Alla kategorier Hemlarm Östergötland Linköping Verisure Verisure - Hus och Villalarm

Verisure - Hus och Villalarm

En del av Verisurewww.verisure.se

Gumpekullavägen 8, 582 78 Linköping — Visa karta

Verisure erbjuder mer än bara ett vanligt larm, med vår smarta funktionalitet får du ett uppkopplat smart hem. Du kan larma av och på direkt från mobilen, styra belysning, få notiser när barnen kommer hem, mäta temperatur och luftfuktighet, m.m.

Läs vad 780 kunder tycker om Verisure - Hus och Villalarm

• Frederick  L
    Frederick L skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Har Securitas Direct / Verisure i Spanien och även om det är olika länder så delar de samma namn och då borde de även dela samma förtags profil. Vad ni än gör så skaffa inte Securitas direct / Verisure i Spanien för det är sedan omöjligt att överlåta till någon annan eller bli av med. De säljer in larmet med försäkring att det är lätt att överlåta om man skulle flytta vilket visar sig vara helt omöjligt och en djungel av dokumentation som ingen kan hantera. Spanska Securitas direct verkar helt missuppfattat nyttan med överlåtelse då de i och med det får en ny kund samt att den gamla kunden troligtvis skaffat ett nytt Larm. Nu får de i stället två missnöjda på sikt före detta kunder.
    2017-04-04 Fredrik A svarar Frederick L
    Hej Frederick! Det är intressant att höra dina reflektioner kring de erfarenheter du har gjort med oss i Spanien. Som du kanske vet har vi ett helt annat upplägg här i Sverige - här erbjuder vi överlåtelse till nya inflyttade och ett riktigt bra erbjudande om nytt larm till den som flyttar. Skulle du inte vara klar med ditt kundförhållande med våra kollegor i Spanien får du gärna återkomma så att vi kan assistera dig i dialogen.
  • Ulla A
    Ulla A skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Mycket bra bemötande o hjälp vid installationer o tel.kontakter
  • Carin B
    Carin B skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Känns som att Verisure följer upp aktiverade larm lite lättvindigt ( i Malmö i alla fall). Vore bra om de ringde upp & kollade så att allt verkligen är OK.
    2017-02-16 Verisure Sverige svarar Carin B
    Hej! Ta gärna kontakt med vår kundtjänst så ska vi förklara hur vi larmhanterar.
  • Hans A
    Hans A skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Skulle vilja ha lite mera grejer i telefon. Men jag är inte man att fixa detta. Skulle vilja fördjupa mig mer. 👍🏻
    2017-02-15 Verisure Sverige svarar Hans A
    Hej Hans!
    Ta kontakt med oss genom Support-funktionen på Mina Sidor eller i appen alternativt ring på 020 7 24 365 så ska vi hjälpa dig.
  • Katarina B
    Katarina B skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Verisure har trevlig personal och har alltid svar på frågorna. Allt de installerat har fungerat perfekt äver med hund som rör sig i huset. Att slå av och på lamporna med app fungerar också utan problem.
    Det ger trygghet att vara kund hos Verisure.
  • Ralf B
    Ralf B skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Bra installatör/tekniker och ett larm som är lätt att använda och har det mesta, även vattendetektor.
    Lars B skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Det ringde på ytterdörren och det var säljare. Jag tackade först nej men gick ut och ropande tillbaka honom för han var inte som många andra säljare, påstridig och övertalande. Det slutade med att i bytte ut vårat tidigare fungerande larm som ringde upp familjemedlemmarna och inte gick till en larmcentral.
    Vad gör man om man sitter långt hemifrån? Ringer en vän som inte svarar.
    Den trygghet vi känner att man kan larma både när man är borta och hemma är obeskrivlig. Vi tror dessutom att bara skylten som sitter vid entrédörrarna och Verisures goda rykte skrämmer bort objudna gäster.
    Lars B skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Bemötandet var mycket bra och installationen av larm i vår villa gjordes på
    ett perfekt och smidigt sett. Info om hur det skulle skötas gick mycket smidigt och
    Verisure i Danderyd kan mycket varmt rekommenderas, vilket jag också gör så
    snart jag pratar larm med andra.
  • Jonas
    Jonas skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Bara rosor vänligt bemötande occ mycket bra service
  • Ulf B
    Ulf B skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Har fungerat bra från första stund. Trevligt bemötande från säljare och installatör. Den enda jag kan ha synpunkter på är att appen ibland tar väldigt lång tid på sig att svara. Kan ibland ta 20-30s innan jag får en kvittens att larmet är avstängt. Och jag har mycket god mobiltäckning.
  • Anders B
    Anders B skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Funkar perfekt inga problem, är helnöjda!
  • Annika B
    Annika B skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Mycket bra info samt service .ett mycket tryggare hem med detta larmsystem.
    Brandlarm,kamerabevakning samt trygghetslarm gör vår vardag tryggare..
    Appen gör det enkelt att hålla koll när man är bortrest.
    Vi är helnöjda med allt
  • Mattias B
    Mattias B skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Vi är supernöjda med Verisure och deras sätt att hantera kunder.
    Trevlig och hjälpsam personal som svarar i telefon.
    Larmet har räddat oss från inbrott en gång.
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Bra produkter och trevlig installatör
  • Astrid N
    Astrid N skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Är nöjd med såväl bemötande, som utrustning.
    När jag fått igång larmet ofrivilligt har ni ringt upp mig snabbt.
  • Peter A
    Peter A skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Beställning av uppgradering av larmvar väldigt stökigt. Mycket missförstånd, fel pris I offert osv.
    2017-02-09 Verisure Sverige svarar Peter A
    Hej Peter! Jag beklagar att det uppgraderingen blev stökig.
    Har allting ordnat sig nu?
    Kontakta oss gärna på kundtjänst annars så ska vi hjälpa dig.
  • Ulla-britt A
    Ulla-britt A skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Har haft larmet i flera år. År 2016 slopade jag min marktelefon och har endast mobiltelefon. I samband med detta uppgraderades mitt befintliga larm. Killen som installerade var trevlig och hjälpsam. Hade stor kunnighet.
    Jag känner mej trygg att ha ett larm som fungerar.
  • Stig G
    Stig G skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Har varit kund sedan 90talet och har bara positiva upplevelse
  • Berit A
    Berit A skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    efter lite korrigring, ftytt av tel.nr. flytt av larmet. i övrigt,ja det funkar väl vid behov.
    mycket pengar pr. månad.
  • Ulla A
    Ulla A skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Mycket bra och snabbt svarstid
  • Robert B
    Robert B skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    bra, enkelt, väldigt familjevänligt, alla klarar av det
  • Rolf B
    Rolf B skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    bra bemøtande ,trevlige personer
  • Britt Inger A
    Britt Inger A skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Bra har inte haft några problem.
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Fungerar klockrent. Tyst och smidigt när allt är som det ska, snabb kontakt när det larmar. Teknikutveckling i framkant i branschen.
  • Kristina B
    Kristina B skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Bra! Bra! Bra! Bra! Bra! Bra! Bra! Bra! Bra! Bra! Bra! Bra! Bra! Bra! Bra! Bra! Bra! Bra! Bra! Bra! Bra! Bra! Bra! Bra! Bra!
  • Joacim A
    Joacim A skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Riktigt bra larm. Funkar perfekt. Bra att kunna styra i mobilen oxå.
  • Claes B
    Claes B skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Har haft larm sedan länge och fick god hjälp då vi hade inbrott för ett antal år sedan. Vi var utomlands och väktaren tog kontakt och kunde konstatera att man brutit sig in genom ett takfönster varefter hon kallade på polis. Min son kunde komma till plats och släppa in polisen och allt fungerade bra. Eftersom vi var nöjda med företaget valdes detta då vi i början på förra året bytte till ett nytt och mer modernt larm.
  • Lena B
    Lena B skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Vi är jättenöjda, bemötandet, installation och löpande har varit mycket bra. Inget att klaga på.
  • Anders A
    Anders A skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Bra bemötande och hjälp samt god serviceanda
  • Kent B
    Kent B skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Bra installation. Snabb respons när något händer. Snabbt byte av larmenheten vid ytterdörren när den gick sönder. Bra telefon support, men hög månadskostnad.
    Har köpt till ytterligare 3 smartplugs.
    Hittills nöjd.
  • Stefan A
    Stefan A skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Köpte larmet och fick det monterat snabbt och smidigt. Placeringen på en kamera vart inte så bra så att vi fick flera falsklarm när hunden sprang runt. (spegelbild) åtgärdades utan problem. Senare så skulle jag byta dörr och då behövde en tekniker kontrollera installationen igen, även fast det är samma procedur som att byta batteri vilket vi får göra själva. Vidare så är inte av-larmningen med brickorna så effektiv så att det kan dröja upp till 15-20 sekunder och flera försök innan det blir av-larmat. (mitt tidigare konkurrents av-larmning var mycket mer effektiv) Överlag så fungerar larmet klockrent och det är en väl fungerande app till detta.
  • IOliwer H
    IOliwer H skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Fungerar kanon bra. Aldrig haft några bekymmer. Skulle en gång montera ner systemet för renovering och glömde då att aktivera renoveringsläget. Två sekunder senare så ringde Verisure upp mig och frågade vad som hände. Med andra ord så har dem fullkoll på mitt hus och det känns tryggt för familjen. Varje natt aktiverar vi skalläget som larmar nedanvåningen och vi är då trygga på ovanvåningen.

Kan varmt rekommendera detta system. Kanske högre pris än konkurrenter men när det kommer till hack och andra intrång så har dem andra inget att sätta emot Verisures kryptering.

Hoppas denna rekommendation hjälper dig att välja.
  • Lars A
    Lars A skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Mycket bra bemötande från första stund, Inga problem att få saker fixade. Larmet fungerar mycket bra
  • Patrik A
    Patrik A skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Grymt bra service, Känsla av trygghet om något skulle hända. Känner mig säker att min familj är trygg när jag inte är hemma.
  • Jörgen C
    Jörgen C skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Utmärkt!
    Förutom det faktum att jag tvingas skriva 30 tecken.
  • Gun B
    Gun B skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Det var en trevlig man som installerade larmet. Men tyvärr fungerar inte smarplugg
    2017-02-02 Verisure Sverige svarar Gun B
    Hej Gun! Tack för rekommendationen och för bra återkoppling. Ring oss gärna på 020-7 24 365 eller kontakta oss på kundtjanst@verisure.se så hjälper vi dig få ordning på din Smart plug.
  • Eric B
    Eric B skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Vi är nöjda med vårt villalarm och använder det flitigt.
  • Agneta B
    Agneta B skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Vi är mycket nöjda med vårat villalarm.
  • Jörgen A
    Jörgen A skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Det känns tryggt att ha ett larm från Er.
  • Gunnar A
    Gunnar A skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Larmet har fungerat bra hittills och bemötandet har varit bra. Vi har bara haft larmet ett år.
  • Christer B
    Christer B skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Eftersom inga problem uppstått så är allt väl.
    Bra att kunna kontrollera med appen.
  • Jeanette A
    Jeanette A skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Det känns tryck med ett villalarm och rökdeckare
  • Anette B
    Anette B skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Mycket nöjd med funktionerna och kundservice som alltid är trevliga trots flera fellarm.
  • Björn B
    Björn B skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Helt ok larmföretag. Levererar det dom ska. Snabb uppföljning vid larm. De gånger dom hört pga larm har det berott på oss själva. Att vi inte stängt någon dörr eller fönster, inte kodat av i tid, etc. Det känns tryggt och säkert om det skulle vara "skarpt" läge. Kunde kanske ha lite bättre uppföljning efter installation för kolla att kunden använder det fullt ut samt om kunden "kan" larmet.
    2017-01-31 Verisure Sverige svarar Björn B
    Hej Björn! Tack för rekommendationen och för bra feedback. Vi tar dina synpunkter vidare!
  • Kerstin B
    Kerstin B skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Allt funkar bra,något hög månads kostnad dock..
    Lars B skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Från första kontakt har alla varit väldigt trevliga och aldrig förmedlat tvång till köp eller liknande. Snabb leverans av extra tillbehör som t.ex. smart plug. Bra koll på att anläggningen fungerar. Jag märkte aldrig att en kamera kommunicerade dåligt men direkt bokades tid och kameran byttes på ert initiativ.

Hittills har allt bara varit väldigt bra.
  • Christer B
    Christer B skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Enkelt att använda, utbygg bart smart hem som jag just nu håller på att bygga ut
  • Gun-britt T
    Gun-britt T skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Bytte leverantör för snart 1år sedan. Är mycket nöjd med Verisure. Trevlig och servicevillig personal och ett larm som jag själv kan styra även på distans.
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Fungerar perfekt. Snabba svar och åtgärder.
  • Anders B
    Anders B skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Jag är nöjd med Verisure i detta avseende.

Betyg 4

Gumpekullavägen 8, 582 78 Linköping