Alla kategorier Hemlarm Östergötland Linköping Verisure Verisure - Hus och Villalarm
Rekommenderat företag 2016 - Verisure - Hus och Villalarm
Rekommenderat företag 2015 - Verisure - Hus och Villalarm

Verisure - Hus och Villalarm

En del av Verisurewww.verisure.se

Gumpekullavägen 8, 582 78 Linköping — Visa karta

Verisure erbjuder mer än bara ett vanligt larm, med vår smarta funktionalitet får du ett uppkopplat smart hem. Du kan larma av och på direkt från mobilen, styra belysning, få notiser när barnen kommer hem, mäta temperatur och luftfuktighet, m.m.

Läs vad 579 kunder tycker om Verisure - Hus och Villalarm

• Monica A
    Monica A skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Proffsigt utmärkt service bästa teknikerna som instruerade allt.
  • Mats P
    Mats P skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Sjukt nöjd. Jätte trevlig personal. Bra kund servic!. Appen funkar bra. Larmet är perfekt👍👍
  • Lars-peter B
    Lars-peter B skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Funkade mycket braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
  • Lars-erik R
    Lars-erik R skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Från intresseanmälan om larm för bostad till installerat och klart har Verisure agerat professionellt och effektivt. Utbildning av larmet och instrument ( webb och app) för att hantera larmet är enkelt och lätt att förstå. Tycker kostnaden för larmet är OK och månadskostnaden för bevakning absolut värd sitt pris, allt beror på vad du vill skydda. Systemet går att bygga ut med nya funktioner på ett enkelt sätt, kommer snart komplettera ett av mina med en luftvärmepump med Verisure modul för fjärrstyrning.
  • Mats P
    Mats P skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Hela huset med larm och brandvarnare, och känns tryggt att lämna då jag är borta.
    Verisure är ett mycket bra larm.
  • Sebastian H
    Sebastian H skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Bra.
  • Mårten M
    Mårten M skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Fungerar som vi har förväntat oss. Mycket nöjda hittills.
  • Tommy L
    Tommy L skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Verisure har varit mycket tillmötesgående när man vill ha hjälp från dom
    och tryggheten att ha detta larm är underbart man sover lugnt.
  • Ann-sofie B
    Ann-sofie B skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Bra, gick snabbt och trevligt bemötande. Motsvarade helt förväntningarna, var kund sedan tidigare
  • Ivan A
    Ivan A skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Kom exakt på tid. Mycket trevlig. Tog sig tid att förklara. Ville verkligen hjälpa till.
    Vi är verkligen nöjda!
  • Laszlo P
    Laszlo P skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Vi har haft larmtjänsten nu i fyra månader. Snabba reaktioner från företaget vid kontakterna.
  • Karima E
    Karima E skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Bra, Trevlig och kunniga personal
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Mycket nöjd då systemet är smidigt och användarvänligt.
  • Kjell Å
    Kjell Å skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    proffsigt och vänligt bemötande av både försäljare och installatör
  • Mona B
    Mona B skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Hittills har det fungerat mycket bra
  • Joakim K
    Joakim K skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Bra bemötande från ÅF och från Verisure. Larmcentralen fungerar bra dock lite långväntetid de gånger som jag ringt men väldigt bra när man kommit fram. Bra APP och larmet har funderat klockrent hittills så vi är jättenöjda
  • Hamid B
    Hamid B skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Jag är jätte nöjd.
    Går larmet på kontaktas jag direkt.
  • Gunnar B
    Gunnar B skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Vi har haft larmet sedan något år efter det kom ut på svenska marknaden.
    Väldigt nöjda med allt, inkl. Kundservice som är kompetent och har kort svarstid.
    Vi har också brandlarmet och har nyligen lagt till ett vattenlarm.

==>> Önskemålet är dock starkt att Bankid, mobilt BankID, skall kunna vara inloggningsmetoden till Mina sidor.
    Sajten Klarna har dessutom gett sina kunder möjlighet att ha mobilt BankID som enda inloggningsmetod vilket höjer säkerheten avsevärt.
    Jag har tipsat Verisure vid ett par tillfällen om denna viktiga funktion och Verisure's möjlighet till produktutveckling som ger ett bättre skydd för mitt villalarm än vanliga lösenord!
    2016-11-15 Verisure Sverige svarar Gunnar B
    Hej Gunnar och tack för din rekommendation!
    Säkerheten är väldigt viktig för oss och er kunder, inloggning via (mobilt) BankId är en efterfrågad funktion och vi har lämnat förslaget vidare för utveckling.
    2016-11-15 Gunnar B svarar Verisure Sverige
    Bra men jag tycker det går alltför långsamt. Troligen 1 1/2 år sedan jag tipsade första gången.
    Klarnas lösning är också viktig.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Johan M
    Johan M skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Det finns ögonblick vi inte vill uppleva, sånt vi vet kan hända men hoppas att det aldrig ska hända, och när det händer finns Verisure där för dig. Jag vet det för jag har stått i mitt egna hem och frenetiskt tryckt på ett kontaktlarm när jag behövt hjälp. Trots att jag inte var högst upp i larmlistan hade en jag inom en minut kontakt med en operatör från verisure som direkt larmade ut både väktare och kontaktade polisen. Tre minuter efter jag tryckt på kontaktlarmet ringer polisen upp och frågar om jag behöver hjälp på plats. Sju minuter efter jag tryckt på larmet har Securitas tre väktare på plats. Jag har stått i en situation där det skitit sig, och jag känner mig trygg att jag får hjälp när jag behöver det ifrån verisure. Om det så är ett kontaktlarm, inbrottslarm eller brandlarm så fungerar både tekniken och larmkedjan och jag har snabbt en operatör med mig i telefon. Det är en trygghet jag kan lita på.
    2016-09-20 Verisure Sverige svarar Johan M
    Hej Johan! Tack för dina fina ord, vi är glada att kunna hjälpa till i alla situationer våra kunder kan tänkas hamna i.
  • Askme A
    Askme A skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Gå igenom avtal och vad det egentligen kommer att kosta er, jag betalade 14400 kr för ett larm, sedan tillkommer service avtal och månads kostnad. Sedan kostar det dig alltid 697 kr om de skal ut och kontrollera eller serva som inte är garanti. Stora batteri problem i starten. Enheter mister förbindelser. Remote funktionen via APP ostabil, långa svarstider. Sedan har de inte kund känsla när saker inte sker som begärt då förlitar man sig på Securitas avtal där du tvingas till 697 kr per servicetillfälle. De har ingen ute siren. Deras väktare när kommer de egentligen där du bor mäta tiden!
    Åter igen värdelösa då de är för stora och mister helt kundfokus som alltid inom Securitas koncernen
    2016-08-24 Verisure Sverige svarar Askme A
    Hej Askme! Det är tråkigt om du som kund är missnöjd. Om det finns något ärende vi kan hjälpa dig med, kontakta oss gärna via mail kundtjanst@verisure.se eller i ett PM på Facebook. Du kan också ringa oss direkt på 020-7 24 365.
  • Magnus J
    Magnus J skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Jätte braa larm, men vill ha bättre brytare för inbyggnad för att styra belysningen mm. Mer tekniska lösningar 😊
  • Sonny J
    Sonny J skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Från upphandling av inbrottslarmet och installation så har allt varit till belåenhet. Bra service och alltid blir man vänligt bemött när man ringer till kunservice när man har någon fråga. Securitas larmcentral är snabba med sin service att ringa när inbrottslarmet har utlöst.Väktarna har varit snabbt på plats när dom har behövt rycka ut någon gång. :)
  • Rolf O
    Rolf O skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    helt utan problem. det kan med svårighet bli bättre.
  • Anders N
    Anders N skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Vi känner trygghet med Verisure, har vid några tillfälle glömt att avlarma skalskyddet på morgonen, det går inte många sek förrän telefonen ringer. Alltid får vi ett trevligt bemötande vid förfrågningar ang larmet.
  • Peter F
    Peter F skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Bra bemötande, bra återkoppling när larmet går I gang.
  • Roger E
    Roger E skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Bara bra, bra support och lätt att få råd och anvisningar om larmet och hur det ska hanteras.
  • Nils S
    Nils S skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Har fungerat utmärkt. Trevligt bemötande av både säljare och montör.
  • Roland A
    Roland A skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Vi är nöjda med hur allt fungerar och trevligt bemötande när kontakter har skett.
  • Per B
    Per B skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Det var jättebra,jag köpte ett villalarm och det levde upp till mina förväntningar
    helt och fullt.Bemötandet från både kundtjänst och tekniker har varit jättebra.
  • Rune S
    Rune S skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Vi upplever detta som tryggt och bra, speciellt viktigt för oss är brandlarmsfunktionen
  • Ronny E
    Ronny E skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Vi är väldigt nöjda med er ni ringer något har gått fel pratar lugnt med oss att allt värkar bra tack för allt
    Ronny
  • Sussane H
    Sussane H skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Bra och användar vänligt. Snygga och nätta lås/larm för installation. Är lite dyrt , borde vara någon trappstege i avgiften efter hur lång tid man varit kund, få eller inga falsklarm, dvs premiera kunder som inte kostar.
    2016-07-18 Verisure Sverige svarar Sussane H
    Hej Sussane! Bra tankar kring hur vi kan göra våra kunder nöjdare. Vi tar dem vidare till vår marknadsavdelning. Önskar dig en fortsatt bra dag!
  • Sören L
    Sören L skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Jag är en av Securitas Direkts första kunder och sedermera blev jag automatiskt kund hos Verisure. Jag förstår inte riktigt namnbytet men det ligger väl över min förmåga att fatta...
    Jag är mycket nöjd med den service jag fått och jag tror att Verisure är ett av de bästa larmföretagen. Detta i kombination med dna-märkning, bra lås och dörrar och allmän försiktighet och givetvis Grannsamverkan gör säkerheten så hög som man bara kan inom rimliga gränser.
  • Staffan J
    Staffan J skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Bra bemötande och rådgivning vid våra framförda önskemål.
    Anläggningen fungerar bra så här långt.
  • Christina A
    Christina A skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Vi är mycket nöjda - känner stor trygghet och säkerhet!
  • Sabine B
    Sabine B skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    ni är snabbt med kontakt .Alltid snälla på telefon. Ich snabb för att ta bort fel.
  • Staffan S
    Staffan S skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Fantastiskt bra!! Den vi talade med var så serviceminded! Han kunde verkligen sin sak!!
  • Kenneth C
    Kenneth C skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Det bara funkar och funkar bra
  • Sten-åke H
    Sten-åke H skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Positivt. Allt har fungerat bra.
  • Christer L
    Christer L skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Bemötandet har fungerat bra och följande produkter har jag köpt.
    kameror
    läckagesensorer
    dörr magnet
  • Peter L
    Peter L skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Hej, tycker att allt har funkat bra. Var lite problem med några enheter från början men när de blivit utbytta har allt funkat toppen. Så är en nöjd kund.
  • Per O
    Per O skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Hej !
    Bemötandet från Er är alltid proffsigt, ni verkar veta vad ni talar om, Era tjänster är, som jag bedömer det, de bästa på marknaden. Trots påtryckningar från vissa dörrförsäljare, från andra larmföretag, som varit billigare än Er, har jag valt att stanna kvar som kund hos Er, dessa företag har jag inget förtroende för.
    Jag är mycket nöjd som kund hos Er, ni är ett företag man kan lita på.
    Med vänlig hälsning Per Olsson
  • Björn S
    Björn S skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Vi är mycket nöjda. Bra service och support. Känns tryggt.
  • Susanne E
    Susanne E skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Jättebra och jättetrevliga människor
  • Simone B
    Simone B skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Toppen. Installation och fellarm.
    2016-05-23 Verisure Sverige svarar Simone B
    Hej Simon! Tack för det fina betyget, det värmer!
  • Robert A
    Robert A skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Till sist, efter tredje samtalet, fick jag den hjälp jag behövde. Blev nöjd till slut, men var missnöjd då jag ej fick den hjälp jag behövde för att lösa problemet. Olika besked som vittnar om inkompetent personal? Har varit missnöjd en gång tidigare, december 2015, då vi hade tekniska problem. Mitt förtroende för Verisure har minskat något. Kompensation?
    2016-05-20 Verisure Sverige svarar Robert A
    Hej Robert. Tudelat - å ena sidan glädjer det mig att du är nöjd, men å andra sidan förstår jag på dig att du inte tycker att vi har sett över och återkopplat tillräckligt i ditt/dina ärenden. Återkom gärna till vår kundtjänst, kundservice@verisure.se eller 020- 7 24 365 så att vi kan se över ditt ärende och få dig att ha en helt bra känsla i magen. Trevlig fredag!
  • Sebastian S
    Sebastian S skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Bra service och bra kvalitet på sin utrustningen.
  • Sven-olof P
    Sven-olof P skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Trygghet. Snabba telefonsamtal när det larmar.
  • Per M
    Per M skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Tryggt att veta att om barnen kommer först hem så behöver vi inte vars oroliga :)
  • Ronald A
    Ronald A skrev om Verisure - Hus och Villalarm
    Känns tryggt och bra. Mycket trevliga medarbetare som ger snabb service. Rekommenderat dem till vänner och bekanta.

Gumpekullavägen 8, 582 78 Linköping