Alla kategorier Hemlarm Östergötland Linköping Verisure Verisure - Hus och Villalarm

Verisure - Hus och Villalarm

En del av Verisurewww.verisure.se

Gumpekullavägen 8, 582 78 Linköping — Visa karta

Verisure erbjuder desto mer än bara vanliga larm. Genom våra smarta larmfunktioner får du ett smart, uppkopplat och tryggt hem. Du kan larma av och på ditt hem direkt från telefonen, styra all belysning, få notiser när dina barn kommer hem och går och dessutom mäta allt från luftfuktighet till temperatur därhemma.

Bor du i villa? Då är det ett hemlarm speciellt anpassade för villor du ska ha. Vi har en rad olika larmpaket som passar för både enskilda villor och radhus. Kontakta oss för att få mer information om vilket paket som passar ditt hus, din planlösning och dina kvadratmeter bäst.

Läs vad 1091 kunder tycker om Verisure - Hus och Villalarm

• Jan C
    Jan C skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Mitt larm har fungerat bra hela tiden jag haft det. Det inger förtroende. Personalen som jag har pratat med har varit bra.
  • Johan H
    Johan H skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Bra rådgivning att skräddarsy min lösning. Snabb och bra installation. Lätt arbetat och användar vänligt system. Trevlig personal. +++
  • Vittoria W
    Vittoria W skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Fick god kontakt från början och bra information. Huslarm installerades redan veckan efter och det gick snabbt och smidigt. Vi är nöjda. Har inte behövt ställa så mycket frågor. Kanske lite tips och mer instruktioner om hur man kan eller ska göra med vissa saker. Upplever att det är lite svårt/jag har inte riktigt läst på/sett hur man gör för att tidsinställa koder till tex städare etc.
    Helhetsbilden är positiv.
  • Jochen K
    Jochen K skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Flyttade mitt larm från en villa till en annan och redan från början var man lyhörd för behov och önskemål. En tät kontakt och öppenhet ledde till affär och ännu en lyckad installation!
  • Bengt J
    Bengt J skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Vi hade ett annat larmföretag och kollade med Verisure. Då kom det en trevlig och duktig dam och demonstrerade deras larm. Det verkade så bra så vi bytte till Verisure. Efter en dryg vecka kom en trevlig och kunnig kille och plockade ned det gamla larmet och monterade det nya och hittills har det fungerat bra så vi är nöjda.
    Verisure Sverige, Verisure gillar detta
  • Stefan H
    Stefan H skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Trevlig säljare och trevlig installatör. Allt fungerar som det ska
  • Magnus N
    Magnus N skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    fick stor hjälp när jag skulle byta larmet och installatören var kunnig
  • Axel H
    Axel H skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Nyinstallation av hemlarm.
    Kunnig säljare vid hembesök som inte tvingade på oss ”onödiga” produkter. Serviceminded installatör som tog den tid vi behövde för att lära oss larmet
  • Hans R
    Hans R skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    I allra högsta grad kundorienterat och positivt bemötande.
    Jag var på väg att lämna Verisure för en konkurrent.
    Detta ändrade Verisures kontaktperson på genom sitt mycket professionella agerande tillsammans med Håkan i Höllviken.
    Jag är idag mycket tacksam för att vara kvar som kund hos Verisure och mycket nöjd med hur relationen har utvecklats!
  • Jan G
    Jan G skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Mycket bra bemötande hela tiden.
    Dock har det varit problem med vissa komponenter som bytts utan kostnad. Lite svårt för oss äldre att hantera datasystemet.
  • Ulf C
    Ulf C skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Funkar som det ska, jättenöjd. Appen kanon.
  • Claes B
    Claes B skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Mycket bra bemötande. Snabb montering och genomgång av larmet.
    Larmet fungerar bra enligt önskemål.
  • Bengt R
    Bengt R skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Ja! Mycket bra bemötande men alla uppgifter som säljaren kom med var ej sanna! Kommer ej ihåg nu exakt vad det var!
    Överhuvud taget är det ett för dyrt larm! Men det funkar!
    Vi har köpt fler ”smartpluggar” men det är inte helt enkelt att ansluta dem!
    Tänkte ett tag att byta larmet men anslutningen, uppkopplingen kostar kosing!
    Vi borde få rabatt på detta abonnemang!
    400:- kr i månaden är på tok för dyrt!
    2017-11-15 Verisure svarar Bengt R
    Hej Bengt! Tack för din feedback! Kontakta oss gärna på kundtjanst@verisure.se eller 020-724365 om du vill att vi granskar hur försäljningen gick till eller om det finns något annat vi kan göra för dig.
  • Göran L
    Göran L skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Trevligt och korrekt bemötande vid första mötet då vi också bestämde nivå på tjänster och utrustning.

Bra och proffsig information i samband med installationen!

Efter installationen i juni har vi inte varit i kontakt med er och allt verkar fungera som det ska (vi har inte haft något ”skarpt läge”)

Mvh Göran
  • Britt Louise T
    Britt Louise T skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Trevligt o kunnigt bemötande ingen tidsbrist - lugnt
  • Natalie S
    Natalie S skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Jag är mycket nöjd för båda köp varor och tjänster!! ! Det mitt i semester tider, men företaget ställde upp sen på eftermiddag och efter arbetstid, suveränt! Anna som förde intonationen var helt underbart person, hade tålamod och hjälpe mig med allt jag behövde. Självklart för Verisure 5 av 5 betyg!
  • Karl-georg J
    Karl-georg J skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Väldigt bra bemötande när vi fick hjälp med uppgradering av vårt larm. Vi är mycket nöjda och har rekommenderat Er till goda vänner samt arbetskamrater.
  • Thorbjörn H
    Thorbjörn H skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Installation larm i lägenhet.
    Mycket nöjd av både administration och tekniker
  • Ulrika E
    Ulrika E skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Köpte ett komplett hemlarm med kameraövervakning, brandlarm och smartplugs. Bra bemötande från presentation till installation. Fick en smart kamera som bonus vilket är perfekt när man nu kan kolla sina hundar hemma.
    Kameradetektorn strulade för ett tag sedan, den larmade trots att inget hänt hemma. Snabbt kom en installatör och bytte ut den mot en ny.
    Det bästa är att jag kan övervaka, tända/släcka lampor och larma/larma av via app i mobilen.
    Uppskattar också att det direkt kommer sms/mail om jag har strömavbrott hemma, den infon hade jag inte fått annars.
    Även positivt att det direkt kommer ett sms om man själv råkat larma och larmar av inom några sekunder och ingen åtgärd från Verisure behövs.
    Jättenöjd hittills!
  • Leif E
    Leif E skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Bra info från säljare och installatörer. Ger trygghetskänsla både när man är hemma och bortrest.
  • Lennart S
    Lennart S skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Ett mycket proffsig företag. Inger förtroende.
  • Rolf Å
    Rolf Å skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Det har fungerat bra från första kontakten till installation och skarpt läge.
    Säljaren kom och hjälpte oss lite extra så vi fick igång tekniken med smartplug osv. Mycket uppskattat av oss.

Så här långt är vi väldigt nöjda med Verisure som har levererat på bästa sätt.
  • Siv G
    Siv G skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Fungerar utmärkt. Använder det både dag å natt. Det är en trygghet att ha er . 👍
  • Pierre S
    Pierre S skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Mycket bra frågade vad jag var utefter och kom med förslag
  • Göte A
    Göte A skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Service är under all kritik! Har väntat 4 dagar att få felet lagat.
    2017-11-14 Verisure svarar Göte A
    Hej Göte. Tack för din återkoppling. Vänligen kontakta oss på 020-7 24 365, så ska vi hjälpa dig med din servicebokning.
  • Yvonne C
    Yvonne C skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Mycket trevligt bemötande av både säljare och installatör.
  • Peter Å
    Peter Å skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Enligt önskemål.
    Korrekta och förtroendeingivande.
    De uppfyller mina förväntningar väl.
  • Jan Erik A
    Jan Erik A skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Bra installation av villalarm.
  • Kristian L
    Kristian L skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Gott bemötande på alla sätt! Trevlig person som installerade larmet och beskrev hur det fungerar. Gott bemötande då vi blivit uppringda pga glömt larma av (hände särskilt i början då ovanan var stor!). Har sedan dess inte behövt mer hjälp!
  • Mikael K
    Mikael K skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Ett i genomgående positivt kunnigt bemötande ifrån webbsidan till säljaren som kom på hembesök och hela vägen till den riktigt proffsiga teknikern som slutligen monterade och aktiverade vårt villalarm.
  • Bertil H
    Bertil H skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Bra första kontakt med en teknisk kompetent säljare. Enkel hantering av larm. Bra med uppkopplade brandvarnare och vattenvärmare.
  • Sverker A
    Sverker A skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Installerade första larmet 2007. Detta uppgraderades i maj 2017. Flytt av larmet till ny bostad i oktober 2017. Alla kontakter samt frågor har hanterats utmärkt med snabb handläggning. Installatörer var också mycket trevlig samt informativ med all info som skulle lämnas.
  • Paal S
    Paal S skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Selgeren av produktet ga god informasjon da vi diskuterte aktuelle løsninger for vår fritidsbolig. Installatøren var flink til å forklare om de ulike komponentene som inngikk i pakken vi installerte, og dette gjorde at vi umiddelbart ble fortrolige med hvordan larmsystemet fungerer. Vi har også fått god hjelp hos Verisure sitt kundesenter når noe har vært uklart for oss, eller når vi har fått feilmelding på hovedenheten (bare skjedd en gang med feilmelding).
  • Max K
    Max K skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Försäljaren var mycket trevlig och hjälpsam.
    Vid en förfrågan om speciella erbjudanden fick jag till svar att någon ringer dig. Jag väntar fortfarande på samtalet ca 3 månader.
    2017-11-14 Verisure svarar Max K
    Hej Max. Tack för din feedback. Vänligen kontakta oss på 020-7 24 365 så ska vi hjälpa dig.
  • Johan Å
    Johan Å skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Köpte det stora paketet och kompletterade med ett Yale Doorman. Funkar klockrent. Inställningsmöjligheterna för att automatisera funktioner är jättebra. Skönt också att kunna låsa/larma på distans om man har glömt det.
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Jag tycker att det var bra, som en helhet. Men ett litet minus på att jag hade uppfattningen att en flytt av larm skulle vara gratis. Så var ju inte fallet märkte vi efter flytt.
    2017-11-13 Verisure svarar Mikael H
    Tack för din feedback Mikael. Det uppskattar vi.
  • Anneli G
    Anneli G skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Perfekt och proffsigt bemötande
  • Kristofer G
    Kristofer G skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Vi har fått in två helt nya larmsystem och fått mycket information och hjälp från start till slut.
  • Göran L
    Göran L skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    br,a trevligt bemötande, god service.
  • Christos T
    Christos T skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Hej
    Jag har installerat ett huslarm hos Verisure och jag är mycket nöjd.
    Mvh Christos
  • Christoffer D
    Christoffer D skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Vi uppgraderade vårt larm vid dörrbyte.
    Vi fick flera olika val men förespråkades ett paket som passade oss bra med utrustning och pris.
    Montörerna var mycket serviceinriktade och förklarande vid installationen.
    Telefonservicen är snabb och tydlig.
    Tillhörande app och hemsida är enkel och lätt att förstå och använda.
  • Ingemar P
    Ingemar P skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Jag har varit kund hos Securitas Direct/Verisure sedan 1997 Under alla dessa år har allt fungerat perfekt: batteribyte, väktare kom när larm utlöst, telefon spärrad och larmcentral ringt och kontrollerat. Gamla larmet utbytt mot senaste modell sedan 6 månader med Rok-, Kamera-, Vatten-, Vibrationsdetektor samt Trygghetspanel, Smart plug och larmbrickor
    Verisure har full kontroll på min bostad dygnet runt
  • Per-arne G
    Per-arne G skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Mycket professionellt och trevligt bemötande som direkt skapade ett förtroende. Känns nu tryggt att använda deras produkter. Vid längre bortavaro har man också kontroll på temperatur mm i olika rum.
  • Sören S
    Sören S skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Köp larmpaket. Trevlig proffsig presentation och senare installation. Ett larm som förorsakats av vind i gardin på grund av ej helt stängd altandörr. Väktare snabbt på plats.
  • Johan D
    Johan D skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Proffisionell service och bra produkter
  • Christopher K
    Christopher K skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Allt funkar som det skall, snabbt och bra bemötande.
  • Rolf D
    Rolf D skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Bra bemötande med enkelt och stabilt system som inger förtroende och bidrar till säkerhet i en minst sagt orolig tid.
  • Peter A
    Peter A skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Finns bara ett ord. Kanon på alla sätt.
  • Iwona J
    Iwona J skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Fick akut behov att skaffa larm. Efter samtal kom till mig försäljare och förklarade allt och jag berättade ; vad jag önskar mig. Behövde inte vänta längre på installation .
    Jeanette Lundin ordnade en installation snabbt och var väldigt förstående och hjälpte mig. Hade till mig den tiden jag behövde vid varan möte. Allt fungerar bra, jag är supernöjd.
    Varmt rekommenderar Verisure
    Iwona Johansson
  • Gitt O
    Gitt O skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Vi har varit kunder hos Vericure sen 2005. 2017 uppgraderade vi vårt larm till omfatta även kameror samt rökdetektorer. Bemötandet från både kundtjänst och tekniker har genom alla år varit jättetrevligt och personligt. Och servicen är fantastisk! Därav att vi varit trogna kunder i 12 år!

Gumpekullavägen 8, 582 78 Linköping