Verktygsstallet AB

1.8

5 omdömen om Verktygsstallet AB

Erik Gustav Einar N
Skrev om Verktygsstallet AB

Blufföretag! Har försökt få ta i dem i 2månader nu. Beställde en svarvchuck som skulle finnas i lager enligt hemsidan. Men det gjorde den uppenbarligen inte betalade i samband med beställningen och har inte fått någon chuck eller pengar tillbaka! Akta er för detta företag!!

Helge Ronny L
Skrev om Verktygsstallet AB

Verkar som det är ett genomgående mönster att inte besvara frågor överhuvudtaget, köpte en svarv som till att börja med tog lång tid att få utan någon vettig återkoppling. Behövde sen ett par delar till den som fortfarande två månader sedan inte vare sig levererats eller någon återkoppling, (dessa är reservdelar, drev som gått sönder beroende på felaktig montering och bristfällig konstruktion) maskinen fungerar inte fullt ut utan dessa, något som leverantören är väl medveten om! E skitföretag helt enkelt!

Matti J
Skrev om Verktygsstallet AB

Beställde grejer som aldrig skickades. Skickade 5 olika mail utan svar, och deras telefon refererade till mailen. Fick efter några veckor till slut svar via Messenger att nån skulle kolla på vad som blivit fel. Efter ytterligare några veckor utan mer svar bad jag dom makulera min order. Nån månad senare har jag inte fått svar på det, eller nånting annat heller för den delen. Glad att jag handlade på faktura.

Robin henrik thomas L
Skrev om Verktygsstallet AB

Beställde en svarv med tillbehör för lite över 20tkr. Trots att dom hade semester fick jag tillbehören inom 3 dagar och svarven kommer 5 dagar efter beställning. Otroligt väl paketerat och supernöjd med deras service och svar på diverse frågor jag mejlat in om. Tack!

Tobias P
Skrev om Verktygsstallet AB

Beställde grejjor i maj 2018 och har i dag 25:e oktober fortfarande inte fått nåt levererat trots att jag mailat två gånger utan o få nå svar samt ringt en gång och fått löfte om leverans.