månadsvis är dock irriterande. Man borde kunna "köpa" fler produkter, utan att det kostar månadsvis.
    Saknar kamera som gör rörlig övervakning. Finns hos andra.
    2017-01-18 Verisure Sverige svarar Per W
    Hej Per W! Tack för rekommendationen och dina värdefulla synpunkter, vi ser till att de kommer fram till ansvarig.
  • Hans B
    Hans B skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Mycket bra larm med smarta och användar vänliga funktioner.
  • Lennart S
    Lennart S skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Villalarmens Rolls Royce. Snygg design, hög kvalitet. Men framför allt, vilken service och snabba agerande vid de (lyckligtvis) falsklarm vi haft hittills. Installatören höll proffsklass. Är mycket nöjd.
  • Rolf A
    Rolf A skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Trevligt besök av försäljare vid dörren som erbjöd hemlarm och tittade runt och meddelade vad vi behövde och därvid ett genomarbetat förslag.Försäljaren meddelade att om vi köpte larmet skulle det utgå ersättning till någon som skulle skaffa larm .Jag uppgav min son men han har mej veterligen ännu inte fått ersättning.Ett muntligt löfte vid försäljning skulle självklart åtgärdas av Verisure-----Jag skriver inte just nu något posetivt utan förväntar att Verisure uppfyller muntliga löften från sin försäljare.---Det har snart gått ett år ????????
    2017-01-18 Verisure Sverige svarar Rolf A
    Hej Rolf A! Detta vill vi gärna titta närmare på. Kontakta oss på 020-7 24 365 (alla dagar, dygnet runt) så ska vi se till att rätt person får tipsersättning.
  • Jan B
    Jan B skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    bemötandet var mycket bra larmet fungerar bra
  • Anita A
    Anita A skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Hej! Vi är mycket nöjd med vårt Verisure larm Vi är trygga både natt o dag Vi har även talat om för våra vänner att en bättre trygghet just nu finns inte
  • Eddie B
    Eddie B skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    alltid trevliga och hjälpsamma. Speciellt montörerna som installerat de olika larmen.
  • Tommy A
    Tommy A skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Mycket bra service, och allt fungerar mycket bra
  • Lennart B
    Lennart B skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Full service och bra personal. Allt proffsigt utfört.
    Det enda negativa är att man först köper prylarna och sen betalar hyra för dom?
  • Conny G
    Conny G skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    snabb information via telefonen vid olika händelser det känns tryckt och trevligt bemötande
  • Hans B
    Hans B skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    man ställer upp på ett sakligt vänligt och korrekt sätt det känns bra att ha med dem att göra
  • Ulrik A
    Ulrik A skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Larmet fungerar bra. Det jag önskar är att man under tiden man har larmet hade fått personlig uppföljning/uppdatering och inte bara nyheter på mejlen. Det är lätt att bli en "anonym" kund. Jag vill veta om jag kan uppdatera mitt villalarm och förbättra det.
  • Martin K
    Martin K skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Fick inbrott i huset och tog kontakt med verisure. Dagen efter sitter Patrick i vårt hus och presenterar konceptet. Grym presentation. Kändes helt klockrent. Supernöjda med larmet men framförallt med hur hjälpsam Patrick varit före och även efter installation. Största misstaget vi gjort är att vi inte valde verisure innan vi fick inbrott.
  • Margareta A
    Margareta A skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Jag har köpt larm. Installationen var OK, bortsett från att batteriet inte fungerade i ena kameran och jag fick ringa flera gånger innan det blev åtgärdat. En till sak som inte var så bra var att installatören lämnade källardörren olåst. Jag uptäckte inte det förrän efter 2 dgr. För övrigt tycker jag att larmet är bra och lätt att använda.
    2017-01-18 Verisure Sverige svarar Margareta A
    Hej Margareta! Tack för rekommendationen. Jag förstår att de punkter du hänvisar till inte känns så värst lyckade, du får gärna återkomma till oss på 020-7 24 365 (alla dagar, dygnet runt) så ser vi till att rätt person får din feedback.
  • Göran A
    Göran A skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Det känns som ett modernt och proffsigt larm med massor av möjligheter.
    Det är snarare min trångsynthet och lathet som sätter gränserna.
    Jag har fått mycket bra service, vad jag har köpt antar jag att ni ser själva.
  • Mats B
    Mats B skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Produkten funkar bra, bra support.
  • Gunnar A
    Gunnar A skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Jag har fått hjälp med allt som önskats
  • Tommy K
    Tommy K skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Upplever att det känds tryggt
  • Eleonore N
    Eleonore N skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Hög säkerhet. Känns tryggt hela dygnet. Mkt bra att man kan larma på när vi är inne också.
  • Lars A
    Lars A skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Fantastiskt bra bemötande från både säljare och installatör. Mycket bra guidning och dialog i anslutning till köp - vad jag behövde, hur vi skulle lösa vissa saker och få ut det ultimata av produkten/tjänsten. Snabb och professionell installation. Utmärkta guidelines på nätet och i appen. Nu har det snart gått ett år sedan jag fick larmet installerat och jag har inget att att anmärka på!
  • Kurt A
    Kurt A skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Bra bemötande i samband med uppgradering och ur och inkoppling i samband med målning och inkoppling fiber i fastigheten. Jag är så långt mycket nöjd,
  • Benny A
    Benny A skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Bra att ha när man reser bort till exempel
  • Lars B
    Lars B skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Det gamla larmet fick ett fel. Fick ett bra erbjudande om uppgradering. Installation fungerade utan problem på utlovad tid.
    Larmet har sedan fungerat väl.
  • Anna A
    Anna A skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Vi är mycket nöjda med verisure. Känns tryggt o bra. Sen har de ett tre loft bemötande o god service.
  • Åke A
    Åke A skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Efter att besökt deras hemsida så tog det ca 5 min då det ringde en trevlig man och ville boka hembesök utan vidare åtagande senare ringde en säljare och vi bokade tid för besöket även han trevlig, då köpte vi ett larm bestående av tre kameror samt direktkopplat till deras övervakningscentral . under tiden vi haft larmet så har vi fått kanonrespons efter 2 larm som orsakats av misstag kontaktades vi via sms omedelbart likadant vid strömavbrott . jag är helnöjd med allt hoppas det funkar lika bra vid ett ev skarpt läge vilket jag hoppas vi slipper
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Lättillgängligt och bra, men lite dyrt i månadskostnad.
  • Ben N
    Ben N skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Fungerar fantastiskt med appen och allt
  • Christian A
    Christian A skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Lite väl dyrt kan jag tycka men det ska ju vara marknadens bästa sägs det
  • Bertil A
    Bertil A skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Hittills har jag bara gott att säga om Verisure. Vi känner oss trygga med larmet.
  • Göran A
    Göran A skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Fungerar bra. Flera bra tillval. Autogirot underlättar betydligt. Bra support via internetsidan.
  • Anders A
    Anders A skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Utmärkt bemötande ifrån alla inblandade så här långt .
  • Maria B
    Maria B skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Hej!
    Vi är nya kunder men vi har från början känt oss trygga med Verisure! Allt känns proffsigt!
    Maria Bitziou
  • Carina A
    Carina A skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Mycket nöjd kund sedan 15 år. Bra produkter och bra service.
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Bra! Stabilt! Trovärdigt! Behjälpande!
  • Anette B
    Anette B skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Professionellt bemötande ända från början, fin information om villkor och funktion.
    Klanderfri funktion.
  • Kjell I
    Kjell I skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Jag tycker att det fungerar alldeles utmärkt!
    Har väl inte haft något inbrott hittills, så jag vet inte hur det funkar i detta läge.
    (Kanske tack vare )
    Vid bortavaro ser jag kontinuerligt hur många grader varmt det är i huset, ser att alla dörrar och fönster är stängda och larmade.
    Larmade själv av misstag, tog inte många sekunder förrän jag fick ett meddelande om vad som hände!
  • Mike E
    Mike E skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Bra larm men på tok för dyr månads kostnad
  • Torbjörn A
    Torbjörn A skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Bra och snabb service och allt fungerar perfekt med uppdateringar i mobilen.Min mor som är över 80 år tycker även hon att allt är lätt att sköta.
  • Jan A
    Jan A skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Det ska finnas en prövotid innan tilläggskostnader uppstår, om det visar sig att kompletteringar behöver göras. Kunden ska inte bara köpa prylar, utan det är funktionen som räknas. Den behöver kunna testas en viss tid. Visserligen fick jag igenom detta men det är oklart hur Verisure har anammat den principen, rent allmänt. Bara ett tips i all välmening. Mera nöjda kunder är bra reklam.
    Jag har påpekat det tidigare men är osäker på om något har hänt. Det jag tycker är alltså att rörelsevakt som är placerad i samma utrymme som manöverpanelen (alltså vid normala utgången) inte ska ha någon fördröjning, när denna vakt ingår i skalskydd. För mig förefaller det som en barnlek att fixa i med hjälp av era datorer i larmsystemet. Ursäkta om den där saken redan är fixad. Har inte testat. Var vänlig bekräfta mig om sakernas tillstånd. Min E-postadress är: janande@telia.com. OK mitt "Installationsnummer" är 654617.
    Vänligen
    Jan Andersson
    2017-01-03 Verisure Sverige svarar Jan A
    Hej Jan! Jag har mailat dig på adressen ovan. // Jimmy
  • Zrar A
    Zrar A skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Hej
    Ni e under bara företag och ni e alltid vaken
  • Peter B
    Peter B skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Väldigt professionellt bemötande utom hanteringen av faktureringen
  • Göran E
    Göran E skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Bra bemötande, trevlig installatör. Allt fungerar tillfredsställande.
  • Anders B
    Anders B skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Bra.".....................................................
  • Anne M
    Anne M skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Gott bemötande hela vägen, från telefonbokning till installation. Lättskött larm. Enkelt att kontrollera status på nätet.

Gumpekullavägen 8, 582 78 Linköping